Hier sluit ik me bij aan. Wel goed te kijken. Cijfer 6,5/10quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:50 schreef Karina het volgende:
Righteous Kill
Agent neemt het recht in eigen handen.
Ik begrijp waarom de Niro en Pacino in deze film spelen, het verhaal is de zoveelste variatie op een thema (agent is teleurgesteld en wordt daarom maar een soort vigilante). Door twee "grootheden" te vragen voor deze film, hoopte men waarschijnlijk dat het ook een goede film zou worden.
Ik vond er niet zoveel aan, erg voorspelbaar allemaal en ik ben eigenlijk ook geen fan van de Niro of Pacino (Brian Dennehy vind ik dan weer wel leuk).
Dat jij niet zo enthousiast was over de serie wist ik al na je review een keer hier. Maar dacht dat dat een 7-niet zo enthousiast was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:48 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Jaja, vond het niet heel best (zie toelichting).
Klinkt als de vorige van Pegg, Run Fatboy Run. Die begint ook leuk om dan ontzettend in elkaar te zakken als routineuze clichéfilm.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:05 schreef Timo20 het volgende:
How to Lose Friends & Alienate People
Wat begint als een satire, een steek in de richting van het neppe Hollywood en echt oprecht grappige scenes bevat, zakt in het tweede gedeelte in tot een flauwe voorspelbare formule film waar alle leuke grappen en venijn uit wordt gehaald.
True. Erg jammer, want Shaun of the dead en Hot Fuzz zijn geweldigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Klinkt als de vorige van Pegg, Run Fatboy Run. Die begint ook leuk om dan ontzettend in elkaar te zakken als routineuze clichéfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |