abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62447895

Ik ben 19 (bijna 20) en het is al meer dan drie jaar geleden dat ik voor het laatst een vriendin heb gehad. Op de basisschool heb ik nooit een vriendin gehad. Nu weet ik ook wel dat basisschoolrelaties vaak weinig voorstellen, maar ik denk wel dat een "relatie" op de basisschool invloed kan hebben op hoe je het doet bij meiden op de middelbare school en het voortgezet onderwijs. Op m'n 13e begon ik gevoelens te krijgen voor een meisje, laten we d'r Saskia noemen. Ik was verlegen en wist niet goed wat ik tegen haar moest zeggen. Tijdens kamp (van school) kwamen m'n vrienden erachter dat ik wel wat met Saskia wilde en die gingen het haar gelijk vertellen. Toen ze het had gehoord kwam ze naar me toe en pakte m'n hand vast. We liepen samen van het terrein af het bos in. M'n hart stond op springen. Ik had geen idee wat ik moest zeggen en als snel waren terug op het terrein zonder dat er iets gebeurd was.

2 dagen later nam ze op hetzelfde kamp verkering met een "vriend" van mij. Die "vriend" wist dat ik wat voelde voor op Saskia en ik wist 100% zeker dat hij niks voor haar voelde (hij zat haar regelmatig af te kraken als ze er niet was) en toch zei hij ja. Ik heb toen nog een aantal dagen aan moeten zien hoe zij al haar aandacht aan hem gaf. Nog nooit had ik me zo kut gevoeld als toen.

Ik ben ondanks dat nog meer dan 2 jaar verliefd geweest op Saskia. Ik ging wel gewoon met haar om en ik was niet meer zo'n verlegen brugpieper als toen. Ik heb na een lange tijd verkering gevraagd (zonder succes, "ik wil gewoon dat we vrienden blijven"). Op een gegeven moment waren m'n gevoelens voor haar grotendeels voorbij. Ik zag d'r graag, maar ik had niet meer die gevoelens die ik eerst had.

Op m'n 16e werd ik een beetje wanhopig en heb ik iemand opgezocht die ik via MSN had leren kennen. Het klikte van beide kanten en ik heb nog een week of 3 met haar gehad. Het probleem was dat het een lange afstandsrelatie was en ik d'r eigenlijk alleen in het weekend kon zien. Omdat ik haar zo weinig zag, is er ook niet echt veel gebeurd. Na 3 weken kreeg ik een smsje waar in stond dat het uit was. Als ik er zo op terug kijk, heb ik het idee dat het ook van haar kant uit wanhoop was (zij had ook nog nooit verkering gehad). Desondanks voelde ik me na dat smsje behoorlijk klote.

Saskia stond toen klaar voor me. Ze kwam best vaak langs en het was wel een fijn gevoel dat ik bij haar terecht kon. Op een dag stond Saskia voor de deur. Ik doe de deur open en ze begint me gelijk te zoenen. M’n gevoelens voor d’r kwamen direct weer naar boven en ik kon nauwelijks geloven dat het echt was. Na een week begon ze heel afstandelijk te doen en maakte het uit. Verder dan zoenen en een beetje aftasten is het niet gegaan die week. Achteraf gezien heb ik het gevoel dat ze alleen maar met me heeft gehad vanwege schuldgevoel (ik had haar met best veel dingen geholpen).

Ik heb me nog maandenlang zwaar kut gevoeld, maar op een gegeven moment was het voorbij. Ik voelde me prima. Ik had eindelijk een klas waarin ik me thuis voelde, het ging goed op school en ik had meer zelfvertrouwen dan ik ooit had gehad. Ik heb meerdere meiden ontmoet die ik wel wat beter wilde leren kennen. Dat gebeurde ook, maar zodra het doorschemerde dat ik wel een relatie zou willen, deinden ze allemaal terug. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat iemand verliefd op mij was.

Na de zoveelste afwijzing is het voor mij wel duidelijk… Meiden willen gewoon geen relatie met mij. Mensen kunnen me wel blijven vertellen: "Ze komt nog wel op je pad" maar het gebeurt simpelweg niet. Op bijna alle jongens die ik ken, is wel eens een meisje spontaan afgekomen. Bij mij is dat nog nooit gebeurd. Het is niet zo dat ik een sociale 0 ben. Ik durf gewoon te praten in grotere groepen, ga regelmatig uit en maak makkelijk contact met mensen. Zolang ik niet laat doorschemeren dat ik op meer uit ben dan vriendschap, kan ik ook gewoon goede gesprekken met meiden voeren. Even voor de duidelijkheid, ik ben niet iemand die op elke willekeurige meid afgaat.

Het ergste is mischien nog wel dat het voor mij voelt alsof ik er constant mee geconfronteerd wordt. Bijna alle jongens waar ik mee omga hebben een serieuze relatie en lijken allemaal gelukkig. Ik vind het zo confronterend dat ze voor je neus aan het zoenen en aan het knuffelen zijn. Zij kunnen er ook niks aan doen, maar elke keer als ik het zie denk ik: waarom zij wel en ik niet? Ik voel me regelmatig het 3e wiel aan de wagen. Op familiefeesten vind ik het ook vreselijk als mensen vragen "heb je al een vriendin?". Dan zeg ik nee en dan krijg ik als reactie altijd "begin er ook maar niet aan jonge!". Wat heb ik daar een hekel aan!

Ik voel me gewoon zwaar kut en ik moest dit gewoon even kwijt.

Nu naar bed, als ik nog kan slapen.
pi_62448031
Gast je bent nog maar 20. Een vriend van mij is nog steeds vrijgezel (29) maar sinds hij er geen must meer van heeft gemaakt om een vriendin te krijgen en lekker met z'n leventje bezig is, geniet hij ineens van vrouwelijk aandacht. Het heeft echt met je uitstraling te maken.
pi_62448073
Beschrijf eens hoe je "laat doorschemeren dat je meer wil dan vriendschap"? En wanneer je denkt dat de tijd daar rijp voor is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_62448176
ik denk zowizo dat het hele idee van "Door schemeren dat je mischien een relatie wilt" niet werkt.
als je iemand net kent en dan uit hits geeft voor een relatie dat gaat het zowizo fout.
doe het wat rustiger aan op dat flak en kijk dan waar je uit komt.

"Men vind nooit wat men zoekt, de dingen die je wilt kom je perongeluk tegen"
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
pi_62448240
Het is "het vijfde wiel aan de wagen" niet het derde.

ontopic: Jonge, ik zou er ook niet aan beginnen.
pi_62448248
De tijd is gekomen om naar Morrissey te luisteren.
pi_62448250
Euuhhh... je bent 19 en hebt nog niets anders gehad dan een nogal falend puber-relatietje.

Dat is doodnormaal.
pi_62448369
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Mensen kunnen me wel blijven vertellen: "Ze komt nog wel op je pad" maar het gebeurt simpelweg niet.
Je bent "nog maar" 19, dat soort dingen komen allemaal nog wel. Ik kreeg ook pas mijn eerste, serieuze, relatie toen ik 20/21 was, dus dat zegt allemaal niets.

Doe nou maar gewoon relaxed, mijn ervaring is namelijk dat wanneer je (krampachtig) op zoek bent naar een relatie, alle dames (in mijn geval heren dan ) je mijden alsof je de builenpest hebt. En wanneer je de boel de boel laat lijkt het wel alsof je honing aan je reet hebt zitten

Dus even een stapje terug en kappen met dat semi-depressieve geleuter

[ Bericht 0% gewijzigd door Locusta op 16-10-2008 23:40:32 (typo) ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:32:41 #9
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62448391
Je heet Xbox_360..

Ik heb er ook 1 maar dat verzwijg ik .
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:32:48 #10
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62448395
Doe je eigenlijk wel iets niet-nerdigs? Je posthistory en je username doen namelijk anders vermoeden.

Er is niks zo libido-dodend als een volwassen kerel die zo verslingerd is aan een console dat het ook buiten de al dan niet sporadische speeltijd blijkt.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:33:06 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_62448403
Je moet niet doorschemeren, je moet ze verleiden en je bed in sleuren. De meeste meiden willen geen verantwoordelijkheid nemen voor dat soort dingen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:33:44 #12
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62448411
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet niet doorschemeren, je moet ze verleiden en je bed in sleuren. De meeste meiden willen geen verantwoordelijkheid nemen voor dat soort dingen.
Mwà.
pi_62448474
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Floripas het volgende:
Doe je eigenlijk wel iets niet-nerdigs? Je posthistory en je username doen namelijk anders vermoeden.

Er is niks zo libido-dodend als een volwassen kerel die zo verslingerd is aan een console dat het ook buiten de al dan niet sporadische speeltijd blijkt.
Dit klopt niet. Want dan zouden vrouwen massaal de moderne man links laten liggen. En ze staan godverdomme nog niet met rijen dik op mijn deur te kloppen wegens mijn gebrek aan console.
pi_62448604
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Wazeggie?
Ach ja, liggen op de bank met laptop op mijn buik werkt niet bevorderend voor een juiste spelling

Maar bedankt dat je mij er even op wees, ik zal het even aanpassen anders begrijpt niemand er wat van
pi_62448627
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Roemertje het volgende:
ik denk zowizo dat het hele idee van "Door schemeren dat je mischien een relatie wilt" niet werkt.
als je iemand net kent en dan uit hits geeft voor een relatie dat gaat het zowizo fout.
doe het wat rustiger aan op dat flak en kijk dan waar je uit komt.

"Men vind nooit wat men zoekt, de dingen die je wilt kom je perongeluk tegen"
Je hoeft niet per se meteen te laten weten dat je een relatie wilt, maar 'eerst vrienden worden' is ook echt een dooddoener. Ik zie dat echt zo vaak fout gaan. Dan zit je eenmaal in de friends zone en dan is het echt gedaan. Nee hoor, je kunt het best zo snel mogelijk laten merken dat je een meisje leuk vindt imo.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:41:17 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_62448632
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mwà.
Jij misschien wel, ja.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_62448694
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Taalnazi at your service!!!1111
pi_62448726
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Gast je bent nog maar 20. Een vriend van mij is nog steeds vrijgezel (29) maar sinds hij er geen must meer van heeft gemaakt om een vriendin te krijgen en lekker met z'n leventje bezig is, geniet hij ineens van vrouwelijk aandacht. Het heeft echt met je uitstraling te maken.
Ik denk dat G_V hier een goed punt. Je moet niet zo depressief doen en gewoon genieten en niet zo krampachtig doen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_62448816
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Floripas het volgende:
Doe je eigenlijk wel iets niet-nerdigs?
Dag Flori.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:50:32 #20
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62448855
btw relaties zijn overrated. Het is echt niet iets wat je ff d'r bij doet. ik heb nu al zo'n 2,5 jaar geen vaste relatie meer en bevalt me momenteel prima. Ben nu 22 btw, als ik toevallig iets tegen kom waarvan ik denk dat het zinvol is om daar wat serieuzer te worden zien we het dan wel weer.

Maar voorlopig eerst nog ff genieten.
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_62448870
Je moet je ook niet voorstellen als "Hallo, ik ben Xbox_360."
><(({°>
pi_62448883
relaties, dat is iets voor vrouwen
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:52:25 #24
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62448892
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:51 schreef BigKahuna het volgende:
"Hallo, ik ben Xbox_360."
"Nou, je kunt toegang tot mijn X-box nu wel vergeten."
pi_62448962
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Precies dat is de spijker op zijn kop.
Die losers die altijd maar zo snel mogelijk een vrouw willen en zelfs het gevoel hebben dat de avond mislukt is als ze niets scoren bij het uitgaan die lukt het nooit. Vrouwen hebben dat door als je wanhopig bent.
Ik spreek uit eigen ervaring als ik zeg dat je veel sneller vrouwen of een relatie krijgt als je gewoon je leven lijdt en er juist niet naar opzoek bent,
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62449020
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat een mooie avond, ga je met me mee?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:02:34 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62449123
taalnazi's, slowchatters en off topic mensen ..... doe eens niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62449125
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef NDAsilenced het volgende:

In het engels is het wel third wheel
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62449244
Juist, je moet niet zoeken doch alleen vinden.
pi_62449354
Herkenbaar. Ik ben 20 en heb nog nooit een relatie gehad. Mensen kunnen wel zo makkelijk zeggen: je bent nog jong, komt allemaal vanzelf wel, relaties zijn overrated enzovoort, maar ik voel me toch al jaren een uitzondering in mijn omgeving.
quote:
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat iemand verliefd op mij was.
Vooral dat ja. Het is nooit wederzijds, of het blijft bij een paar dates, er is altijd wel iemand leuker dan ik. Dat is gewoon frustrerend.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:12:58 #31
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62449381
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
Herkenbaar. Ik ben 20 en heb nog nooit een relatie gehad. Mensen kunnen wel zo makkelijk zeggen: je bent nog jong, komt allemaal vanzelf wel, relaties zijn overrated enzovoort, maar ik voel me toch al jaren een uitzondering in mijn omgeving.
[..]

Vooral dat ja. Het is nooit wederzijds, of het blijft bij een paar dates, er is altijd wel iemand leuker dan ik. Dat is gewoon frustrerend.
*klikt op fotoboek*

Stel je niet aan, zeg. Je staat hartstikke lonkend op die foto's.
pi_62449396
btw ts als je ligt autistisch bent vind dan eerst vrede met jezelf daar in.
Alleen dan komt het voort.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62449411
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

*klikt op fotoboek*

?
pi_62449479
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:14 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

?
Ik denk dat ze bedoelt dat je qua uiterlijk weinig te klagen hebt.
pi_62449515
quote:

[..]

*klikt op fotoboek*

* Canisfire gaat ook maar eens even kijken
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62449562
quote:

[..]

?
Je ziet er wel uit als een vriendelijke paddestoel op die ene foto.
Dát is positief!
pi_62449587
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Rhythm het volgende:
Je heet Xbox_360..

Ik heb er ook 1 maar dat verzwijg ik .
Ik denk dat er een lampje is gaan branden bij TS na deze post en dat we TS nooit meer terug zien en morgen de NS vertraging heeft dankzei deze post.

...

Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62449609
Joanna Dark gaat niet in op je avances?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62449927
quote:

[..]

?
Ze vindt dat je er heel erg cute/aantrekkelijk uit ziet, en dat scoort in het algemeen erg hoog bij mannen. (ergo: ze vindt dat je geen recht heb te klagen )

[ Bericht 11% gewijzigd door Xeanor op 17-10-2008 00:57:21 ]
pi_62450040
Dus als ik afzichtelijk was geweest had ik wel recht van spreken. What the hell
pi_62450068
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Dat klopt. Wat betreft relaties krijgen hebben afzichtelijke vrouwen het namelijk ontiegelijk moeilijk.
pi_62450332
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Locusta het volgende:

[..]

Je bent "nog maar" 19, dat soort dingen komen allemaal nog wel. Ik kreeg ook pas mijn eerste, serieuze, relatie toen ik 20/21 was, dus dat zegt allemaal niets.

kijk dat vind ik dus tegenstrijdig. Eerst is het 'je bent NOG MAAR 19' maar dan heb je zelf PAS een relatie gehad op je 21e.
pi_62450375
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 01:07 schreef Xeanor het volgende:

Dat klopt. Wat betreft relaties krijgen hebben afzichtelijke vrouwen het namelijk ontiegelijk moeilijk.
*kras*
they say a dirty mind is a joy forever...
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 01:53:06 #44
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_62450455
Ten eerste denk ik dat je inderdaad niet te fanatiek moet gaan zoeken. Het moet in ieder geval geen obsessie lijken. Maar je moet je aan de andere kant wel ópenstellen voor contact, positief in het leven staan en uitstralen dat je lekker in je vel zit. Dat is wat je waarschijnlijk zelf ook graag ziet in een mogelijke partner.

Ik was zelf ook een laatbloeier, maar ik met achteraf ook zeggen dat ik signalen gewoon niet oppikte. Áls er al een meisje iets van me wilde zág ik het meestal niet eens, ik ging op stap met mijn vrienden en ik was zo overdreven niet op zoek, dat ik toen ook inderdaad weinig vond. Maar ze wáren er wel. Als ik toen wist wat ik nu weet had ik vroeger veel meer 'toegeslagen'.

Later is het gelukkig allemaal goed gekomen. Nou ja, moraal van het verhaal: maak er geen obsessie van, maar hou wel je ogen en oren goed open!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_62450643
Je moet gewoon een chick hosselen op XBOX Live.

vrijdag 17 oktober 2008 @ 02:42:43 #46
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62450752
Als je er echt mee zit dan zou je kunnen overwegen als je privé weinig dames ontmoet omdat je een "nerdy" beroep hebt of privé weinig vrouwen ontmoet om je eens in te schrijven op een dating site , leuk verhaaltje erbij , leuke foto en dan kijken of je een date kan fixen.
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62450760
maakt niet uit wat je doet overal zijn vrouwen, ook in nerdie beroepen * denk ik *
maar als je naar elke vrouw kijkt, denkend van ik moet een relatie gaat het niks worden.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:05:33 #48
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62450827
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 02:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
maakt niet uit wat je doet overal zijn vrouwen, ook in nerdie beroepen * denk ik *
maar als je naar elke vrouw kijkt, denkend van ik moet een relatie gaat het niks worden.
Mensen zeggen wel eens "ach het komt vanzelf wel joh " soms is dit echter niet zo en als TS naarstig op zoek is naar een vriendin is het wellicht goed voor zijn gevoel voor eigenwaarde dat die dan maar op zoek gaat naar een relatie

Als deze relatie dan niet blijkt te werken is TS wel een deel van zijn onzekerheid kwijt en wat seksuele ervaring rijker en weet daarnaast beter wat hij wel of absoluut niet wil

Relaties zijn cruciaal voor zelfontwikkeling (tenzij je helemaal geen zin in relaties etc hebt zoals sommigen die bewust single blijven)

Dan weet je dus waar je prioriteiten liggen en als je dan een serieuze relatie krijgt waarin wellicht samenwonen en kinderen een rol gaan spelen ga je niet al te diep het schip in
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62450993
haha meiden willen mij wel
pi_62450999
je moet gewoon al die nerd shit overboord gooien of iig net doen alsof je er niets van weet verder moet je gewoon geen relatie willen alleen al omdat dat vrijheidsbeperkend en saaimakend is en dan gewoon met meiden lullen alsof het gasten zijn en af en toe laten merken dat je hetero bent klaar

zelfs als je een fucking lelijke motherfucker bent boeit dat niet zo bijster veel tenzij je erg dik bent koop gewoon morgen een fles listerine ga naar een zonnebank en scheer je kop kaal als je een kutkapsel heb koop verder een doodeenvoudig wit tshirt en een goed zittende rechte spijkerbroek en draag een zonnebril als je een suffe harses hebt en kijk gewoon wat arrogant rond enzo

[ Bericht 40% gewijzigd door DrPwn op 17-10-2008 05:10:39 ]
pi_62451216
Zo te zien had ik beter een nieuwe account aan kunnen maken voor dit topic om al het gezeur over m'n username te voorkomen.

Ik heb meerdere usernames geprobeerd en deze was nog niet bezet. M'n username vind ik eigenlijk niet echt belangrijk. Ja ik heb wel een 360, maar dat betekent niet dat dat het enige is wat ik doe. Na school of werk spreek ik liever wat af met vrienden dan dat ik ga gamen, maar er zijn gewoon avonden dat m'n vrienden niet kunnen of dat ik er zelf even geen behoefte aan heb. Dan ga ik gewoon gamen of computeren.

Nu ga ik werken. Mischien heb ik vanmiddag wat meer tijd.
pi_62452090
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 04:56 schreef DrPwn het volgende:
je moet gewoon al die nerd shit overboord gooien of iig net doen alsof je er niets van weet verder moet je gewoon geen relatie willen alleen al omdat dat vrijheidsbeperkend en saaimakend is en dan gewoon met meiden lullen alsof het gasten zijn en af en toe laten merken dat je hetero bent klaar

zelfs als je een fucking lelijke motherfucker bent boeit dat niet zo bijster veel tenzij je erg dik bent koop gewoon morgen een fles listerine ga naar een zonnebank en scheer je kop kaal als je een kutkapsel heb koop verder een doodeenvoudig wit tshirt en een goed zittende rechte spijkerbroek en draag een zonnebril als je een suffe harses hebt en kijk gewoon wat arrogant rond enzo
Waarom krijg ik het gevoel dat jij in real life best veel op je avatar lijkt........
pi_62454182
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 01:36 schreef diginoob het volgende:
kijk dat vind ik dus tegenstrijdig. Eerst is het 'je bent NOG MAAR 19' maar dan heb je zelf PAS een relatie gehad op je 21e.
Oh, God! Een interpretatiefoutje
Daar probeer ik mee te zeggen dat TS zich gewoon niet zo druk moet maken, want mensen krijgen wel eens vaker rond (of later) dan die leeftijd pas hun eerste relatie. En dat het dus geen ramp is als hij dat nog niet heeft gehad.

pi_62454542
En dan heb je een relatie en kom je erachter dat het gevoel wat je nu hebt er nog steeds is.
Derhalve wil ik zeggen dat je eerst moet zorgen dat je zelf gelukkig bent en een relatie niet het ultieme doel/levensgenot is.

Cliche alert!!!
pi_62455060
quote:
Iets overdreven, maar zo oneerlijk is het vaak wel. Als je nu ook nog een aardig en lief meisje bent (daar lijkt het wel op), dan moet het toch wel goedkomen, lijkt me.

Maarreh, wat betreft het onderwerp: niet te hard proberen inderdaad, maar wel verstandig om hier en daar eens rond te kijken (uitgaan, maar ook verjaardagen en afspraken met vrienden waar ook vrienden van vrienden komen).
pi_62455450
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef Cracka-ass het volgende:
En dan heb je een relatie en kom je erachter dat het gevoel wat je nu hebt er nog steeds is.
Derhalve wil ik zeggen dat je eerst moet zorgen dat je zelf gelukkig bent en een relatie niet het ultieme doel/levensgenot is.

Cliche alert!!!
Helemaal mee eens en dit wordt al in diverse varianten in het topic aangehaald
Als je maar lang genoeg volhoud dat meiden je niet willen dan ga je dat zelf geloven en wordt het een soort van selffulfilling prophecy En dat is pas irritant!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:53:32 #57
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62456192
quote:
Wel als je zegt: oh, boehoe, er is altijd iemand die leuker is dan ik!!!!
pi_62456775
quote:

Best wel hout snijdt eigenlijk.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62459385
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

Waarom krijg ik het gevoel dat jij in real life best veel op je avatar lijkt........
ik heb een driehoekig hoofd en tentakels?
pi_62459442
quote:

Haha wat een lomp advies totaal anders gaan doen dan dat je bent voor een paar vrouwen
Er zijn tijden dat ik de grotste klootzak van de wereld ben. En ik heb niets te klagen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62459690
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:04 schreef Joris85 het volgende:

[..]

Iets overdreven, maar zo oneerlijk is het vaak wel. Als je nu ook nog een aardig en lief meisje bent (daar lijkt het wel op), dan moet het toch wel goedkomen, lijkt me.
Schoonheid is ook een genetisch kenmerk net zoals intelligentie en dergelijke. Dus waarom zou het oneerlijk zijn om mensen op dat genetisch kenmerk te beoordelen ipv volledig op een ander genetisch kenmerk?
pi_62459695
Je komt pas net om de hoek kijken. Relax blijven doen komt allemaal goed.
pi_62459708
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Haha wat een lomp advies totaal anders gaan doen dan dat je bent voor een paar vrouwen
Er zijn tijden dat ik de grotste klootzak van de wereld ben. En ik heb niets te klagen
niet zozeer je anders voordoen dan je bent, maar gewoon niet laten merken dat je misschien een nerd bent
pi_62460241
Je bent nog maar 20 joh, komt vast en zeker goed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_62460610
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:50 schreef Stakky het volgende:
btw relaties zijn overrated. Het is echt niet iets wat je ff d'r bij doet. ik heb nu al zo'n 2,5 jaar geen vaste relatie meer en bevalt me momenteel prima. Ben nu 22 btw, als ik toevallig iets tegen kom waarvan ik denk dat het zinvol is om daar wat serieuzer te worden zien we het dan wel weer.

Maar voorlopig eerst nog ff genieten.
Same here. Vrijgezel zijn is nog helemaal niet zo gek (maar af en toe wel).
Verhaal van TS is wel herkenbaar maar hij doet het beter dan ik, toen ik 19 was. Dus wat dat betreft, het kan altijd erger en vervelender. Wat overigens niet wil zeggen dat TS niet mag klagen.

iig, lig er niet teveel van wakker enzo dat je single ben. Er komt vast wel iemand op je pad, geef het de tijd.
Meer advies kan ik niet geven want ik doe er zelf ook niets aan (vrijgezellenstatus).
pi_62461302
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wel als je zegt: oh, boehoe, er is altijd iemand die leuker is dan ik!!!!
Nou sorry hoor, maar in mijn ervaring wel ja Het is niet het einde van de wereld en het komt vast nog wel jaja blablabla, kan het nog wel vervelend zijn.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:13:48 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_62461714
Dus je hebt getongd met een meisje waar je verliefd op was? Gefeliciteerd, je hebt meer klaar gespeeld dan 90% van de fokkers. Overigens is zij tot twee keer toe op je afgestapt, dus wat je zit te emmeren over dat vrouwen niet op je afstappen weet ik ook niet. Hey je bent geen casanova, dan kun je ook niet verwachten dat je nu massaal chickies staat onder te spritzen. 19/20 Is misschien boven het gemiddelde, maar het gemiddelde wordt bepaald door sjonnies en anita's. Kom maar terug als je 25 bent. Of liever niet, natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62462348
Ik ben 18, en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Best relaxed.
pi_62462368
Ik wil ook geen meiden...
What is the problem?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:33:52 #70
169150 Stakky
Pazz douche
pi_62463753
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:41 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik wil ook geen meiden...
What is the problem?
dat je nog niet weet, dat je mij wil
Nessuno attaca noi senza essere punito.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:42:42 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62463982
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:15 schreef F04 het volgende:
Liefde
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef F04 het volgende:
Ik ben 18, en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Best relaxed.

Bij jou is er iets aan de hand.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_62463987
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef Stakky het volgende:

[..]

dat je nog niet weet, dat je mij wil
...je hebt adhd?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62464626
Ik snap je frustraties maar serieus, dit is echt niet abnormaal ofzo. Heb meerdere vrienden in mijn omgeving die rond de 23 zijn, ook eentje die bijna 30 is, die nog nooit een vriendin hebben gehad en zelfs nog nooit gezoend hebben,

Dat er geen meisjes zomaar op je afstappen is ook niet zo raar hoor, Je moet niet zoveel tv-series kijken waarin dat gebeurt
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_62464633
Niet te vergeten dat vanaf hun 18e alle leuke meisjes continue bezet zijn. Gisteravond ook weer, vet gezellig met een meisje, zag er goed uit allemaal, ze aaide me, ze sloeg me op mn arm, ons gesprek raakte al gauw geisoleerd van de rest van de mensen die aan tafel zaten, en dan sta je op een gegeven moment even met een van haar vriendinnen te praten, en dan komt er natuurlijk weer tussen neus en lippen door even een boyfriend boven drijven Kunnen ze dat nou niet gewoon op tijd aangeven?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:14:18 #75
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62464679
Meiden willen mij niet:
user Xbox_360

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:14:22 #76
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62464680
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef LoggedIn het volgende:
Kunnen ze dat nou niet gewoon op tijd aangeven?

Nee want ze willen weten of ze nog goed in de markt liggen. En dat gaat niet als je met een gele sticker op je voorhoofd loopt met "bezet"
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:19:59 #77
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62464805
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee want ze willen weten of ze nog goed in de markt liggen. En dat gaat niet als je met een gele sticker op je voorhoofd loopt met "bezet"
jij hebt het door!
stay frosty
pi_62464816
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_62465072
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:04 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Schoonheid is ook een genetisch kenmerk net zoals intelligentie en dergelijke. Dus waarom zou het oneerlijk zijn om mensen op dat genetisch kenmerk te beoordelen ipv volledig op een ander genetisch kenmerk?
Je stelt de foute vraag. Je moet je afvragen waarom mensen op genetische kenmerken worden beoordeeld in plaats van op hun gedrag / karakter. Natuurlijk kun je dat ook gedeeltelijk gaan terugvoeren op genen en wijze van opgroeien. Maar je bepaalt nog altijd zelf of je je aardig en sociaal opstelt ten opzichte van anderen. Of je eerlijk bent, moeite doet voor iemand anders...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:36:31 #80
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62465139
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:32 schreef Joris85 het volgende:

[..]

Je stelt de foute vraag. Je moet je afvragen waarom mensen op genetische kenmerken worden beoordeeld in plaats van op hun gedrag / karakter. Natuurlijk kun je dat ook gedeeltelijk gaan terugvoeren op genen en wijze van opgroeien. Maar je bepaalt nog altijd zelf of je je aardig en sociaal opstelt ten opzichte van anderen. Of je eerlijk bent, moeite doet voor iemand anders...
Mja maar dat zijn karaktereigenschappen. En dat zijn eigenschappen die heel hard te veranderen zijn, als je dat al wil.

Dus ja, je kunt zelf beslissen of je je sociaal opstelt maar KUN je het ook?
pi_62465150
quote:
Ik ben 19 (bijna 20) en het is al meer dan drie jaar geleden dat ik voor het laatst een vriendin heb gehad.
Hier stopte ik met lezen.
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:39:55 #82
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62465205
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:36 schreef starla het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen.
Zo....dit is echt een ENORM constructieve post
pi_62465307
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:39 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zo....dit is echt een ENORM constructieve post
Nee, jíj bent eloquent:
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

[..]

Bij jou is er iets aan de hand.
Huichelaar
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:48:59 #84
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62465393
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:44 schreef starla het volgende:

[..]

Nee, jíj bent eloquent:
[..]

Huichelaar
Huichelaar? Ik stel duidelijk vast dat 'ie zichzelf tegenspreekt.

Jij zegt alleen maar dat je gestopt bent met lezen na de eerste zin.

Ik geef kritiek dat 'ie eens bij zichzelf ten rade moet gaan. Jouw post staat gelijk aan: "Ik keek net omhoog en zag dat de lucht blauw is"
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:50:12 #85
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62465425
Vrouwen zijn niet goed wijs... Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen... Ze beweren allemaal dat ze een lieve, loyale vent zoeken maar duiken het bed in met degene die ze het slechtst behandeld...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62465458
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Huichelaar? Ik stel duidelijk vast dat 'ie zichzelf tegenspreekt.

Jij zegt alleen maar dat je gestopt bent met lezen na de eerste zin.

Ik geef kritiek dat 'ie eens bij zichzelf ten rade moet gaan. Jouw post staat gelijk aan: "Ik keek net omhoog en zag dat de lucht blauw is"
Wat een slecht voorbeeld

Ga nu maar weer verder met je prietpraat.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:52:03 #87
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62465466
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef ee-04 het volgende:
Ik snap je frustraties maar serieus, dit is echt niet abnormaal ofzo. Heb meerdere vrienden in mijn omgeving die rond de 23 zijn, ook eentje die bijna 30 is, die nog nooit een vriendin hebben gehad en zelfs nog nooit gezoend hebben,

Dat er geen meisjes zomaar op je afstappen is ook niet zo raar hoor, Je moet niet zoveel tv-series kijken waarin dat gebeurt
Als je 23 of 30 bent en je hebt nog nooit een meisje gezoend ben je volgens mij behoorlijk abnormaal... Ik ben een kut-nerd en was op m'n 17de "al" van m'n maagdelijkheid verlost (terwijl ik toen nog een grotere kneus was).
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:55:14 #88
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62465534
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:51 schreef starla het volgende:

[..]

Wat een
Hier ben ik gestopt met lezen.
pi_62465558
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Vrouwen zijn niet goed wijs... Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen... Ze beweren allemaal dat ze een lieve, loyale vent zoeken maar duiken het bed in met degene die ze het slechtst behandeld...
Ik weet niet meer in welk topic maar iemand had een keer een geniaal stukje over dit feit gepost. (In het Engels)

Maar TS, ik zou er niet te wakker van liggen. Maak lol met je vrienden en geniet van de dingen die je doet. Ik maakte me op jouw leeftijd ook druk over het feit dat ik nog geen vriendin had en ik denk dat je kansen daar niet groter van worden.

Ik ben nu 32 en heb nog steeds geen vriendin, da's soms best wel kut, maar ik kan wel doen en laten wat ik wil.

En vrouwen stappen niet op je af, dat is alleen in films en series.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:56:46 #90
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_62465571
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:56:52 #91
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62465578
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik weet niet meer in welk topic maar iemand had een keer een geniaal stukje over dit feit gepost. (In het Engels)

Maar TS, ik zou er niet te wakker van liggen. Maak lol met je vrienden en geniet van de dingen die je doet. Ik maakte me op jouw leeftijd ook druk over het feit dat ik nog geen vriendin had en ik denk dat je kansen daar niet groter van worden.

Ik ben nu 32 en heb nog steeds geen vriendin, da's soms best wel kut, maar ik kan wel doen en laten wat ik wil.

En vrouwen stappen niet op je af, dat is alleen in films en series.
Met "nog steeds" bedoel je dus dat je nog nooit een vriendin hebt gehad?
pi_62465587
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:52 schreef RedDevil085 het volgende:
Als je 23 of 30 bent en je hebt nog nooit een meisje gezoend ben je volgens mij behoorlijk abnormaal... Ik ben een kut-nerd en was op m'n 17de "al" van m'n maagdelijkheid verlost (terwijl ik toen nog een grotere kneus was).
Wat een nonsens zeg...abnormaal. Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peuken
en een fles canei wil niet zeggen dat iedereen dat wil.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:58:32 #93
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62465611
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef starla het volgende:

[..]

Wat een nonsens zeg...abnormaal. Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peuken
Grappig... Was een lief meisje, net zo oud als ik, hebben 2 jaar iets met elkaar gehad...

En jawel... iedereen WIL rond die leeftijd ketsen, degene die dat niet willen, die zijn abnormaal....
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:58:47 #94
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62465617
quote:

[..]

Wat een rancune. Ik zou bijna zeggen dat je zelf nog nooit bepoteld bent door een vent
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:02:45 #95
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_62465711
quote:
Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peuken
.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:03:23 #96
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_62465718
Ik zou me overigens niet al te druk maken op mn 20ste.

Er zijn altijd nog andere landen met andere smaak en zo. .
pi_62465772
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:56 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Met "nog steeds" bedoel je dus dat je nog nooit een vriendin hebt gehad?
Dat heb je inderdaad goed gelezen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:09:48 #98
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62465856
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat heb je inderdaad goed gelezen.
Goed, he? Maar is dat een bewuste keuze? En nog interessanter: betekend dat ook dat je nooit van de uhmmm... vleselijke geneugten hebt mogen genieten?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:10:54 #99
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62465885
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:58 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar in mijn ervaring wel ja Het is niet het einde van de wereld en het komt vast nog wel jaja blablabla, kan het nog wel vervelend zijn.
Leg dan gewoon een beetje meer flair en sjeu in je bestaan, dan moet je ze van je áfmeppen.
pi_62465902
quote:

[..]

kan je dat es opzoeken?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:12:19 #101
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62465915
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef ee-04 het volgende:
, ook eentje die bijna 30 is, die nog nooit een vriendin hebben gehad en zelfs nog nooit gezoend hebben,

Holy shit.
Woont-ie nog thuis ook?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:14:31 #102
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62465969
quote:
Gefrustreerde zoldermarmot gespot.
pi_62465981
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Holy shit.
Woont-ie nog thuis ook?
Op zich hoef je er niet veel voor te doen om op je 30e nog nooit gezoend te hebben, toch?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:16:09 #104
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62465994
quote:

[..]

(....)

Go figure.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:16:17 #105
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62465997
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Gefrustreerde zoldermarmot gespot.[ afbeelding ]
Hehe... Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik heb meer succes bij dames die ik als ongeintereseerde klootviool benader dan bij de dames waar ik lief/aardig/blah tegen ben... En ik denk dat zo'n beetje iedereen wel een dergelijk voorbeeld in zijn/haar directe omgeving kan aanwijzen...
pi_62466011
ik ben 80 en heb nog steeds geen vriendin gehad zo jank niet en kom achter je xbox vandaan no lifer

<spoiler>Zucht gamenerds </spoiler>
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:17:22 #107
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_62466019
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:16 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Hehe... Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik heb meer succes bij dames die ik als ongeintereseerde klootviool benader dan bij de dames waar ik lief/aardig/blah tegen ben...
Dat komt omdat je dan meer jezelf kunt zijn.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:18:14 #108
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62466040
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:17 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat komt omdat je dan meer jezelf kunt zijn.
dat was best grappig

Eigenlijk ben ik best wel aardig, maar de resultaten geven aan dat "nice guys end last", duzzzz
pi_62466080
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:16 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Hehe... Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik heb meer succes bij dames die ik als ongeintereseerde klootviool benader dan bij de dames waar ik lief/aardig/blah tegen ben... En ik denk dat zo'n beetje iedereen wel een dergelijk voorbeeld in zijn/haar directe omgeving kan aanwijzen...
Misinterpretatie dat vrouwen op mannen vallen die ze slecht behandelen.
Alleen dat zeggen meestal de onzekere, introverte, suffe mannen over leuke, zelfverzekerde, mannelijke mannen.

Gewoon een man die niet naar d'r pijpen danst. Het is echt een drama als je bekijkt hoe de meeste mannen zich gedragen in het bijzijn van een mooie vrouw. Geen wonder dat ze die stumpers links laat liggen.
pi_62466096
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:09 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Goed, he? Maar is dat een bewuste keuze? En nog interessanter: betekend dat ook dat je nooit van de uhmmm... vleselijke geneugten hebt mogen genieten?
Het was altijd een bewuste keuze, alleen niet de mijne

En inderdaad, dat heb ik ook nog nooit gedaan.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:11 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

kan je dat es opzoeken?
Ja, maar nu even niet, ik moet zo werken.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:21:57 #111
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62466119
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Misinterpretatie dat vrouwen op mannen vallen die ze slecht behandelen.
Alleen dat zeggen meestal de onzekere, introverte, suffe mannen over leuke, zelfverzekerde, mannelijke mannen.

Gewoon een man die niet naar d'r pijpen danst. Het is echt een drama als je bekijkt hoe de meeste mannen zich gedragen in het bijzijn van een mooie vrouw. Geen wonder dat ze die stumpers links laat liggen.
Ik las laatst iets over dat steeds meer tienermeisjes sexueel verwaarloost worden... waar komen die leuke, zelfverzekerde, mannelijke mannen daarin voor?
pi_62466206
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Ik las laatst iets over dat steeds meer tienermeisjes sexueel verwaarloost worden...
Dat is een heel ander probleem. Dat zijn puberende meisjes die nog niet precies weten wat ze willen of wat normaal is. Zij zijn vaak naief en erg makkelijk.
quote:
waar komen die leuke, zelfverzekerde, mannelijke mannen daarin voor?
Daar komen puberventjes in voor, niet zelfverzekerde mannen, want wat moet zo iemand nou met een onzeker, puberend meisje?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:33:59 #113
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62466329
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:26 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat is een heel ander probleem. Dat zijn puberende meisjes die nog niet precies weten wat ze willen of wat normaal is. Zij zijn vaak naief en erg makkelijk.
[..]

Daar komen puberventjes in voor, niet zelfverzekerde mannen, want wat moet zo iemand nou met een onzeker, puberend meisje?
Dus er zijn vrouwen die niet naief en makkelijk zijn en precies weten wat ze willen en wat normaal is?
(grapje natuurlijk, ben hier royaal aan het generaliseren, maar je snapt hopelijk waar ik naar toe wil)

En ik kan wel een aantal dingen bedenken wat een zelfverzekerde man met een onzeker meisje wil doen...

Je hebt natuurlijk wel gelijk dat zelfverzekerdheid een aantrekkelijke factor is, maar je snapt hopelijk ook hoe arrogantie voor zelfverzekerheid en vica versa kan worden aangezien...

(de voorbeelden die ik bijv in mijn nabije omgeving zie zijn allemaal zelfverzekerd maar verre van "leuk" :S)
pi_62466455
Waarschijnlijk moet je eerst nog 10x op je bek gaan voordat je het "spel" doorkrijgt. Je bent nog jong en besides, de meiden van jou leeftijd gaan nu alleen voor de populaire bikkels die later putjesschepper van beroep worden (nofi).... Verstand komt met de jaren.
pi_62466510
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:40 schreef Nnelis het volgende:
Waarschijnlijk moet je eerst nog 10x op je bek gaan voordat je het "spel" doorkrijgt. Je bent nog jong en besides, de meiden van jou leeftijd gaan nu alleen voor de populaire bikkels die later putjesschepper van beroep worden (nofi).... Verstand komt met de jaren.
dat zijn MBO-wijven.. Meisjes die op het HBO zitten, beginnen het volgens mij wel redelijk door te krijgen
pi_62466600
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:43 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dat zijn MBO-wijven.. Meisjes die op het HBO zitten, beginnen het volgens mij wel redelijk door te krijgen
Geloof me nou AL hebben ze uni
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:49:02 #117
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62466636
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:47 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Geloof me nou AL hebben ze uni
Die zijn soms nog naiever...
pi_62466650
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:33 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Dus er zijn vrouwen die niet naief en makkelijk zijn en precies weten wat ze willen en wat normaal is?
(grapje natuurlijk, ben hier royaal aan het generaliseren, maar je snapt hopelijk waar ik naar toe wil)
Eh, nee.. leg uit.
quote:
En ik kan wel een aantal dingen bedenken wat een zelfverzekerde man met een onzeker meisje wil doen...
Tuurlijk, maar over het algemeen wordt dat nogal saai en kan je ook vrouwen van een ander kaliber regelen, die een stuk interessanter zijn, áls je echt zo bent en niet 'speelt'.
quote:
Je hebt natuurlijk wel gelijk dat zelfverzekerdheid een aantrekkelijke factor is, maar je snapt hopelijk ook hoe arrogantie voor zelfverzekerheid en vica versa kan worden aangezien...
Zit inderdaad een fijne lijn tussen, al wordt arrogantie veelal niet gewaardeerd.
quote:
(de voorbeelden die ik bijv in mijn nabije omgeving zie zijn allemaal zelfverzekerd maar verre van "leuk" :S)
Ik zie wat je bedoeld, maar dat is lastig te oordelen. Als je als buitenstaander zoiets waarneemt, kan dat heel anders op je overkomen dan dat je zelf midden in zo'n gesprek zit.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:53:34 #119
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62466732
Ik krijg trouwens een royaal deja vu gevoel van deze discussie
pi_62471629
Dit is al topic nummer zoveel, en heb niet echt zin om hele verhalen hier weer neer te kalken

Toch enkele tips :

1. Wees geen 'nice guy' die de hele avond bij haar is, drankjes voor diegene koopt of constant contact zoekt. Er is meer in het leven.. en op die manier kom je ook wanhopig over. Dat is ook jouw probleem; je wilt TE GRAAG een vriendin en vrouwen pikken dit op. Zoals al zo vaak gezegt is : Nice guys finish last.. tenzij ze dik zijn of tegen de 30 aanlopen.

2. Concentreer je op je eigen leven. Een vriendin is zeker nu je nog jong bent slechts een aanvulling.. de meeste relaties struikelen op deze leeftijd. onder de 25 zie ik relaties op de 1 of andere manier meer als toestemming geven om met elkaar te neuken zonder elkaar naderhand dingen te verwijten.

3. Kom verzorgt over.. doe eens gek met je kapsel, kleding.. scheer je goed.. en kweek zelfvertrouwen en dan gaat het gerust vanzelf. Vrouwen vallen niet echt op iemand die lijkt op een nerd en ook het zelfvertrouwen daarvan heeft wat betreft vrouwen en relaties. Ga uit, ontmoet mensen.. ga leuke dingen doen. Neem een doel waar je jezelf naartoe wilt werken etc. Hoe positiever je in het leven staat, hoe meer je dat uitstraalt naar anderen en zien ze je vanzelf als een leuke, sympathieke gast.

Een eerste indruk is heel belangrijk.. binnen een paar seconden bepalen ze onbewust al of je het hebt of niet.. en als je een als kerel overkomt waarbij het lijkt dat ie zich helemaal focused op het hebben van een vriendin dan gaat het mis.
pi_62472024
quote:
Nee, dat doen alleen de vrouwen die psychisch niet helemaal stabiel zijn. Al hebben klootzakken meer succes dan nerds, maar dat terzijde.
pi_62472179
Wat een verhaal. 'T is alsof die meisjes erg spelen met je gevoel en niet weten wat ze aanrichten. Meisjes kennen dan ook geen verantwoordelijkheidsgevoel. Ze doen dan ook maar wat is mijn mening. Als ze iets willen dan willen ze. En als ze opeens geen zin meer hebben willen ze er snel vanaf. Net al bij kinderen dus. Vrouwen worden dan ook geestelijk niet ouder dan 17 is mij welleens verteld. En ik moet zeggen als je door hun uiterlijk heen kijkt.. schuilt daar een waarheid in als een bom.

Het heeft natuurlijk geen enkele zin maar stel je eens voor dat er mensen daarbuiten rondlopen. En in een ergere situatie zitten dan jij. Ze hoeven geen kanker te hebben of in een rolstoel te zitten maar ze zijn er wel.

Meiden zijn naar mijn ervaring vrij makkelijk in t breedste zin van het woord. En zo behandel ik ze dan ook. Dit helpt je eigen gevoel boven dat gekwets te staan. Stel je eens voor dat het allemaal kinderen zijn, dit helpt echt.

Wat meiden willen en op welk moment heeft ook te maken met hun cycli. Dus mischien willen ze je nu wel maar volgende week niet meer. Probeer het bij hetzelfde meisje dan nogeens over 3 weken..

[ Bericht 1% gewijzigd door Man-E-Faces op 17-10-2008 22:30:22 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62472232
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:16 schreef JEFFreal het volgende:
ik ben 80 en heb nog steeds geen vriendin gehad zo jank niet en kom achter je xbox vandaan no lifer
<spoiler>Zucht gamenerds </spoiler>
Met extreem overdrijven help je ook niemand.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:26:35 #124
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_62472236
ik vind het werkerlijk heerelijk om vrijgezel te zijn, vooral omdat ik het geweldig vind als jongens/mannen naar mij kijken en flirten
&uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O
pi_62472306
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:26 schreef aychelle het volgende:
ik vind het werkerlijk heerelijk om vrijgezel te zijn, vooral omdat ik het geweldig vind als jongens/mannen naar mij kijken en flirten
Oe! een studente...
pi_62472351
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:26 schreef aychelle het volgende:
Daarvoor hoef je toch geen vrijgezel te zijn?
pi_62472600
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:52 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ze vindt dat je er heel erg cute/aantrekkelijk uit ziet, en dat scoort in het algemeen erg hoog bij mannen. (ergo: ze vindt dat je geen recht heb te klagen )
Maar dat zijn ws. ook maar een paar fotos die er leuk uitzien van de 500 die ze gemaakt heeft..
sorry ik bedoel het niet rot. ik vind er ook cute om te zien op de fotos. ik weet alleen dat het een algemeen feit is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Man-E-Faces op 17-10-2008 22:44:15 ]
pi_62473514
Er zitten wel veel meisjes expert in dit topics he
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:14:54 #129
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62473587
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:11 schreef Ici-Paris het volgende:
Er zitten wel veel meisjes expert in dit topics he
De beste stuurlui staan aan wal he
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:21:04 #130
172358 oddman
Introspecteur
pi_62473761
quote:
Waarheid.
Of het hélpt is de vraag, maar toepasselijk is het wel.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:21:12 #131
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62473768
Ja gozert, het leven is zuur.
Altijd de verkeerden die de grootste vissen aan de haak slaan he?

Maar het is puur je gevoel, die vriendin komt echt wel.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:04:27 #132
225587 Infadels
Universe in Reverse
pi_62476072
quote:
En dan maar te beginnen met Accept Yourself van the Smiths

Morrissey
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:28:19 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_62482389
quote:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62482752
quote:

[..]

*klikt op fotoboek*

Waar blijft jouw fotoboek?
pi_62482792
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:29 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Oe! een studente...
Heb je die spelling gezien? Kan niet meer dan MBO zijn, en dat noemen wij geen studente
pi_62484125
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat een verhaal. 'T is alsof die meisjes erg spelen met je gevoel en niet weten wat ze aanrichten. Meisjes kennen dan ook geen verantwoordelijkheidsgevoel. Ze doen dan ook maar wat is mijn mening. Als ze iets willen dan willen ze. En als ze opeens geen zin meer hebben willen ze er snel vanaf. Net al bij kinderen dus. Vrouwen worden dan ook geestelijk niet ouder dan 17 is mij welleens verteld. En ik moet zeggen als je door hun uiterlijk heen kijkt.. schuilt daar een waarheid in als een bom.

Het heeft natuurlijk geen enkele zin maar stel je eens voor dat er mensen daarbuiten rondlopen. En in een ergere situatie zitten dan jij. Ze hoeven geen kanker te hebben of in een rolstoel te zitten maar ze zijn er wel.

Meiden zijn naar mijn ervaring vrij makkelijk in t breedste zin van het woord. En zo behandel ik ze dan ook. Dit helpt je eigen gevoel boven dat gekwets te staan. Stel je eens voor dat het allemaal kinderen zijn, dit helpt echt.

Wat meiden willen en op welk moment heeft ook te maken met hun cycli. Dus mischien willen ze je nu wel maar volgende week niet meer. Probeer het bij hetzelfde meisje dan nogeens over 3 weken..
Amen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:20:00 #137
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62484419
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:50 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heb je die spelling gezien? Kan niet meer dan MBO zijn, en dat noemen wij geen studente
heb je trouwes zoon TO kaart gekregen dan wwe x gratis naar To kune met 6 man
met de oto
gaan we mroge naar zenith?
gaan we erges eerst film kijke fzo?
je durfd ze tog niet aan te spreke!
hij vind dat ik nog niet goed genoeg kan rijden

Paar zinnetjes uit mijn MSN chatlogs, en ja dit is toch echt een HBO'er.
pi_62486248
quote:
Het ergste is mischien nog wel dat het voor mij voelt alsof ik er constant mee geconfronteerd wordt. Bijna alle jongens waar ik mee omga hebben een serieuze relatie en lijken allemaal gelukkig. Ik vind het zo confronterend dat ze voor je neus aan het zoenen en aan het knuffelen zijn.
pi_62487031
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:24 schreef Man-E-Faces het volgende:

Wat een grote onzin zeg. Vrouwen worden geestelijk niet ouder dan 17? Laat me niet lachen. Wat een domme maar ook seksistische opvatting zeg. Dan weet ik nog een leuke over mannen. Mannen zijn simpele neanderthalers die alleen naar het uiterlijk van een vrouw kijken. Gezien het aantal vrouwen dat op middelbare leeftijd door hun man wordt ingeruild voor knappe jonge secretaresses zit hier ook een kern van waarheid in?
pi_62487090
Het is trouwens waarheid als een koe niet als een bom.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:50:23 #141
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_62487483
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat een grote onzin zeg. Vrouwen worden geestelijk niet ouder dan 17? Laat me niet lachen. Wat een domme maar ook seksistische opvatting zeg. Dan weet ik nog een leuke over mannen. Mannen zijn simpele neanderthalers die alleen naar het uiterlijk van een vrouw kijken. Gezien het aantal vrouwen dat op middelbare leeftijd door hun man wordt ingeruild voor knappe jonge secretaresses zit hier ook een kern van waarheid in?
Dat klopt idd and proud of it!
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_62487603
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:50 schreef Shadowlyse het volgende:

[..]

Dat klopt idd and proud of it!
Dus jullie worden geestelijk ook niet ouder dan 17? Weet ik dat .
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:08:58 #143
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62487900
quote:

[..]

Tja..als je kunt kiezen tussen een uitgezakte 45-jarige met het verstand van een 17-jarige of een strak lekker ding van 20 met het verstand van een 17-jarige...wat denk je dat we dan kiezen? Qua inhoud maakt het niet uit.
pi_62489138
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:11 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

kan je dat es opzoeken?
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:24 schreef Slaggie het volgende:
Bron = Bash.org.

A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way.

This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants.

But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.
Deze was het.
pi_62489364
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[..]

Deze was het.
Da's gewoon een excuus voor saaie mannen waar vrouwen inderdaad niks mee willen. Hier is meestal veel te veel fout met de man om ook maar enigszins interessant te zijn voor de vrouw, in tegenstelling tot wat de anekdote je doet vertellen. Deze mannen werpen zich vaak zo voor de vrouwen hun voeten, en dan hebben ze al geen interesse meer. Mensen willen over het algemeen sowieso moeite doen om iets te krijgen, als iedereen zomaar een Ferrari kreeg, was het toch ook geen exotische auto meer? Friendszone enzo inderdaad, miljarden topics over.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:24:55 #146
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62489494
Ik zou proberen er niet zo mee bezig te zijn, om nu al die conclusie te trekken, is wel erg vooroordelend over jezelf. Wees positief, neem afwijzingen niet te persoonlijk en bedenk je waar je van geniet. Ga dan eerst maar genieten van het leven en dan zie je wel weer.............
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_62489941
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Want dan zouden vrouwen massaal de moderne man links laten liggen. En ze staan godverdomme nog niet met rijen dik op mijn deur te kloppen wegens mijn gebrek aan console.
dat vraag ik mij ook af, heb je iets of maakt het je niets uit dan zwermen ze rond als bijen dat is typisch

Overigens herken ik het wel dat het onverwachts gebeurt.
uitgegaan met een meisje waar ik eigenlijk niets aparts mee wilde (had al afgesproken met iemand anders ook)
en die bleek toch leuker te zijn dan degene waar ik eigenlijk voor ging en daar ook een leuke tijd mee beleeft (die echter te kort duurde en waar ik nog niet overheen ben).

Want normaal ben ik de meeste vrouwen na een week al beu
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62490313
quote:

[..]Dan weet ik nog een leuke over mannen. Mannen zijn simpele neanderthalers die alleen naar het uiterlijk van een vrouw kijken. .. zit hier ook een kern van waarheid in?
Alleen dat neanderthaler gedeelte ben ik 't niet helemaal mee eens, maar over het algemeen, ja.
Uiterlijk van een vrouw is heel belangrijk voor een man. Mannen nemen zoveel meer shyt voor lief van een meisje/vrouw als ze erg mooi is. Kijk maar om je heen.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:06:43 #149
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62490433
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:01 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Alleen dat neanderthaler gedeelte ben ik 't niet helemaal mee eens, maar over het algemeen, ja.
Uiterlijk van een vrouw is heel belangrijk voor een man. Mannen nemen zoveel meer shyt voor lief van een meisje/vrouw als ze erg mooi is. Kijk maar om je heen.
Maar als een man echt verlieft is, is hij dan ook onzeker?
pi_62491204
Ik herken wel wat in het verhaal dat hufterige mannen makkelijker aan een vriendin komen dan aardige mannen. Er zijn meerdere meiden geweest die een aantal persoonlijke dingen met mij hebben besproken en het kwam er regelmatig op neer dat d'r vriend haar gewoon slecht behandelde. Één was er zelfs vreemd gegaan en toch bleef ze bij die kerel. Je zult me nooit horen zeggen dat alle vrouwen zo zijn, maar ik herken er wel wat in.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:24 schreef heartz het volgende:
Ik zou proberen er niet zo mee bezig te zijn, om nu al die conclusie te trekken, is wel erg vooroordelend over jezelf. Wees positief, neem afwijzingen niet te persoonlijk en bedenk je waar je van geniet. Ga dan eerst maar genieten van het leven en dan zie je wel weer.............
Ik heb het er gisteren ook nog met een goede vriend over gehad en ik voel me nu wel wat beter dan een paar dagen terug. Het lijkt mij echter nogal moeilijk om afwijzingen niet persoonlijk te nemen.

Zou graag op meerdere posts in gaan, maar ik ga zo naar een verjaardag. Ben ik met m'n gedachten in ieder geval ff ergens anders.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:45:05 #151
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62491446
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:35 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik herken wel wat in het verhaal dat hufterige mannen makkelijker aan een vriendin komen dan aardige mannen. Er zijn meerdere meiden geweest die een aantal persoonlijke dingen met mij hebben besproken en het kwam er regelmatig op neer dat d'r vriend haar gewoon slecht behandelde. Één was er zelfs vreemd gegaan en toch bleef ze bij die kerel. Je zult me nooit horen zeggen dat alle vrouwen zo zijn, maar ik herken er wel wat in.
[..]

Ik heb het er gisteren ook nog met een goede vriend over gehad en ik voel me nu wel wat beter dan een paar dagen terug. Het lijkt mij echter nogal moeilijk om afwijzingen niet persoonlijk te nemen.

Zou graag op meerdere posts in gaan, maar ik ga zo naar een verjaardag. Ben ik met m'n gedachten in ieder geval ff ergens anders.
Een afwijzing kan heel persoonlijk overkomen, in die zin dat mensen het op hun eigen persoonlijkheid en handelen betrekken. Terwijl je het misschien niet als een afwijzing moet zien, maar als een teken dat 'wegen zullen scheiden' . Door afwijzingen leer je ook bewust te zijn van je echt wil en echt niet wil. Dat kan je helpen om mensen aan te trekken die meer bij jou persoonlijkheid of manier van leven passen.
De tijd zal het leren..........
pi_62491534
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:06 schreef heartz het volgende:

[..]

Maar als een man echt verlieft is, is hij dan ook onzeker?
Goed punt. Als ik zelf verliefd ben heb ik ook veel over voor een meisje. Maar ik heb wel duidelijke grenzen. En bij mij ga je sneller over een grens dan de grenzen die jongens om heen hanteren. Das iets dat je moet leren als jongen. De meesten ontgaat het en zeggen altijd maar "o-k.." Ik vind het zo man-onterend om te willen kruipen voor vrouwen. Bij jongens is het iig. zo, dat als een jongen een meisje pas kent, of erger nog, pas ziet. En ze ziet er erg leuk uit. Dat hij dan al meer shyt zal pikken dan nodig is. Maar volgens mij is dat omgekeerd bij vrouwen ook zo?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:54:12 #153
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62491625
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:49 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Goed punt. Als ik zelf verliefd ben heb ik ook veel over voor een meisje. Maar ik heb wel duidelijke grenzen. En die liggen duidelijk hoger (dus minder tolerantie) dan de jongens om heen hanteren. Das iets dat je moet leren als jongen. De meesten ontgaat het en zeggen altijd maar "o-k.." Ik vind het zo man-onterend om te willen kruipen voor vrouwen.
Bij jongens is het iig. zo, dat als een jongen een meisje pas kent, of erger nog, pas ziet. En ze ziet er erg leuk uit. Dat hij dan al meer shyt zal pikken dan nodig is. Maar volgens mij is dat bij vrouwen ook zo.
Ja, dat zou best kunnen.
Als je verlieft bent, zijn al je gevoelens dubbel zo sterk. Dus ook gevoel van schaamte naar de persoon waarop je verlieft bent. Dat niet willen kruipen voor een vrouw, is dus als je al verlieft bent op die vrouw?
Ik vraag het me altijd af, omdat mannen zo zeker kunnen overkomen (ook in relaties). En als vrouw, hoe verlieft ik ook op een man ben, zal ik afwachten totdat hij de eerste zet zet.
Als hij dat niet doet, dan getuigt dat bij mij dat de gevoelens niet wederzijds zijn, ander maakt hij wel een move, toch?
pi_62492895
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:54 schreef heartz het volgende:
Dat niet willen kruipen voor een vrouw, is dus als je al verlieft bent op die vrouw?
ook.
quote:
Als hij dat niet doet, dan getuigt dat bij mij dat de gevoelens niet wederzijds zijn, ander maakt hij wel een move, toch?
Er zijn veel mannen (alle mannen in meer of mindere mate) die niet zullen afstappen op een meisje. Zeker als het een mooi meisje betreft. In een relatie durven ook veel mannen niet zomaar moeilijke situaties aante kaarten of bespreekbaar te maken. Simpelweg omdat ze niet weten hoe ze het moeten aanpakken omdat ze dneken dat het meisje dan rare dingen gaat doen.
pi_62493127
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:53 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

ook.
[..]

Er zijn veel mannen (alle mannen in meer of mindere mate) die niet zullen afstappen op een meisje. Zeker als het een mooi meisje betreft. In een relatie durven ook veel mannen niet zomaar moeilijke situaties aante kaarten of bespreekbaar te maken. Simpelweg omdat ze niet weten hoe ze het moeten aanpakken omdat ze dneken dat het meisje dan rare dingen gaat doen.
Vrouwen doen inderdaad geregeld rare dingen als je ze ergens op aanspreekt.
pi_62493228
Misschien kiezen meisjes als ze jonger en naiever zijn vaker voor de 'spannende' types, maar uiteindelijk wil elke vrouw een stabiele relatie met een aardige en zorgzame vent. Dat is handiger om kinderen mee te krijgen dan het 'spannende' type.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:18:44 #157
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62493504
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:53 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

ook.
[..]

Maar dat maakt het moeilijk in te schatten voor een vrouw wanneer een man haar echt leuk vindt (tenzij dat die man wel zo zeker is van zichzelf, en te zeker komt ook niet altijd even aantrekkelijk over) en misschien doet ze daarom raar....... omdat een man hele verschillende signalen kan verzenden.............
pi_62493610
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:18 schreef heartz het volgende:

[..]

Maar dat maakt het moeilijk in te schatten voor een vrouw wanneer een man haar echt leuk vindt (tenzij dat die man wel zo zeker is van zichzelf, en te zeker komt ook niet altijd even aantrekkelijk over) en misschien doet ze daarom raar....... omdat een man hele verschillende signalen kan verzenden.............
Andersom is dat net zo.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:25:00 #159
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62493647
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien kiezen meisjes als ze jonger en naiever zijn vaker voor de 'spannende' types, maar uiteindelijk wil elke vrouw een stabiele relatie met een aardige en zorgzame vent. Dat is handiger om kinderen mee te krijgen dan het 'spannende' type.
Ik denk dat het ook veel met aantrekkingskracht te maken heeft. En dat is vaak toch biologisch, we kunnen ons onbewust tot iemand aangetrokken voelen. Als je vaak met iemand wordt geconfronteerd, tot wie jij je aangetrokken voelt, ben je daar bewuster van. En de meeste vrouwen willen idd huisje, boompje, beestje. Maar er zijn toch wel veel aantrekkelijke, charmante mannen die wel gesetteld zijn.

Een tip van mij: Ik denk dat een man vooral zichzelf moet durven zijn, eerlijk moet zijn, maar subtiel en met charme. Daar kan je veel mee bereiken, en een goeie babbel helpt ook. Maar het contact moet wel natuurlijk zijn, als een man kan zorgen dat een vrouw zich op haar gemak voelt en haar ook nog charmeren, komt hij al een heel eind. Maar aantrekkingskracht speelt toch de grootste rol (denk ik), voor beide partijen.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:30:55 #160
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62493780
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Andersom is dat net zo.
Ja maar, ik vind persoonlijk, dat mannen, mannen moeten zijn.
Dus ballen moet hebben, ballen genoeg om raad te weten met een situatie waarin hij de vrouw van zijn dromen tegenkomt. Een vrouw wil dat zien, merken en voelen. Ik ben daar heel ouderwets in, het prins op het witte paard 2008 idee. Er zijn natuurlijk ook situaties waarin het anders is. Maar ik vind dat een man echt moet kunnen laten zien dat hij gek is op een vrouw, ook al zet hij zichzelf voor schut, dat maakt het voor de vrouw echt. Natuurlijk moet jezelf niet steeds voor schut zetten ofzo als je alleen maar iemand leuk vindt. Maar als een man echt verlieft is, moet hij ook het risico durven lopen om op zijn bek te gaan. Een vrouw wil veroverd worden (althans ik wel).
pi_62493810
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:25 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook veel met aantrekkingskracht te maken heeft. En dat is vaak toch biologisch, we kunnen ons onbewust tot iemand aangetrokken voelen. Als je vaak met iemand wordt geconfronteerd, tot wie jij je aangetrokken voelt, ben je daar bewuster van. En de meeste vrouwen willen idd huisje, boompje, beestje. Maar er zijn toch wel veel aantrekkelijke, charmante mannen die wel gesetteld zijn.

Een tip van mij: Ik denk dat een man vooral zichzelf moet durven zijn,
Ook als dat niet werkt? Dit is echt zo'n nutteloze opmerking altijd.
quote:
eerlijk moet zijn, maar subtiel en met charme. Daar kan je veel mee bereiken, en een goeie babbel helpt ook. Maar het contact moet wel natuurlijk zijn, als een man kan zorgen dat een vrouw zich op haar gemak voelt en haar ook nog charmeren, komt hij al een heel eind. Maar aantrekkingskracht speelt toch de grootste rol (denk ik), voor beide partijen.
Aantrekkingskracht is niet iets statisch, er komt een forse dosis verkopen bij kijken, en dat kun je beinvloeden.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:37:29 #162
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62493957
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ook als dat niet werkt? Dit is echt zo'n nutteloze opmerking altijd.
[..]
Hoezo? Wat wil je nou precies zeggen?? Ik geef mijn mening......... je kan minstens aangeven waarom je het nutteloos vindt. Als dat al teveel moeite voor je is, reageer dan niet, want jij voegt niets nuttigs toe in mijn ogen.
quote:
Aantrekkingskracht is niet iets statisch, er komt een forse dosis verkopen bij kijken, en dat kun je beinvloeden.
Hoezo verkopen? Wat bedoel je nou precies?
pi_62494114
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:37 schreef heartz het volgende:

[..]

Hoezo? Wat wil je nou precies zeggen?? Ik geef mijn mening......... je kan minstens aangeven waarom je het nutteloos vindt. Als dat al teveel moeite voor je is, reageer dan niet, want jij voegt niets nuttigs toe in mijn ogen.
Het is toch duidelijk? Wat heb je eraan als je 'jezelf bent' maar niemand daar interesse in heeft? Los daarvan is 'jezelf' niet een statisch iets, iedereen verandert voortdurend.
quote:
[..]

Hoezo verkopen? Wat bedoel je nou precies?
Als jij een nieuwe auto gaat kopen is de kans groot dat je koopt bij die aardige keurig geklede verkoper die op de juiste manier zijn product aanprijst, waar je waarschijnlijk niet zult kopen bij de botte hork daarnaast, terwijl die ook een prima product heeft. Het werkt in de liefde natuurlijk net zo.
pi_62494213
'Image' helpt wel bij vrouwen merk ik. Als je bijv een neger bent die hip gekleed gaat heb je al een streepje voor. Mischien dat diederik dat bedoelt. Etaleren.
De een doet dat te opzichtig in de ogen van de ene meid. En in de ogen van een ander meisje kan het volkomen normaal/natuurlijk overkomen.
Voor de rest kan ik me wel erg vinden in je mening, naar wat ik allemaal heb gezien met en bij meisjes/vrouwen. Oude man/vrouw rollen die al miljoenen jaren bestaan verander je moeilijk.
pi_62494341
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:48 schreef Man-E-Faces het volgende:
'Image' helpt wel bij vrouwen merk ik. Als je bijv een neger bent die hip gekleed gaat heb je al een streepje voor. Mischien dat diederik dat bedoelt. Etaleren.
De een doet dat te opzichtig in de ogen van de ene meid. En in de ogen van een ander meisje kan het volkomen normaal/natuurlijk overkomen.
Voor de rest kan ik me wel erg vinden in je mening, naar wat ik allemaal heb gezien met en bij meisjes/vrouwen. Oude man/vrouw rollen die al miljoenen jaren bestaan verander je moeilijk.
Ik doel niet op zozeer op een of ander image, alswel op het basale gegeven dat je een product aan de man te brengen hebt (nl jezelf). Dat gaat op de ene manier beter dan op de andere manier. Wie hier inzicht in heeft kan zichzelf beter verkopen.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:01:54 #166
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_62494515
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef NDAsilenced het volgende:

Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:03:38 #167
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62494542
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:44 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is toch duidelijk? Wat heb je eraan als je 'jezelf bent' maar niemand daar interesse in heeft? Los daarvan is 'jezelf' niet een statisch iets, iedereen verandert voortdurend.
[..]
Misschien is iedereen die jij kent in jouw wereldje oppervlakkig. Maar als iemand onzeker is van zichzelf, kan hij zichzelf niet helemaal uiten. Met jezelf zijn, bedoel ik dat jezelf durft te uiten. Misschien heeft niemand interesse in jouw persoonlijkheid............
quote:
Als jij een nieuwe auto gaat kopen is de kans groot dat je koopt bij die aardige keurig geklede verkoper die op de juiste manier zijn product aanprijst, waar je waarschijnlijk niet zult kopen bij de botte hork daarnaast, terwijl die ook een prima product heeft. Het werkt in de liefde natuurlijk net zo.
Dat vind ik echt nergens op slaan..........wat is dit nou weer voor een vergelijking ???
Dat jij liefde vergelijkt met het kopen van auto's?? Als je verlieft wordt, bepaal je dat meestal niet zelf, het overkomt je en je hebt het niet in de hand
pi_62494590
De eerste indruk en uiterlijkheden dus. Aangezien je iemand z'n innerlijk over het algemeen pas leert kennen als je al een relatie hebt met diegene.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:11:22 #169
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62494672
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:06 schreef Frezer het volgende:
De eerste indruk en uiterlijkheden dus. Aangezien je iemand z'n innerlijk over het algemeen pas leert kennen als je al een relatie hebt met diegene.
Dus eerst sex en dan de relatie.....????
In mijn wereld leer ik eerst iemand kennen voordat het zover komt. Als ik echt verlieft ben, wil juist het risico niet lopen dat er misbruik van me wordt gemaakt of dat ik gekwetst wordt. Nu heb ik een relatie (al 6 jaar), dus dat zit bij tot nu toe wel goed. Maar het lijkt me toch echt dat je elkaar beter wil leren kennen voordat je in een 'relatie' duikt. Maar ik kan één van de weinige zijn die het zo ziet............
En wat is voor jou de defenitie van een relatie?? Je hebt veel verschillende relaties op verschillende levels......
pi_62494739
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:03 schreef heartz het volgende:
Als je verlieft wordt, bepaal je dat meestal niet zelf, het overkomt je en je hebt het niet in de hand
Fout.

Als je écht wil, kan je het met groot gemak in de hand hebben. Sla eens een boek open over NLP, na het lezen van enkele kan je gewoon goed controle hebben over je gevoelens, inclusief verliefd worden. Zelfs traumatische gebeurtenissen kan je tot vrijwel niets reduceren. Het vergt enige psychologische kennis, welke je kan leren.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:19:19 #171
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62494834
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:14 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Fout.

Als je écht wil, kan je het met groot gemak in de hand hebben. Sla eens een boek open over NLP, na het lezen van enkele kan je gewoon goed controle hebben over je gevoelens, inclusief verliefd worden. Zelfs traumatische gebeurtenissen kan je tot vrijwel niets reduceren. Het vergt enige psychologische kennis, welke je kan leren.
Ja maar dan manipuleer je bewust de boel, je hebt dat gevoel of niet. Je kan het misschien wel sturen en onderdrukken ofzo. Ik zeg ook meestal......... de meeste mensen weten dat volgens mij niet.
pi_62494908
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:19 schreef heartz het volgende:

[..]

Ja maar dan manipuleer je bewust de boel, je hebt dat gevoel of niet. Je kan het misschien wel sturen en onderdrukken ofzo. Ik zeg ook meestal......... de meeste mensen weten dat volgens mij niet.
"Je hebt dat gevoel of niet" klopt tot een zekere mate. Niemand denkt inderdaad 24/7 rationeel na over alles en iedereen om zich heen. Mijn gedachten hebben meestal ook gewoon de vrije loop, en ik kan dan inderdaad, wanneer ik het niet wil, onderdrukken. Je kan het echter ook gewoon oproepen, dat gevoel van verliefdheid. In fact, dat is misschien nog wel een van de meest simpele dingen wb. jezelf manipuleren.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:28:55 #173
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62495011
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:23 schreef Xeanor het volgende:

[..]

"Je hebt dat gevoel of niet" klopt tot een zekere mate. Niemand denkt inderdaad 24/7 rationeel na over alles en iedereen om zich heen. Mijn gedachten hebben meestal ook gewoon de vrije loop, en ik kan dan inderdaad, wanneer ik het niet wil, onderdrukken. Je kan het echter ook gewoon oproepen, dat gevoel van verliefdheid. In fact, dat is misschien nog wel een van de meest simpele dingen wb. jezelf manipuleren.
Dat zou best kunnen, ik heb mezelf in dat opzicht niet echt geanalyseerd. Ik zal er wat bewuster op letten, misschien kom ik nog tot interessante ontdekkingen.
pi_62495358
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:11 schreef heartz het volgende:

[..]

Dus eerst sex en dan de relatie.....????
In mijn wereld leer ik eerst iemand kennen voordat het zover komt. Als ik echt verlieft ben, wil juist het risico niet lopen dat er misbruik van me wordt gemaakt of dat ik gekwetst wordt. Nu heb ik een relatie (al 6 jaar), dus dat zit bij tot nu toe wel goed. Maar het lijkt me toch echt dat je elkaar beter wil leren kennen voordat je in een 'relatie' duikt. Maar ik kan één van de weinige zijn die het zo ziet............
En wat is voor jou de defenitie van een relatie?? Je hebt veel verschillende relaties op verschillende levels......
Hadden we het over seks vs. relaties

Maar jij hebt dus alleen relaties gehad met goede vrienden? Daar ken je namelijk het innerlijk wel van. Over het algemeen ontstaan relaties lang voordat je iemand zo goed kent. Wellicht houden ze niet meer stand als je de betreffende persoon écht leert kennen, maar das een ander verhaal.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:56:09 #175
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62495554
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:46 schreef Frezer het volgende:

[..]

Hadden we het over seks vs. relaties

Maar jij hebt dus alleen relaties gehad met goede vrienden? Daar ken je namelijk het innerlijk wel van. Over het algemeen ontstaan relaties lang voordat je iemand zo goed kent. Wellicht houden ze niet meer stand als je de betreffende persoon écht leert kennen, maar das een ander verhaal.
Als je echt een relatie met iemand hebt, heb je toch meestal ook seks.
Nee, ik heb geen relaties met goede vrienden. Ik ken mijn huidige vriend al vanaf mij 14e, maar we hebben een break gehad van een paar maanden. Ik voelde me al meteen aangetrokken tot hem en nog steeds. Wij waren nooit alleen vrienden. Het was altijd al meer. Dus nee dat bedoel ik niet.

Wanneer heb je in jouw ogen een relatie? In mijn ogen, wanneer je elkaar goed genoeg kent (je voelt je aangetrokken en je voelt je vrij om je gevoelens te uiten) en je goed genoeg voelt bij elkaar om alles met elkaar te willen delen. Nou ja, misschien bijna alles. En als dat na verloop van tijd blijft en zich positief ontwikkeld, ga je een stapje verder en dan komt pas de 'relatie' in zicht. Zo een beetje dan.... Wat jij?
pi_62496374
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:03 schreef heartz het volgende:

[..]

Misschien is iedereen die jij kent in jouw wereldje oppervlakkig.
Het heeft niks met oppervlakkig zijn te maken, eerder integendeel zou ik zeggen...
quote:
Maar als iemand onzeker is van zichzelf, kan hij zichzelf niet helemaal uiten. Met jezelf zijn, bedoel ik dat jezelf durft te uiten.
Als iemand hartstikke zeker is van zichzelf maar zich in al zijn eigenheid heerlijk asociaal uit, zal hem dat ook niet in dank afgenomen worden. Jezelf zijn is in zichzelf niet een kwaliteit.
quote:
Misschien heeft niemand interesse in jouw persoonlijkheid............
quote:
[..]

Dat vind ik echt nergens op slaan..........wat is dit nou weer voor een vergelijking ???
Dat jij liefde vergelijkt met het kopen van auto's?? Als je verlieft wordt, bepaal je dat meestal niet zelf, het overkomt je en je hebt het niet in de hand
Het principe is identiek, wat jij ook kunt inzien als je je hersens maar gebruikt en niet al die flauwekul vooronderstellingen/aannames en emoties het beeld laat vertroebelen, zoals je nu duidelijk doet.
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:55:49 #177
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62496471
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het heeft niks met oppervlakkig zijn te maken, eerder integendeel zou ik zeggen...
[..]
Het moge duidelijk zijn dat ik het niet met je eens ben.
quote:
Als iemand hartstikke zeker is van zichzelf maar zich in al zijn eigenheid heerlijk asociaal uit, zal hem dat ook niet in dank afgenomen worden. Jezelf zijn is in zichzelf niet een kwaliteit.
[..]
Dat zeg ik niet. Ik geef aan dat het belangrijk is in een relatie of dat ik het belangrijk vind in een relatie.
quote:

[..]

Het principe is identiek, wat jij ook kunt inzien als je je hersens maar gebruikt en niet al die flauwekul vooronderstellingen/aannames en emoties het beeld laat vertroebelen, zoals je nu duidelijk doet.
Waar baseer je dit nou weer op? Wat voor aanames en wat voor emoties?? Wat kan jij ouwehoere zeg....... jouw mening, interesseert me voor de rest weinig .
pi_62496671
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:55 schreef heartz het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat ik het niet met je eens ben.
Je kunt 1+1=2 ook wel ontkennen, daarmee heb je nog niet gelijk. Jezelf zijn is een onvoorstelbare dooddoener die ertoe leidt dat mensen die niet weten hoe het hoort kunnen blijven volharden in een weinig effectieve benadering van het probleem. Waar als ze dit dogma zouden vergeten gewoon aan zichzelf zouden kunnen werken (en daarmee natuurlijk nog steeds zichzelf zouden zijn, je bent immers altijd jezelf...). Dat oppervlakkig noemen is echt onvoorstelbaar, en geeft blijk van een schrikbarend gebrek aan inzicht in de materie die we hier bediscussieren.
quote:
[..]

Dat zeg ik niet. Ik geef aan dat het belangrijk is in een relatie of dat ik het belangrijk vind in een relatie.
Dan formuleer je erg onduidelijk.
quote:
[..]

Waar baseer je dit nou weer op? Wat voor aanames en wat voor emoties?? Wat kan jij ouwehoere zeg....... jouw mening, interesseert me voor de rest weinig .
Weleens van abstraheren gehoord? De relatiemarkt is natuurlijk gewoon een markt als alle andere. Het ene product is meer waard dan het andere. Maar gezien niet alle parameters vastliggen kun je wel proberen een aantrekkelijker product te worden. Dan kun je wel volharden in 'ze moeten me nemen zoals ik ben en anders maar niet!' of 'ik vind dat liefde zo iets moois is , die platte wetenschappelijke manier van denken doet daar afbreuk aan ', maar waarom zou je niet je voordeel doen met inzichten die je kunt verkrijgen door even na te denken? We hebben die hersens niet voor niets natuurlijk, zonde om ze niet te gebruiken...
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:16:46 #179
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62496733
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je kunt 1+1=2 ook wel ontkennen, daarmee heb je nog niet gelijk. Jezelf zijn is een onvoorstelbare dooddoener die ertoe leidt dat mensen die niet weten hoe het hoort kunnen blijven volharden in een weinig effectieve benadering van het probleem. Waar als ze dit dogma zouden vergeten gewoon aan zichzelf zouden kunnen werken (en daarmee natuurlijk nog steeds zichzelf zouden zijn, je bent immers altijd jezelf...). Dat oppervlakkig noemen is echt onvoorstelbaar, en geeft blijk van een schrikbarend gebrek aan inzicht in de materie die we hier bediscussieren.
[..]

Dan formuleer je erg onduidelijk.
[..]

Weleens van abstraheren gehoord? De relatiemarkt is natuurlijk gewoon een markt als alle andere. Het ene product is meer waard dan het andere. Maar gezien niet alle parameters vastliggen kun je wel proberen een aantrekkelijker product te worden. Dan kun je wel volharden in 'ze moeten me nemen zoals ik ben en anders maar niet!' of 'ik vind dat liefde zo iets moois is , die platte wetenschappelijke manier van denken doet daar afbreuk aan ', maar waarom zou je niet je voordeel doen met inzichten die je kunt verkrijgen door even na te denken? We hebben die hersens niet voor niets natuurlijk, zonde om ze niet te gebruiken...
Misschien moet jij je hersens gebruiken en goed lezen..........
Ik geef mijn persoonlijke mening, ik zeg nergens dat mijn mening ook feit is.
Als jouw dat dwars zit, jammer, jouw probleem........
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:21:04 #180
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_62496788
quote:

Ik voel me gewoon zwaar kut en ik moest dit gewoon even kwijt.

Nu naar bed, als ik nog kan slapen.
Maak je niet druk, je bent nog zo jong.

Hoe meer je zoekt, hoe minder je vindt.

Relax, het komt "right"
pi_62498729
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:16 schreef heartz het volgende:

[..]

Misschien moet jij je hersens gebruiken en goed lezen..........
Ik geef mijn persoonlijke mening, ik zeg nergens dat mijn mening ook feit is.
Als jouw dat dwars zit, jammer, jouw probleem........
Wat een verschrikkelijk slap verweer zeg, als je erachter komt dat je misschien toch niet zo'n juiste kijk hebt op de zaak kom je aan met 'maar ik mag toch wel een (evident incorrecte) mening hebben, ook als ik er net blijk van heb gegeven dat ik van toeten nog blazen weet!'. Ja dat mag natuurlijk, we leven tenslotte in een vrij land. Maar je scoort er geen punten mee in een discussie, uiteraard.
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:03:28 #182
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62500137
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk slap verweer zeg, als je erachter komt dat je misschien toch niet zo'n juiste kijk hebt op de zaak kom je aan met 'maar ik mag toch wel een (evident incorrecte) mening hebben, ook als ik er net blijk van heb gegeven dat ik van toeten nog blazen weet!'. Ja dat mag natuurlijk, we leven tenslotte in een vrij land. Maar je scoort er geen punten mee in een discussie, uiteraard.
Hoe bedoel je, erachter komt dat ik geen juiste kijk heb. Dat jij er een intellectuele discussie van wil maken, terwijl ik gewoon mijn mening vanuit mijn eigen ervaringen en persoonlijkheid geef, interesseert mij echt geen Fok .
Bovendien heeft mijn persoonlijke mening, niets te maken met jouw drang om 'de werkelijk' te laten zien, zoals die is.
Ik geef mijn mening over hoe ik zaken beleef en hoe ik er persoonlijk over denkt. Dan kan het in werkelijkheid misschien anders in elkaar zitten, maar dat betekent niet dat mijn mening of beleving over die zaken verandert.
Dat jij iemand wil afkraken die zijn mening geeft, omdat hij misschien de dingen niet letterlijk ziet zoals ze zijn, maar vanuit zijn eigen beleving, laat zien dat je er moeite mee hebt, iemands mening in zijn waarde laten.
Waar ik al gezegd heb dat het om mijn eigen mening gaat, blijf je maar doorlulle over 'de juiste kijk' en dat mijn mening evident incorrect is. Ik heb daar geen moeite mee (dat mijn mening evident incorrect is) en ik ben er ook bewust van, als jij daar wel moeite hebt, moet je misschien leren andermans mening in hun waarde te laten. Niet iedereen ziet de dingen (door bijv beleving), zoals ze echt zijn. Dat jij alles wil zien zoals het 'is' , is jouw keuze. Ik kies ervoor om sommige dingen te zien en analyseren vanuit mijn beleving, misschien is dat voor een ander illusie, maar dat kan mij niets interesseren. Als ik maar bewust weet, hoe de dingen zie en waarom ik zo zie. Omdat de defenitie van iets, een andere betekenis kan hebben dan dat ik in mijn beleving zie, maakt mij nog niet dom of onwetend. Ik geef bewust mijn mening geef en dus ben ik er bewust van dat mijn mening niet juist hoeft te zijn, dat jij dat niet hebt gezien, laat ook zien hoe bevooroordeeld je bent. Je weet helemaal niet met welke intenties ik mijn mening geef, toch bevooroordeel je mij. Hoe weet jij nou wanneer ik iets bewust doe en wanneer niet.......... dus die conclusies van jouw (over mij) zijn dan ook gebaseerd op jouw eigen mening..........
pi_62500652
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:03 schreef heartz het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, erachter komt dat ik geen juiste kijk heb. Dat jij er een intellectuele discussie van wil maken, terwijl ik gewoon mijn mening vanuit mijn eigen ervaringen en persoonlijkheid geef, interesseert mij echt geen Fok .
Bovendien heeft mijn persoonlijke mening, niets te maken met jouw drang om 'de werkelijk' te laten zien, zoals die is.
Ik geef mijn mening over hoe ik zaken beleef en hoe ik er persoonlijk over denkt. Dan kan het in werkelijkheid misschien anders in elkaar zitten, maar dat betekent niet dat mijn mening of beleving over die zaken verandert.
Dat jij iemand wil afkraken die zijn mening geeft, omdat hij misschien de dingen niet letterlijk ziet zoals ze zijn, maar vanuit zijn eigen beleving, laat zien dat je er moeite mee hebt, iemands mening in zijn waarde laten.
Waar ik al gezegd heb dat het om mijn eigen mening gaat, blijf je maar doorlulle over 'de juiste kijk' en dat mijn mening evident incorrect is. Ik heb daar geen moeite mee (dat mijn mening evident incorrect is) en ik ben er ook bewust van, als jij daar wel moeite hebt, moet je misschien leren andermans mening in hun waarde te laten. Niet iedereen ziet de dingen (door bijv beleving), zoals ze echt zijn. Dat jij alles wil zien zoals het 'is' , is jouw keuze. Ik kies ervoor om sommige dingen te zien en analyseren vanuit mijn beleving, misschien is dat voor een ander illusie, maar dat kan mij niets interesseren. Als ik maar bewust weet, hoe de dingen zie en waarom ik zo zie. Omdat de defenitie van iets, een andere betekenis kan hebben dan dat ik in mijn beleving zie, maakt mij nog niet dom of onwetend. Ik geef bewust mijn mening geef en dus ben ik er bewust van dat mijn mening niet juist hoeft te zijn, dat jij dat niet hebt gezien, laat ook zien hoe bevooroordeeld je bent. Je weet helemaal niet met welke intenties ik mijn mening geef, toch bevooroordeel je mij. Hoe weet jij nou wanneer ik iets bewust doe en wanneer niet.......... dus die conclusies van jouw (over mij) zijn dan ook gebaseerd op jouw eigen mening..........
Vrouwen en hun ongelijk toegeven .

Als ik op grond van argumenten word overtuigd van mijn ongelijk stel ik mijn mening bij. Waarom zou je hechten aan een mening die onzinnig is? Dat vind ik werkelijk onbegrijpelijk.
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:43:56 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62500813
er is ook zoiets als msn ofzo hoor
pi_62500878
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:43 schreef Re het volgende:
er is ook zoiets als msn ofzo hoor
Je ziet iets moois opbloeien?
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:48:26 #186
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62500917
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:34 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Vrouwen en hun ongelijk toegeven .

Als ik op grond van argumenten word overtuigd van mijn ongelijk stel ik mijn mening bij. Waarom zou je hechten aan een mening die onzinnig is? Dat vind ik werkelijk onbegrijpelijk.
Misschien moet jij mij eerst beter leren kennen voordat jij die conclusie trekt. Aan de manier waarop ik post is toch ook duidelijk ik niet wil discusiëren, maar mijn mening geef.
Dat jij mijn mening onzinnig vindt, getuigt weer van bevooroordeling, je kan niet weten wat ik meemaak en waarom het in mijn beleving zo is, daarom is het misschien ook onbegrijpelijk voor je. Ik kan ook wel in mijn posts zetten hoe het werkelijk in elkaar zit, ik kies er bewust voor om mijn mening te geven. Sommige mensen hebben 2 kanten in zich, ik ben er 1 van...............
Ik vind het belangrijk om te weten wat de werkelijk is, maar ik vind het ook belangrijk om open te staan voor mijn eigen beleving. Hoe creatief ik daar verder in ben, weet jij niet. Jij kent mij nou eenmaal niet, dus dan is het logisch dat het voor jou onbegrijpelijk is om in te zien, waar ik mijn mening op baseer omdat het niet overeenkomt met de werkelijkheid.
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:49:50 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_62500950
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
De relatiemarkt is natuurlijk gewoon een markt als alle andere. Het ene product is meer waard dan het andere. Maar gezien niet alle parameters vastliggen kun je wel proberen een aantrekkelijker product te worden.
Dit is wel een aardige. Als afgestudeerde informaticus heb ik heel wat "ze moeten me nemen zoals ik ben " gehoord. Doen ze niet, je sterft maagd.
pi_62501182
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:48 schreef heartz het volgende:

[..]

Misschien moet jij mij eerst beter leren kennen voordat jij die conclusie trekt. Aan de manier waarop ik post is toch ook duidelijk ik niet wil discusiëren, maar mijn mening geef.
Dat jij mijn mening onzinnig vindt, getuigt weer van bevooroordeling, je kan niet weten wat ik meemaak en waarom het in mijn beleving zo is, daarom is het misschien ook onbegrijpelijk voor je. Ik kan ook wel in mijn posts zetten hoe het werkelijk in elkaar zit, ik kies er bewust voor om mijn mening te geven. Sommige mensen hebben 2 kanten in zich, ik ben er 1 van...............
Ik vind het belangrijk om te weten wat de werkelijk is, maar ik vind het ook belangrijk om open te staan voor mijn eigen beleving. Hoe creatief ik daar verder in ben, weet jij niet. Jij kent mij nou eenmaal niet, dus dan is het logisch dat het voor jou onbegrijpelijk is om in te zien, waar ik mijn mening op baseer omdat het niet overeenkomt met de werkelijkheid.

Een onzinnige mening blijft een onzinnige mening, ongeacht jouw gevoel daarbij. Je eigen subjectieve beleving heeft geen invloed op objectieve feiten, tenzij je natuurlijk een magisch denker bent, maar daar had Max Weber geloof ik al mee afgerekend rond de vorige eeuwwisseling. Gaf je op school ook altijd steeds opnieuw het antwoord 3 op de vraag 1+1=? Zelfs als je verteld was dat het 2 is?
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:06:16 #189
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62501199
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit is wel een aardige. Als afgestudeerde informaticus heb ik heel wat "ze moeten me nemen zoals ik ben " gehoord. Doen ze niet, je sterft maagd.
Ik kan je een voorbeeld geven:
Als Liesje nu alleenstaande moeder is en ze wil een relatie. Liesje vind dat mannen haar moeten nemen zoals ze is, daarmee bedoelt ze: een man zou, mijn kind moeten accepteren (dat mijn kind altijd op de 1e plaats zal komen), ook heb ik moeilijkheden heb slapen dus moet hij het accepteren dat ik, 's avonds voor het slapen ga, altijd een jointje rook.
Liesje bedoelt met, hij moet mij nemen zoals ik ben, dat als een man een relatie met haar wil, hij zal moeten accepteren dat ze een kind heeft die op de 1e plaats komt en dat Liesje iedere avond voor het slapen gaan, een jointje rookt. Dan moet hij haar toch nemen zoals zij is...................
Als het anders is, kan je het misschien aanduiden met een voorbeeld?
pi_62501244
quote:

[..]

Inderdaad . En dat wordt in stand gehouden door al die types die zulke figuren maar blijven bevestigen in hun onzinnige denkbeelden.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:18:46 #191
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62501432
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Een onzinnige mening blijft een onzinnige mening, ongeacht jouw gevoel daarbij. Je eigen subjectieve beleving heeft geen invloed op objectieve feiten, tenzij je natuurlijk een magisch denker bent, maar daar had Max Weber geloof ik al mee afgerekend rond de vorige eeuwwisseling. Gaf je op school ook altijd steeds opnieuw het antwoord 3 op de vraag 1+1=? Zelfs als je verteld was dat het 2 is?
Een mening hoeft niet altijd onzinnig te zijn, omdat het niet gebaseerd is op feiten. Misschien vind jij dat, en is dat jouw mening, maar geen feit.
Denk daar maar is een over na, met je 1+1
Ik weet niet of jij de definitie van het woord mening kent, maar misschien moet je die maar eens opzoeken.
Een mening betekent je oordeel geven, over wat je ervan vindt, je opvatting, wat je van een subject of object vind.
Dus niet hoe het werkelijk in elkaar zit. Daarom is een mening een mening en een feit een feit. 1+1?
Er is toch geen vaste definitie over een 'onzinnige mening'? Dat jij mijn mening onzinnig vindt, betekent dus niet dat het ook zo is.
pi_62501610
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:18 schreef heartz het volgende:

[..]

Een mening hoeft niet altijd onzinnig te zijn, omdat het niet gebaseerd is op feiten. Misschien vind jij dat, en is dat jouw mening, maar geen feit.
Denk daar maar is een over na, met je 1+1
Ik weet niet of jij de definitie van het woord mening kent, maar misschien moet je die maar eens opzoeken.
Een mening betekent je oordeel geven, over wat je ervan vindt, je opvatting, wat je van een subject of object vind.
Dus niet hoe het werkelijk in elkaar zit. Daarom is een mening een mening en een feit een feit. 1+1?
Er is toch geen vaste definitie over een 'onzinnige mening'? Dat jij mijn mening onzinnig vindt, betekent dus niet dat het ook zo is.
Natuurlijk is je mening geven wat jij zegt dat het is. Maar daarmee is een mening niet een boven kritiek verheven iets... Als jij een subjectief oordeel velt over iets (bv ik vind het niet prettig dat het zo gaat), heb ik daar niks over te zeggen. Maar zodra jij een mening hebt die conflicteert met objectieve feiten (1+1=3), dan kan ik die mening niet serieus nemen.

Dát is wat ik onder 'onzinnige mening' versta. Wat jij van iemands kledingkeuze vindt oid zal me worst zijn. Als je daarentegen beweert dat het niet uitmaakt wat iemand voor kleding aanheeft bij de indruk die hij/zij maakt op anderen heb ik daar wel een mening over.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:31:59 #193
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62501676
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Natuurlijk is je mening geven wat jij zegt dat het is. Maar daarmee is een mening niet een boven kritiek verheven iets... Als jij een subjectief oordeel velt over iets (bv ik vind het niet prettig dat het zo gaat), heb ik daar niks over te zeggen. Maar zodra jij een mening hebt die conflicteert met objectieve feiten (1+1=3), dan kan ik die mening niet serieus nemen.

Dát is wat ik onder 'onzinnige mening' versta. Wat jij van iemands kledingkeuze vindt oid zal me worst zijn. Als je daarentegen beweert dat het niet uitmaakt wat iemand voor kleding aanheeft bij de indruk die hij/zij maakt op anderen heb ik daar wel een mening over.
Waar conflicteer ik mijn mening met objectieve feiten?
pi_62502609
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:31 schreef heartz het volgende:

[..]

Waar conflicteer ik mijn mening met objectieve feiten?
De belangrijkste is dat je zegt dat je een mening hebt en die niet bijstelt als blijkt dat de zaken toch anders liggen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:21:48 #195
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62502880
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De belangrijkste is dat je zegt dat je een mening hebt en die niet bijstelt als blijkt dat de zaken toch anders liggen.
Hoe weet jij hoe ik dat precies bedoel? Misschien kan ik sommige dingen heel bewust gescheiden houden. Mijn beleving en de werkelijkheid. In mijn beleving kan ik zo ver gaan (of doen wat ik wil) als ik zelf wil, ik kan daar heel creatief mee omgaan. Om invloed uit te oefenen op mijn beleving kan ik de feiten weleens uitsluiten, om zaken in mezelf te onderzoeken om verschillende redenen (vergelijkingen, delen van ervaringen). Maar ik ben me heel goed bewust van wat de werkelijk is. Als je mij beter zou kennen, zou je me, denk ik, anders beoordelen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:27:25 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62503061
zeg lieverds...
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:22:19 #197
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_62507065
Gast, je zwelgt van zelfmedelijden. Houd daar eens mee op en doe dingen die je leuk vindt. Meiden komen vanzelf wel.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:35:58 #198
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62507334
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:22 schreef Baasvaak. het volgende:
Gast, je zwelgt van zelfmedelijden. Houd daar eens mee op en doe dingen die je leuk vindt. Meiden komen vanzelf wel.
TS vindt meiden doen wel leuk. Probleem dus.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:40:54 #199
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_62507442
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

TS vindt meiden doen wel leuk. Probleem dus.

Ik denk dat de TS in kwestie toch eerst maar zijn skills moet verhogen of zijn drempel moet verlagen richting de kinderboederij stand.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
pi_62508626
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:52 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Haha sorry, ben dit topic aan het lezen en moet gewoon even reageren op deze post.

Voor jou het volgende:
Wat is normaal
Alles is relatief

Maar waarschijnlijk begrijp je dat niet aangezien je een enorm simpele ziel bent.

En kom er niet mee aan dat ik nooit gezoend, geneukt of weet ik wat zou hebben want dat heb ik genoeg. Sommige mensen vinden liefde nou eenmaal belangrijker dan seks, wat mijns inziens op een hogere intelligentie duidt dan jouw instelling: neuken, neuken en neuken. (Hoewel het wel erg leuk is om te doen )
pi_62512372
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef heartz het volgende:

[..]

Hoe weet jij hoe ik dat precies bedoel?
Omdat je dat zegt. Als je iets anders bedoelt dan je zegt kan ik dat niet weten
quote:
Misschien kan ik sommige dingen heel bewust gescheiden houden. Mijn beleving en de werkelijkheid. In mijn beleving kan ik zo ver gaan (of doen wat ik wil) als ik zelf wil, ik kan daar heel creatief mee omgaan.
Dat is me duidelijk.
quote:
Om invloed uit te oefenen op mijn beleving kan ik de feiten weleens uitsluiten, om zaken in mezelf te onderzoeken om verschillende redenen (vergelijkingen, delen van ervaringen). Maar ik ben me heel goed bewust van wat de werkelijk is. Als je mij beter zou kennen, zou je me, denk ik, anders beoordelen.
Ik beoordeel je helemaal niet, ik beoordeel je uitspraken. Misschien is het nuttig erop te wijzen dat ik een rigide onderscheid maak tussen ervaringen en de werkelijkheid; die ervaringen zijn heel echt, maar ze vormen niet de (externe!) werkelijkheid. De werkelijkheid is iets wat bestaat, ongeacht onze mening daarover. De werkelijkheid bestaat ook als wij er niet zijn. Wat wij doen is proberen die werkelijkheid te duiden, en daarbij moeten we ervoor zorgen dat onze blik zo min mogelijk wordt vertroebeld door allerlei voor ons werkelijk existerende opinies/oordelen en wat dies meer zij, opinies/oordelen die immers volledig onafhankelijk van de werkelijkheid bestaan. Het kan nuttig zijn weet te hebben/kennis te nemen van die opinies als we de interne werkelijkheid onderzoeken, maar het zal van nul en generlei waarde zijn als we de externe werkelijkheid onderzoeken.
pi_62512433
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:27 schreef Re het volgende:
zeg lieverds...
Dit is toch een serieuze discussie? En er is volgens mij ook enig raakvlak met het onderwerp van dit topic, de TS kan hier immers nieuwe inzichten vandaan halen die hem helpen bij het aanpakken van zijn probleem.
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:25:25 #203
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_62515238
Wie wil er op jouw leeftijd nou een serieuze relatie

Droeftoeter, maak je niet druk. Uiteindelijk vind je vast wel iemand...

Bovendien, je zegt: "meiden willen mij niet". Buiten het feit dat ik mij enorm stoor aan het woordje "meiden" (zeg gewoon meisjes of vrouwen), klinkt het alsof jij genoegen zou nemen met ieder meisje dat jou zou willen hebben. Wil jij "de meeste meiden" überhaupt wel hebben?

Volgens mij wil jij gewoon neuken, en wil je helemaal geen serieuze relatie. In dat geval kan je gewoon een hoertje bestellen
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_62515490
quote:
je sterft maagd.
&()(*)(^&^%&^*(), spreek nou eens gewoon Nederlands, man.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_62516152
Wat een gedoe over wat een mening is. Die hele discussie komt in mijn ogen wel een beetje kansloos over, vooral door de duidelijke persoonlijke ondertoon en verwijtjes enzo. Ik wil me er verder niet mee bemoeien maar ik moet wel zeggen dat ik dat gedoe over objectief en vanuit subjectieve ervaringen van heartz niet begrijp. Heb je dan 2 meningen ofzo? Als iets je mening is denk je toch ook dat het zo is. Tuurlijk het is goed om er van bewust te zijn dat jouw mening niet per defenitie waar is, en dat die vanuit jouw ervaringen enzo zijn gevormd. Maar jij zegt eigenlijk dat je weet hoe het eigenlijk zit maar dat je toch een subjectieve mening hebt ofzo. Ik vind bijvoorbeeld iemand een kutwijf, maar tegelijkertijd besef ik dat dat maar net mijn ervaring was met betreffende persoon en dat ik diegene amper ken dus eigenlijk helemaal geen inschatting kan geven van haar persoonlijkheid. Hmm, als ik er over nadenk zou er misschien wel een ander motief zijn waarom ze zich zo tegen me gedroeg, misschien zat dat en dat er wel achter, ja eigenlijk is het helemaal geen kutwijf, en is het gewoon oppervlakkig van me omdat meteen te vinden. Ik bekijk het dan objectief, en mijn mening verandert. Of 3 keer bedrogen te zijn door een vent, en daarom denken dat alle mannen verrot zijn. Maar stiekem ook wel weten dat dat onzin is en dat je gewoon pech hebt gehad. Dat is zeg maar wat ik dus haal uit je verhaal. Dat je een objectieve visie hebt ("Eigenlijk is het geen kutwijf, ik kan dat helemaal niet beoordelen" "Het is onzin dat alle mannen verrot zijn, dat was maar net mijn ervaring") en daar zelf van op de hoogte bent maar er desondanks een subjectieve mening (kutwijf, mannen zijn hufters) op na houd. Ik snap het in ieder geval niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Professor_Kuboctaeder op 19-10-2008 23:07:20 ]
..met een elektrische pulsontlading in een mengsel van kryptongas en fluorgas vormen zich de Kr*F exciplexen. Spontane emissie van een foton door verval van een exciplex geeft gestimuleerde emissie in de andere exciplexen, zo ontstaat een laser van..
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:56:51 #206
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62516180
@ professor. Leestekens?
pi_62516769
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
@ professor. Leestekens?
Het is een genie he, die hebben dat soort structuur brengende zaken niet nodig.
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:27:36 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_62517043
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Apropos het volgende:
&()(*)(^&^%&^*(), spreek nou eens gewoon Nederlands, man.
Zal doen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:30:08 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62517108
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:47 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dit is toch een serieuze discussie? En er is volgens mij ook enig raakvlak met het onderwerp van dit topic, de TS kan hier immers nieuwe inzichten vandaan halen die hem helpen bij het aanpakken van zijn probleem.
jawel, maar het blijft een wellus niettus spelletje zo he...
pi_62517301
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:30 schreef Re het volgende:

[..]

jawel, maar het blijft een wellus niettus spelletje zo he...
Ik maak mijn punt niet alleen tov de wederpartij, maar ook voor de meelezer. Die kunnen daar toch wel wat van hun gading vinden denk ik.
pi_62517967
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:30 schreef heartz het volgende:

[..]

Ja maar, ik vind persoonlijk, dat mannen, mannen moeten zijn.
Dus ballen moet hebben, ballen genoeg om raad te weten met een situatie waarin hij de vrouw van zijn dromen tegenkomt. Een vrouw wil dat zien, merken en voelen. Ik ben daar heel ouderwets in, het prins op het witte paard 2008 idee. Er zijn natuurlijk ook situaties waarin het anders is. Maar ik vind dat een man echt moet kunnen laten zien dat hij gek is op een vrouw, ook al zet hij zichzelf voor schut, dat maakt het voor de vrouw echt. Natuurlijk moet jezelf niet steeds voor schut zetten ofzo als je alleen maar iemand leuk vindt. Maar als een man echt verlieft is, moet hij ook het risico durven lopen om op zijn bek te gaan. Een vrouw wil veroverd worden (althans ik wel).
Mooi hoor, dat die emancipatie stopt op het moment dat de liefde ter sprake komt.

Maar goed, als alle vrouwen inderdaad zo denken heb ik dus een probleem, ik ben te vaak op mijn bek gegaan om het nog lekker te vinden dus ik waag me er niet meer aan,.
pi_62518132
mij wel . haha .
pi_62518147
En Salvador is altijd zichzelf.
pi_62518323
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:18 schreef Apropos het volgende:
En Salvador is altijd zichzelf.
Fuck yeah!
Dat is de hele truc!
pi_62519088
Geloof die mensen niet die zeggen dat het wel op je pad komt. Maak van liefde geen kansspel.

Hoe vaak heb ik wel niet dit gehoord:

' Je bent een knappe jongen dus het komt wel goed.'
' Hoezo geen vriendin? Je bent echt wel leuk!'
' Gewoon rustig afwachten, dan kom je vanzelf de juiste tegen.'
' Nou, als ik geen vriendje had dan wist ik het wel heur.'

Op een gegeven moment heb ik gewoon mijn mindset veranderd. Meisjes versieren bleek niet zo moeilijk te zijn als ik dacht. Nu krijg ik dit soort onzin te horen:

' Zie je wel dat je aantrekkelijk bent.' of ' Je maakte je druk om niets.'

Die mensen realiseren zich niet dat het niet zomaar gebeurde. Ik heb echt moeite moeten doen om mijzelf te veranderen. Je kan natuurlijk lekker blijven zoals je nu bent, maar verwacht hetzelfde resultaat ieder keer.
pi_62519312
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef Fakkan het volgende:

Goh, herkenbaar.
pi_62519364
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 01:32 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Goh, herkenbaar.
Vanwaar die gare smiley?

EDIT:

Oh oké, ik begrijp em.

[ Bericht 5% gewijzigd door Fakkan op 20-10-2008 05:39:57 ]
pi_62519424
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 01:35 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Vanwaar die gare smiley?
Omdat ik de ironie van al die gare kutopmerkingen wel in zie. Vooral die:"Het is dat ik een vriend heb maar anders.." opmerking.

De gaarste die ik ooit heb gehoord was:"Ik wilde dat mijn vriend zo was als jij."
pi_62520058
meisjes willen niet per se een oetlul maar liever gewoon wel een stoere vent die zich dominant opstelt of op zijn minst een onafhankelijke dude met een grote bek

hoe de meeste gasten (ik ook) van nature zijn spreekt meisjes nou eenmaal niet aan, de meeste gasten zijn namelijk helemaal niet dominant en hebben aan veel dingen schijt en willen gewoon een beetje chillen en rondhangen en scheten laten enzo maar die kant van jezelf die liever op de bank zit en croky superchips wegkaant en wikipedia artikeltjes over world of warcraft rassen leest vinden ze gewoon niet interessant, hoe oprecht je dan ook jezelf bent. dat moet je gewoon een beetje slim verhullen voor zolang het nodig is.

meiden zijn namelijk best leuk maar houden er heel andere ideeen over wat cool mannengedrag is op na dan wij, wat meteen de reden is dat van die vroeg onder de plak zittende jonge vadertjes en vriendjes van die suffe burgerlulletjes worden. dat is niet te zeggen dat er niet heel veel uitzonderingen op zijn maar ja dan kom je toch al gauw in het curvy gamer girl segment terecht en daar zit toch niemand op te wachten lijkt mij

kortom je moet het idee dat je eerlijk jezelf kan zijn en dat het dan vanzelf wel goed komt van je af zetten, zo werkt het niet. je moet je helaas gewoon een beetje anders voordoen dan je bent, maar dat hoef je niet vaak en niet lang te doen als je gewoon de hele ambitie van een relatie van je af zet, die zijn namelijk klote
pi_62520062
Meiden zoeken naar kerels die voor goed nageslacht gaan zorgen.
***** Kraak.....
pi_62522731
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 04:10 schreef kraaksandaal het volgende:
Meiden zoeken naar kerels die voor goed nageslacht gaan zorgen.
Ja volgens mij klopt dit ook ja. Kan je dit uitleggen? Zorgt intelligentie bij mannen voor goed nageslacht? Of creativiteit? Ik zou graag de mening van een vrouw willen horen.
Ik heb zelf een boek gelezen genaamd "The Red Queen" en de schrijver schrijft dat vrouwen op intelligentie letten. Ik zelf volg een beta studie en de meeste jongens om me heen hebben zijn intelligent kwa wiskunde etc. Maar toch blijven ze voor de meeste vrouwen onaantrekkelijk.
As you think so shall you Be - Don Juan Demarco
pi_62524569
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 01:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Omdat ik de ironie van al die gare kutopmerkingen wel in zie. Vooral die:"Het is dat ik een vriend heb maar anders.." opmerking.

De gaarste die ik ooit heb gehoord was:"Ik wilde dat mijn vriend zo was als jij."
Ja, waarom zeggen vrouwen dat soort dingen terwijl ze het overduidelijk niet menen? Voer voor psychologen
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:05:38 #223
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62525057
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Omdat je dat zegt. Als je iets anders bedoelt dan je zegt kan ik dat niet weten
[..]
Dan heb ik het verkeerd beschreven, mijn fout.
quote:
Ik beoordeel je helemaal niet, ik beoordeel je uitspraken. Misschien is het nuttig erop te wijzen dat ik een rigide onderscheid maak tussen ervaringen en de werkelijkheid; die ervaringen zijn heel echt, maar ze vormen niet de (externe!) werkelijkheid. De werkelijkheid is iets wat bestaat, ongeacht onze mening daarover. De werkelijkheid bestaat ook als wij er niet zijn. Wat wij doen is proberen die werkelijkheid te duiden, en daarbij moeten we ervoor zorgen dat onze blik zo min mogelijk wordt vertroebeld door allerlei voor ons werkelijk existerende opinies/oordelen en wat dies meer zij, opinies/oordelen die immers volledig onafhankelijk van de werkelijkheid bestaan. Het kan nuttig zijn weet te hebben/kennis te nemen van die opinies als we de interne werkelijkheid onderzoeken, maar het zal van nul en generlei waarde zijn als we de externe werkelijkheid onderzoeken.
Ik heb toch duidelijk aangegeven dat ik mijn mening geef .
Dus beoordeel je mijn uitspraken, waar ik aangeef dat het mijn mening is. De uitspraken die ik doe, vallen onder mijn mening. Ik ben me heel goed bewust dat werkelijkheid is zoals die is (ongeacht mijn mening of beleving), dat heb ik toch ook duidelijk gemaakt in mijn vorige post? De definitie van het woord 'mening' lijkt me toch duidelijk.
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:08:03 #224
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62525110
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:56 schreef Professor_Kuboctaeder het volgende:
Wat een gedoe over wat een mening is. Die hele discussie komt in mijn ogen wel een beetje kansloos over, vooral door de duidelijke persoonlijke ondertoon en verwijtjes enzo. Ik wil me er verder niet mee bemoeien maar ik moet wel zeggen dat ik dat gedoe over objectief en vanuit subjectieve ervaringen van heartz niet begrijp. Heb je dan 2 meningen ofzo? Als iets je mening is denk je toch ook dat het zo is. Tuurlijk het is goed om er van bewust te zijn dat jouw mening niet per defenitie waar is, en dat die vanuit jouw ervaringen enzo zijn gevormd. Maar jij zegt eigenlijk dat je weet hoe het eigenlijk zit maar dat je toch een subjectieve mening hebt ofzo. Ik vind bijvoorbeeld iemand een kutwijf, maar tegelijkertijd besef ik dat dat maar net mijn ervaring was met betreffende persoon en dat ik diegene amper ken dus eigenlijk helemaal geen inschatting kan geven van haar persoonlijkheid. Hmm, als ik er over nadenk zou er misschien wel een ander motief zijn waarom ze zich zo tegen me gedroeg, misschien zat dat en dat er wel achter, ja eigenlijk is het helemaal geen kutwijf, en is het gewoon oppervlakkig van me omdat meteen te vinden. Ik bekijk het dan objectief, en mijn mening verandert. Of 3 keer bedrogen te zijn door een vent, en daarom denken dat alle mannen verrot zijn. Maar stiekem ook wel weten dat dat onzin is en dat je gewoon pech hebt gehad. Dat is zeg maar wat ik dus haal uit je verhaal. Dat je een objectieve visie hebt ("Eigenlijk is het geen kutwijf, ik kan dat helemaal niet beoordelen" "Het is onzin dat alle mannen verrot zijn, dat was maar net mijn ervaring") en daar zelf van op de hoogte bent maar er desondanks een subjectieve mening (kutwijf, mannen zijn hufters) op na houd. Ik snap het in ieder geval niet.
Hoe bedoel je 'dat gedoe over objectief'?
pi_62525762
Echt... Dit is gewoon haast niet te geloven. Diederick Duck wijst meerdere malen aan waar jullie met je denkwijze de fout in gaan!
Is het nu echt zo verschrikkelijk moeilijk om te begrijpen dat:

-> Een mening alleen nuttig is wanneer deze gebaseerd is op feiten en waarneembare, meetbare verschijnselen? Dát is objectief.
Even als voorbeeld.
Stelling: het gras is groen. Feit. Kun je dus géén afbreuk aan doen. De universele regels van de natuurkunde staven deze uitspraak. Dus nu even geen huis-tuin-en-keuken-filosofie graag.

Wat zeg jij Heartz?
--> 'Het gras is blauw! Dat is mijn mening! Hoe kun jij nou snappen waar mijn mening vandaan komt??'

En wanneer vervolgens uitgelegd wordt waarom jouw mening achterhaald is, kom je met deze reactie:
'Ja maar het is een mening dus daar kun je niets over zeggen. Ik weet eigenlijk ook wel dat het gras groen is, maar toch vind ik het blauw. Dat is nu eenmaal een mening en daar kun je niets aan veranderen met je 1+1=2'

Snap je nu waar de fout zit in je redenering?
Wanneer je het het minst verwacht...
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:40:25 #226
8369 speknek
Another day another slay
pi_62525832
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:27 schreef James-Dean het volgende:
Ik heb zelf een boek gelezen genaamd "The Red Queen" en de schrijver schrijft dat vrouwen op intelligentie letten.
Vrouwen vallen op geld, zonder uitzondering. Maar aangezien geld zich moeilijk biologisch laat determineren, vallen ze op het alfamannetje, aangezien dat vroeger degene was die de meeste middelen had. Het probleem is dat tegenwoordig het alfmannetje zich pas manifesteert op latere leeftijd. Sommige vrouwen doen dat verkeerd en kiezen de agressieve brulaap, anderen gaan voor de intelligente aap. Of de gevestigde aap met de convertible, het haarstukje en vrouw en kinderen thuis.
pi_62525983
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:37 schreef Mister_Shiny het volgende:

En wanneer vervolgens uitgelegd wordt waarom jouw mening achterhaald is, kom je met deze reactie:
'Ja maar het is een mening dus daar kun je niets over zeggen. Ik weet eigenlijk ook wel dat het gras groen is, maar toch vind ik het blauw. Dat is nu eenmaal een mening en daar kun je niets aan veranderen met je 1+1=2'

Hahahaha, prachtig samengevat.
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:48:36 #228
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62526005
quote:
Op de basisschool heb ik nooit een vriendin gehad.
WTF !!!

Ik wordt echt te oud voor dit forum geloof ik
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_62526302
quote:
Echt... Dit is gewoon haast niet te geloven. Diederick Duck wijst meerdere malen aan waar jullie met je denkwijze de fout in gaan!

-> Een mening alleen nuttig is wanneer deze gebaseerd is op feiten en waarneembare, meetbare verschijnselen? Dát is objectief.
Even als voorbeeld.
Stelling: het gras is groen. Feit. Kun je dus géén afbreuk aan doen. De universele regels van de natuurkunde staven deze uitspraak. Dus nu even geen huis-tuin-en-keuken-filosofie graag.

Wat zeg jij Heartz?
--> 'Het gras is blauw! Dat is mijn mening! Hoe kun jij nou snappen waar mijn mening vandaan komt??'

Ik was al bang dat ik wellicht mijn vermogen tot helder uitleggen verloren was, maar het ligt dus niet aan mij.
pi_62526361
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:48 schreef SeLang het volgende:

[..]

WTF !!!

Ik wordt echt te oud voor dit forum geloof ik
O tempora, o mores
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:46:38 #231
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62527355
quote:

Even als voorbeeld.

Wat zeg jij Heartz?

bijzonder nuttig om hier zoveel energie in te steken dus, in deze discussie.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_62527514
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:46 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

bijzonder nuttig om hier zoveel energie in te steken dus, in deze discussie.
Ach. Iemand moet het doen. We kunnen dergelijke onverlichte heidenen tenslotte niet zomaar rond laten hollen!
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:22:07 #233
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62528193
quote:

Even als voorbeeld.

Wat zeg jij Heartz?

Ik zeg nergens dat mijn mening ook feit is. Of dat ik een mening heb met feiten. Als je een mening hebt over emoties of relaties, gaat dat vaak om de beleving ervan. Ik zeg alleen hoe ik het beleef, niet dat het zo is. En dat ik bewust feiten en beleving uit elkaar kan houden.

Bijvoorbeeld: Misschien bestaat voorbestemde liefde niet, soms beleef ik het zo (alsof het voorbestemd is), terwijl ik weet dat het in werkelijkheid niet zo hoeft te zijn (of niet zo is).
Nog een voorbeeld: als ik mij verdrietig voel, kan ik feiten (zoals mijn werkelijke situatie, bijv. een relatie hebben) uitsluiten, om mezelf te analyseren. Nog een voorbeeld: toen ik zwanger was, voelde ik me een soort van verlieft (beleving?), toen ik bevallen was, had ik sterk het gevoel dat het kind bij mij moest komen, dus dat het voorbestemd was, op het moment van het gevoel heb ik de werkelijkheid buitengesloten. Terwijl ik achteraf wel weet dat het kind dat bij je geboren wordt, niet heeft te maken met 'voorbestemming'.
Snappen jullie?

Misschien kan je precies aangeven waar ik feiten verdraai in mijn mening, zoals jij er een voorbeeld van geeft (gras=blauw), weet ik niet precies in wat voor mening ik welke feiten verdraai.
Misschien kan ik nog wat leren van jullie........
pi_62528931
Ik lijk wel gek dat ik nu de posts ga lopen doorspitten Maar ja: geen reactie geven lijkt ook weer zo zwak...

Ok, het begon allemaal heel simpel.
Jij gaf als reactie op de OP: 'Gewoon jezelf zijn.'
Feit is, inmiddels meerdere keren helder uitgelegd, dat je als maagd sterft als je slechts jezelf blijft. Terechte stelling: Diederick merkte daar voor al op dat er ook een stukje presentatie en 'verkoop' bij komt kijken. En nergens geldt dat meer als in onze maatschappij waarin iedereen zich naar de buitenwereld zo zelfverzekerd en aantrekkelijk mogelijk tracht te presenteren.

Dit feit werd aan jou duidelijk gemaakt, vergezeld van een wat onorthodoxe opmerking in de trend van: 'Altijd zo lekker nutteloos. Deze opmerkingen.'
Met andere woorden: nogal een dooddoener. Er komt meer bij kijken dan alleen 'jezelf zijn.'

En wat er toen gebeurde was grappig:
Jij maakte er ineens een 'mening' van en begon over 'belevingen' en 'ervaringen' et cetera.
Je haalde zelfs een anecdote aan betreffende het krijgen van je kind waarin het effect van het verschijnsel 'hormonen' in geuren en kleuren te beleven was.

Maar ik dwaal af. Zie boven: de verdraaiing van een feit.
Ik stel voor dat je je betoog zelf nog eens rustig doorleest. Wellicht stuit je met deze aanvullende informatie op de tot nu toe verholen waarheid?
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:05:06 #235
94676 Garisson72
pi_62529343
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:53 schreef Mister_Shiny het volgende:

Ach. Iemand moet het doen. We kunnen dergelijke onverlichte heidenen tenslotte niet zomaar rond laten hollen!
Ik doelde meer op de discussie tussen heartz en Diederik_duck. Die zitten zó mijlenver uit elkaar qua levensbeleving, en wensen elkaar zo weinig toegeven, dat die discussie tussen hun nimmernooit iets gaat uithalen.
pi_62529444
Ah juist. Je zou inderdaad best eens gelijk kunnen hebben ja. Niettemin leek het me wel lollig slim om even aan te stippen wie van de twee er nu eigenlijk gelijk heeft.
pi_62529590
Ik denk dat je een voorbeeld moet nemen aan Kempi:

Of eigenlijk vooral aan Bloedserieus. Hij is lelijk, maar hij lijkt op de Paashaas. En de Paashaas deelt uit, is kortom een vermogend man. Hiermee is wederom bewezen dat vrouwen vooral gevoelig zijn voor status.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:24:27 #238
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62529810
Aargh! Okee, nu moet ik het echt kwijt..
Ik heb zo'n grafhekel aan: Wij hebben. Ja we hebben gehad. Goh we hebben alweer een jaar!

WAT heb je? Zeg gvd gewoon dat je een relatie hebt, dat je verkering hebt desnoods. Maar niet: We hebben!

Dat klinkt zo ontzettend "ik ben een kleuter en ga met papa trouwen".
Ik kom het te vaak tegen, zelfs bij verdammt volwassen mensen. Horror. Tenenkrommend.

Zo.
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:26:25 #239
94676 Garisson72
pi_62529867
goed punt.
Ik had er ook altijd een hekel aan als iemand zei: "ik heb iets met die-en-die".

Hoezo, iets?!?!
a) ruzie
b) een goed gesprek
c) een meningsverschil
d) een kind
wát heb je dan!
pi_62529922
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Aargh! Okee, nu moet ik het echt kwijt..
Ik heb zo'n grafhekel aan: Wij hebben. Ja we hebben gehad. Goh we hebben alweer een jaar!

WAT heb je? Zeg gvd gewoon dat je een relatie hebt, dat je verkering hebt desnoods. Maar niet: We hebben!

Dat klinkt zo ontzettend "ik ben een kleuter en ga met papa trouwen".
Ik kom het te vaak tegen, zelfs bij verdammt volwassen mensen. Horror. Tenenkrommend.

Zo.
Waarschijnlijk Brabanders. Dat zijn ook de enigen die ''ik heb dat niet bij'' zeggen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:30:04 #241
94676 Garisson72
pi_62529961
of 'langs' als ze 'naast' bedoelen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:30:41 #242
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_62529983
Ach veel mannen hebben "vrouwtjesproblemen" ik ook. En veel. Maar dat is ook niet erg wonderlijk gezien m'n alcoholisme en cynische voorkomen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_62530115
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Apropos het volgende:
Ik denk dat je een voorbeeld moet nemen aan Kempi:

Of eigenlijk vooral aan Bloedserieus. Hij is lelijk, maar hij lijkt op de Paashaas. En de Paashaas deelt uit, is kortom een vermogend man. Hiermee is wederom bewezen dat vrouwen vooral gevoelig zijn voor status.

OMG 2PAC LEEFT VRIEND, KIJK TUSSEN BRACE EN KEMPI

maandag 20 oktober 2008 @ 15:38:14 #244
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62530197
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef Mister_Shiny het volgende:
Ik lijk wel gek dat ik nu de posts ga lopen doorspitten Maar ja: geen reactie geven lijkt ook weer zo zwak...

Ok, het begon allemaal heel simpel.
Jij gaf als reactie op de OP: 'Gewoon jezelf zijn.'
Feit is, inmiddels meerdere keren helder uitgelegd, dat je als maagd sterft als je slechts jezelf blijft. Terechte stelling: Diederick merkte daar voor al op dat er ook een stukje presentatie en 'verkoop' bij komt kijken. En nergens geldt dat meer als in onze maatschappij waarin iedereen zich naar de buitenwereld zo zelfverzekerd en aantrekkelijk mogelijk tracht te presenteren.

Dit feit werd aan jou duidelijk gemaakt, vergezeld van een wat onorthodoxe opmerking in de trend van: 'Altijd zo lekker nutteloos. Deze opmerkingen.'
Met andere woorden: nogal een dooddoener. Er komt meer bij kijken dan alleen 'jezelf zijn.'

En wat er toen gebeurde was grappig:
Jij maakte er ineens een 'mening' van en begon over 'belevingen' en 'ervaringen' et cetera.
Je haalde zelfs een anecdote aan betreffende het krijgen van je kind waarin het effect van het verschijnsel 'hormonen' in geuren en kleuren te beleven was.

Maar ik dwaal af. Zie boven: de verdraaiing van een feit.
Ik stel voor dat je je betoog zelf nog eens rustig doorleest. Wellicht stuit je met deze aanvullende informatie op de tot nu toe verholen waarheid?
Als je goed kijkt, zeg ik al meteen de 1e keer nadat diederick zegt dat die opmerking nutteloos is, dat ik mijn mening geef. Wat je (vind ik dan) ook wel duidelijk kan zien aan mijn andere posts.
Ik zeg als 'tip van mij' dat je jezelf moet zijn. Dus een tip, is een advies (wat ik zou doen).
En verder vind ik nog steeds dat je 'verlieft worden' niet kan vergelijken met het kopen van auto.
Aantrekkingskracht wel misschien, maar verlieftheid (is toch meer biologisch, bevoorbeeld lichaamsgeur) niet.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:41:34 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62530299
laten we verdere taaltechnische aspecten voor TTK?

en cerror, veel vrouwen vallen voor cynisme, ook als ze dat zelf niet doorhhebben...
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:43:27 #246
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62530343
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef Apropos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Brabanders. Dat zijn ook de enigen die ''ik heb dat niet bij'' zeggen.
Dat is dus het erge...Door heel NL zeggen mensen dat
Ik lees het hier op het forum idioot vaak. En dan ook gewoon van twintigers die al een poosje een relatie hebben. Mensen die ik ansich best hoog inschat qua intelligentie en die dan terloops in een topic vermelden: Jippie! Henkie en ik hebben vandaag al 10 maanden!

Ik snap wat ze bedoelen maar ik krijg verdomme uitslag in mn nek van die idiote uitspraak. Als je 6 bent mag je van mij best met iemand hebben hoor. Als je 8 bent zou dat al netjes verkering hebben moeten heten, en vanaf 16 jaar oid wordt het gewoon een relatie. Maar als je 20 bent is het gewoon absoluut onacceptabel om "met iemand te hebben".

maandag 20 oktober 2008 @ 15:44:06 #247
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62530357
Sorry Re, ik was nog aan het typen.
Wil je met me?
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:44:39 #248
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62530376
Oooh ja, over dat gewoon jezelf zijn: Meiden willen mij niet
quote:
Ik kan je een voorbeeld geven:
Als Liesje nu alleenstaande moeder is en ze wil een relatie. Liesje vind dat mannen haar moeten nemen zoals ze is, daarmee bedoelt ze: een man zou, mijn kind moeten accepteren (dat mijn kind altijd op de 1e plaats zal komen), ook heb ik moeilijkheden heb slapen dus moet hij het accepteren dat ik, 's avonds voor het slapen ga, altijd een jointje rook.
Liesje bedoelt met, hij moet mij nemen zoals ik ben, dat als een man een relatie met haar wil, hij zal moeten accepteren dat ze een kind heeft die op de 1e plaats komt en dat Liesje iedere avond voor het slapen gaan, een jointje rookt. Dan moet hij haar toch nemen zoals zij is...................
Als het anders is, kan je het misschien aanduiden met een voorbeeld?
Ik heb hier een vraag gesteld, waar nog niemand antwoord op heeft gegeven.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:02:58 #249
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_62530851
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:41 schreef Re het volgende:
laten we verdere taaltechnische aspecten voor TTK?

en cerror, veel vrouwen vallen voor cynisme, ook als ze dat zelf niet doorhhebben...
Nog niks van gemerkt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_62531962
In dit soort topics verbaas ik me altijd enorm over al die ‘’feiten’’ die worden verteld door mensen.

Vrouwen vallen op geld, vrouwen vallen op alfa-mannetjes, vrouwen vallen op ‘’vul-maar-in’’

Dit terwijl in mijn optiek elke vrouw anders is, net als mannen trouwens…

En de dooddoener ‘’je moet jezelf blijven’’ klopt juist wel vind ik, tuurlijk bedoelt men daar niet mee dat je op je luie reet moet blijven zitten en het dan vanzelf wel aan komt waaien (je zult toch iniatief moeten gaan tonen ook al deed je dat normaal niet), maar je moet je zeker niet anders voor doen dan dat je bent.

Als je normaal van gamen houd (en waarom ook niet), dan moet je niet gaan doen alsof je gamers nerds vind ofzo (noem maar even een voorbeeld), dan verloochen je jezelf alleen toch maar of niet dan ? (en dan val je uiteindelijk toch wel door de mand)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:53:52 #251
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62532224
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
In dit soort topics verbaas ik me altijd enorm over al die ‘’feiten’’ die worden verteld door mensen.

Vrouwen vallen op geld, vrouwen vallen op alfa-mannetjes, vrouwen vallen op ‘’vul-maar-in’’

En de dooddoener ‘’je moet jezelf blijven’’ klopt juist wel vind ik, tuurlijk bedoelt men daar niet mee dat je op je luie reet moet blijven zitten en het dan vanzelf wel aan komt waaien (je zult toch iniatief moeten gaan tonen ook al deed je dat normaal niet), maar je moet je zeker niet anders voor doen dan dat je bent.

Als je normaal van gamen houd (en waarom ook niet), dan moet je niet gaan doen alsof je gamers nerds vind ofzo (noem maar even een voorbeeld), dan verloochen je jezelf alleen toch maar of niet dan ? (en dan val je uiteindelijk toch wel door de mand)
He he, eindelijk iemand die (in ieder geval een beetje) op dezelfde lijn zit..............
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:57:25 #252
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62532313
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef heartz het volgende:

[..]

He he, eindelijk iemand die (in ieder geval een beetje) op dezelfde lijn zit..............
ben het ook wel met jullie eens

MAAR
als je een WOW nerd bent die nooit achter zijn pc vandaan komt word het toch behoorlijk lastig om een potenciele partner tegen te komen.
je moet je niet anders voordoen dan je bent...
maar als je contactgestoord/superverlegen bent moet je daar wel wat aan veranderen
stay frosty
pi_62534690
Geloven in jezelf mensen, tevreden zijn dat je een game-nerd bent is veel aantrekkelijker dan dat je je voordoet als een of andere belangrijke oetlul die stiekem thuis meteen de xbox weer aan slingerd en bij zichzelf denkt: kut, hoe ga ik dit verhullen.
pi_62535029
quote:

neuh dat niet, maar gewoon er niet de nadruk op leggen. huisgenoot zit vaak met z'n vriendin aan de telefoon maar zegt nooit dat 'ie op dat moment empire earth met mij over de lan zit te spelen bijvoorbeeld. het is niet zo dat alle meisjes zich daaraan zullen storen maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je ontkent dat die hele levensstijl die heel veel verder gave gasten nou eenmaal hebben een erg verstandige strategie is als je chicks wil scoren, dan moet je dat gewoon even wegmoffelen. bij een meid helemaal eerlijk over jezelf zijn is gewoon geen slimme actie in het algemeen.
pi_62535219
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef DrPwn het volgende:

[..]

neuh dat niet, maar gewoon er niet de nadruk op leggen. huisgenoot zit vaak met z'n vriendin aan de telefoon maar zegt nooit dat 'ie op dat moment empire earth met mij over de lan zit te spelen bijvoorbeeld. het is niet zo dat alle meisjes zich daaraan zullen storen maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je ontkent dat die hele levensstijl die heel veel verder gave gasten nou eenmaal hebben een erg verstandige strategie is als je chicks wil scoren, dan moet je dat gewoon even wegmoffelen. bij een meid helemaal eerlijk over jezelf zijn is gewoon geen slimme actie in het algemeen.
Als je een ''chick wil scoren'' (neem aan zo eentje voor een one-night stand of alleen voor de sex?), dan kun je best vanalles verdraaien of verzwijgen over jezelf ja.

Ik ging uit van een vrouw voor een echte relatie.

En als die vriendin van je huisgenoot een probleem zou maken van het feit dat ie Empire Earth over LAN met je speelt, tsja, die wil je dan sowieso toch niet ?
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:04:00 #256
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62535247
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef DrPwn het volgende:

[..]

Dan vind ik wel dat je die chick(s) dan een beetje voor de gek houdt.
Als je na verloop van tijd nog de behoefte hebt (aan de dingen die je wegmoffelt) en de relatie ontwikkeld zich verder, kan dat uiteindelijk nog een grotere afknapper zijn voor de betreffende chick (hoeft natuurlijk niet). Als je er eerlijk over bent, is de kans waarschijnlijk groter dat je eerder iemand vindt die bij jouw persoonlijkheid past (denk ik ).
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:08:28 #257
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62535352
Ik heb het eigenlijk ook over relaties , maar 'chick scoren' zal idd niet gaan over een 'het zoeken of beginnen van een relatie'.
pi_62535501
Ik kreeg het idee dat de TS ook niet perse een relatie zoekt, danwel gewoon een meid voor de sex.
pi_62536887
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik kreeg het idee dat de TS ook niet perse een relatie zoekt, danwel gewoon een meid voor de sex.
Als dat zo is heb ik niets gezegd.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:33:52 #260
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_62539665
TS is op de goeie weg, hij zit niet meer op fok om een update te geven omdat hij te druk is met vrouwen Hulde!
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_62540782
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef Fakkan het volgende:
Geloof die mensen niet die zeggen dat het wel op je pad komt. Maak van liefde geen kansspel.

Hoe vaak heb ik wel niet dit gehoord:

' Je bent een knappe jongen dus het komt wel goed.'

Op een gegeven moment heb ik gewoon mijn mindset veranderd. Meisjes versieren bleek niet zo moeilijk te zijn als ik dacht. Nu krijg ik dit soort onzin te horen:

' Zie je wel dat je aantrekkelijk bent.' of ' Je maakte je druk om niets.'

Die mensen realiseren zich niet dat het niet zomaar gebeurde. Ik heb echt moeite moeten doen om mijzelf te veranderen. Je kan natuurlijk lekker blijven zoals je nu bent, maar verwacht hetzelfde resultaat ieder keer.
En wat heb je dan precies verandert aan jezelf?
pi_62541095
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Kloonie het volgende:

[..]

dat is de hamvraag idd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:34:02 #263
172358 oddman
Introspecteur
pi_62541612
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 04:07 schreef DrPwn het volgende:
meisjes willen niet per se een oetlul maar liever gewoon wel een stoere vent die zich dominant opstelt of op zijn minst een onafhankelijke dude met een grote bek

hoe de meeste gasten (ik ook) van nature zijn spreekt meisjes nou eenmaal niet aan, de meeste gasten zijn namelijk helemaal niet dominant en hebben aan veel dingen schijt en willen gewoon een beetje chillen en rondhangen en scheten laten enzo maar die kant van jezelf die liever op de bank zit en croky superchips wegkaant en wikipedia artikeltjes over world of warcraft rassen leest vinden ze gewoon niet interessant, hoe oprecht je dan ook jezelf bent. dat moet je gewoon een beetje slim verhullen voor zolang het nodig is.

meiden zijn namelijk best leuk maar houden er heel andere ideeen over wat cool mannengedrag is op na dan wij, wat meteen de reden is dat van die vroeg onder de plak zittende jonge vadertjes en vriendjes van die suffe burgerlulletjes worden. dat is niet te zeggen dat er niet heel veel uitzonderingen op zijn maar ja dan kom je toch al gauw in het curvy gamer girl segment terecht en daar zit toch niemand op te wachten lijkt mij

kortom je moet het idee dat je eerlijk jezelf kan zijn en dat het dan vanzelf wel goed komt van je af zetten, zo werkt het niet. je moet je helaas gewoon een beetje anders voordoen dan je bent, maar dat hoef je niet vaak en niet lang te doen als je gewoon de hele ambitie van een relatie van je af zet, die zijn namelijk klote
Technisch beroerd, maar conceptueel uitstekend geschreven.
In favour.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_62544781
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te zeggen. Het begon bij mij toen ik een keer mijzelf dwong naar een feest te gaan met alleen vreemde mensen. Ik kwam erachter dat ik sociaal vaardiger was dan ik dacht en weinig moeite had mijzelf en anderen te amuseren. Sindsdien heb ik meer de 'Fuck it' mentaliteit.

Ik kijk nog altijd liever een filmpje thuis dan dat ik naar de kroeg ga. Wat dat betreft ben ik nog steeds hetzelfde. Maar als ik naar een feestje ga dan ben ik blij niet meer bang te zijn om op onbekende meisjes af te stappen. Ik zie mijzelf niet als anders dan ik was, maar als meer ontwikkeld.

Ik vind niet dat ik mij anders voordoe dan ik ben. Ik ga echt niet doen alsof ik een player ben die elk meisje in bed kan lullen. Maar het nerdje die ik was 5 jaar geleden ben ik niet meer en wil ik ook niet meer zijn.
pi_62545203
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef heartz het volgende:

[..]

Als je goed kijkt, zeg ik al meteen de 1e keer nadat diederick zegt dat die opmerking nutteloos is, dat ik mijn mening geef. Wat je (vind ik dan) ook wel duidelijk kan zien aan mijn andere posts.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
quote:
Ik zeg als 'tip van mij' dat je jezelf moet zijn. Dus een tip, is een advies (wat ik zou doen).
En verder vind ik nog steeds dat je 'verlieft worden' niet kan vergelijken met het kopen van auto.
Aantrekkingskracht wel misschien, maar verlieftheid (is toch meer biologisch, bevoorbeeld lichaamsgeur) niet.
Als je als man jezelf niet verkoopt wordt er uberhaupt geen enkele vrouw verliefd op je. Dát is het probleem waarvoor je als man staat. Daarom zijn verkooptechnieken van eminent belang.
pi_62546871
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef oddman het volgende:

[..]

Technisch beroerd, maar conceptueel uitstekend geschreven.
In favour.
punctuatie en hoofdlettering zijn bourgeouis en veel echt goede schrijvers geven daar niet om
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:34:05 #267
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62547414
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 01:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

[..]

Als je als man jezelf niet verkoopt wordt er uberhaupt geen enkele vrouw verliefd op je. Dát is het probleem waarvoor je als man staat. Daarom zijn verkooptechnieken van eminent belang.
Dus als ik het goed begrijp, wordt een vrouw verliefd op de uiterlijk van een man?
Andere zaken spelen toch ook een rol...........
(Sorry ff veranderd, niet goed gelezen , ben nog slaperig )

Verkooptechnieken zijn misschien wel van belang, vooral als je je op de 'markt' bevindt.
Maar ik denk nog steeds dat echt verlieft zijn (niet kunnen eten, niet kunnen slapen, jezelf anders zien enz.) toch meer te maken heeft met onbewuste instincten of behoeften. Sommige mensen zijn helemaal niet op zoek naar een partner of niet bezig met 'chicks scoren' en toch kunnen ze dan (op het moment dat ze niet op zoek zijn) verlieft worden.
Maar over het algemeen, kan de presentatie (vooral op de markt) uiteraard wel een grote rol spelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door heartz op 21-10-2008 09:42:21 ]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:36:45 #268
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_62561974
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 01:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

[..]

Hoe kan je een product het best verkopen? Als je er zelf helemaal enthousiast over bent en er helemaal achter staat. Zo is het met jezelf ook zo denk ik
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:49:14 #269
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_62562290
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef heartz het volgende:
Maar over het algemeen, kan de presentatie (vooral op de markt) uiteraard wel een grote rol spelen.
Ja, uiterlijkheden dus. En daar wordt jouw "onderbewuste" verliefd op. Of je er ook verliefd op blijft is uiteraard in grotere mate van zijn (en jouw) karakter afhankelijk.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:37:52 #270
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62563729
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:49 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ja, uiterlijkheden dus. En daar wordt jouw "onderbewuste" verliefd op. Of je er ook verliefd op blijft is uiteraard in grotere mate van zijn (en jouw) karakter afhankelijk.
Hoort een 'goeie babbel' er ook niet bij? Of hoort dat ook een beetje bij karakter? Misschien valt het wel aan te leren, maar sommige mannen hebben dat van nature, toch?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:30:59 #271
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_62565649
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef heartz het volgende:

[..]

Hoort een 'goeie babbel' er ook niet bij? Of hoort dat ook een beetje bij karakter? Misschien valt het wel aan te leren, maar sommige mannen hebben dat van nature, toch?
Dat is er idd ook één. Die goeie babbel an sich zegt niet of je te maken hebt met een klootzak of een leukerd, terwijl je door die babbel zeer waarschijnlijk wel een positief beeld van die persoon zult krijgen.

Veel kun je aanleren, maar iemand zonder aanleg zal er nooit in excelleren.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:45:37 #272
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62566208
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef Frezer het volgende:

[..]

Dat is er idd ook één. Die goeie babbel an sich zegt niet of je te maken hebt met een klootzak of een leukerd, terwijl je door die babbel zeer waarschijnlijk wel een positief beeld van die persoon zult krijgen.

Veel kun je aanleren, maar iemand zonder aanleg zal er nooit in excelleren.
En veel mensen zijn ook op zoek naar die 'klik'. Met sommige mensen kun je het meteen vinden en sommige mensen kunnen elkaar totaal niet uitstaan. Vallen alle mannen op hetzelfde soort uiterlijk of alle vrouwen op hetzelfde soort uiterlijk? Wat is de definitie van een mooi of aantrekkelijk uiterlijk? Sommige mannen houden van volslank, andere van dun en sommige mannen ook van dik.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:05:08 #273
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_62566924
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef heartz het volgende:

[..]

En veel mensen zijn ook op zoek naar die 'klik'. Met sommige mensen kun je het meteen vinden en sommige mensen kunnen elkaar totaal niet uitstaan. Vallen alle mannen op hetzelfde soort uiterlijk of alle vrouwen op hetzelfde soort uiterlijk? Wat is de definitie van een mooi of aantrekkelijk uiterlijk? Sommige mannen houden van volslank, andere van dun en sommige mannen ook van dik.
Nah, 90% van de mannen houden gewoon van slank.
pi_62567147
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef Frezer het volgende:

[..]

Nah, 90% van de mannen houden gewoon van slank.
En 77% van alle percentages die zomaar ergens genoemd worden zijn fake.
pi_62568111
Hoe hard sommige het ook zullen ontkennen, ik denk dat 'onbereikbaar' zijn ook wel iets doet met de meeste vrouwen. Onderstaand een aantal voorbeelden:

- Met sommige meiden drink ik eens wat, maar zodra ik voor mezelf besloten heb dat ik geen verliefde gevoelens heb dan stel ik me ook wat afstandelijker op. Genoeg meiden die juist als ze merken dat ik ze wat links laat liggen veel contact gaan zoeken. Ze merken dat ik mijn interesse wat heb verloren en lijken dat recht te willen zetten.

- Ex'en waarbij ik het uit heb gemaakt zoeken nog regelmatig contact, waarbij verliefde gevoelens van diegene regelmatig nog tot uiting komen. Ex'en die mij hebben gedumpt kennen me amper meer, juist diegene waar ik weer meer interesse in heb.

- Een goede maat van mij had nooit echt aandacht van vrouwen. Sinds hij een relatie heeft gekregen (waar ik hem aan heb geholpen! ) wordt hij achterna gezeten door heel veel mooie vrouwen. Echt een gevalletje van not naar hot. Hij is hier zelf overigens ook wel door veranderd, doet totaal geen moeite meer en dat zorgt juist voor nog meer aandacht! Doet 'ie heel goed.

- Bij een aantal meiden die ik leerde kennen probeerde ik wat toenadering te zoeken, als ik ze maar leuk vond. Dit resulteert bijna altijd in wat oppervlakkig contact. Als ik te veel toenadering zoek dan gaat de ander veelal wat afstand bewaren. Dit pik ik altijd op als negatief signaal, waardoor ik geen initiatief meer nam. Na een tijdje gaat de meid in kwestie juist weer toenadering zoeken en aandacht vragen. Dit kan soms echt verwarrend zijn...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:45:21 #276
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_62568406
Je moet je niet zo fixeren op 'de buitenwereld' en statistieken uit die buitenwereld ('vrijwel al mijn vrienden hebben een vriendin' of 'op die leeftijd heeft bijna iedereen al gezoend' etc.). Ik snap je wel hoor, ik was mezelf ook nogal aan het opwinden toen ik op mijn 18e nog nooit een serieuze relatie had gehad, maar als ik nu terugkijk (ik ben 25) denk ik toch wel een beetje: waar was ik eigenlijk mee bezig? Ik keek alleen naar wat 'iedereen' deed, en niet wat voor mijzelf goed voelde.

Nu denk ik weleens: als ik toen had geweten wat ik nu weet, dan had ik me niet zo druk gemaakt. Ik weet nu dat naarmate je ouder wordt precieze aantallen en leeftijden steeds onbelangrijker worden, ik weet nu dat relaties niet zaligmakend zijn en zelfs niet onmisbaar zijn in een gelukkig en leuk leven.

Ik weet nu ook dat het accepteren van jezelf en jezelf mooie doelen stellen voor de toekomst waar je alleen jezelf voor nodig hebt een heel mooi begin is aan de weg naar geluk. En als je ervoor 'geschikt' bent: een goede relatie. (met geschikt bedoel ik dat je een persoon bent die zich prettig voelt bij het hebben van een relatie, dus niet iemand die zich gewoon prettiger voelt als single).

Dus TS, ga eens leven en probeer niet te obsessen over relaties en wat andere mensen allemaal doen. Ga eens lekker in je eentje op reis (al dan niet georganiseerd, bijvoorbeeld een school- of vrijwilligersprogramma), ga een nieuwe interessante hobby zoeken waar je wat energie in kwijt kan, ga jezelf ontwikkelen door nieuwe dingen te leren, ga dingen ondernemen met vrienden. Enne, sluit je niet radicaal af van meisjes maar ben ook niet stiekem in je hoofd de hele tijd bezig met 'hoe krijg ik een relatie?'. Doe je ding en sta open en je zult zien dat je gelukkiger en volwassener wordt. Volwassen(er) worden is voor mij de weg geweest naar een fijnere gemoedstoestand, wie weet ook voor jou.
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:50:04 #277
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62568583
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef Alec690 het volgende:
Dit kan soms echt verwarrend zijn...
Oh damn! Is dat het
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:54:17 #278
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62568721
quote:
Hoe hard sommige het ook zullen ontkennen, ik denk dat 'onbereikbaar' zijn ook wel iets doet met de meeste vrouwen. Onderstaand een aantal voorbeelden:

- Met sommige meiden drink ik eens wat, maar zodra ik voor mezelf besloten heb dat ik geen verliefde gevoelens heb dan stel ik me ook wat afstandelijker op. Genoeg meiden die juist als ze merken dat ik ze wat links laat liggen veel contact gaan zoeken. Ze merken dat ik mijn interesse wat heb verloren en lijken dat recht te willen zetten.

- Ex'en waarbij ik het uit heb gemaakt zoeken nog regelmatig contact, waarbij verliefde gevoelens van diegene regelmatig nog tot uiting komen. Ex'en die mij hebben gedumpt kennen me amper meer, juist diegene waar ik weer meer interesse in heb.

- Een goede maat van mij had nooit echt aandacht van vrouwen. Sinds hij een relatie heeft gekregen (waar ik hem aan heb geholpen! ) wordt hij achterna gezeten door heel veel mooie vrouwen. Echt een gevalletje van not naar hot. Hij is hier zelf overigens ook wel door veranderd, doet totaal geen moeite meer en dat zorgt juist voor nog meer aandacht! Doet 'ie heel goed.

- Bij een aantal meiden die ik leerde kennen probeerde ik wat toenadering te zoeken, als ik ze maar leuk vond. Dit resulteert bijna altijd in wat oppervlakkig contact. Als ik te veel toenadering zoek dan gaat de ander veelal wat afstand bewaren. Dit pik ik altijd op als negatief signaal, waardoor ik geen initiatief meer nam. Na een tijdje gaat de meid in kwestie juist weer toenadering zoeken en aandacht vragen. Dit kan soms echt verwarrend zijn...
Mee eens, maar ik denk ook met mannen.
pi_62569219
quote:

Klopt, zo heb ik heel lang niets gehad en op een gegeven moment interesseerde het mij niet veel meer en opeens had ik er 2 en de week erop toen het met eentje serieuzer was zwermen ze opeens als bijen om je heen, dit terwijl niemand dat wist van hun en ze er niet bij was.

Je straalt dan meer zelfvertrouwen uit of het zijn de feromonen maar ergens ruiken of zien ze aan je dat je bezet bent.

Ergens vind ik dat biologisch dan weer onbegrijpbaar
pi_62569411
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Klopt, zo heb ik heel lang niets gehad en op een gegeven moment interesseerde het mij niet veel meer en opeens had ik er 2 en de week erop toen het met eentje serieuzer was zwermen ze opeens als bijen om je heen, dit terwijl niemand dat wist van hun en ze er niet bij was.

Je straalt dan meer zelfvertrouwen uit of het zijn de feromonen maar ergens ruiken of zien ze aan je dat je bezet bent.

Ergens vind ik dat biologisch dan weer onbegrijpbaar
Ik had het er gisteren nog over met mijn broer en mijn beste vriend. Ze zijn allebei getrouwd en dat heeft op vrouwen inderdaad aantrekkingskracht. Ze hebben allebei ook een kind en dat doet helemaal wonderen.

Maar inderdaad, een vlotte babbel helpt ontzettend. Helaas heb ik die niet, dus dat maakt het niet makkelijker.
pi_62571293
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen elkaar onderling wel vertrouwen. Beetje in de zin van 'als zij iets met hem heeft dat zit het wel goed!'

En natuurlijk het nonchalante en relaxte wat je uitstraalt, je zit immers al gebakken.

Ik had tijdens een relatie genoeg vrouwen om me heen, tussen mijn vriendin en mij werkte het niet echt meer en ik maakte het uit. De vrouwen waren toen later ook verdwenen. En toen stond ik met lege handen... too bad.
pi_62571898
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:44 schreef heartz het volgende:
Oooh ja, over dat gewoon jezelf zijn: Meiden willen mij niet
[..]

Ik heb hier een vraag gesteld, waar nog niemand antwoord op heeft gegeven.
Omdat jij zoveel shit lult over jouw mening en het gelijk krijgen, er iedereen overheen leest.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_62572015
quote:

Als je jezelf niet bent en zich aanpast aan haar ideaal dan kan je elke vrouw wel krijgen.
Punt is dat je echte zelf naar boven komt en het dan stuk loopt na een kort termijn.
Terwijl als je jezelf bent, je veel meer kans op slagen hebt dat het een lange termijn relatie wordt, toch?
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:38 schreef Alec690 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen elkaar onderling wel vertrouwen. Beetje in de zin van 'als zij iets met hem heeft dat zit het wel goed!'

En natuurlijk het nonchalante en relaxte wat je uitstraalt, je zit immers al gebakken.

Ik had tijdens een relatie genoeg vrouwen om me heen, tussen mijn vriendin en mij werkte het niet echt meer en ik maakte het uit. De vrouwen waren toen later ook verdwenen. En toen stond ik met lege handen... too bad.
Zoals eerder iemand in dit topic vertelde: Vrouwen kijken hoe ze er voor staan in de markt.
Omdat jij al een relatie hebt hoeven zij zich geen zorgen te maken dat jij zit te geilen op een relatie met hun.
Waarschijnlijk omdat jij op die aandacht af ging, en het later uit ging, je ze hebt weggejaagd, als in "Pff, die laat zich verleiden in een relatie, en gaat et later uit.. Moet ik dat ook meemaken? "

Ik denk dat als jij niet naar hun aandacht hapte, en ongeinteresseerd deed, je meer succes had in de tijd dat het uit was. Dan zien ze je meer als een betrouwbare gozer, waarbij het in de relatie uitging, en niet vanwege een ander.

Maar ik kan het mis hebben, weet ook niet wat jij hebt gedaan.

@ TS
Ik word in de winter 18 en heb nog steeds geen vriendin gehad, of gezoend etc
En ik krijg ook reacties "Heb je nou eens een chick gevonden? Nog steeds niet? Dat had ik nou niet van je verwacht!" *Er zal wel iets aan me mankeren denk je niet?*
Altijd mooi om via hun vriendinnen te horen dat <naam> je leuk vindt En soms zie je het echt letterlijk van kilometers ver aankomen (Je fietst naar huis, je moet 4km tot je huis fietsen. Je wist al vanaf kilometer 1 dat een meid achter je aanfietste door het in de spiegeling van een bus te zien die voorbij reed. Ze heeft dan ook niks in de gaten maar jij wel. En als je op je 2 kilometer later naar achteren kijkt en hoi zegt, fietst ze snel voorbij met een glimlach )

Je kunt ook werk gaan doen waarbij je met mensen in contact komt.
Ik moest bij een meisje bezorgen die was het woord "geld" kwijt .
"Ja en hier heb je.... ja... dit" Altijd lache

De reden dat ik geen vriendin heb?
Lelijk ben ik echt niet, ik zal wel een kutkarakter hebbe/het niet durven
En zo vind ik de ene leuk, andere week de ander, in ieder geval doe ik er niks mee

[ Bericht 16% gewijzigd door Sjibble op 22-10-2008 02:26:39 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:00:42 #284
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62573647
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:21 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Omdat jij zoveel shit lult over jouw mening en het gelijk krijgen, er iedereen overheen leest.
, ik had een discussie met Diederick, als jij dat shit vindt, dan Fok je toch lekker op .
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:03:03 #285
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62573678
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:37 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Als je jezelf niet bent en zich aanpast aan haar ideaal dan kan je elke vrouw wel krijgen.
Punt is dat je echte zelf naar boven komt en het dan stuk loopt na een kort termijn.
Terwijl als je jezelf bent, je veel meer kans op slagen hebt dat het een lange termijn relatie wordt, toch?
[..]

Zoals eerder iemand in dit topic vertelde: Vrouwen kijken hoe ze er voor staan in de markt.
Omdat jij al een relatie hebt hoeven zij zich geen zorgen te maken dat jij zit te geilen op een relatie met hun.
Waarschijnlijk omdat jij op die aandacht af ging, en het later uit ging, je ze hebt weggejaagd, als in "Pff, die laat zich verleiden in een relatie, en gaat et later uit.. Moet ik dat ook meemaken? "

Ik denk dat als jij niet naar hun aandacht hapte, en ongeinteresseerd deed, je meer succes had in de tijd dat het uit was. Dan zien ze je meer als een betrouwbare gozer, waarbij het in de relatie uitging, en niet vanwege een ander.

Maar ik kan het mis hebben, weet ook niet wat jij hebt gedaan.

@ TS
Ik word in de winter 18 en heb nog steeds geen vriendin gehad, of gezoend etc
En ik krijg ook reacties "Heb je nou eens een chick gevonden? Nog steeds niet? Dat had ik nou niet van je verwacht!" *Er zal wel iets aan me mankeren denk je niet?*
Altijd mooi om via hun vriendinnen te horen dat <naam> je leuk vindt En soms zie je het echt letterlijk van kilometers ver aankomen (Je fietst naar huis, je moet 4km tot je huis fietsen. Je wist al vanaf kilometer 1 dat een meid achter je aanfietste door het in de spiegeling van een bus te zien die voorbij reed. Ze heeft dan ook niks in de gaten maar jij wel. En als je op je 2 kilometer later naar achteren kijkt en hoi zegt, fietst ze snel voorbij met een glimlach )

Je kunt ook werk gaan doen waarbij je met mensen in contact komt.
Ik moest bij een meisje bezorgen die was het woord "geld" kwijt .
"Ja en hier heb je.... ja... dit" Altijd lache

De reden dat ik geen vriendin heb?
Lelijk ben ik echt niet, ik zal wel een kutkarakter hebbe/het niet durven
En zo vind ik de ene leuk, andere week de ander, in ieder geval doe ik er niks mee

Nee waarschijnlijk heb je gewoon een shitkarakter .
pi_62590619
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En 77% van alle percentages die zomaar ergens genoemd worden zijn fake.
Tis uiteraard slechts een indicatie met de natte vinger, anders had ik er speciaal voor jou wel een bronnetje bijgezet, .

Grappiger is het om te zien dat zo veel mensen er een probleem mee hebben dat hun gedrag/wensen/gevoelens generaliseerbaar zijn.
pi_62631735
Een gevalletje ontkennen dat je bent zoals de rest.
Is menselijk en dient vast een sociologisch aspect.

[ Bericht 25% gewijzigd door Man-E-Faces op 24-10-2008 05:05:35 ]
pi_62639253
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:03 schreef heartz het volgende:

[..]

Nee waarschijnlijk heb je gewoon een shitkarakter .
Nou, vertel
[/quote]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:57:03 #289
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_62639318
Je moet gewoon niet zo emo doen en je mond opentrekken tegen vrouwmenschen.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:01:30 #290
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_62641286
Knap hoef je niet te zijn, een maat van me heeft gewoon een vlotte babbel en aan dames heeft ie geen gebrek
Primum non nocere
pi_62641484
http://www.lovesystems.com/

Download/Koop het boek Magic Bullets, doe als 't kan zo'n mooie seminar en off you go.

Er zijn veel haters maar trust me, binnen no time ben je gewoon een pimpie. En dit soort shit eigenlijk niet op FOK! vragen man, hier zitten bijna alleen maar stakkers zoals jij vindt dat je zelf ook bent.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_62642686
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:21 schreef Frezer het volgende:

[..]

Tis uiteraard slechts een indicatie met de natte vinger, anders had ik er speciaal voor jou wel een bronnetje bijgezet, .

Grappiger is het om te zien dat zo veel mensen er een probleem mee hebben dat hun gedrag/wensen/gevoelens generaliseerbaar zijn.
Generaliseer maar een end weg hoor, vind ik prima, maar ik geloof je niet.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:45:34 #293
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62642788
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Nou, vertel
Je bent vast heel lief
pi_62649013
meisjes zijn te verlegen om een relatie te willen maken of ga naar een date site wie weet heb je er een
bij mij is het met veel gelukt gebeurd
iemand tips hoe ik beter kan communiceren met meisjes vind het vooral lastig om een praatje te maken met ze dan wordt ik vooral verlegen van
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:15:39 #295
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62698983
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]

Hoi, date?? Ik beloof plechtig dat ik je niet zal inruilen voor een leukere als je relatiewaardig bent
BTW, mag 'parallel parkeren' wel?
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:51:14 #296
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62744524
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:34 schreef RADJEV766 het volgende:
meisjes zijn te verlegen om een relatie te willen maken of ga naar een date site wie weet heb je er een
bij mij is het met veel gelukt gebeurd
Whateva
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:53:19 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_62744600
duh ? meiden hebben liever een WII of een ps3 !
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_62744762
OMFG DIT LIJKT WEL EEN GOEDKOPE ROMAN

ot en effe serieus, ik denk dat jij te graag wil, je moet het loslaten, de wanhoop zal waarschijnlijk van je afstralen en daar komt geen enkele meid op af
pi_62744770
Als ik het goed begrijp is TS een type dat meer binnen achter de computer/xbox zit en haast niet buiten komt

Ik raad je het volgende aan :

Laat dat spelletjes gedoe achterwege, een enkele keren als het slecht weer is of je verveelt je kan je alsnog spelen. Ga naar de stad en kies gepaste mooie kleding uit wat een beetje in de mode is.
Je kapsel en uiterlijke verzorging is ook erg belangrijk. zorg dat dit in orde is.
Vervolgens ga je met een groepje vrienden op vrijdag/zaterdag uit ( het liefst in een drukke kroeg/cafe )
Zoek oogcontact wees absoluut niet VERLEGEN anders gaat het niet werken, Na een aantal keren kom je heus wel een liefe/leuke meid tegen waar je iets serieus mee kan beginnen.

En wat het belangrijkste is : Wees zelfverzekerd ! denk bij je zelf HAAR moet/kan ik krijgen, wees niet wanhopig

Suc6
pi_62751577
Die username, geniaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')