abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:51:50 #154
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66289330
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Normale Tia Maria vind ik ook niet zo maar de Orange is erg lekker.
Mandarin Napoleon is ook zo heerlijk.

En Dude: ik zou gewoon voor citroensorbetijs gaan hoor. Ik ben een beetje afwijkend wat spoom betreft.
Dan doe ik dat gewoon.

Als jij nou een keer komt eten ga ik het helemaal echt maken met een bakje in de vriezer en zo!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66290158
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:09:42 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66292775
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:16 schreef MinderMutsig het volgende:

Kiek 'ns, dit heb ik vanavond tot zo ver gedaan:

De koude amuse van pastacoquille met room en zalm (zelfbedacht) bleek zeer smakelijk. Ik heb een beetje peper door de room gemalen en over het geheel een paar droppen citroensap en wat hele mooie olijfolie gesprenkeld. Bij het etentje volgende week komen op het lepeltje rode kaviaar die overloopt maar de coquile en een dotje zwarte kaviaar. Ik wilde nu vooral even weten hoe dat pastaatje zou worden en of dat zo past op dat schoteltje.

De paddobouillon staan nu ook op. Eerst de gedroogde paddestoelen geweld (vocht afgevangen) en daarna in het water gegooid. In het kruiden-ei wat peperkorrels en bieslook. Ik gooi er later nog een beetje gefruite sjalot bij en op het allerlaatste lente-ui. En ik bak nog wat zwammen, voor onder in het bouillon-bordje.

Stoofpot staat ook op. Dit is het vleeshoofdgerechtje op een bedje van aardappelpuree met kastanje, met een paar gegrilde groentjes erbij.

Enfin, dit soort stoven kennen jullie wel.

So far so good!
Morgen de proeftroepen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 20-02-2009 21:17:47 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66293820
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66295137
Ziet er goed uit. Wat een leuke bordje onder die coquille! !
pi_66297833
Dus het waren foto's

Die pastacoquille, ik weet niet wat het is???? Maar het ziet er perfectos uit!
pi_66299693
Dude, ik hou ook van kopen en eten. Iets minder van koken, maar daar heb ik gelukkig iemand voor.

Bij de Bijenkorf zag ik vandaag echt 'n prachtige collectie tafellinnen. En voor m'n verjaardag heb ik ook 'n heel mooi kleed gehad, van Wedgwood 'Windsor'.

Edit: ik weet helemaal niet of er wel 'n Bijenkorf is in Grun!
Eeuwig vijfentwintig
pi_66302573
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:27 schreef Reese het volgende:
Dude, ik hou ook van kopen en eten. Iets minder van koken, maar daar heb ik gelukkig iemand voor.

Bij de Bijenkorf zag ik vandaag echt 'n prachtige collectie tafellinnen. En voor m'n verjaardag heb ik ook 'n heel mooi kleed gehad, van Wedgwood 'Windsor'.

Edit: ik weet helemaal niet of er wel 'n Bijenkorf is in Grun!
Ja hoor, hier is ook een Bijenkorf.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:05:48 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66309558
Ja maar dat is zo'n saaie alleen-maar-kleding-Bijenkorf.
Ik heb me daardoor nog wel naar groningen laten lokken! ik woonde er krap een maand en toen werd het Mode. Ik heb nog boos opgebeld. Dat ik Den Haag had verlaten mits Bijenkorf. Zei die man dat hij dat heel heel heel erg vond voor me, maar dat ze de boel tóch niet weer helemaal gingen omgooien.

Enfin.

O, mijn bouillon is wat saai. Het proeft een beetje alsof je door een nat bos loopt. Iemand tips om er een wat vollere smaak aan te geven?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66309702
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar dat is zo'n saaie alleen-maar-kleding-Bijenkorf.
Ik heb me daardoor nog wel naar groningen laten lokken! ik woonde er krap een maand en toen werd het Mode. Ik heb nog boos opgebeld. Dat ik Den Haag had verlaten mits Bijenkorf. Zei die man dat hij dat heel heel heel erg vond voor me, maar dat ze de boel tóch niet weer helemaal gingen omgooien.

Enfin.

O, mijn bouillon is wat saai. Het proeft een beetje alsof je door een nat bos loopt. Iemand tips om er een wat vollere smaak aan te geven?
Sherry combineert prachtig met bospaddestoelen, vooral met eenkhoorntjesbrood. Of anders marsala? En eventueel nog wat meer kruiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 21-02-2009 12:18:00 (rrrrrr) ]
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:12:47 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66309744
Sherry zit er al in. Maar ik zal er nog wat kruiderij in mikken!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66309850
Zie edit, marsala is ook een optie denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door MinderMutsig op 21-02-2009 12:17:26 (rrrrrr) ]
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:23:12 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66318407
Ik heb een beetje gesmokkeld met de bouillon.

En er dus een beetje strooibouillon doorheen gedaan.

Maar ik kreeg het echt met de beste wil van de wereld niet smaakvoller. Nu is 'ie wel prima, denk ik! Straks voor opdienen nog wat lente-ui en wat gebakken zwammetjes erdoorheen en klaar.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66319439
Don't forget de pics

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 21-02-2009 18:59:50 ]
pi_66329221
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vandaar de herfst. En ik wil graag met seizoensproducten koken. Paddestoelen, kool, stoof, laurier, kruidnagel, aardse smaken, peertjes, kaneel... maar de kunst is om dit niet te overheersend te maken.

Thematisch doch subtiel. Ga d'r maar aan staan!
Ik heb een keer bij de chinees 3 gangen Peking Eend gegeten. Eerst een soepje (met stukjes eend), daarna een pannekoekje met snippertjes gebakken eend en daarna nog zoiets. Echt heel gaaf zo'n opbouw met een terugkerend thema!
pi_66329223
Hoe was het proefeten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 februari 2009 @ 00:51:47 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66330481
Nou? nou? nou?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 22 februari 2009 @ 01:23:00 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66331257
Nummer 1 (coquille met zalm- zelfbedacht) en de gesmokkelde bouillon en het kabeljauwgerechtje van De Lindenhof (Giethoorn) waren favoriet. Dat laatste was een heleboel werk, maar echt hémels, wat een mooie smaak. Ik had een hartgrondige vishater aan tafel die niet wist hoe hij het had, zo lekker!
De Rieslingjus is de pindasaus van de haute cuisine!

Aan mijn stoofpot wil ik sleutelen, want na die kabeljauw valt alles tegen. Nog even zien hoe ik dat oplos.

Arty had een perfect toetje gemaakt van crème brullée en een zachte bol ijs, onder geschaafde chochola en mandarijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 22 februari 2009 @ 01:26:12 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66331330
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Nummer 1 (coquille met zalm- zelfbedacht) en de gesmokkelde bouillon en het kabeljauwgerechtje van De Lindenhof (Giethoorn) waren favoriet. Dat laatste was een heleboel werk, maar echt hémels, wat een mooie smaak. Ik had een hartgrondige vishater aan tafel die niet wist hoe hij het had, zo lekker!
De Rieslingjus is de pindasaus van de haute cuisine!

Aan mijn stoofpot wil ik sleutelenb, want na die kabeljauw valt alles tegen. Nog even zien hoe ik dat oplos.

Arty had een perfect toetje gemaakt van crème brullée en een zachte bol ijs, onder geschaafde chochola en mandarijn.
Foto's?
Waar blijven de foto's?

En dat gerecht van Arty wil ik ook zien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 22 februari 2009 @ 01:29:48 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66331412
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Foto's?
Waar blijven de foto's?

En dat gerecht van Arty wil ik ook zien.
Ik heb de vis gefotografeerd.

Ik denk dat we Arty's gerecht vergeten zijn te fotograferen.

Maar volgende week hebben we ons échte etentje en dan moeten we de kieker even klaarleggen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66384086
Echt wel!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:25:28 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66394496
Ik overweeg de stoof te vervangen, komend etentje. Het was naar mijn idee iets te 'plomb' na de vis.

Weet iemand een smakelijk, mooi, origineel vleesgerecht, dat niet ál te ingewikkeld is om te maken? De kabeljauw in rieslingjus gaat eraan vooraf en ik ben daar behoorlijk druk mee. Er zit wel een spoom tussen, maar toch zou het fijn zijn als het vlees-hoofdgerecht redelijk overzichtelijk in elkaar zit (of dat ik het al kan voorbereiden!) Tevens moet het wel vullend zijn, want alle gangen tot dan toe zijn vrij licht.

Ik zit eindeloos te googlen en doen, maar kom niet op iets wat binnen dit menu past.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:28:39 #176
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66394560
bij geen zin in koken maar toch een grote groep van eten voorzien kies ik vaak voor kip met bacon of ander spec er omheen, (20-25 minuten in de oven) met aardappeltjes uit de oven.
(zo hebben we wel eens 20 man te eten gegeven met maar 5 min in de keuken aanwezig tezijn)
dus zonder stress is dat goed tedoen. (alleen niet echt een hoogstandje, maar wel lekker)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:35:30 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66394695
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef PKfotografie het volgende:
bij geen zin in koken maar toch een grote groep van eten voorzien kies ik vaak voor kip met bacon of ander spec er omheen, (20-25 minuten in de oven) met aardappeltjes uit de oven.
(zo hebben we wel eens 20 man te eten gegeven met maar 5 min in de keuken aanwezig tezijn)
dus zonder stress is dat goed tedoen. (alleen niet echt een hoogstandje, maar wel lekker)
Ja, maar ik wil geen gerechten op tafel, maar zoek echt bordgerechtjes die wat spannends hebben, zeg maar.

Jouw recept klinkt heerlijk hoor! Maar voor dit gangendinertje is het niet helemaal wat ik zoek. Maar ik ben het met je eens dat dit heerlijk is en altijd lekker als je eters krijgt!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66395005
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil geen gerechten op tafel, maar zoek echt bordgerechtjes die wat spannends hebben, zeg maar.

Jouw recept klinkt heerlijk hoor! Maar voor dit gangendinertje is het niet helemaal wat ik zoek. Maar ik ben het met je eens dat dit heerlijk is en altijd lekker als je eters krijgt!
Ik vind hier in een oud kookboekje een recept voor lamsfilet met ratatouille? Evt. te bereiden in de oven (het vlees dan). De ratatouille kun je voorbereiden en op het moment zelf opwarmen (volgens het recept )

Mocht je interesse hebben: pagina 1 en pagina 2

[ Bericht 7% gewijzigd door PdeHoog op 24-02-2009 01:00:17 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 24 februari 2009 @ 01:22:45 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66395602
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vind hier in een oud kookboekje een recept voor lamsfilet met ratatouille? Evt. te bereiden in de oven (het vlees dan). De ratatouille kun je voorbereiden en op het moment zelf opwarmen (volgens het recept )

Mocht je interesse hebben: pagina 1 en pagina 2
Dit is het soort gerecht dat ik zoek inderdaad, goed gesnapt! (ik vind het zo lastig uit te leggen).

Ik heb nog nooit lam gemaakt, weet ook niet of ik dat nu meteen aandurf, maar ga dit zeker bestuderen. Dank dat je het hebt ingescand!

Dit soort gerechtjes zoek ik dus!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:20:46 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66541767
Morgen is het Diner Day

Ik heb het vleeshoofdgerecht veranderd. Dat worden langzaam gegaarde varkenshaasplakjes met droppen koude amandel-honing-tijm-saus (op basis van biogarde- een superrecept dat ik eigenlijk al heel lang ken, maar een beetje was vergeten ) . Daarbij geroerbakte peentjes in citroen en dragon, en een paar haricots verts. Ik serveer het vlees op een linguine no 7. Dat leek mij een mooie lichte (ook visueel) pasta die de saus mooi meeneemt. Hoop ik!

Bij het vishoofdgerechtje (de kabeljauw) leg ik wat slierten zware (inkt)pasta, zo heb ik vanavond bedacht.

En bij het nagerecht (de creme brullée - die ik an sich al spectaculair vind) gaat Arty ingevroren vruchten (we hebben bramen, frambozen en bosbessen) aan tafel overgieten met een warme witte chocoladesaus.

Nu het nog allemaal doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:37:21 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66542191
Klinkt heerlijk.
Heel veel succes bij het bereiden en veel plezier bij het oppeuzelen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_66542214
Ik ben heel erg benieuwd en veel succes (en geniet er ook van )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66542225
Oe, hoelaat begint het toetje
Ik hou niet zo van chocola, maar wel van artyshocktherapie

Enne veel ooohs en aaaahs toegewenst!!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:50:27 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66542513
Ik breng het nogal verheven, maar in de praktijk is het enorm smullen, al zeg ik het zelf.

Ik zal morgen foto's maken (als ik eraan denk )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66542574
Joh, zie maar als alles maar smooth verloopt en iedereen het naar zijn zin heeft

Enne, heb je ook entertainment? * Isabeau moet aan al die idiote entertainment denken bij dat programma 'Smaken Verschillen'
  zaterdag 28 februari 2009 @ 01:02:37 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66542731
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Joh, zie maar als alles maar smooth verloopt en iedereen het naar zijn zin heeft

Enne, heb je ook entertainment? * Isabeau moet aan al die idiote entertainment denken bij dat programma 'Smaken Verschillen'
Entertainment?
Dat ben ik toch?

Nee maar het zijn allemaal bekenden, dus het wordt vanzelf gezellig.

Ik grijp dit dinertje vooral aan om mijn eigen culinaire kunsten naar een hoger plan te tillen en daarom maak ik er zo'n gedoe van. Mooie testcase.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66542855
Jij bent idd entertainment genoeg En anders kan Arti altijd spelletje suit de kast trekken
pi_66545719
Ik ben erg benieuwd en hoop van harte dat je de foto's niet vergeet !

Je hebt jezelf goed voorbereid in ieder geval, dus er kan eigenlijk niets misgaan..........Heel veel plezier vanavond!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_66545729
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Morgen is het Diner Day

Ik heb het vleeshoofdgerecht veranderd. Dat worden langzaam gegaarde varkenshaasplakjes met droppen koude amandel-honing-tijm-saus (op basis van biogarde- een superrecept dat ik eigenlijk al heel lang ken, maar een beetje was vergeten ) . Daarbij geroerbakte peentjes in citroen en dragon, en een paar haricots verts. Ik serveer het vlees op een linguine no 7. Dat leek mij een mooie lichte (ook visueel) pasta die de saus mooi meeneemt. Hoop ik!

Bij het vishoofdgerechtje (de kabeljauw) leg ik wat slierten zware (inkt)pasta, zo heb ik vanavond bedacht.

En bij het nagerecht (de creme brullée - die ik an sich al spectaculair vind) gaat Arty ingevroren vruchten (we hebben bramen, frambozen en bosbessen) aan tafel overgieten met een warme witte chocoladesaus.

Nu het nog allemaal doen.
Klinkt errug ok Dude Foto's Succes vanavond
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66549975
Heel veel (kook)plezier vanavond! Het klinkt in ieder geval heerlijk. Ik ben wel benieuwd naar het recept van de amandel-honing-tijm-saus, dus mocht je zin hebben om dat te delen...
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_66558783
Wat mjan zegt......
Heel veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66564241
Ergens op de Parkplatz wordt bijzonder lekker gegeten op dit moment! Ik ben heel benieuwd, Dude én Arty, het menu klinkt spectaculair. I like the drama

Oh, en ik ben ook vooral benieuwd naar je servies, tafellinnen, aankleding, opmaak van de borden, etc.
Eeuwig vijfentwintig
pi_66576279
Zouden ze het overleefd hebben mensen?
We zullen het over een paar ogenblikken weten!

Schiet es op dude met verslag en foto's, hop hop bedje uit en fokken!
pi_66576784
Ik ben ook wel erg benieuwd\nieuwsgierig
pi_66576944
pompidompidom, we wachten!

(en zijn niet nieuwsgierig )
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zondag 1 maart 2009 @ 14:49:33 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66581612
Ik ben vergeten foto's te maken.

En dat is best wel erg, want ik val jullie hier al weken mee lastig en nu kan ik jullie niets laten zien.

Maar het was wel een heel groot succes en iedereen zat te smullen.

Het leukste vond ik zelf het startschot met champagne en kaviaar. Nou en alles ging gewoon perfect.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 1 maart 2009 @ 14:50:18 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66581648
O ik heb wel een foto van de tafel gemaakt Reese!

Die zla ik straks even uploaden.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 1 maart 2009 @ 14:50:39 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66581655
ik ben nog helemaal culinair, met mijn zla.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66582321
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben vergeten foto's te maken.

Als goedmakertje kun je natuurlijk een smeuig verhaal vertellen hoe de spanning te snijden was tussen de verloren gewaande neven en nichten boven de bubbels en kaviaar. Hoe zij elkaar in de haren vlogen tijdens de varkenslapjes met biogarde (toch?). Hoe het opgerakelde oude zeer werd geblust door een spoom en hoe men hoe tijdens het dessert alle harten weer smolten door de warme witte chocoladesaus

Zoiets. Maar een foto van de tafel is natuurlijk ook goed.
Eeuwig vijfentwintig
pi_66583365
*tap tap tap * wacht smilie kwijt is

Ah tap is ook culinajer
  zondag 1 maart 2009 @ 16:37:06 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66585388
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:09 schreef Reese het volgende:

[..]

Als goedmakertje kun je natuurlijk een smeuig verhaal vertellen hoe de spanning te snijden was tussen de verloren gewaande neven en nichten boven de bubbels en kaviaar. Hoe zij elkaar in de haren vlogen tijdens de varkenslapjes met biogarde (toch?). Hoe het opgerakelde oude zeer werd geblust door een spoom en hoe men hoe tijdens het dessert alle harten weer smolten door de warme witte chocoladesaus

Zoiets. Maar een foto van de tafel is natuurlijk ook goed.
Helaas was het alleen maar gezellig en goed en zo. Vond ik ook wel jammer. ik bedoel, je slooft je uit en dan wil je ook graag wat drama. Maar nee hoor, het was gesellug.

Tafel:

De kleine bakjes waren voor olijfolie (ik heb gisteren een mini-proeverij gehad bij een zaak, zo leuk! En uiteindelijk voor een zalige Griekse olie gekozen) en zeezout, om het brood in te deppen. Ik had lekkere donkerbruine minibroodjes bij de eerste paar gangen.

Ik vond overigens nog een foto van het visgerechtje, van het proefkoken:

Tjemig, ik vind het zo stom dat ik het vergeten ben op de foto te zetten allemaal. het is me totaal ontschoten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 1 maart 2009 @ 16:48:07 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66585717
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:24 schreef mjan het volgende:
Heel veel (kook)plezier vanavond! Het klinkt in ieder geval heerlijk. Ik ben wel benieuwd naar het recept van de amandel-honing-tijm-saus, dus mocht je zin hebben om dat te delen...
Komt 'ie:

Zakje amandelschaafsel fijn maken in de machine. In een bakkie gooien met 1 dl olijfolie, 1dl biogarde roer, een teen knoflook, twee theelepels honing, een eetlepel citroensap, peper en zout en een boel tijm. Even proeven en er desgewenst van het één of ander nog wat extra bij doen. Omroeren tot je een gladde brij hebt. Dit een paar uur in de koelkast laten staan.

Koud serveren. Lekker over varkenshaas, met nog wat amandelschaafsel en wat peterselie erover. Erbij maak ik altijd geroerbakte worteltjes met citroen en dragon.

En nu ga ik kaviaar snoepen, want die moet op.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66587262
Woei, die styling van de tafel is moohooiiii
  zondag 1 maart 2009 @ 18:27:29 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66589105
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Woei, die styling van de tafel is moohooiiii
Met rozenblaadjes van bijna uitgebloeide blommekes die ik weg wilde gooien!
Dat vond ik wel een handige vervanger van vaasjes bloemen, want die nemen zo veel ruimte in. Op tafel kwamen er ook nog twee krote karaffen water bij (met citroenschijfjes en een takje basilicum, dat staat zo leuk!) en een wijnkoeler wit en een fles rood. Dus al met al best een volle bedoening.

O en er lagen ook rozenblaadjes op het doorzichtige dienblad waarop ik champagne en later spoom rondbracht Geraffineerd hè?

En Arty had trouwens een zaaaalige toet gemaakt van creme brullée én bevroren vruchten met aan tafel een scheut warme witte chocola erover! Gerechtje van Gordon Ramsey.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')