Je bent "nog maar" 19, dat soort dingen komen allemaal nog wel. Ik kreeg ook pas mijn eerste, serieuze, relatie toen ik 20/21 was, dus dat zegt allemaal niets.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Mensen kunnen me wel blijven vertellen: "Ze komt nog wel op je pad" maar het gebeurt simpelweg niet.
Mwà.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet niet doorschemeren, je moet ze verleiden en je bed in sleuren. De meeste meiden willen geen verantwoordelijkheid nemen voor dat soort dingen.
Dit klopt niet. Want dan zouden vrouwen massaal de moderne man links laten liggen. En ze staan godverdomme nog niet met rijen dik op mijn deur te kloppen wegens mijn gebrek aan console.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Floripas het volgende:
Doe je eigenlijk wel iets niet-nerdigs? Je posthistory en je username doen namelijk anders vermoeden.
Er is niks zo libido-dodend als een volwassen kerel die zo verslingerd is aan een console dat het ook buiten de al dan niet sporadische speeltijd blijkt.
Ach ja, liggen op de bank met laptop op mijn buik werkt niet bevorderend voor een juiste spellingquote:
Je hoeft niet per se meteen te laten weten dat je een relatie wilt, maar 'eerst vrienden worden' is ook echt een dooddoener. Ik zie dat echt zo vaak fout gaan. Dan zit je eenmaal in de friends zone en dan is het echt gedaan. Nee hoor, je kunt het best zo snel mogelijk laten merken dat je een meisje leuk vindt imo.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Roemertje het volgende:
ik denk zowizo dat het hele idee van "Door schemeren dat je mischien een relatie wilt" niet werkt.
als je iemand net kent en dan uit hits geeft voor een relatie dat gaat het zowizo fout.
doe het wat rustiger aan op dat flak en kijk dan waar je uit komt.
"Men vind nooit wat men zoekt, de dingen die je wilt kom je perongeluk tegen"
Jij misschien wel, ja.quote:
Ik denk dat G_V hier een goed punt. Je moet niet zo depressief doen en gewoon genieten en niet zo krampachtig doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Gast je bent nog maar 20. Een vriend van mij is nog steeds vrijgezel (29) maar sinds hij er geen must meer van heeft gemaakt om een vriendin te krijgen en lekker met z'n leventje bezig is, geniet hij ineens van vrouwelijk aandacht. Het heeft echt met je uitstraling te maken.
Dag Flori.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Floripas het volgende:
Doe je eigenlijk wel iets niet-nerdigs?
Precies dat is de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Gast je bent nog maar 20. Een vriend van mij is nog steeds vrijgezel (29) maar sinds hij er geen must meer van heeft gemaakt om een vriendin te krijgen en lekker met z'n leventje bezig is, geniet hij ineens van vrouwelijk aandacht. Het heeft echt met je uitstraling te maken.
In het engels is het wel third wheelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef NDAsilenced het volgende:
Het is "het vijfde wiel aan de wagen" niet het derde.
ontopic: Jonge, ik zou er ook niet aan beginnen.
Vooral dat ja. Het is nooit wederzijds, of het blijft bij een paar dates, er is altijd wel iemand leuker dan ik. Dat is gewoon frustrerend.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat iemand verliefd op mij was.
*klikt op fotoboek*quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
Herkenbaar. Ik ben 20 en heb nog nooit een relatie gehad. Mensen kunnen wel zo makkelijk zeggen: je bent nog jong, komt allemaal vanzelf wel, relaties zijn overrated enzovoort, maar ik voel me toch al jaren een uitzondering in mijn omgeving.
[..]
Vooral dat ja. Het is nooit wederzijds, of het blijft bij een paar dates, er is altijd wel iemand leuker dan ik. Dat is gewoon frustrerend.
?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Stel je niet aan, zeg. Je staat hartstikke lonkend op die foto's.
* Canisfire gaat ook maar eens even kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Stel je niet aan, zeg. Je staat hartstikke lonkend op die foto's.
Ik denk dat er een lampje is gaan branden bij TS na deze post en dat we TS nooit meer terug zien en morgen de NS vertraging heeft dankzei deze post.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Rhythm het volgende:
Je heet Xbox_360..
Ik heb er ook 1 maar dat verzwijg ik.
Ze vindt dat je er heel erg cute/aantrekkelijk uit ziet, en dat scoort in het algemeen erg hoog bij mannen. (ergo: ze vindt dat je geen recht heb te klagenquote:
Dat klopt. Wat betreft relaties krijgen hebben afzichtelijke vrouwen het namelijk ontiegelijk moeilijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Dus als ik afzichtelijk was geweest had ik wel recht van spreken. What the hell
kijk dat vind ik dus tegenstrijdig. Eerst is het 'je bent NOG MAAR 19' maar dan heb je zelf PAS een relatie gehad op je 21e.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Locusta het volgende:
[..]
Je bent "nog maar" 19, dat soort dingen komen allemaal nog wel. Ik kreeg ook pas mijn eerste, serieuze, relatie toen ik 20/21 was, dus dat zegt allemaal niets.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:07 schreef Xeanor het volgende:
Dat klopt. Wat betreft relaties krijgen hebben afzichtelijke vrouwen het namelijk ontiegelijk moeilijk.
Mensen zeggen wel eens "ach het komt vanzelf wel johquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
maakt niet uit wat je doet overal zijn vrouwen, ook in nerdie beroepen * denk ik *
maar als je naar elke vrouw kijkt, denkend van ik moet een relatie gaat het niks worden.
Waarom krijg ik het gevoel dat jij in real life best veel op je avatar lijkt........quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:56 schreef DrPwn het volgende:
je moet gewoon al die nerd shit overboord gooien of iig net doen alsof je er niets van weet verder moet je gewoon geen relatie willen alleen al omdat dat vrijheidsbeperkend en saaimakend is en dan gewoon met meiden lullen alsof het gasten zijn en af en toe laten merken dat je hetero bent klaar
zelfs als je een fucking lelijke motherfucker bent boeit dat niet zo bijster veel tenzij je erg dik bent koop gewoon morgen een fles listerine ga naar een zonnebank en scheer je kop kaal als je een kutkapsel heb koop verder een doodeenvoudig wit tshirt en een goed zittende rechte spijkerbroek en draag een zonnebril als je een suffe harses hebt en kijk gewoon wat arrogant rond enzo
Oh, God! Een interpretatiefoutjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:36 schreef diginoob het volgende:
kijk dat vind ik dus tegenstrijdig. Eerst is het 'je bent NOG MAAR 19' maar dan heb je zelf PAS een relatie gehad op je 21e.
Iets overdreven, maar zo oneerlijk is het vaak wel. Als je nu ook nog een aardig en lief meisje bent (daar lijkt het wel op), dan moet het toch wel goedkomen, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Helemaal mee eens en dit wordt al in diverse varianten in het topic aangehaaldquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef Cracka-ass het volgende:
En dan heb je een relatie en kom je erachter dat het gevoel wat je nu hebt er nog steeds is.
Derhalve wil ik zeggen dat je eerst moet zorgen dat je zelf gelukkig bent en een relatie niet het ultieme doel/levensgenot is.
Cliche alert!!!
Wel als je zegt: oh, boehoe, er is altijd iemand die leuker is dan ik!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Best wel hout snijdt eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:56 schreef DrPwn het volgende:
je moet gewoon al die nerd shit overboord gooien of iig net doen alsof je er niets van weet verder moet je gewoon geen relatie willen alleen al omdat dat vrijheidsbeperkend en saaimakend is en dan gewoon met meiden lullen alsof het gasten zijn en af en toe laten merken dat je hetero bent klaar
zelfs als je een fucking lelijke motherfucker bent boeit dat niet zo bijster veel tenzij je erg dik bent koop gewoon morgen een fles listerine ga naar een zonnebank en scheer je kop kaal als je een kutkapsel heb koop verder een doodeenvoudig wit tshirt en een goed zittende rechte spijkerbroek en draag een zonnebril als je een suffe harses hebt en kijk gewoon wat arrogant rond enzo
ik heb een driehoekig hoofd en tentakels?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het gevoel dat jij in real life best veel op je avatar lijkt........
Haha wat een lomp advies totaal anders gaan doen dan dat je bent voor een paar vrouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:56 schreef DrPwn het volgende:
Schoonheid is ook een genetisch kenmerk net zoals intelligentie en dergelijke. Dus waarom zou het oneerlijk zijn om mensen op dat genetisch kenmerk te beoordelen ipv volledig op een ander genetisch kenmerk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:04 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Iets overdreven, maar zo oneerlijk is het vaak wel. Als je nu ook nog een aardig en lief meisje bent (daar lijkt het wel op), dan moet het toch wel goedkomen, lijkt me.![]()
niet zozeer je anders voordoen dan je bent, maar gewoon niet laten merken dat je misschien een nerd bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha wat een lomp advies totaal anders gaan doen dan dat je bent voor een paar vrouwen
Er zijn tijden dat ik de grotste klootzak van de wereld ben. En ik heb niets te klagen
Same here. Vrijgezel zijn is nog helemaal niet zo gek (maar af en toe wel).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:50 schreef Stakky het volgende:
btw relaties zijn overrated. Het is echt niet iets wat je ff d'r bij doet. ik heb nu al zo'n 2,5 jaar geen vaste relatie meer en bevalt me momenteel prima. Ben nu 22 btw, als ik toevallig iets tegen kom waarvan ik denk dat het zinvol is om daar wat serieuzer te worden zien we het dan wel weer.
Maar voorlopig eerst nog ff genieten.
Nou sorry hoor, maar in mijn ervaring wel jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wel als je zegt: oh, boehoe, er is altijd iemand die leuker is dan ik!!!!
dat je nog niet weet, dat je mij wilquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:41 schreef zhe-devilll het volgende:Ik wil ook geen meiden...
What is the problem?
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef F04 het volgende:
Ik ben 18, en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Best relaxed.
...je hebt adhd?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef Stakky het volgende:
[..]
dat je nog niet weet, dat je mij wil
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef LoggedIn het volgende:
Kunnen ze dat nou niet gewoon op tijd aangeven?
jij hebt het door!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee want ze willen weten of ze nog goed in de markt liggen. En dat gaat niet als je met een gele sticker op je voorhoofd loopt met "bezet"
Je stelt de foute vraag. Je moet je afvragen waarom mensen op genetische kenmerken worden beoordeeld in plaats van op hun gedrag / karakter. Natuurlijk kun je dat ook gedeeltelijk gaan terugvoeren op genen en wijze van opgroeien. Maar je bepaalt nog altijd zelf of je je aardig en sociaal opstelt ten opzichte van anderen. Of je eerlijk bent, moeite doet voor iemand anders...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:04 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Schoonheid is ook een genetisch kenmerk net zoals intelligentie en dergelijke. Dus waarom zou het oneerlijk zijn om mensen op dat genetisch kenmerk te beoordelen ipv volledig op een ander genetisch kenmerk?
Mja maar dat zijn karaktereigenschappen. En dat zijn eigenschappen die heel hard te veranderen zijn, als je dat al wil.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:32 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Je stelt de foute vraag. Je moet je afvragen waarom mensen op genetische kenmerken worden beoordeeld in plaats van op hun gedrag / karakter. Natuurlijk kun je dat ook gedeeltelijk gaan terugvoeren op genen en wijze van opgroeien. Maar je bepaalt nog altijd zelf of je je aardig en sociaal opstelt ten opzichte van anderen. Of je eerlijk bent, moeite doet voor iemand anders...
Hier stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ben 19 (bijna 20) en het is al meer dan drie jaar geleden dat ik voor het laatst een vriendin heb gehad.
Zo....dit is echt een ENORM constructieve postquote:
Nee, jíj bent eloquent:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo....dit is echt een ENORM constructieve post
Huichelaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Bij jou is er iets aan de hand.
Huichelaar? Ik stel duidelijk vast dat 'ie zichzelf tegenspreekt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:44 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, jíj bent eloquent:
[..]
Huichelaar
Wat een slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huichelaar? Ik stel duidelijk vast dat 'ie zichzelf tegenspreekt.
Jij zegt alleen maar dat je gestopt bent met lezen na de eerste zin.
Ik geef kritiek dat 'ie eens bij zichzelf ten rade moet gaan. Jouw post staat gelijk aan: "Ik keek net omhoog en zag dat de lucht blauw is"
Als je 23 of 30 bent en je hebt nog nooit een meisje gezoend ben je volgens mij behoorlijk abnormaal... Ik ben een kut-nerd en was op m'n 17de "al" van m'n maagdelijkheid verlost (terwijl ik toen nog een grotere kneus was).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef ee-04 het volgende:
Ik snap je frustraties maar serieus, dit is echt niet abnormaal ofzo. Heb meerdere vrienden in mijn omgeving die rond de 23 zijn, ook eentje die bijna 30 is, die nog nooit een vriendin hebben gehad en zelfs nog nooit gezoend hebben,
Dat er geen meisjes zomaar op je afstappen is ook niet zo raar hoor, Je moet niet zoveel tv-series kijken waarin dat gebeurt
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:
Ik weet niet meer in welk topic maar iemand had een keer een geniaal stukje over dit feit gepost. (In het Engels)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Vrouwen zijn niet goed wijs... Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen... Ze beweren allemaal dat ze een lieve, loyale vent zoeken maar duiken het bed in met degene die ze het slechtst behandeld...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De tijd is gekomen om naar Morrissey te luisteren.
Met "nog steeds" bedoel je dus dat je nog nooit een vriendin hebt gehad?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welk topic maar iemand had een keer een geniaal stukje over dit feit gepost. (In het Engels)
Maar TS, ik zou er niet te wakker van liggen. Maak lol met je vrienden en geniet van de dingen die je doet. Ik maakte me op jouw leeftijd ook druk over het feit dat ik nog geen vriendin had en ik denk dat je kansen daar niet groter van worden.
Ik ben nu 32 en heb nog steeds geen vriendin, da's soms best wel kut, maar ik kan wel doen en laten wat ik wil.
En vrouwen stappen niet op je af, dat is alleen in films en series.
Wat een nonsens zeg...abnormaal. Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peukenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:52 schreef RedDevil085 het volgende:
Als je 23 of 30 bent en je hebt nog nooit een meisje gezoend ben je volgens mij behoorlijk abnormaal... Ik ben een kut-nerd en was op m'n 17de "al" van m'n maagdelijkheid verlost (terwijl ik toen nog een grotere kneus was).
Grappig... Was een lief meisje, net zo oud als ik, hebben 2 jaar iets met elkaar gehad...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef starla het volgende:
[..]
Wat een nonsens zeg...abnormaal. Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peuken
en een fles canei wil niet zeggen dat iedereen dat wil.
Wat een rancune. Ik zou bijna zeggen dat je zelf nog nooit bepoteld bent door een ventquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef starla het volgende:
[..]
Wat een nonsens zeg...abnormaal. Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peuken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef starla het volgende:
Dat jij de lokale tandeloze hoer kon omkopen op je 17de met 2 peuken
Dat heb je inderdaad goed gelezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:56 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Met "nog steeds" bedoel je dus dat je nog nooit een vriendin hebt gehad?
Goed, he? Maar is dat een bewuste keuze? En nog interessanter: betekend dat ook dat je nooit van de uhmmm... vleselijke geneugten hebt mogen genieten?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad goed gelezen.
Leg dan gewoon een beetje meer flair en sjeu in je bestaan, dan moet je ze van je áfmeppen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar in mijn ervaring wel jaHet is niet het einde van de wereld en het komt vast nog wel jaja blablabla, kan het nog wel vervelend zijn.
kan je dat es opzoeken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welk topic maar iemand had een keer een geniaal stukje over dit feit gepost. (In het Engels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |