Ja het is niet eens recht geknipt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef Arcee het volgende:
Fleur moet wel iets aan die pony doen, hoor.
[Insert draaiendequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:49 schreef Arcee het volgende:
Linkje vorige topic, boris.Pauw en Witteman: Vind je ze flauw, ga dan pitten, man! #45
Het ging er mij meer om dat de bewering dat windmolens een goede investering zijn die zich snel terugverdienen feitelijk gewoon niet juist is. Weet ik veel welke mening ze verder is toegedaan over het milieu en het klimaatprobleem.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:42 schreef Ooster het volgende:
[..]
Ach houd eens op. Er klopte werkelijk geen letter van of het is totaal niet relevant.
Ja, de mens veroorzaakt ongeveer 3% van de jaarlijkse CO2 uitstoot. De andere 97% wordt wel uitgestoten maar ook weer opgenomen. Als dat het niveau van de discussie is ben je echt TE DOM. En wij maar belasting betalen voor dit soort intellectueel schroot...
euhm.. volgens mij hoort een kamerlid de regering te controleren.... niet te acteren op incidentenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Toch doet die Fleur wel gewoon wat een Kamerlid hoort te doen. Verhalen van burgers serieus nemen en actie ondernemen. Daar kan Rita Verdonk echt wat van leren.
En in dat verhaal over dat verpleeghuis heeft ze nog geen 1 x een moslim de schuld gegeven. Ik neem wel aan dat het de schuld van de moslims is trouwens maar dat Fleur dat gewoon even vergeet te melden door de zenuwen.
Done.quote:
Oh ja, jij bent fan hè.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Toch doet die Fleur wel gewoon wat een Kamerlid hoort te doen. Verhalen van burgers serieus nemen en actie ondernemen. Daar kan Rita Verdonk echt wat van leren.
Daarom kaart ze dit ook aan bij de minister. Een kamerlid hoort ook oor te hebben voor problemen en klachten van burgers en daar wat mee te doen. Ik vind dit op zich wel een sterke zaak van Agema, tenminste niet zo'n onzinincident waar de PVV meestal vragen over stelt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
euhm.. volgens mij hoort een kamerlid de regering te controleren.... niet te acteren op incidenten
Ja, maar in dit geval is het ook volledig terecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom kaart ze dit ook aan bij de minister. Een kamerlid hoort ook oor te hebben voor problemen en klachten van burgers en daar wat mee te doen. Ik vind dit op zich wel een sterke zaak van Agema, tenminste niet zo'n onzinincident waar de PVV meestal vragen over stelt.
Maar zit ik nou iemand van de PVV te verdedigen?
Nee, een snelweg verdient zich ook niet 'snel' terug. Een parkeergarage verdient zich helemaal nooit meer terug en bij een kerncentrale duurt het langer dan een windmolenpark. Dus dan nu het punt???quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het ging er mij meer om dat de bewering dat windmolens een goede investering zijn die zich snel terugverdienen feitelijk gewoon niet juist is. Weet ik veel welke mening ze verder is toegedaan over het milieu en het klimaatprobleem.![]()
Wat dat betreft heeft Fleur Agema gewoon gelijk, een windmolen(park) is vrijwel niet rendabel, niet op de korte termijn en niet op de lange termijn.
Verder is Fleur natuurlijk een domme doos.
Hehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
En in dat verhaal over dat verpleeghuis heeft ze nog geen 1 x een moslim de schuld gegeven. Ik neem wel aan dat het de schuld van de moslims is trouwens maar dat Fleur dat gewoon even vergeet te melden door de zenuwen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
Vermeend.![]()
Wat is Fleur toch een onzettend achterlijke politicusa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |