Je bent "nog maar" 19, dat soort dingen komen allemaal nog wel. Ik kreeg ook pas mijn eerste, serieuze, relatie toen ik 20/21 was, dus dat zegt allemaal niets.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Mensen kunnen me wel blijven vertellen: "Ze komt nog wel op je pad" maar het gebeurt simpelweg niet.
Mwà.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet niet doorschemeren, je moet ze verleiden en je bed in sleuren. De meeste meiden willen geen verantwoordelijkheid nemen voor dat soort dingen.
Dit klopt niet. Want dan zouden vrouwen massaal de moderne man links laten liggen. En ze staan godverdomme nog niet met rijen dik op mijn deur te kloppen wegens mijn gebrek aan console.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Floripas het volgende:
Doe je eigenlijk wel iets niet-nerdigs? Je posthistory en je username doen namelijk anders vermoeden.
Er is niks zo libido-dodend als een volwassen kerel die zo verslingerd is aan een console dat het ook buiten de al dan niet sporadische speeltijd blijkt.
Ach ja, liggen op de bank met laptop op mijn buik werkt niet bevorderend voor een juiste spellingquote:
Je hoeft niet per se meteen te laten weten dat je een relatie wilt, maar 'eerst vrienden worden' is ook echt een dooddoener. Ik zie dat echt zo vaak fout gaan. Dan zit je eenmaal in de friends zone en dan is het echt gedaan. Nee hoor, je kunt het best zo snel mogelijk laten merken dat je een meisje leuk vindt imo.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Roemertje het volgende:
ik denk zowizo dat het hele idee van "Door schemeren dat je mischien een relatie wilt" niet werkt.
als je iemand net kent en dan uit hits geeft voor een relatie dat gaat het zowizo fout.
doe het wat rustiger aan op dat flak en kijk dan waar je uit komt.
"Men vind nooit wat men zoekt, de dingen die je wilt kom je perongeluk tegen"
Jij misschien wel, ja.quote:
Ik denk dat G_V hier een goed punt. Je moet niet zo depressief doen en gewoon genieten en niet zo krampachtig doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Gast je bent nog maar 20. Een vriend van mij is nog steeds vrijgezel (29) maar sinds hij er geen must meer van heeft gemaakt om een vriendin te krijgen en lekker met z'n leventje bezig is, geniet hij ineens van vrouwelijk aandacht. Het heeft echt met je uitstraling te maken.
Dag Flori.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Floripas het volgende:
Doe je eigenlijk wel iets niet-nerdigs?
Precies dat is de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Gast je bent nog maar 20. Een vriend van mij is nog steeds vrijgezel (29) maar sinds hij er geen must meer van heeft gemaakt om een vriendin te krijgen en lekker met z'n leventje bezig is, geniet hij ineens van vrouwelijk aandacht. Het heeft echt met je uitstraling te maken.
In het engels is het wel third wheelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef NDAsilenced het volgende:
Het is "het vijfde wiel aan de wagen" niet het derde.
ontopic: Jonge, ik zou er ook niet aan beginnen.
Vooral dat ja. Het is nooit wederzijds, of het blijft bij een paar dates, er is altijd wel iemand leuker dan ik. Dat is gewoon frustrerend.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat iemand verliefd op mij was.
*klikt op fotoboek*quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
Herkenbaar. Ik ben 20 en heb nog nooit een relatie gehad. Mensen kunnen wel zo makkelijk zeggen: je bent nog jong, komt allemaal vanzelf wel, relaties zijn overrated enzovoort, maar ik voel me toch al jaren een uitzondering in mijn omgeving.
[..]
Vooral dat ja. Het is nooit wederzijds, of het blijft bij een paar dates, er is altijd wel iemand leuker dan ik. Dat is gewoon frustrerend.
?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Stel je niet aan, zeg. Je staat hartstikke lonkend op die foto's.
* Canisfire gaat ook maar eens even kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Ik denk dat er een lampje is gaan branden bij TS na deze post en dat we TS nooit meer terug zien en morgen de NS vertraging heeft dankzei deze post.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Rhythm het volgende:
Je heet Xbox_360..
Ik heb er ook 1 maar dat verzwijg ik.
Ze vindt dat je er heel erg cute/aantrekkelijk uit ziet, en dat scoort in het algemeen erg hoog bij mannen. (ergo: ze vindt dat je geen recht heb te klagenquote:
Dat klopt. Wat betreft relaties krijgen hebben afzichtelijke vrouwen het namelijk ontiegelijk moeilijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Dus als ik afzichtelijk was geweest had ik wel recht van spreken. What the hell
kijk dat vind ik dus tegenstrijdig. Eerst is het 'je bent NOG MAAR 19' maar dan heb je zelf PAS een relatie gehad op je 21e.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Locusta het volgende:
[..]
Je bent "nog maar" 19, dat soort dingen komen allemaal nog wel. Ik kreeg ook pas mijn eerste, serieuze, relatie toen ik 20/21 was, dus dat zegt allemaal niets.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:07 schreef Xeanor het volgende:
Dat klopt. Wat betreft relaties krijgen hebben afzichtelijke vrouwen het namelijk ontiegelijk moeilijk.
Mensen zeggen wel eens "ach het komt vanzelf wel johquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
maakt niet uit wat je doet overal zijn vrouwen, ook in nerdie beroepen * denk ik *
maar als je naar elke vrouw kijkt, denkend van ik moet een relatie gaat het niks worden.
Waarom krijg ik het gevoel dat jij in real life best veel op je avatar lijkt........quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:56 schreef DrPwn het volgende:
je moet gewoon al die nerd shit overboord gooien of iig net doen alsof je er niets van weet verder moet je gewoon geen relatie willen alleen al omdat dat vrijheidsbeperkend en saaimakend is en dan gewoon met meiden lullen alsof het gasten zijn en af en toe laten merken dat je hetero bent klaar
zelfs als je een fucking lelijke motherfucker bent boeit dat niet zo bijster veel tenzij je erg dik bent koop gewoon morgen een fles listerine ga naar een zonnebank en scheer je kop kaal als je een kutkapsel heb koop verder een doodeenvoudig wit tshirt en een goed zittende rechte spijkerbroek en draag een zonnebril als je een suffe harses hebt en kijk gewoon wat arrogant rond enzo
Oh, God! Een interpretatiefoutjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:36 schreef diginoob het volgende:
kijk dat vind ik dus tegenstrijdig. Eerst is het 'je bent NOG MAAR 19' maar dan heb je zelf PAS een relatie gehad op je 21e.
Iets overdreven, maar zo oneerlijk is het vaak wel. Als je nu ook nog een aardig en lief meisje bent (daar lijkt het wel op), dan moet het toch wel goedkomen, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Helemaal mee eens en dit wordt al in diverse varianten in het topic aangehaaldquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef Cracka-ass het volgende:
En dan heb je een relatie en kom je erachter dat het gevoel wat je nu hebt er nog steeds is.
Derhalve wil ik zeggen dat je eerst moet zorgen dat je zelf gelukkig bent en een relatie niet het ultieme doel/levensgenot is.
Cliche alert!!!
Wel als je zegt: oh, boehoe, er is altijd iemand die leuker is dan ik!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Best wel hout snijdt eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:56 schreef DrPwn het volgende:
je moet gewoon al die nerd shit overboord gooien of iig net doen alsof je er niets van weet verder moet je gewoon geen relatie willen alleen al omdat dat vrijheidsbeperkend en saaimakend is en dan gewoon met meiden lullen alsof het gasten zijn en af en toe laten merken dat je hetero bent klaar
zelfs als je een fucking lelijke motherfucker bent boeit dat niet zo bijster veel tenzij je erg dik bent koop gewoon morgen een fles listerine ga naar een zonnebank en scheer je kop kaal als je een kutkapsel heb koop verder een doodeenvoudig wit tshirt en een goed zittende rechte spijkerbroek en draag een zonnebril als je een suffe harses hebt en kijk gewoon wat arrogant rond enzo
ik heb een driehoekig hoofd en tentakels?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het gevoel dat jij in real life best veel op je avatar lijkt........
Haha wat een lomp advies totaal anders gaan doen dan dat je bent voor een paar vrouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:56 schreef DrPwn het volgende:
Schoonheid is ook een genetisch kenmerk net zoals intelligentie en dergelijke. Dus waarom zou het oneerlijk zijn om mensen op dat genetisch kenmerk te beoordelen ipv volledig op een ander genetisch kenmerk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:04 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Iets overdreven, maar zo oneerlijk is het vaak wel. Als je nu ook nog een aardig en lief meisje bent (daar lijkt het wel op), dan moet het toch wel goedkomen, lijkt me.![]()
niet zozeer je anders voordoen dan je bent, maar gewoon niet laten merken dat je misschien een nerd bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha wat een lomp advies totaal anders gaan doen dan dat je bent voor een paar vrouwen
Er zijn tijden dat ik de grotste klootzak van de wereld ben. En ik heb niets te klagen
Same here. Vrijgezel zijn is nog helemaal niet zo gek (maar af en toe wel).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:50 schreef Stakky het volgende:
btw relaties zijn overrated. Het is echt niet iets wat je ff d'r bij doet. ik heb nu al zo'n 2,5 jaar geen vaste relatie meer en bevalt me momenteel prima. Ben nu 22 btw, als ik toevallig iets tegen kom waarvan ik denk dat het zinvol is om daar wat serieuzer te worden zien we het dan wel weer.
Maar voorlopig eerst nog ff genieten.
Nou sorry hoor, maar in mijn ervaring wel jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wel als je zegt: oh, boehoe, er is altijd iemand die leuker is dan ik!!!!
dat je nog niet weet, dat je mij wilquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:41 schreef zhe-devilll het volgende:Ik wil ook geen meiden...
What is the problem?
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef F04 het volgende:
Ik ben 18, en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Best relaxed.
...je hebt adhd?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef Stakky het volgende:
[..]
dat je nog niet weet, dat je mij wil
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef LoggedIn het volgende:
Kunnen ze dat nou niet gewoon op tijd aangeven?
jij hebt het door!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee want ze willen weten of ze nog goed in de markt liggen. En dat gaat niet als je met een gele sticker op je voorhoofd loopt met "bezet"
Je stelt de foute vraag. Je moet je afvragen waarom mensen op genetische kenmerken worden beoordeeld in plaats van op hun gedrag / karakter. Natuurlijk kun je dat ook gedeeltelijk gaan terugvoeren op genen en wijze van opgroeien. Maar je bepaalt nog altijd zelf of je je aardig en sociaal opstelt ten opzichte van anderen. Of je eerlijk bent, moeite doet voor iemand anders...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:04 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Schoonheid is ook een genetisch kenmerk net zoals intelligentie en dergelijke. Dus waarom zou het oneerlijk zijn om mensen op dat genetisch kenmerk te beoordelen ipv volledig op een ander genetisch kenmerk?
Mja maar dat zijn karaktereigenschappen. En dat zijn eigenschappen die heel hard te veranderen zijn, als je dat al wil.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:32 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Je stelt de foute vraag. Je moet je afvragen waarom mensen op genetische kenmerken worden beoordeeld in plaats van op hun gedrag / karakter. Natuurlijk kun je dat ook gedeeltelijk gaan terugvoeren op genen en wijze van opgroeien. Maar je bepaalt nog altijd zelf of je je aardig en sociaal opstelt ten opzichte van anderen. Of je eerlijk bent, moeite doet voor iemand anders...
Hier stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ben 19 (bijna 20) en het is al meer dan drie jaar geleden dat ik voor het laatst een vriendin heb gehad.
Zo....dit is echt een ENORM constructieve postquote:
Nee, jíj bent eloquent:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo....dit is echt een ENORM constructieve post
Huichelaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Bij jou is er iets aan de hand.
Huichelaar? Ik stel duidelijk vast dat 'ie zichzelf tegenspreekt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:44 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, jíj bent eloquent:
[..]
Huichelaar
Wat een slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huichelaar? Ik stel duidelijk vast dat 'ie zichzelf tegenspreekt.
Jij zegt alleen maar dat je gestopt bent met lezen na de eerste zin.
Ik geef kritiek dat 'ie eens bij zichzelf ten rade moet gaan. Jouw post staat gelijk aan: "Ik keek net omhoog en zag dat de lucht blauw is"
Als je 23 of 30 bent en je hebt nog nooit een meisje gezoend ben je volgens mij behoorlijk abnormaal... Ik ben een kut-nerd en was op m'n 17de "al" van m'n maagdelijkheid verlost (terwijl ik toen nog een grotere kneus was).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef ee-04 het volgende:
Ik snap je frustraties maar serieus, dit is echt niet abnormaal ofzo. Heb meerdere vrienden in mijn omgeving die rond de 23 zijn, ook eentje die bijna 30 is, die nog nooit een vriendin hebben gehad en zelfs nog nooit gezoend hebben,
Dat er geen meisjes zomaar op je afstappen is ook niet zo raar hoor, Je moet niet zoveel tv-series kijken waarin dat gebeurt
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:
Ik weet niet meer in welk topic maar iemand had een keer een geniaal stukje over dit feit gepost. (In het Engels)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Vrouwen zijn niet goed wijs... Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen... Ze beweren allemaal dat ze een lieve, loyale vent zoeken maar duiken het bed in met degene die ze het slechtst behandeld...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De tijd is gekomen om naar Morrissey te luisteren.
Met "nog steeds" bedoel je dus dat je nog nooit een vriendin hebt gehad?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welk topic maar iemand had een keer een geniaal stukje over dit feit gepost. (In het Engels)
Maar TS, ik zou er niet te wakker van liggen. Maak lol met je vrienden en geniet van de dingen die je doet. Ik maakte me op jouw leeftijd ook druk over het feit dat ik nog geen vriendin had en ik denk dat je kansen daar niet groter van worden.
Ik ben nu 32 en heb nog steeds geen vriendin, da's soms best wel kut, maar ik kan wel doen en laten wat ik wil.
En vrouwen stappen niet op je af, dat is alleen in films en series.
Wat een nonsens zeg...abnormaal. Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peukenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:52 schreef RedDevil085 het volgende:
Als je 23 of 30 bent en je hebt nog nooit een meisje gezoend ben je volgens mij behoorlijk abnormaal... Ik ben een kut-nerd en was op m'n 17de "al" van m'n maagdelijkheid verlost (terwijl ik toen nog een grotere kneus was).
Grappig... Was een lief meisje, net zo oud als ik, hebben 2 jaar iets met elkaar gehad...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef starla het volgende:
[..]
Wat een nonsens zeg...abnormaal. Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peuken
en een fles canei wil niet zeggen dat iedereen dat wil.
Wat een rancune. Ik zou bijna zeggen dat je zelf nog nooit bepoteld bent door een ventquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef starla het volgende:
[..]
Wat een nonsens zeg...abnormaal. Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peuken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef starla het volgende:
Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peuken
Dat heb je inderdaad goed gelezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:56 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Met "nog steeds" bedoel je dus dat je nog nooit een vriendin hebt gehad?
Goed, he? Maar is dat een bewuste keuze? En nog interessanter: betekend dat ook dat je nooit van de uhmmm... vleselijke geneugten hebt mogen genieten?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad goed gelezen.
Leg dan gewoon een beetje meer flair en sjeu in je bestaan, dan moet je ze van je áfmeppen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar in mijn ervaring wel jaHet is niet het einde van de wereld en het komt vast nog wel jaja blablabla, kan het nog wel vervelend zijn.
kan je dat es opzoeken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welk topic maar iemand had een keer een geniaal stukje over dit feit gepost. (In het Engels)
Holy shit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef ee-04 het volgende:
, ook eentje die bijna 30 is, die nog nooit een vriendin hebben gehad en zelfs nog nooit gezoend hebben,
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Vrouwen zijn niet goed wijs... Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen... Ze beweren allemaal dat ze een lieve, loyale vent zoeken maar duiken het bed in met degene die ze het slechtst behandeld...
Op zich hoef je er niet veel voor te doen om op je 30e nog nooit gezoend te hebben, toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Holy shit.
Woont-ie nog thuis ook?
Go figure.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
(....)
Ik ben nu 32 en heb nog steeds geen vriendin, da's soms best wel kut, maar ik kan wel doen en laten wat ik wil.
Hehe... Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik heb meer succes bij dames die ik als ongeintereseerde klootviool benader dan bij de dames waar ik lief/aardig/blah tegen ben... En ik denk dat zo'n beetje iedereen wel een dergelijk voorbeeld in zijn/haar directe omgeving kan aanwijzen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Gefrustreerde zoldermarmot gespot.[ afbeelding ]
Dat komt omdat je dan meer jezelf kunt zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:16 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hehe... Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik heb meer succes bij dames die ik als ongeintereseerde klootviool benader dan bij de dames waar ik lief/aardig/blah tegen ben...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dan meer jezelf kunt zijn.
Misinterpretatie dat vrouwen op mannen vallen die ze slecht behandelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:16 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hehe... Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik heb meer succes bij dames die ik als ongeintereseerde klootviool benader dan bij de dames waar ik lief/aardig/blah tegen ben... En ik denk dat zo'n beetje iedereen wel een dergelijk voorbeeld in zijn/haar directe omgeving kan aanwijzen...
Het was altijd een bewuste keuze, alleen niet de mijnequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:09 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Goed, he? Maar is dat een bewuste keuze? En nog interessanter: betekend dat ook dat je nooit van de uhmmm... vleselijke geneugten hebt mogen genieten?
Ja, maar nu even niet, ik moet zo werken.quote:
Ik las laatst iets over dat steeds meer tienermeisjes sexueel verwaarloost worden... waar komen die leuke, zelfverzekerde, mannelijke mannen daarin voor?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Misinterpretatie dat vrouwen op mannen vallen die ze slecht behandelen.
Alleen dat zeggen meestal de onzekere, introverte, suffe mannen over leuke, zelfverzekerde, mannelijke mannen.
Gewoon een man die niet naar d'r pijpen danst. Het is echt een drama als je bekijkt hoe de meeste mannen zich gedragen in het bijzijn van een mooie vrouw. Geen wonder dat ze die stumpers links laat liggen.
Dat is een heel ander probleem. Dat zijn puberende meisjes die nog niet precies weten wat ze willen of wat normaal is. Zij zijn vaak naief en erg makkelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over dat steeds meer tienermeisjes sexueel verwaarloost worden...
Daar komen puberventjes in voor, niet zelfverzekerde mannen, want wat moet zo iemand nou met een onzeker, puberend meisje?quote:waar komen die leuke, zelfverzekerde, mannelijke mannen daarin voor?
Dus er zijn vrouwen die niet naief en makkelijk zijn en precies weten wat ze willen en wat normaal is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is een heel ander probleem. Dat zijn puberende meisjes die nog niet precies weten wat ze willen of wat normaal is. Zij zijn vaak naief en erg makkelijk.
[..]
Daar komen puberventjes in voor, niet zelfverzekerde mannen, want wat moet zo iemand nou met een onzeker, puberend meisje?
dat zijn MBO-wijven.. Meisjes die op het HBO zitten, beginnen het volgens mij wel redelijk door te krijgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:40 schreef Nnelis het volgende:
Waarschijnlijk moet je eerst nog 10x op je bek gaan voordat je het "spel" doorkrijgt. Je bent nog jong en besides, de meiden van jou leeftijd gaan nu alleen voor de populaire bikkels die later putjesschepper van beroep worden (nofi).... Verstand komt met de jaren.
Geloof me nouquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat zijn MBO-wijven.. Meisjes die op het HBO zitten, beginnen het volgens mij wel redelijk door te krijgen
Die zijn soms nog naiever...quote:
Eh, nee.. leg uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:33 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dus er zijn vrouwen die niet naief en makkelijk zijn en precies weten wat ze willen en wat normaal is?
(grapje natuurlijk, ben hier royaal aan het generaliseren, maar je snapt hopelijk waar ik naar toe wil)
Tuurlijk, maar over het algemeen wordt dat nogal saai en kan je ook vrouwen van een ander kaliber regelen, die een stuk interessanter zijn, áls je echt zo bent en niet 'speelt'.quote:En ik kan wel een aantal dingen bedenken wat een zelfverzekerde man met een onzeker meisje wil doen...
Zit inderdaad een fijne lijn tussen, al wordt arrogantie veelal niet gewaardeerd.quote:Je hebt natuurlijk wel gelijk dat zelfverzekerdheid een aantrekkelijke factor is, maar je snapt hopelijk ook hoe arrogantie voor zelfverzekerheid en vica versa kan worden aangezien...
Ik zie wat je bedoeld, maar dat is lastig te oordelen. Als je als buitenstaander zoiets waarneemt, kan dat heel anders op je overkomen dan dat je zelf midden in zo'n gesprek zit.quote:(de voorbeelden die ik bijv in mijn nabije omgeving zie zijn allemaal zelfverzekerd maar verre van "leuk" :S)
Nee, dat doen alleen de vrouwen die psychisch niet helemaal stabiel zijn. Al hebben klootzakken meer succes dan nerds, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Met extreem overdrijven help je ook niemand.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:16 schreef JEFFreal het volgende:
ik ben 80 en heb nog steeds geen vriendin gehad zo jank niet en kom achter je xbox vandaan no lifer![]()
<spoiler>Zucht gamenerds</spoiler>
Oe! een studente...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:26 schreef aychelle het volgende:
ik vind het werkerlijk heerelijk om vrijgezel te zijn, vooral omdat ik het geweldig vind als jongens/mannen naar mij kijken en flirten
Daarvoor hoef je toch geen vrijgezel te zijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:26 schreef aychelle het volgende:
ik vind het werkerlijk heerelijk om vrijgezel te zijn, vooral omdat ik het geweldig vind als jongens/mannen naar mij kijken en flirten
Maar dat zijn ws. ook maar een paar fotos die er leuk uitzien van de 500 die ze gemaakt heeft..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:52 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ze vindt dat je er heel erg cute/aantrekkelijk uit ziet, en dat scoort in het algemeen erg hoog bij mannen. (ergo: ze vindt dat je geen recht heb te klagen)
De beste stuurlui staan aan wal hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:11 schreef Ici-Paris het volgende:
Er zitten wel veel meisjes expert in dit topics he
Waarheid.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En dan maar te beginnen met Accept Yourself van the Smithsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Waar blijft jouw fotoboek?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Amen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat een verhaal. 'T is alsof die meisjes erg spelen met je gevoel en niet weten wat ze aanrichten. Meisjes kennen dan ook geen verantwoordelijkheidsgevoel. Ze doen dan ook maar wat is mijn mening. Als ze iets willen dan willen ze. En als ze opeens geen zin meer hebben willen ze er snel vanaf. Net al bij kinderen dus. Vrouwen worden dan ook geestelijk niet ouder dan 17 is mij welleens verteld. En ik moet zeggen als je door hun uiterlijk heen kijkt.. schuilt daar een waarheid in als een bom.
Het heeft natuurlijk geen enkele zin maar stel je eens voor dat er mensen daarbuiten rondlopen. En in een ergere situatie zitten dan jij. Ze hoeven geen kanker te hebben of in een rolstoel te zitten maar ze zijn er wel.
Meiden zijn naar mijn ervaring vrij makkelijk in t breedste zin van het woord. En zo behandel ik ze dan ook. Dit helpt je eigen gevoel boven dat gekwets te staan. Stel je eens voor dat het allemaal kinderen zijn, dit helpt echt.
Wat meiden willen en op welk moment heeft ook te maken met hun cycli. Dus mischien willen ze je nu wel maar volgende week niet meer. Probeer het bij hetzelfde meisje dan nogeens over 3 weken..
heb je trouwes zoon TO kaart gekregen dan wwe x gratis naar To kune met 6 manquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je die spelling gezien? Kan niet meer dan MBO zijn, en dat noemen wij geen studente
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Het ergste is mischien nog wel dat het voor mij voelt alsof ik er constant mee geconfronteerd wordt. Bijna alle jongens waar ik mee omga hebben een serieuze relatie en lijken allemaal gelukkig. Ik vind het zo confronterend dat ze voor je neus aan het zoenen en aan het knuffelen zijn.
Wat een grote onzin zeg. Vrouwen worden geestelijk niet ouder dan 17? Laat me niet lachen. Wat een domme maar ook seksistische opvatting zeg. Dan weet ik nog een leuke over mannen. Mannen zijn simpele neanderthalers die alleen naar het uiterlijk van een vrouw kijken. Gezien het aantal vrouwen dat op middelbare leeftijd door hun man wordt ingeruild voor knappe jonge secretaresses zit hier ook een kern van waarheid in?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat een verhaal. 'T is alsof die meisjes erg spelen met je gevoel en niet weten wat ze aanrichten. Meisjes kennen dan ook geen verantwoordelijkheidsgevoel. Ze doen dan ook maar wat is mijn mening. Als ze iets willen dan willen ze. En als ze opeens geen zin meer hebben willen ze er snel vanaf. Net al bij kinderen dus. Vrouwen worden dan ook geestelijk niet ouder dan 17 is mij welleens verteld. En ik moet zeggen als je door hun uiterlijk heen kijkt.. schuilt daar een waarheid in als een bom.
Het heeft natuurlijk geen enkele zin maar stel je eens voor dat er mensen daarbuiten rondlopen. En in een ergere situatie zitten dan jij. Ze hoeven geen kanker te hebben of in een rolstoel te zitten maar ze zijn er wel.
Meiden zijn naar mijn ervaring vrij makkelijk in t breedste zin van het woord. En zo behandel ik ze dan ook. Dit helpt je eigen gevoel boven dat gekwets te staan. Stel je eens voor dat het allemaal kinderen zijn, dit helpt echt.
Wat meiden willen en op welk moment heeft ook te maken met hun cycli. Dus mischien willen ze je nu wel maar volgende week niet meer. Probeer het bij hetzelfde meisje dan nogeens over 3 weken..
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een grote onzin zeg. Vrouwen worden geestelijk niet ouder dan 17? Laat me niet lachen. Wat een domme maar ook seksistische opvatting zeg. Dan weet ik nog een leuke over mannen. Mannen zijn simpele neanderthalers die alleen naar het uiterlijk van een vrouw kijken. Gezien het aantal vrouwen dat op middelbare leeftijd door hun man wordt ingeruild voor knappe jonge secretaresses zit hier ook een kern van waarheid in?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:50 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Dat klopt idd and proud of it!
Tja..als je kunt kiezen tussen een uitgezakte 45-jarige met het verstand van een 17-jarige of een strak lekker ding van 20 met het verstand van een 17-jarige...wat denk je dat we dan kiezen? Qua inhoud maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een grote onzin zeg. Vrouwen worden geestelijk niet ouder dan 17? Laat me niet lachen. Wat een domme maar ook seksistische opvatting zeg. Dan weet ik nog een leuke over mannen. Mannen zijn simpele neanderthalers die alleen naar het uiterlijk van een vrouw kijken. Gezien het aantal vrouwen dat op middelbare leeftijd door hun man wordt ingeruild voor knappe jonge secretaresses zit hier ook een kern van waarheid in?
quote:
Deze was het.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:24 schreef Slaggie het volgende:
Bron = Bash.org.
A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way.
This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants.
But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.
Da's gewoon een excuus voor saaie mannen waar vrouwen inderdaad niks mee willen. Hier is meestal veel te veel fout met de man om ook maar enigszins interessant te zijn voor de vrouw, in tegenstelling tot wat de anekdote je doet vertellen. Deze mannen werpen zich vaak zo voor de vrouwen hun voeten, en dan hebben ze al geen interesse meer. Mensen willen over het algemeen sowieso moeite doen om iets te krijgen, als iedereen zomaar een Ferrari kreeg, was het toch ook geen exotische auto meer? Friendszone enzo inderdaad, miljarden topics over.quote:
dat vraag ik mij ook af, heb je iets of maakt het je niets uit dan zwermen ze rond als bijen dat is typischquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Want dan zouden vrouwen massaal de moderne man links laten liggen. En ze staan godverdomme nog niet met rijen dik op mijn deur te kloppen wegens mijn gebrek aan console.
Alleen dat neanderthaler gedeelte ben ik 't niet helemaal mee eens, maar over het algemeen, ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]Dan weet ik nog een leuke over mannen. Mannen zijn simpele neanderthalers die alleen naar het uiterlijk van een vrouw kijken. .. zit hier ook een kern van waarheid in?
Maar als een man echt verlieft is, is hij dan ook onzeker?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:01 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Alleen dat neanderthaler gedeelte ben ik 't niet helemaal mee eens, maar over het algemeen, ja.
Uiterlijk van een vrouw is heel belangrijk voor een man. Mannen nemen zoveel meer shyt voor lief van een meisje/vrouw als ze erg mooi is. Kijk maar om je heen.
Ik heb het er gisteren ook nog met een goede vriend over gehad en ik voel me nu wel wat beter dan een paar dagen terug. Het lijkt mij echter nogal moeilijk om afwijzingen niet persoonlijk te nemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:24 schreef heartz het volgende:
Ik zou proberen er niet zo mee bezig te zijn, om nu al die conclusie te trekken, is wel erg vooroordelend over jezelf. Wees positief, neem afwijzingen niet te persoonlijk en bedenk je waar je van geniet. Ga dan eerst maar genieten van het leven en dan zie je wel weer.............
Een afwijzing kan heel persoonlijk overkomen, in die zin dat mensen het op hun eigen persoonlijkheid en handelen betrekken. Terwijl je het misschien niet als een afwijzing moet zien, maar als een teken dat 'wegen zullen scheiden' . Door afwijzingen leer je ook bewust te zijn van je echt wil en echt niet wil. Dat kan je helpen om mensen aan te trekken die meer bij jou persoonlijkheid of manier van leven passen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:35 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik herken wel wat in het verhaal dat hufterige mannen makkelijker aan een vriendin komen dan aardige mannen. Er zijn meerdere meiden geweest die een aantal persoonlijke dingen met mij hebben besproken en het kwam er regelmatig op neer dat d'r vriend haar gewoon slecht behandelde. Één was er zelfs vreemd gegaan en toch bleef ze bij die kerel.Je zult me nooit horen zeggen dat alle vrouwen zo zijn, maar ik herken er wel wat in.
[..]
Ik heb het er gisteren ook nog met een goede vriend over gehad en ik voel me nu wel wat beter dan een paar dagen terug. Het lijkt mij echter nogal moeilijk om afwijzingen niet persoonlijk te nemen.
Zou graag op meerdere posts in gaan, maar ik ga zo naar een verjaardag. Ben ik met m'n gedachten in ieder geval ff ergens anders.
Goed punt. Als ik zelf verliefd ben heb ik ook veel over voor een meisje. Maar ik heb wel duidelijke grenzen. En bij mij ga je sneller over een grens dan de grenzen die jongens om heen hanteren. Das iets dat je moet leren als jongen. De meesten ontgaat het en zeggen altijd maar "o-k.." Ik vind het zo man-onterend om te willen kruipen voor vrouwen. Bij jongens is het iig. zo, dat als een jongen een meisje pas kent, of erger nog, pas ziet. En ze ziet er erg leuk uit. Dat hij dan al meer shyt zal pikken dan nodig is. Maar volgens mij is dat omgekeerd bij vrouwen ook zo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:06 schreef heartz het volgende:
[..]
Maar als een man echt verlieft is, is hij dan ook onzeker?
Ja, dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Goed punt. Als ik zelf verliefd ben heb ik ook veel over voor een meisje. Maar ik heb wel duidelijke grenzen. En die liggen duidelijk hoger (dus minder tolerantie) dan de jongens om heen hanteren. Das iets dat je moet leren als jongen. De meesten ontgaat het en zeggen altijd maar "o-k.." Ik vind het zo man-onterend om te willen kruipen voor vrouwen.
Bij jongens is het iig. zo, dat als een jongen een meisje pas kent, of erger nog, pas ziet. En ze ziet er erg leuk uit. Dat hij dan al meer shyt zal pikken dan nodig is. Maar volgens mij is dat bij vrouwen ook zo.
ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:54 schreef heartz het volgende:
Dat niet willen kruipen voor een vrouw, is dus als je al verlieft bent op die vrouw?
Er zijn veel mannen (alle mannen in meer of mindere mate) die niet zullen afstappen op een meisje. Zeker als het een mooi meisje betreft. In een relatie durven ook veel mannen niet zomaar moeilijke situaties aante kaarten of bespreekbaar te maken. Simpelweg omdat ze niet weten hoe ze het moeten aanpakken omdat ze dneken dat het meisje dan rare dingen gaat doen.quote:Als hij dat niet doet, dan getuigt dat bij mij dat de gevoelens niet wederzijds zijn, ander maakt hij wel een move, toch?
Vrouwen doen inderdaad geregeld rare dingen als je ze ergens op aanspreekt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:53 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
ook.
[..]
Er zijn veel mannen (alle mannen in meer of mindere mate) die niet zullen afstappen op een meisje. Zeker als het een mooi meisje betreft. In een relatie durven ook veel mannen niet zomaar moeilijke situaties aante kaarten of bespreekbaar te maken. Simpelweg omdat ze niet weten hoe ze het moeten aanpakken omdat ze dneken dat het meisje dan rare dingen gaat doen.
Maar dat maakt het moeilijk in te schatten voor een vrouw wanneer een man haar echt leuk vindt (tenzij dat die man wel zo zeker is van zichzelf, en te zeker komt ook niet altijd even aantrekkelijk over) en misschien doet ze daarom raar....... omdat een man hele verschillende signalen kan verzenden.............quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:53 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
ook.
[..]
Er zijn veel mannen (alle mannen in meer of mindere mate) die niet zullen afstappen op een meisje. Zeker als het een mooi meisje betreft. In een relatie durven ook veel mannen niet zomaar moeilijke situaties aante kaarten of bespreekbaar te maken. Simpelweg omdat ze niet weten hoe ze het moeten aanpakken omdat ze dneken dat het meisje dan rare dingen gaat doen.
Andersom is dat net zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:18 schreef heartz het volgende:
[..]
Maar dat maakt het moeilijk in te schatten voor een vrouw wanneer een man haar echt leuk vindt (tenzij dat die man wel zo zeker is van zichzelf, en te zeker komt ook niet altijd even aantrekkelijk over) en misschien doet ze daarom raar....... omdat een man hele verschillende signalen kan verzenden.............
Ik denk dat het ook veel met aantrekkingskracht te maken heeft. En dat is vaak toch biologisch, we kunnen ons onbewust tot iemand aangetrokken voelen. Als je vaak met iemand wordt geconfronteerd, tot wie jij je aangetrokken voelt, ben je daar bewuster van. En de meeste vrouwen willen idd huisje, boompje, beestje. Maar er zijn toch wel veel aantrekkelijke, charmante mannen die wel gesetteld zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien kiezen meisjes als ze jonger en naiever zijn vaker voor de 'spannende' types, maar uiteindelijk wil elke vrouw een stabiele relatie met een aardige en zorgzame vent. Dat is handiger om kinderen mee te krijgen dan het 'spannende' type.
Ja maar, ik vind persoonlijk, dat mannen, mannen moeten zijn.quote:
Ook als dat niet werkt? Dit is echt zo'n nutteloze opmerking altijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:25 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook veel met aantrekkingskracht te maken heeft. En dat is vaak toch biologisch, we kunnen ons onbewust tot iemand aangetrokken voelen. Als je vaak met iemand wordt geconfronteerd, tot wie jij je aangetrokken voelt, ben je daar bewuster van. En de meeste vrouwen willen idd huisje, boompje, beestje. Maar er zijn toch wel veel aantrekkelijke, charmante mannen die wel gesetteld zijn.
Een tip van mij: Ik denk dat een man vooral zichzelf moet durven zijn,
Aantrekkingskracht is niet iets statisch, er komt een forse dosis verkopen bij kijken, en dat kun je beinvloeden.quote:eerlijk moet zijn, maar subtiel en met charme. Daar kan je veel mee bereiken, en een goeie babbel helpt ook. Maar het contact moet wel natuurlijk zijn, als een man kan zorgen dat een vrouw zich op haar gemak voelt en haar ook nog charmeren, komt hij al een heel eind. Maar aantrekkingskracht speelt toch de grootste rol (denk ik), voor beide partijen.
Hoezo? Wat wil je nou precies zeggen?? Ik geef mijn mening......... je kan minstens aangeven waarom je het nutteloos vindt. Als dat al teveel moeite voor je is, reageer dan niet, want jij voegt niets nuttigs toe in mijn ogen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ook als dat niet werkt? Dit is echt zo'n nutteloze opmerking altijd.
[..]
Hoezo verkopen? Wat bedoel je nou precies?quote:Aantrekkingskracht is niet iets statisch, er komt een forse dosis verkopen bij kijken, en dat kun je beinvloeden.
Het is toch duidelijk? Wat heb je eraan als je 'jezelf bent' maar niemand daar interesse in heeft? Los daarvan is 'jezelf' niet een statisch iets, iedereen verandert voortdurend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:37 schreef heartz het volgende:
[..]
Hoezo? Wat wil je nou precies zeggen?? Ik geef mijn mening......... je kan minstens aangeven waarom je het nutteloos vindt. Als dat al teveel moeite voor je is, reageer dan niet, want jij voegt niets nuttigs toe in mijn ogen.![]()
Als jij een nieuwe auto gaat kopen is de kans groot dat je koopt bij die aardige keurig geklede verkoper die op de juiste manier zijn product aanprijst, waar je waarschijnlijk niet zult kopen bij de botte hork daarnaast, terwijl die ook een prima product heeft. Het werkt in de liefde natuurlijk net zo.quote:[..]
Hoezo verkopen? Wat bedoel je nou precies?
Ik doel niet op zozeer op een of ander image, alswel op het basale gegeven dat je een product aan de man te brengen hebt (nl jezelf). Dat gaat op de ene manier beter dan op de andere manier. Wie hier inzicht in heeft kan zichzelf beter verkopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:48 schreef Man-E-Faces het volgende:
'Image' helpt wel bij vrouwen merk ik. Als je bijv een neger bent die hip gekleed gaat heb je al een streepje voor. Mischien dat diederik dat bedoelt. Etaleren.
De een doet dat te opzichtig in de ogen van de ene meid. En in de ogen van een ander meisje kan het volkomen normaal/natuurlijk overkomen.
Voor de rest kan ik me wel erg vinden in je mening, naar wat ik allemaal heb gezien met en bij meisjes/vrouwen. Oude man/vrouw rollen die al miljoenen jaren bestaan verander je moeilijk.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef NDAsilenced het volgende:
Het is "het vijfde wiel aan de wagen" niet het derde.
ontopic: Jonge, ik zou er ook niet aan beginnen.
Misschien is iedereen die jij kent in jouw wereldje oppervlakkig. Maar als iemand onzeker is van zichzelf, kan hij zichzelf niet helemaal uiten. Met jezelf zijn, bedoel ik dat jezelf durft te uiten. Misschien heeft niemand interesse in jouw persoonlijkheid............quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk? Wat heb je eraan als je 'jezelf bent' maar niemand daar interesse in heeft? Los daarvan is 'jezelf' niet een statisch iets, iedereen verandert voortdurend.
[..]
Dat vind ik echt nergens op slaan..........wat is dit nou weer voor een vergelijkingquote:Als jij een nieuwe auto gaat kopen is de kans groot dat je koopt bij die aardige keurig geklede verkoper die op de juiste manier zijn product aanprijst, waar je waarschijnlijk niet zult kopen bij de botte hork daarnaast, terwijl die ook een prima product heeft. Het werkt in de liefde natuurlijk net zo.
Dus eerst sex en dan de relatie.....????quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:06 schreef Frezer het volgende:
De eerste indruk en uiterlijkheden dus. Aangezien je iemand z'n innerlijk over het algemeen pas leert kennen als je al een relatie hebt met diegene.
Fout.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:03 schreef heartz het volgende:
Als je verlieft wordt, bepaal je dat meestal niet zelf, het overkomt je en je hebt het niet in de hand
Ja maar dan manipuleer je bewust de boel, je hebt dat gevoel of niet. Je kan het misschien wel sturen en onderdrukken ofzo. Ik zeg ook meestal......... de meeste mensen weten dat volgens mij niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:14 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Fout.
Als je écht wil, kan je het met groot gemak in de hand hebben. Sla eens een boek open over NLP, na het lezen van enkele kan je gewoon goed controle hebben over je gevoelens, inclusief verliefd worden. Zelfs traumatische gebeurtenissen kan je tot vrijwel niets reduceren. Het vergt enige psychologische kennis, welke je kan leren.
"Je hebt dat gevoel of niet" klopt tot een zekere mate. Niemand denkt inderdaad 24/7 rationeel na over alles en iedereen om zich heen. Mijn gedachten hebben meestal ook gewoon de vrije loop, en ik kan dan inderdaad, wanneer ik het niet wil, onderdrukken. Je kan het echter ook gewoon oproepen, dat gevoel van verliefdheid. In fact, dat is misschien nog wel een van de meest simpele dingen wb. jezelf manipuleren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:19 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja maar dan manipuleer je bewust de boel, je hebt dat gevoel of niet. Je kan het misschien wel sturen en onderdrukken ofzo. Ik zeg ook meestal......... de meeste mensen weten dat volgens mij niet.
Dat zou best kunnen, ik heb mezelf in dat opzicht niet echt geanalyseerd. Ik zal er wat bewuster op letten, misschien kom ik nog tot interessante ontdekkingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:23 schreef Xeanor het volgende:
[..]
"Je hebt dat gevoel of niet" klopt tot een zekere mate. Niemand denkt inderdaad 24/7 rationeel na over alles en iedereen om zich heen. Mijn gedachten hebben meestal ook gewoon de vrije loop, en ik kan dan inderdaad, wanneer ik het niet wil, onderdrukken. Je kan het echter ook gewoon oproepen, dat gevoel van verliefdheid. In fact, dat is misschien nog wel een van de meest simpele dingen wb. jezelf manipuleren.
Hadden we het over seks vs. relatiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:11 schreef heartz het volgende:
[..]
Dus eerst sex en dan de relatie.....????
In mijn wereld leer ik eerst iemand kennen voordat het zover komt. Als ik echt verlieft ben, wil juist het risico niet lopen dat er misbruik van me wordt gemaakt of dat ik gekwetst wordt. Nu heb ik een relatie (al 6 jaar), dus dat zit bij tot nu toe wel goed. Maar het lijkt me toch echt dat je elkaar beter wil leren kennen voordat je in een 'relatie' duikt. Maar ik kan één van de weinige zijn die het zo ziet............
En wat is voor jou de defenitie van een relatie?? Je hebt veel verschillende relaties op verschillende levels......
Als je echt een relatie met iemand hebt, heb je toch meestal ook seks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hadden we het over seks vs. relaties![]()
Maar jij hebt dus alleen relaties gehad met goede vrienden? Daar ken je namelijk het innerlijk wel van. Over het algemeen ontstaan relaties lang voordat je iemand zo goed kent. Wellicht houden ze niet meer stand als je de betreffende persoon écht leert kennen, maar das een ander verhaal.
Het heeft niks met oppervlakkig zijn te maken, eerder integendeel zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:03 schreef heartz het volgende:
[..]
Misschien is iedereen die jij kent in jouw wereldje oppervlakkig.
Als iemand hartstikke zeker is van zichzelf maar zich in al zijn eigenheid heerlijk asociaal uit, zal hem dat ook niet in dank afgenomen worden. Jezelf zijn is in zichzelf niet een kwaliteit.quote:Maar als iemand onzeker is van zichzelf, kan hij zichzelf niet helemaal uiten. Met jezelf zijn, bedoel ik dat jezelf durft te uiten.
quote:Misschien heeft niemand interesse in jouw persoonlijkheid............![]()
Het principe is identiek, wat jij ook kunt inzien als je je hersens maar gebruikt en niet al die flauwekul vooronderstellingen/aannames en emoties het beeld laat vertroebelen, zoals je nu duidelijk doet.quote:[..]
Dat vind ik echt nergens op slaan..........wat is dit nou weer voor een vergelijking???
Dat jij liefde vergelijkt met het kopen van auto's?? Als je verlieft wordt, bepaal je dat meestal niet zelf, het overkomt je en je hebt het niet in de hand
Het moge duidelijk zijn dat ik het niet met je eens ben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het heeft niks met oppervlakkig zijn te maken, eerder integendeel zou ik zeggen...
[..]
Dat zeg ik niet. Ik geef aan dat het belangrijk is in een relatie of dat ik het belangrijk vind in een relatie.quote:Als iemand hartstikke zeker is van zichzelf maar zich in al zijn eigenheid heerlijk asociaal uit, zal hem dat ook niet in dank afgenomen worden. Jezelf zijn is in zichzelf niet een kwaliteit.
[..]
Waar baseer je dit nou weer op? Wat voor aanames en wat voor emoties?? Wat kan jij ouwehoere zeg....... jouw mening, interesseert me voor de rest weinigquote:![]()
[..]
Het principe is identiek, wat jij ook kunt inzien als je je hersens maar gebruikt en niet al die flauwekul vooronderstellingen/aannames en emoties het beeld laat vertroebelen, zoals je nu duidelijk doet.
Je kunt 1+1=2 ook wel ontkennen, daarmee heb je nog niet gelijk. Jezelf zijn is een onvoorstelbare dooddoener die ertoe leidt dat mensen die niet weten hoe het hoort kunnen blijven volharden in een weinig effectieve benadering van het probleem. Waar als ze dit dogma zouden vergeten gewoon aan zichzelf zouden kunnen werken (en daarmee natuurlijk nog steeds zichzelf zouden zijn, je bent immers altijd jezelf...). Dat oppervlakkig noemen is echt onvoorstelbaar, en geeft blijk van een schrikbarend gebrek aan inzicht in de materie die we hier bediscussieren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:55 schreef heartz het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat ik het niet met je eens ben.
Dan formuleer je erg onduidelijk.quote:[..]
Dat zeg ik niet. Ik geef aan dat het belangrijk is in een relatie of dat ik het belangrijk vind in een relatie.
Weleens van abstraheren gehoord? De relatiemarkt is natuurlijk gewoon een markt als alle andere. Het ene product is meer waard dan het andere. Maar gezien niet alle parameters vastliggen kun je wel proberen een aantrekkelijker product te worden. Dan kun je wel volharden in 'ze moeten me nemen zoals ik ben en anders maar niet!' of 'ik vind dat liefde zo iets moois isquote:[..]
Waar baseer je dit nou weer op? Wat voor aanames en wat voor emoties?? Wat kan jij ouwehoere zeg....... jouw mening, interesseert me voor de rest weinig.
Misschien moet jij je hersens gebruiken en goed lezen..........quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kunt 1+1=2 ook wel ontkennen, daarmee heb je nog niet gelijk. Jezelf zijn is een onvoorstelbare dooddoener die ertoe leidt dat mensen die niet weten hoe het hoort kunnen blijven volharden in een weinig effectieve benadering van het probleem. Waar als ze dit dogma zouden vergeten gewoon aan zichzelf zouden kunnen werken (en daarmee natuurlijk nog steeds zichzelf zouden zijn, je bent immers altijd jezelf...). Dat oppervlakkig noemen is echt onvoorstelbaar, en geeft blijk van een schrikbarend gebrek aan inzicht in de materie die we hier bediscussieren.
[..]
Dan formuleer je erg onduidelijk.
[..]
Weleens van abstraheren gehoord? De relatiemarkt is natuurlijk gewoon een markt als alle andere. Het ene product is meer waard dan het andere. Maar gezien niet alle parameters vastliggen kun je wel proberen een aantrekkelijker product te worden. Dan kun je wel volharden in 'ze moeten me nemen zoals ik ben en anders maar niet!' of 'ik vind dat liefde zo iets moois is, die platte wetenschappelijke manier van denken doet daar afbreuk aan
', maar waarom zou je niet je voordeel doen met inzichten die je kunt verkrijgen door even na te denken? We hebben die hersens niet voor niets natuurlijk, zonde om ze niet te gebruiken...
Maak je niet druk, je bent nog zo jong.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:![]()
Ik voel me gewoon zwaar kut en ik moest dit gewoon even kwijt.
Nu naar bed, als ik nog kan slapen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:16 schreef heartz het volgende:
[..]
Misschien moet jij je hersens gebruiken en goed lezen..........
Ik geef mijn persoonlijke mening, ik zeg nergens dat mijn mening ook feit is.
Als jouw dat dwars zit, jammer, jouw probleem........
Hoe bedoel je, erachter komt dat ik geen juiste kijk heb. Dat jij er een intellectuele discussie van wil maken, terwijl ik gewoon mijn mening vanuit mijn eigen ervaringen en persoonlijkheid geef, interesseert mij echt geen Fokquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slap verweer zeg, als je erachter komt dat je misschien toch niet zo'n juiste kijk hebt op de zaak kom je aan met 'maar ik mag toch wel een (evident incorrecte) mening hebben, ook als ik er net blijk van heb gegeven dat ik van toeten nog blazen weet!'. Ja dat mag natuurlijk, we leven tenslotte in een vrij land. Maar je scoort er geen punten mee in een discussie, uiteraard.
Vrouwen en hun ongelijk toegevenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:03 schreef heartz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, erachter komt dat ik geen juiste kijk heb. Dat jij er een intellectuele discussie van wil maken, terwijl ik gewoon mijn mening vanuit mijn eigen ervaringen en persoonlijkheid geef, interesseert mij echt geen Fok.
Bovendien heeft mijn persoonlijke mening, niets te maken met jouw drang om 'de werkelijk' te laten zien, zoals die is.
Ik geef mijn mening over hoe ik zaken beleef en hoe ik er persoonlijk over denkt. Dan kan het in werkelijkheid misschien anders in elkaar zitten, maar dat betekent niet dat mijn mening of beleving over die zaken verandert.
Dat jij iemand wil afkraken die zijn mening geeft, omdat hij misschien de dingen niet letterlijk ziet zoals ze zijn, maar vanuit zijn eigen beleving, laat zien dat je er moeite mee hebt, iemands mening in zijn waarde laten.
Waar ik al gezegd heb dat het om mijn eigen mening gaat, blijf je maar doorlulle over 'de juiste kijk' en dat mijn mening evident incorrect is. Ik heb daar geen moeite mee (dat mijn mening evident incorrect is) en ik ben er ook bewust van, als jij daar wel moeite hebt, moet je misschien leren andermans mening in hun waarde te laten. Niet iedereen ziet de dingen (door bijv beleving), zoals ze echt zijn. Dat jij alles wil zien zoals het 'is' , is jouw keuze. Ik kies ervoor om sommige dingen te zien en analyseren vanuit mijn beleving, misschien is dat voor een ander illusie, maar dat kan mij niets interesseren. Als ik maar bewust weet, hoe de dingen zie en waarom ik zo zie. Omdat de defenitie van iets, een andere betekenis kan hebben dan dat ik in mijn beleving zie, maakt mij nog niet dom of onwetend. Ik geef bewust mijn mening geef en dus ben ik er bewust van dat mijn mening niet juist hoeft te zijn, dat jij dat niet hebt gezien, laat ook zien hoe bevooroordeeld je bent. Je weet helemaal niet met welke intenties ik mijn mening geef, toch bevooroordeel je mij. Hoe weet jij nou wanneer ik iets bewust doe en wanneer niet.......... dus die conclusies van jouw (over mij) zijn dan ook gebaseerd op jouw eigen mening..........
Misschien moet jij mij eerst beter leren kennen voordat jij die conclusie trekt. Aan de manier waarop ik post is toch ook duidelijk ik niet wil discusiëren, maar mijn mening geef.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vrouwen en hun ongelijk toegeven.
Als ik op grond van argumenten word overtuigd van mijn ongelijk stel ik mijn mening bij. Waarom zou je hechten aan een mening die onzinnig is? Dat vind ik werkelijk onbegrijpelijk.
Dit is wel een aardige. Als afgestudeerde informaticus heb ik heel wat "ze moeten me nemen zoals ik benquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
De relatiemarkt is natuurlijk gewoon een markt als alle andere. Het ene product is meer waard dan het andere. Maar gezien niet alle parameters vastliggen kun je wel proberen een aantrekkelijker product te worden.
Een onzinnige mening blijft een onzinnige mening, ongeacht jouw gevoel daarbij. Je eigen subjectieve beleving heeft geen invloed op objectieve feiten, tenzij je natuurlijk een magisch denker bent, maar daar had Max Weber geloof ik al mee afgerekend rond de vorige eeuwwisseling. Gaf je op school ook altijd steeds opnieuw het antwoord 3 op de vraag 1+1=? Zelfs als je verteld was dat het 2 is?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:48 schreef heartz het volgende:
[..]
Misschien moet jij mij eerst beter leren kennen voordat jij die conclusie trekt. Aan de manier waarop ik post is toch ook duidelijk ik niet wil discusiëren, maar mijn mening geef.
Dat jij mijn mening onzinnig vindt, getuigt weer van bevooroordeling, je kan niet weten wat ik meemaak en waarom het in mijn beleving zo is, daarom is het misschien ook onbegrijpelijk voor je. Ik kan ook wel in mijn posts zetten hoe het werkelijk in elkaar zit, ik kies er bewust voor om mijn mening te geven. Sommige mensen hebben 2 kanten in zich, ik ben er 1 van...............
Ik vind het belangrijk om te weten wat de werkelijk is, maar ik vind het ook belangrijk om open te staan voor mijn eigen beleving. Hoe creatief ik daar verder in ben, weet jij niet. Jij kent mij nou eenmaal niet, dus dan is het logisch dat het voor jou onbegrijpelijk is om in te zien, waar ik mijn mening op baseer omdat het niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Ik kan je een voorbeeld geven:quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is wel een aardige. Als afgestudeerde informaticus heb ik heel wat "ze moeten me nemen zoals ik ben" gehoord. Doen ze niet, je sterft maagd.
Inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is wel een aardige. Als afgestudeerde informaticus heb ik heel wat "ze moeten me nemen zoals ik ben" gehoord. Doen ze niet, je sterft maagd.
Een mening hoeft niet altijd onzinnig te zijn, omdat het niet gebaseerd is op feiten. Misschien vind jij dat, en is dat jouw mening, maar geen feit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een onzinnige mening blijft een onzinnige mening, ongeacht jouw gevoel daarbij. Je eigen subjectieve beleving heeft geen invloed op objectieve feiten, tenzij je natuurlijk een magisch denker bent, maar daar had Max Weber geloof ik al mee afgerekend rond de vorige eeuwwisseling. Gaf je op school ook altijd steeds opnieuw het antwoord 3 op de vraag 1+1=? Zelfs als je verteld was dat het 2 is?
Natuurlijk is je mening geven wat jij zegt dat het is. Maar daarmee is een mening niet een boven kritiek verheven iets... Als jij een subjectief oordeel velt over iets (bv ik vind het niet prettig dat het zo gaat), heb ik daar niks over te zeggen. Maar zodra jij een mening hebt die conflicteert met objectieve feiten (1+1=3), dan kan ik die mening niet serieus nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:18 schreef heartz het volgende:
[..]
Een mening hoeft niet altijd onzinnig te zijn, omdat het niet gebaseerd is op feiten. Misschien vind jij dat, en is dat jouw mening, maar geen feit.
Denk daar maar is een over na, met je 1+1![]()
Ik weet niet of jij de definitie van het woord mening kent, maar misschien moet je die maar eens opzoeken.
Een mening betekent je oordeel geven, over wat je ervan vindt, je opvatting, wat je van een subject of object vind.
Dus niet hoe het werkelijk in elkaar zit. Daarom is een mening een mening en een feit een feit. 1+1?
Er is toch geen vaste definitie over een 'onzinnige mening'?Dat jij mijn mening onzinnig vindt, betekent dus niet dat het ook zo is.
Waar conflicteer ik mijn mening met objectieve feiten?quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk is je mening geven wat jij zegt dat het is. Maar daarmee is een mening niet een boven kritiek verheven iets... Als jij een subjectief oordeel velt over iets (bv ik vind het niet prettig dat het zo gaat), heb ik daar niks over te zeggen. Maar zodra jij een mening hebt die conflicteert met objectieve feiten (1+1=3), dan kan ik die mening niet serieus nemen.
Dát is wat ik onder 'onzinnige mening' versta. Wat jij van iemands kledingkeuze vindt oid zal me worst zijn. Als je daarentegen beweert dat het niet uitmaakt wat iemand voor kleding aanheeft bij de indruk die hij/zij maakt op anderen heb ik daar wel een mening over.
De belangrijkste is dat je zegt dat je een mening hebt en die niet bijstelt als blijkt dat de zaken toch anders liggen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:31 schreef heartz het volgende:
[..]
Waar conflicteer ik mijn mening met objectieve feiten?
Hoe weet jij hoe ik dat precies bedoel? Misschien kan ik sommige dingen heel bewust gescheiden houden. Mijn beleving en de werkelijkheid. In mijn beleving kan ik zo ver gaan (of doen wat ik wil) als ik zelf wil, ik kan daar heel creatief mee omgaan. Om invloed uit te oefenen op mijn beleving kan ik de feiten weleens uitsluiten, om zaken in mezelf te onderzoeken om verschillende redenen (vergelijkingen, delen van ervaringen). Maar ik ben me heel goed bewust van wat de werkelijk is. Als je mij beter zou kennen, zou je me, denk ik, anders beoordelen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De belangrijkste is dat je zegt dat je een mening hebt en die niet bijstelt als blijkt dat de zaken toch anders liggen.
TS vindt meiden doen wel leuk. Probleem dus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:22 schreef Baasvaak. het volgende:
Gast, je zwelgt van zelfmedelijden. Houd daar eens mee op en doe dingen die je leuk vindt. Meiden komen vanzelf wel.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS vindt meiden doen wel leuk. Probleem dus.
Haha sorry, ben dit topic aan het lezen en moet gewoon even reageren op deze post.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als je 23 of 30 bent en je hebt nog nooit een meisje gezoend ben je volgens mij behoorlijk abnormaal... Ik ben een kut-nerd en was op m'n 17de "al" van m'n maagdelijkheid verlost (terwijl ik toen nog een grotere kneus was).
Omdat je dat zegt. Als je iets anders bedoelt dan je zegt kan ik dat niet wetenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef heartz het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe ik dat precies bedoel?
Dat is me duidelijk.quote:Misschien kan ik sommige dingen heel bewust gescheiden houden. Mijn beleving en de werkelijkheid. In mijn beleving kan ik zo ver gaan (of doen wat ik wil) als ik zelf wil, ik kan daar heel creatief mee omgaan.
Ik beoordeel je helemaal niet, ik beoordeel je uitspraken. Misschien is het nuttig erop te wijzen dat ik een rigide onderscheid maak tussen ervaringen en de werkelijkheid; die ervaringen zijn heel echt, maar ze vormen niet de (externe!) werkelijkheid. De werkelijkheid is iets wat bestaat, ongeacht onze mening daarover. De werkelijkheid bestaat ook als wij er niet zijn. Wat wij doen is proberen die werkelijkheid te duiden, en daarbij moeten we ervoor zorgen dat onze blik zo min mogelijk wordt vertroebeld door allerlei voor ons werkelijk existerende opinies/oordelen en wat dies meer zij, opinies/oordelen die immers volledig onafhankelijk van de werkelijkheid bestaan. Het kan nuttig zijn weet te hebben/kennis te nemen van die opinies als we de interne werkelijkheid onderzoeken, maar het zal van nul en generlei waarde zijn als we de externe werkelijkheid onderzoeken.quote:Om invloed uit te oefenen op mijn beleving kan ik de feiten weleens uitsluiten, om zaken in mezelf te onderzoeken om verschillende redenen (vergelijkingen, delen van ervaringen). Maar ik ben me heel goed bewust van wat de werkelijk is. Als je mij beter zou kennen, zou je me, denk ik, anders beoordelen.
Dit is toch een serieuze discussie? En er is volgens mij ook enig raakvlak met het onderwerp van dit topic, de TS kan hier immers nieuwe inzichten vandaan halen die hem helpen bij het aanpakken van zijn probleem.quote:
&()(*)(^&^%&^*(), spreek nou eens gewoon Nederlands, man.quote:
Zal doen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Apropos het volgende:
&()(*)(^&^%&^*(), spreek nou eens gewoon Nederlands, man.
jawel, maar het blijft een wellus niettus spelletje zo he...quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dit is toch een serieuze discussie? En er is volgens mij ook enig raakvlak met het onderwerp van dit topic, de TS kan hier immers nieuwe inzichten vandaan halen die hem helpen bij het aanpakken van zijn probleem.
Ik maak mijn punt niet alleen tov de wederpartij, maar ook voor de meelezer. Die kunnen daar toch wel wat van hun gading vinden denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:30 schreef Re het volgende:
[..]
jawel, maar het blijft een wellus niettus spelletje zo he...
Mooi hoor, dat die emancipatie stopt op het moment dat de liefde ter sprake komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:30 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja maar, ik vind persoonlijk, dat mannen, mannen moeten zijn.
Dus ballen moet hebben, ballen genoeg om raad te weten met een situatie waarin hij de vrouw van zijn dromen tegenkomt. Een vrouw wil dat zien, merken en voelen. Ik ben daar heel ouderwets in, het prins op het witte paard 2008 idee. Er zijn natuurlijk ook situaties waarin het anders is. Maar ik vind dat een man echt moet kunnen laten zien dat hij gek is op een vrouw, ook al zet hij zichzelf voor schut, dat maakt het voor de vrouw echt. Natuurlijk moet jezelf niet steeds voor schut zetten ofzo als je alleen maar iemand leuk vindt. Maar als een man echt verlieft is, moet hij ook het risico durven lopen om op zijn bek te gaan. Een vrouw wil veroverd worden (althans ik wel).
Fuck yeah!quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:18 schreef Apropos het volgende:
En Salvador is altijd zichzelf.
Goh, herkenbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef Fakkan het volgende:
' Hoezo geen vriendin? Je bent echt wel leuk!'
' Gewoon rustig afwachten, dan kom je vanzelf de juiste tegen.'
' Nou, als ik geen vriendje had dan wist ik het wel heur.'
Vanwaar die gare smiley?quote:
Omdat ik de ironie van al die gare kutopmerkingen wel in zie. Vooral die:"Het is dat ik een vriend heb maar anders.." opmerking.quote:
Ja volgens mij klopt dit ook ja. Kan je dit uitleggen? Zorgt intelligentie bij mannen voor goed nageslacht? Of creativiteit? Ik zou graag de mening van een vrouw willen horen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:10 schreef kraaksandaal het volgende:
Meiden zoeken naar kerels die voor goed nageslacht gaan zorgen.
Ja, waarom zeggen vrouwen dat soort dingen terwijl ze het overduidelijk niet menen? Voer voor psychologenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ik de ironie van al die gare kutopmerkingen wel in zie. Vooral die:"Het is dat ik een vriend heb maar anders.." opmerking.
De gaarste die ik ooit heb gehoord was:"Ik wilde dat mijn vriend zo was als jij."
Dan heb ik het verkeerd beschreven, mijn fout.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Omdat je dat zegt. Als je iets anders bedoelt dan je zegt kan ik dat niet weten![]()
[..]
Ik heb toch duidelijk aangegeven dat ik mijn mening geefquote:Ik beoordeel je helemaal niet, ik beoordeel je uitspraken. Misschien is het nuttig erop te wijzen dat ik een rigide onderscheid maak tussen ervaringen en de werkelijkheid; die ervaringen zijn heel echt, maar ze vormen niet de (externe!) werkelijkheid. De werkelijkheid is iets wat bestaat, ongeacht onze mening daarover. De werkelijkheid bestaat ook als wij er niet zijn. Wat wij doen is proberen die werkelijkheid te duiden, en daarbij moeten we ervoor zorgen dat onze blik zo min mogelijk wordt vertroebeld door allerlei voor ons werkelijk existerende opinies/oordelen en wat dies meer zij, opinies/oordelen die immers volledig onafhankelijk van de werkelijkheid bestaan. Het kan nuttig zijn weet te hebben/kennis te nemen van die opinies als we de interne werkelijkheid onderzoeken, maar het zal van nul en generlei waarde zijn als we de externe werkelijkheid onderzoeken.
Hoe bedoel je 'dat gedoe over objectief'?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:56 schreef Professor_Kuboctaeder het volgende:
Wat een gedoe over wat een mening is. Die hele discussie komt in mijn ogen wel een beetje kansloos over, vooral door de duidelijke persoonlijke ondertoon en verwijtjes enzo. Ik wil me er verder niet mee bemoeien maar ik moet wel zeggen dat ik dat gedoe over objectief en vanuit subjectieve ervaringen van heartz niet begrijp. Heb je dan 2 meningen ofzo? Als iets je mening is denk je toch ook dat het zo is. Tuurlijk het is goed om er van bewust te zijn dat jouw mening niet per defenitie waar is, en dat die vanuit jouw ervaringen enzo zijn gevormd. Maar jij zegt eigenlijk dat je weet hoe het eigenlijk zit maar dat je toch een subjectieve mening hebt ofzo. Ik vind bijvoorbeeld iemand een kutwijf, maar tegelijkertijd besef ik dat dat maar net mijn ervaring was met betreffende persoon en dat ik diegene amper ken dus eigenlijk helemaal geen inschatting kan geven van haar persoonlijkheid. Hmm, als ik er over nadenk zou er misschien wel een ander motief zijn waarom ze zich zo tegen me gedroeg, misschien zat dat en dat er wel achter, ja eigenlijk is het helemaal geen kutwijf, en is het gewoon oppervlakkig van me omdat meteen te vinden. Ik bekijk het dan objectief, en mijn mening verandert. Of 3 keer bedrogen te zijn door een vent, en daarom denken dat alle mannen verrot zijn. Maar stiekem ook wel weten dat dat onzin is en dat je gewoon pech hebt gehad. Dat is zeg maar wat ik dus haal uit je verhaal. Dat je een objectieve visie hebt ("Eigenlijk is het geen kutwijf, ik kan dat helemaal niet beoordelen" "Het is onzin dat alle mannen verrot zijn, dat was maar net mijn ervaring") en daar zelf van op de hoogte bent maar er desondanks een subjectieve mening (kutwijf, mannen zijn hufters) op na houd. Ik snap het in ieder geval niet.
Vrouwen vallen op geld, zonder uitzondering. Maar aangezien geld zich moeilijk biologisch laat determineren, vallen ze op het alfamannetje, aangezien dat vroeger degene was die de meeste middelen had. Het probleem is dat tegenwoordig het alfmannetje zich pas manifesteert op latere leeftijd. Sommige vrouwen doen dat verkeerd en kiezen de agressieve brulaap, anderen gaan voor de intelligente aap. Of de gevestigde aap met de convertible, het haarstukje en vrouw en kinderen thuis.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:27 schreef James-Dean het volgende:
Ik heb zelf een boek gelezen genaamd "The Red Queen" en de schrijver schrijft dat vrouwen op intelligentie letten.
Hahahaha, prachtig samengevat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:37 schreef Mister_Shiny het volgende:
En wanneer vervolgens uitgelegd wordt waarom jouw mening achterhaald is, kom je met deze reactie:
'Ja maar het is een mening dus daar kun je niets over zeggen. Ik weet eigenlijk ook wel dat het gras groen is, maar toch vind ik het blauw. Dat is nu eenmaal een mening en daar kun je niets aan veranderen met je 1+1=2'
Snap je nu waar de fout zit in je redenering?
WTF !!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Op de basisschool heb ik nooit een vriendin gehad.
Ik was al bang dat ik wellicht mijn vermogen tot helder uitleggen verloren was, maar het ligt dus niet aan mij.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:37 schreef Mister_Shiny het volgende:
Echt... Dit is gewoon haast niet te geloven. Diederick Duck wijst meerdere malen aan waar jullie met je denkwijze de fout in gaan!
Is het nu echt zo verschrikkelijk moeilijk om te begrijpen dat:
-> Een mening alleen nuttig is wanneer deze gebaseerd is op feiten en waarneembare, meetbare verschijnselen? Dát is objectief.
Even als voorbeeld.
Stelling: het gras is groen. Feit. Kun je dus géén afbreuk aan doen. De universele regels van de natuurkunde staven deze uitspraak. Dus nu even geen huis-tuin-en-keuken-filosofie graag.
Wat zeg jij Heartz?
--> 'Het gras is blauw! Dat is mijn mening! Hoe kun jij nou snappen waar mijn mening vandaan komt??'
En wanneer vervolgens uitgelegd wordt waarom jouw mening achterhaald is, kom je met deze reactie:
'Ja maar het is een mening dus daar kun je niets over zeggen. Ik weet eigenlijk ook wel dat het gras groen is, maar toch vind ik het blauw. Dat is nu eenmaal een mening en daar kun je niets aan veranderen met je 1+1=2'
O tempora, o moresquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
WTF !!!
Ik wordt echt te oud voor dit forum geloof ik
bijzonder nuttig om hier zoveel energie in te steken dus, in deze discussie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:37 schreef Mister_Shiny het volgende:
Echt... Dit is gewoon haast niet te geloven. Diederick Duck wijst meerdere malen aan waar jullie met je denkwijze de fout in gaan!
-> Een mening alleen nuttig is wanneer deze gebaseerd is op feiten en waarneembare, meetbare verschijnselen? Dát is objectief.
Even als voorbeeld.
Stelling: het gras is groen. Feit. Kun je dus géén afbreuk aan doen. De universele regels van de natuurkunde staven deze uitspraak. Dus nu even geen huis-tuin-en-keuken-filosofie graag.
Wat zeg jij Heartz?
--> 'Het gras is blauw! Dat is mijn mening! Hoe kun jij nou snappen waar mijn mening vandaan komt??'
Ach. Iemand moet het doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
bijzonder nuttig om hier zoveel energie in te steken dus, in deze discussie.
Ik zeg nergens dat mijn mening ook feit is. Of dat ik een mening heb met feiten. Als je een mening hebt over emoties of relaties, gaat dat vaak om de beleving ervan. Ik zeg alleen hoe ik het beleef, niet dat het zo is. En dat ik bewust feiten en beleving uit elkaar kan houden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:37 schreef Mister_Shiny het volgende:
Even als voorbeeld.
Wat zeg jij Heartz?
Ik doelde meer op de discussie tussen heartz en Diederik_duck. Die zitten zó mijlenver uit elkaar qua levensbeleving, en wensen elkaar zo weinig toegeven, dat die discussie tussen hun nimmernooit iets gaat uithalen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:53 schreef Mister_Shiny het volgende:
Ach. Iemand moet het doen.We kunnen dergelijke onverlichte heidenen tenslotte niet zomaar rond laten hollen!
Waarschijnlijk Brabanders. Dat zijn ook de enigen die ''ik heb dat niet bij'' zeggen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Aargh! Okee, nu moet ik het echt kwijt..
Ik heb zo'n grafhekel aan: Wij hebben. Ja we hebben gehad. Goh we hebben alweer een jaar!
WAT heb je? Zeg gvd gewoon dat je een relatie hebt, dat je verkering hebt desnoods. Maar niet: We hebben!
Dat klinkt zo ontzettend "ik ben een kleuter en ga met papa trouwen".
Ik kom het te vaak tegen, zelfs bij verdammt volwassen mensen. Horror. Tenenkrommend.
Zo.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Apropos het volgende:
Ik denk dat je een voorbeeld moet nemen aan Kempi:
Of eigenlijk vooral aan Bloedserieus. Hij is lelijk, maar hij lijkt op de Paashaas. En de Paashaas deelt uit, is kortom een vermogend man. Hiermee is wederom bewezen dat vrouwen vooral gevoelig zijn voor status.
Als je goed kijkt, zeg ik al meteen de 1e keer nadat diederick zegt dat die opmerking nutteloos is, dat ik mijn mening geef. Wat je (vind ik dan) ook wel duidelijk kan zien aan mijn andere posts.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef Mister_Shiny het volgende:
Ik lijk wel gek dat ik nu de posts ga lopen doorspittenMaar ja: geen reactie geven lijkt ook weer zo zwak...
Ok, het begon allemaal heel simpel.
Jij gaf als reactie op de OP: 'Gewoon jezelf zijn.'
Feit is, inmiddels meerdere keren helder uitgelegd, dat je als maagd sterft als je slechts jezelf blijft. Terechte stelling: Diederick merkte daar voor al op dat er ook een stukje presentatie en 'verkoop' bij komt kijken. En nergens geldt dat meer als in onze maatschappij waarin iedereen zich naar de buitenwereld zo zelfverzekerd en aantrekkelijk mogelijk tracht te presenteren.
Dit feit werd aan jou duidelijk gemaakt, vergezeld van een wat onorthodoxe opmerking in de trend van: 'Altijd zo lekker nutteloos. Deze opmerkingen.'
Met andere woorden: nogal een dooddoener. Er komt meer bij kijken dan alleen 'jezelf zijn.'
En wat er toen gebeurde was grappig:
Jij maakte er ineens een 'mening' van en begon over 'belevingen' en 'ervaringen' et cetera.
Je haalde zelfs een anecdote aan betreffende het krijgen van je kind waarin het effect van het verschijnsel 'hormonen' in geuren en kleuren te beleven was.
Maar ik dwaal af. Zie boven: de verdraaiing van een feit.![]()
Ik stel voor dat je je betoog zelf nog eens rustig doorleest. Wellicht stuit je met deze aanvullende informatie op de tot nu toe verholen waarheid?
Dat is dus het erge...Door heel NL zeggen mensen datquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Brabanders. Dat zijn ook de enigen die ''ik heb dat niet bij'' zeggen.
Ik heb hier een vraag gesteld, waar nog niemand antwoord op heeft gegeven.quote:Ik kan je een voorbeeld geven:
Als Liesje nu alleenstaande moeder is en ze wil een relatie. Liesje vind dat mannen haar moeten nemen zoals ze is, daarmee bedoelt ze: een man zou, mijn kind moeten accepteren (dat mijn kind altijd op de 1e plaats zal komen), ook heb ik moeilijkheden heb slapen dus moet hij het accepteren dat ik, 's avonds voor het slapen ga, altijd een jointje rook.
Liesje bedoelt met, hij moet mij nemen zoals ik ben, dat als een man een relatie met haar wil, hij zal moeten accepteren dat ze een kind heeft die op de 1e plaats komt en dat Liesje iedere avond voor het slapen gaan, een jointje rookt. Dan moet hij haar toch nemen zoals zij is...................
Als het anders is, kan je het misschien aanduiden met een voorbeeld?
Nog niks van gemerkt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:41 schreef Re het volgende:
laten we verdere taaltechnische aspecten voor TTK?
en cerror, veel vrouwen vallen voor cynisme, ook als ze dat zelf niet doorhhebben...
He he, eindelijk iemand die (in ieder geval een beetje) op dezelfde lijn zit..............quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
In dit soort topics verbaas ik me altijd enorm over al die ‘’feiten’’ die worden verteld door mensen.
Vrouwen vallen op geld, vrouwen vallen op alfa-mannetjes, vrouwen vallen op ‘’vul-maar-in’’
Dit terwijl in mijn optiek elke vrouw anders is, net als mannen trouwens…
En de dooddoener ‘’je moet jezelf blijven’’ klopt juist wel vind ik, tuurlijk bedoelt men daar niet mee dat je op je luie reet moet blijven zitten en het dan vanzelf wel aan komt waaien (je zult toch iniatief moeten gaan tonen ook al deed je dat normaal niet), maar je moet je zeker niet anders voor doen dan dat je bent.
Als je normaal van gamen houd (en waarom ook niet), dan moet je niet gaan doen alsof je gamers nerds vind ofzo (noem maar even een voorbeeld), dan verloochen je jezelf alleen toch maar of niet dan ? (en dan val je uiteindelijk toch wel door de mand)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef heartz het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die (in ieder geval een beetje) op dezelfde lijn zit..............
neuh dat niet, maar gewoon er niet de nadruk op leggen. huisgenoot zit vaak met z'n vriendin aan de telefoon maar zegt nooit dat 'ie op dat moment empire earth met mij over de lan zit te spelen bijvoorbeeld. het is niet zo dat alle meisjes zich daaraan zullen storen maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je ontkent dat die hele levensstijl die heel veel verder gave gasten nou eenmaal hebben een erg verstandige strategie is als je chicks wil scoren, dan moet je dat gewoon even wegmoffelen. bij een meid helemaal eerlijk over jezelf zijn is gewoon geen slimme actie in het algemeen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
In dit soort topics verbaas ik me altijd enorm over al die ‘’feiten’’ die worden verteld door mensen.
Vrouwen vallen op geld, vrouwen vallen op alfa-mannetjes, vrouwen vallen op ‘’vul-maar-in’’
En de dooddoener ‘’je moet jezelf blijven’’ klopt juist wel vind ik, tuurlijk bedoelt men daar niet mee dat je op je luie reet moet blijven zitten en het dan vanzelf wel aan komt waaien (je zult toch iniatief moeten gaan tonen ook al deed je dat normaal niet), maar je moet je zeker niet anders voor doen dan dat je bent.
Als je normaal van gamen houd (en waarom ook niet), dan moet je niet gaan doen alsof je gamers nerds vind ofzo (noem maar even een voorbeeld), dan verloochen je jezelf alleen toch maar of niet dan ? (en dan val je uiteindelijk toch wel door de mand)
Als je een ''chick wil scoren'' (neem aan zo eentje voor een one-night stand of alleen voor de sex?), dan kun je best vanalles verdraaien of verzwijgen over jezelf ja.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef DrPwn het volgende:
[..]
neuh dat niet, maar gewoon er niet de nadruk op leggen. huisgenoot zit vaak met z'n vriendin aan de telefoon maar zegt nooit dat 'ie op dat moment empire earth met mij over de lan zit te spelen bijvoorbeeld. het is niet zo dat alle meisjes zich daaraan zullen storen maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je ontkent dat die hele levensstijl die heel veel verder gave gasten nou eenmaal hebben een erg verstandige strategie is als je chicks wil scoren, dan moet je dat gewoon even wegmoffelen. bij een meid helemaal eerlijk over jezelf zijn is gewoon geen slimme actie in het algemeen.
Dan vind ik wel dat je die chick(s) dan een beetje voor de gek houdt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef DrPwn het volgende:
[..]
neuh dat niet, maar gewoon er niet de nadruk op leggen. huisgenoot zit vaak met z'n vriendin aan de telefoon maar zegt nooit dat 'ie op dat moment empire earth met mij over de lan zit te spelen bijvoorbeeld. het is niet zo dat alle meisjes zich daaraan zullen storen maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je ontkent dat die hele levensstijl die heel veel verder gave gasten nou eenmaal hebben een erg verstandige strategie is als je chicks wil scoren, dan moet je dat gewoon even wegmoffelen. bij een meid helemaal eerlijk over jezelf zijn is gewoon geen slimme actie in het algemeen.
Als dat zo is heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik kreeg het idee dat de TS ook niet perse een relatie zoekt, danwel gewoon een meid voor de sex.
En wat heb je dan precies verandert aan jezelf?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef Fakkan het volgende:
Geloof die mensen niet die zeggen dat het wel op je pad komt. Maak van liefde geen kansspel.
Hoe vaak heb ik wel niet dit gehoord:
' Je bent een knappe jongen dus het komt wel goed.'
' Hoezo geen vriendin? Je bent echt wel leuk!'
' Gewoon rustig afwachten, dan kom je vanzelf de juiste tegen.'
' Nou, als ik geen vriendje had dan wist ik het wel heur.'
Op een gegeven moment heb ik gewoon mijn mindset veranderd. Meisjes versieren bleek niet zo moeilijk te zijn als ik dacht. Nu krijg ik dit soort onzin te horen:
' Zie je wel dat je aantrekkelijk bent.' of ' Je maakte je druk om niets.'
Die mensen realiseren zich niet dat het niet zomaar gebeurde. Ik heb echt moeite moeten doen om mijzelf te veranderen. Je kan natuurlijk lekker blijven zoals je nu bent, maar verwacht hetzelfde resultaat ieder keer.
dat is de hamvraag iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Kloonie het volgende:
[..]
En wat heb je dan precies verandert aan jezelf?
Technisch beroerd, maar conceptueel uitstekend geschreven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:07 schreef DrPwn het volgende:
meisjes willen niet per se een oetlul maar liever gewoon wel een stoere vent die zich dominant opstelt of op zijn minst een onafhankelijke dude met een grote bek
hoe de meeste gasten (ik ook) van nature zijn spreekt meisjes nou eenmaal niet aan, de meeste gasten zijn namelijk helemaal niet dominant en hebben aan veel dingen schijt en willen gewoon een beetje chillen en rondhangen en scheten laten enzo maar die kant van jezelf die liever op de bank zit en croky superchips wegkaant en wikipedia artikeltjes over world of warcraft rassen leest vinden ze gewoon niet interessant, hoe oprecht je dan ook jezelf bent. dat moet je gewoon een beetje slim verhullen voor zolang het nodig is.
meiden zijn namelijk best leuk maar houden er heel andere ideeen over wat cool mannengedrag is op na dan wij, wat meteen de reden is dat van die vroeg onder de plak zittende jonge vadertjes en vriendjes van die suffe burgerlulletjes worden. dat is niet te zeggen dat er niet heel veel uitzonderingen op zijn maar ja dan kom je toch al gauw in het curvy gamer girl segment terecht en daar zit toch niemand op te wachten lijkt mij
kortom je moet het idee dat je eerlijk jezelf kan zijn en dat het dan vanzelf wel goed komt van je af zetten, zo werkt het niet. je moet je helaas gewoon een beetje anders voordoen dan je bent, maar dat hoef je niet vaak en niet lang te doen als je gewoon de hele ambitie van een relatie van je af zet, die zijn namelijk klote
Dat is moeilijk te zeggen. Het begon bij mij toen ik een keer mijzelf dwong naar een feest te gaan met alleen vreemde mensen. Ik kwam erachter dat ik sociaal vaardiger was dan ik dacht en weinig moeite had mijzelf en anderen te amuseren. Sindsdien heb ik meer de 'Fuck it' mentaliteit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Kloonie het volgende:
[..]
En wat heb je dan precies verandert aan jezelf?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zeg ik al meteen de 1e keer nadat diederick zegt dat die opmerking nutteloos is, dat ik mijn mening geef. Wat je (vind ik dan) ook wel duidelijk kan zien aan mijn andere posts.
Als je als man jezelf niet verkoopt wordt er uberhaupt geen enkele vrouw verliefd op je. Dát is het probleem waarvoor je als man staat. Daarom zijn verkooptechnieken van eminent belang.quote:Ik zeg als 'tip van mij' dat je jezelf moet zijn. Dus een tip, is een advies (wat ik zou doen).
En verder vind ik nog steeds dat je 'verlieft worden' niet kan vergelijken met het kopen van auto.
Aantrekkingskracht wel misschien, maar verlieftheid (is toch meer biologisch, bevoorbeeld lichaamsgeur) niet.
punctuatie en hoofdlettering zijn bourgeouis en veel echt goede schrijvers geven daar niet omquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef oddman het volgende:
[..]
Technisch beroerd, maar conceptueel uitstekend geschreven.
In favour.
Dus als ik het goed begrijp, wordt een vrouw verliefd op de uiterlijk van een man?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam![]()
[..]
Als je als man jezelf niet verkoopt wordt er uberhaupt geen enkele vrouw verliefd op je. Dát is het probleem waarvoor je als man staat. Daarom zijn verkooptechnieken van eminent belang.
Hoe kan je een product het best verkopen? Als je er zelf helemaal enthousiast over bent en er helemaal achter staat. Zo is het met jezelf ook zo denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam![]()
[..]
Als je als man jezelf niet verkoopt wordt er uberhaupt geen enkele vrouw verliefd op je. Dát is het probleem waarvoor je als man staat. Daarom zijn verkooptechnieken van eminent belang.
Ja, uiterlijkheden dus. En daar wordt jouw "onderbewuste" verliefd op. Of je er ook verliefd op blijft is uiteraard in grotere mate van zijn (en jouw) karakter afhankelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef heartz het volgende:
Maar over het algemeen, kan de presentatie (vooral op de markt) uiteraard wel een grote rol spelen.
Hoort een 'goeie babbel' er ook niet bij? Of hoort dat ook een beetje bij karakter? Misschien valt het wel aan te leren, maar sommige mannen hebben dat van nature, toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, uiterlijkheden dus. En daar wordt jouw "onderbewuste" verliefd op. Of je er ook verliefd op blijft is uiteraard in grotere mate van zijn (en jouw) karakter afhankelijk.
Dat is er idd ook één. Die goeie babbel an sich zegt niet of je te maken hebt met een klootzak of een leukerd, terwijl je door die babbel zeer waarschijnlijk wel een positief beeld van die persoon zult krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef heartz het volgende:
[..]
Hoort een 'goeie babbel' er ook niet bij? Of hoort dat ook een beetje bij karakter? Misschien valt het wel aan te leren, maar sommige mannen hebben dat van nature, toch?
En veel mensen zijn ook op zoek naar die 'klik'. Met sommige mensen kun je het meteen vinden en sommige mensen kunnen elkaar totaal niet uitstaan. Vallen alle mannen op hetzelfde soort uiterlijk of alle vrouwen op hetzelfde soort uiterlijk? Wat is de definitie van een mooi of aantrekkelijk uiterlijk? Sommige mannen houden van volslank, andere van dun en sommige mannen ook van dik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is er idd ook één. Die goeie babbel an sich zegt niet of je te maken hebt met een klootzak of een leukerd, terwijl je door die babbel zeer waarschijnlijk wel een positief beeld van die persoon zult krijgen.
Veel kun je aanleren, maar iemand zonder aanleg zal er nooit in excelleren.
Nah, 90% van de mannen houden gewoon van slank.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef heartz het volgende:
[..]
En veel mensen zijn ook op zoek naar die 'klik'. Met sommige mensen kun je het meteen vinden en sommige mensen kunnen elkaar totaal niet uitstaan. Vallen alle mannen op hetzelfde soort uiterlijk of alle vrouwen op hetzelfde soort uiterlijk? Wat is de definitie van een mooi of aantrekkelijk uiterlijk? Sommige mannen houden van volslank, andere van dun en sommige mannen ook van dik.
En 77% van alle percentages die zomaar ergens genoemd worden zijn fake.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nah, 90% van de mannen houden gewoon van slank.
Mee eens, maar ik denk ook met mannen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef Alec690 het volgende:
Hoe hard sommige het ook zullen ontkennen, ik denk dat 'onbereikbaar' zijn ook wel iets doet met de meeste vrouwen. Onderstaand een aantal voorbeelden:
- Met sommige meiden drink ik eens wat, maar zodra ik voor mezelf besloten heb dat ik geen verliefde gevoelens heb dan stel ik me ook wat afstandelijker op. Genoeg meiden die juist als ze merken dat ik ze wat links laat liggen veel contact gaan zoeken. Ze merken dat ik mijn interesse wat heb verloren en lijken dat recht te willen zetten.
- Ex'en waarbij ik het uit heb gemaakt zoeken nog regelmatig contact, waarbij verliefde gevoelens van diegene regelmatig nog tot uiting komen. Ex'en die mij hebben gedumpt kennen me amper meer, juist diegene waar ik weer meer interesse in heb.
- Een goede maat van mij had nooit echt aandacht van vrouwen. Sinds hij een relatie heeft gekregen (waar ik hem aan heb geholpen!) wordt hij achterna gezeten door heel veel mooie vrouwen. Echt een gevalletje van not naar hot. Hij is hier zelf overigens ook wel door veranderd, doet totaal geen moeite meer en dat zorgt juist voor nog meer aandacht! Doet 'ie heel goed.
- Bij een aantal meiden die ik leerde kennen probeerde ik wat toenadering te zoeken, als ik ze maar leuk vond. Dit resulteert bijna altijd in wat oppervlakkig contact. Als ik te veel toenadering zoek dan gaat de ander veelal wat afstand bewaren. Dit pik ik altijd op als negatief signaal, waardoor ik geen initiatief meer nam. Na een tijdje gaat de meid in kwestie juist weer toenadering zoeken en aandacht vragen. Dit kan soms echt verwarrend zijn...
Klopt, zo heb ik heel lang niets gehad en op een gegeven moment interesseerde het mij niet veel meer en opeens had ik er 2 en de week erop toen het met eentje serieuzer was zwermen ze opeens als bijen om je heen, dit terwijl niemand dat wist van hun en ze er niet bij was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef Alec690 het volgende:
Hoe hard sommige het ook zullen ontkennen, ik denk dat 'onbereikbaar' zijn ook wel iets doet met de meeste vrouwen. Onderstaand een aantal voorbeelden:
- Met sommige meiden drink ik eens wat, maar zodra ik voor mezelf besloten heb dat ik geen verliefde gevoelens heb dan stel ik me ook wat afstandelijker op. Genoeg meiden die juist als ze merken dat ik ze wat links laat liggen veel contact gaan zoeken. Ze merken dat ik mijn interesse wat heb verloren en lijken dat recht te willen zetten.
- Ex'en waarbij ik het uit heb gemaakt zoeken nog regelmatig contact, waarbij verliefde gevoelens van diegene regelmatig nog tot uiting komen. Ex'en die mij hebben gedumpt kennen me amper meer, juist diegene waar ik weer meer interesse in heb.
- Een goede maat van mij had nooit echt aandacht van vrouwen. Sinds hij een relatie heeft gekregen (waar ik hem aan heb geholpen!) wordt hij achterna gezeten door heel veel mooie vrouwen. Echt een gevalletje van not naar hot. Hij is hier zelf overigens ook wel door veranderd, doet totaal geen moeite meer en dat zorgt juist voor nog meer aandacht! Doet 'ie heel goed.
- Bij een aantal meiden die ik leerde kennen probeerde ik wat toenadering te zoeken, als ik ze maar leuk vond. Dit resulteert bijna altijd in wat oppervlakkig contact. Als ik te veel toenadering zoek dan gaat de ander veelal wat afstand bewaren. Dit pik ik altijd op als negatief signaal, waardoor ik geen initiatief meer nam. Na een tijdje gaat de meid in kwestie juist weer toenadering zoeken en aandacht vragen. Dit kan soms echt verwarrend zijn...
Ik had het er gisteren nog over met mijn broer en mijn beste vriend. Ze zijn allebei getrouwd en dat heeft op vrouwen inderdaad aantrekkingskracht. Ze hebben allebei ook een kind en dat doet helemaal wonderen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik heel lang niets gehad en op een gegeven moment interesseerde het mij niet veel meer en opeens had ik er 2 en de week erop toen het met eentje serieuzer was zwermen ze opeens als bijen om je heen, dit terwijl niemand dat wist van hun en ze er niet bij was.
Je straalt dan meer zelfvertrouwen uit of het zijn de feromonen maar ergens ruiken of zien ze aan je dat je bezet bent.
Ergens vind ik dat biologisch dan weer onbegrijpbaar
Omdat jij zoveel shit lult over jouw mening en het gelijk krijgen, er iedereen overheen leest.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:44 schreef heartz het volgende:
Oooh ja, over dat gewoon jezelf zijn: Meiden willen mij niet
[..]
Ik heb hier een vraag gesteld, waar nog niemand antwoord op heeft gegeven.
Als je jezelf niet bent en zich aanpast aan haar ideaal dan kan je elke vrouw wel krijgen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Zoals eerder iemand in dit topic vertelde: Vrouwen kijken hoe ze er voor staan in de markt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:38 schreef Alec690 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen elkaar onderling wel vertrouwen. Beetje in de zin van 'als zij iets met hem heeft dat zit het wel goed!'
En natuurlijk het nonchalante en relaxte wat je uitstraalt, je zit immers al gebakken.
Ik had tijdens een relatie genoeg vrouwen om me heen, tussen mijn vriendin en mij werkte het niet echt meer en ik maakte het uit. De vrouwen waren toen later ook verdwenen. En toen stond ik met lege handen... too bad.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:21 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Omdat jij zoveel shit lult over jouw mening en het gelijk krijgen, er iedereen overheen leest.
Nee waarschijnlijk heb je gewoon een shitkarakterquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als je jezelf niet bent en zich aanpast aan haar ideaal dan kan je elke vrouw wel krijgen.
Punt is dat je echte zelf naar boven komt en het dan stuk loopt na een kort termijn.
Terwijl als je jezelf bent, je veel meer kans op slagen hebt dat het een lange termijn relatie wordt, toch?
[..]
Zoals eerder iemand in dit topic vertelde: Vrouwen kijken hoe ze er voor staan in de markt.
Omdat jij al een relatie hebt hoeven zij zich geen zorgen te maken dat jij zit te geilen op een relatie met hun.
Waarschijnlijk omdat jij op die aandacht af ging, en het later uit ging, je ze hebt weggejaagd, als in "Pff, die laat zich verleiden in een relatie, en gaat et later uit.. Moet ik dat ook meemaken?"
Ik denk dat als jij niet naar hun aandacht hapte, en ongeinteresseerd deed, je meer succes had in de tijd dat het uit was. Dan zien ze je meer als een betrouwbare gozer, waarbij het in de relatie uitging, en niet vanwege een ander.
Maar ik kan het mis hebben, weet ook niet wat jij hebt gedaan.
@ TS
Ik word in de winter 18 en heb nog steeds geen vriendin gehad, of gezoend etc![]()
En ik krijg ook reacties "Heb je nou eens een chick gevonden? Nog steeds niet? Dat had ik nou niet van je verwacht!" *Er zal wel iets aan me mankeren denk je niet?*
Altijd mooi om via hun vriendinnen te horen dat <naam> je leuk vindtEn soms zie je het echt letterlijk van kilometers ver aankomen (Je fietst naar huis, je moet 4km tot je huis fietsen. Je wist al vanaf kilometer 1 dat een meid achter je aanfietste door het in de spiegeling van een bus te zien die voorbij reed. Ze heeft dan ook niks in de gaten maar jij wel. En als je op je 2 kilometer later naar achteren kijkt en hoi zegt, fietst ze snel voorbij met een glimlach
)
Je kunt ook werk gaan doen waarbij je met mensen in contact komt.
Ik moest bij een meisje bezorgen die was het woord "geld" kwijt.
"Ja en hier heb je.... ja...![]()
dit" Altijd lache
De reden dat ik geen vriendin heb?
Lelijk ben ik echt niet, ik zal wel een kutkarakter hebbe/het niet durven
En zo vind ik de ene leuk, andere week de ander, in ieder geval doe ik er niks mee![]()
Tis uiteraard slechts een indicatie met de natte vinger, anders had ik er speciaal voor jou wel een bronnetje bijgezet,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En 77% van alle percentages die zomaar ergens genoemd worden zijn fake.
Nou, vertelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:03 schreef heartz het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk heb je gewoon een shitkarakter.
Generaliseer maar een end weg hoor, vind ik prima, maar ik geloof je niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tis uiteraard slechts een indicatie met de natte vinger, anders had ik er speciaal voor jou wel een bronnetje bijgezet,.
Grappiger is het om te zien dat zo veel mensen er een probleem mee hebben dat hun gedrag/wensen/gevoelens generaliseerbaar zijn.
Hoi, date?? Ik beloof plechtig dat ik je niet zal inruilen voor een leukere als je relatiewaardig bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
Herkenbaar. Ik ben 20 en heb nog nooit een relatie gehad. Mensen kunnen wel zo makkelijk zeggen: je bent nog jong, komt allemaal vanzelf wel, relaties zijn overrated enzovoort, maar ik voel me toch al jaren een uitzondering in mijn omgeving.
[..]
Vooral dat ja. Het is nooit wederzijds, of het blijft bij een paar dates, er is altijd wel iemand leuker dan ik. Dat is gewoon frustrerend.
Whatevaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:34 schreef RADJEV766 het volgende:
meisjes zijn te verlegen om een relatie te willen maken of ga naar een date site wie weet heb je er een
bij mij is het met veel gelukt gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |