Wat sympathiek.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:22 schreef mr_cucumber het volgende:
ken die hele band niet maar vooruit..
OMGZ wat vet!!1EÍNZ
Toch wel de eerste dan of niet ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:52 schreef trebremmit het volgende:
tvp met de melding dat ik bijna een Ash Ra Tempel plaat in mijn bezit heb.
The Gaslight Anthem is geniaalquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:20 schreef ralfseltje het volgende:
Nogmaals dus, in stille hoop dat iemand reageert met 'OMGZ wat vet!!1EÍNZ'
Net Sink or Swim (van Gaslight Anthem) binnen op doorzichtig vinyl.
Die is ook nog wel erg sterk. Vind het debuut alleen zo'n geweldige plaatquote:
TGA? Geinig bandje. Zal me er eens in verdiepenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:38 schreef tomttt het volgende:
[..]
The Gaslight Anthem is geniaal![]()
De doorzichtige variant is de laatste die ik van Sink or Swim ga kopen. Na 4 kleuren vind ik het wel mooi geweest...
Hopelijk houden ze het bij The '59 Sound bij 4 verschillende kleuren.
Nu maar hopen dat wanneer TGA naar Nederland komt er weer een nieuwe kleur isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
TGA? Geinig bandje. Zal me er eens in verdiepen
Sink Or Swim op 6 kleuren, The '59 Sound op 4 kleuren en dan nog diverse versies van de andere releases.. Ik heb serieus een afwijking![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:47 schreef tomttt het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat wanneer TGA naar Nederland komt er weer een nieuwe kleur is
En dan moet de platenbeurs in Utrecht nog komen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:32 schreef vingerplant het volgende:
Momenteel zo'n 20 7"'s/LP's in bestelling staan, zo gauw die binnen zijn gaat de rem er even op. Ik krijg klachten van mijn portemonnee...
Ja, maar zoals ik al vaker zei, ik koop liever dingen op vinyl die ik nog niet op cd heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef On het volgende:
[..]
Je zou hem op Vinyl moeten halen hij klinkt echt briljant.
Ja dat snap ik wel, ik koop alleen cd's als ik zeker weet dat ik'm nooit op vinyl zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik al vaker zei, ik koop liever dingen op vinyl die ik nog niet op cd heb.
Laat je het even weten als je dat doet? Zit volgens mij vast wel iets bij waar ik interesse in heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:32 schreef mr_cucumber het volgende:
Koop eigenlijk alleen nog vinyl, ook dingen die ik al op cd heb maar ik ineens voor een schappelijk (of minder schappelijk) prijsje tegenkom. Begin ook steeds meer eraan te denken om van alles wat ik dubbel heb de cd versie te verkopen.
Waar heb je die kingdom gehaald ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:32 schreef mr_cucumber het volgende:
Koop eigenlijk alleen nog vinyl, ook dingen die ik al op cd heb maar ik ineens voor een schappelijk (of minder schappelijk) prijsje tegenkom. Begin ook steeds meer eraan te denken om van alles wat ik dubbel heb de cd versie te verkopen.
Vandaag kwam de postbode mij weer verblijden met:
[ afbeelding ]
Kingdom - Kingdom (Amen Ra projectje)
[ afbeelding ]
Ramallah - Kill A Celebrity
Check!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Laat je het even weten als je dat doet? Zit volgens mij vast wel iets bij waar ik interesse in heb.
Goodlife Recordings in Belgie..wel opschieten, hij is erg gelimiteerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Waar heb je die kingdom gehaald ?
Heb zelf wel een demo van ze op cd, maar zou deze ook graag willen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:30 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Captain Beefheart - Safe As Milk. gekocht.
Stars of the Lidquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net binnen, Stars of the Lid - Tired sounds of Stars of the Lid en the Cure - Seventeen Seconds +15 bonus tracks.
Nice, Die staat ook nog op mijn lijstje, en zeker relaxed.. alleen jammer dat je steeds de plaat moet verwisselen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Stars of the Lid![]()
Prachtige plaat, heb hem zelf. Heerlijk als je een keer lekker wilt relaxen.
And Their Refinement krijg ik binnenkort ook op vinyl
Wow sick. Mooie EP is dat.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
Speciale Blacklight editie van Young Mountain van This Will Destroy You
Ja en ook nog eens voor een mooi prijsje ookquote:
Ik vind de EP stiekem beter dan de plaat zelf die dit jaar is uitgekomen. Salvation is tof, ik heb zelf Somewhere along the higway en Panopticon (blauw vinyl).quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja en ook nog eens voor een mooi prijsje ook![]()
Vandaag trouwens eindelijk Cult of Luna - Salvation binnengekregen
Ik vind de EP ook net iets beter hoor. SOATH heb ik ook alquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:31 schreef On het volgende:
[..]
Ik vind de EP stiekem beter dan de plaat zelf die dit jaar is uitgekomen. Salvation is tof, ik heb zelf Somewhere along the higway en Panopticon (blauw vinyl).
Die onderste moet ik nog bemachtigen...quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:45 schreef Ewout1 het volgende:
Gisteren nog een paar opgepikt in de Saturn in Antwerpen, mooi aanbod hebben ze daar
[ afbeelding ]
op 180g
[ afbeelding ]
Voor allebei samen zo'n 27 ¤ dacht ik
Zeg dat wel. Heb altijd de neiging om zo'n hele zaak leeg te kopenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Dat moet je houden zo! Het is zooo verslavend ><
Er staat wel clear vinyl maar de platen zijn voor de helft clear en voor de andere helft non-clear (een donkergrijs/blauw en de ander rose). Ziet er echt goed uit.quote:FAUST / NWW - DISCONNECTED SPECIAL DOUBLE VINYL LP
Available for order now after what seems like an eternity. The first 1000 copies of this will be a 2 LP set. This contains the "Disconnected" album on sides 1 & 2, and sides 3 & 4 contain exclusive previously unreleased Faust and NWW material. Side three is pure Faust, from the "Disconnected" session, three tracks totalling over 20 minutes. Side four is pure Nurse With Wound, one long track, clocking in at almost 10 minutes. The double LP will also be pressed in clear yellow vinyl and be housed in a beautiful gloss laminated sleeve.
Price is £18 plus P&P, which is £6.70 worldwide.
^Echt een geweldig mooie luisterplaat.quote:Obscure, accessible, incomprehensible and exceptional, OUARDA (THE SUBTLE ART OF PHYLLORHODOMANCY) is testament to the breathtaking production talents of Andrew Liles, arguably the most vital and original soundsmith of recent years. Limited Edition (600 Copies) Three sided neon pink and lime green coloured Vinyl LP.
Merzbow haters, laat je niet afschrikken.quote:This release, recorded in Tokyo in October 2007, will surprise a lot of people in its sheer beauty. This is a collaboration that works in the true sense of the word, with each artist complimenting the other over six long sprawling tracks each occupying the whole of a side.
The set comes housed in a gloss laminated sleeve on 140 gm vinyl - yes, that’s 140 gm vinyl; the quality is superior to thick 180 gm (and we have finally had this proved to us by a very patient expert in this field) and is limited to just 1000 copies.
Kringloopwinkel.quote:Op zondag 16 november 2008 11:17 schreef Man-E-Faces het volgende:
2-5 euro waar vinden mensen die winkeltjes. Ik loop altjd per ongeluk die veel te dure uitzuig-winkels in.
30- voor een 12" enzo.
was idd een geweldige shop, daar moet je niet heengaan met al te veel geld op zakquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
voor mensen in het oosten van het land kan ik minstrel music aan de asserdorperstraat in zwolle aanraden erg mooi en divers aanbod.
Dat is dan ook gewoon te duur. Voor 15 euro heb ik Warszaw laatst ergens nieuw zien staan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef mr_cucumber het volgende:
Ben hem wel tegengekomen voor rond de 18 euro. Maargoed of die er dan morgen nog staat is de vraag natuurlijk.
Ja, het past niet door de brievenbus, dus dan wordt het inderdaad pakketpost (6,20) tot 10 kgquote:Op donderdag 27 november 2008 12:35 schreef bewegende_ninja het volgende:
Iemand hier ervaring methet versturen van LP's? MOet je het als pakje a 6,20 versturen oid?
Mooie kado's voor 5 dec inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 17:04 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
David Bowie - Low gekocht
[ afbeelding ]
En ik heb mijn broertje zover gekregen deze voor mij te kopen voor de sint, dus die krijg ik officieel 5 december pas.
Die heeft een vriend van me laatst gekocht om zijn platen in te zetten, hij was volgens mij wel erg tevreden.quote:
Burialquote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef trebremmit het volgende:
Tnt maakte mij zojuist blij met deze twee dubstep platen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elke zichzelf respecterende verzamelaar heeft een Expedit staanquote:Op woensdag 3 december 2008 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die heeft een vriend van me laatst gekocht om zijn platen in te zetten, hij was volgens mij wel erg tevreden.
Ik heb een boekenkast die beter bij mijn cd-kasten past, daar heb ik mijn platen in staan (en wat boeken, cd boxsets enzo). En ik respecteer mezelf. Dus nee, dat gaat niet op.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende verzamelaar heeft een Expedit staan
Toch blij dat je even de moeite hebt genomen om het stukje te typen. Er staat iig genoeg in om even rekening mee te houden. Bedankt manquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:37 schreef nipeng het volgende:
-knip-
Veel verwachtingen/aannames in mijn bovenstaande verhaal. Ik heb geen ervaring met de debut III.![]()
-knip-
waar heb je deze vandaan?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef trebremmit het volgende:
Tnt maakte mij zojuist blij met deze twee dubstep platen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Online bij Juno.co.uk.quote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef xix82 het volgende:
[..]
waar heb je deze vandaan?
Die Distance plaat wil ik ook nog wel eens
Dat is deze? http://ontwikkeling.wizbizz.nl/ontwikkeling/vinylvinyl/product_info.php?cPath=76&products_id=3664quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:37 schreef nipeng het volgende:
Vergeet ook niet dat als je versterker geen phono-in heeft je een aparte voorversterker nodig hebt voor de platenspeler. Er is een duurdere versie van dit model met zowel een geintegreerde MM phono-amp en een speed-changer.
Jazeker.quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dat is deze? http://ontwikkeling.wizbizz.nl/ontwikkeling/vinylvinyl/product_info.php?cPath=76&products_id=3664
Van de speler die ik wil kopen heb ik op de vorige pagina een link gepost. Ik ga hem denk ik bestellen via Hifi Studio Wilbert.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:54 schreef mr_cucumber het volgende:
Heb je daar een linkje van? Ben ook al een tijdje aan het kijken naar een Pro-Ject maar zit ook met die aansluiting op mijn versterker.
En vinylvinyl is idd een leuke site om door te bladeren
Dus je vind het wel een aardig album ?quote:
Ik heb dit model, ontzettend tevreden over. Veel betere prijs/kwaliteitverhouding kan denk ik niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:57 schreef Trashcanman het volgende:
Aloha, ik zat er aan te denken deze platenspeler te kopen.
http://www.project-audio.com/main.php?prod=debut&cat=turntables&lang=en
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit merk en/of type platenspeler? Zo ja, wat vinden jullie er van? Is het het geld waard?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Zijn er behandelingen waardoor oud vinyl weer wat beter kan gaan klinken? Sommige platen zijn gewoon om te huilen zo slecht gedrukt
Ik wil ook ik wil ook!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef Trashcanman het volgende:
Pro-ject debut III net besteld. Kan hem deze week nog ophalen.
Die zit al op mijn versterker. Ik krijg hem dus heel basicquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik wil ook ik wil ook!![]()
Heb je met de extra phono aansluiting ook, of zit die al op je versterker?
Ah, helemaal overheen gelezen. Maar goed, ik heb hem voor mij practisch om de hoek gekocht. Dat is wel weer handig met service enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand ervaring met het bestellen uit Engeland?
http://www.needles-and-spins.co.uk/pd_project_debut.cfm
Daar is de Pro-Ject ongeveer 50 euro goedkoper als hier in NL. Daar kun je toch weer 2 leuke lp's voor kopen
Wow!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag stonden Desert Sessions 1 t/m 6 en My Dying Bride - A line of deathless kings op me te wachten.
Ik had helemaal niet gezien dat je daar op gereageerd had. Anders had ik uiteraard even geantwoord.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:39 schreef -td6d- het volgende:
Net desert sessions 1 tm 6 besteld.
Met dank aan de persoon op de vorige pagina.
Echt super vet dat ze gereissued zijndie eerste plaat is al meer dan 400 euro waard, nu voor nog geen 20 euro
:D:D
Nouja ik ook zoiets hoor, ik bedoelde nog geen 20 euro per plaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet gezien dat je daar op gereageerd had. Anders had ik uiteraard even geantwoord.
Ik was overigens wel wat meer kwijt, 15 euro per stuk. Maar ik kocht ze dan ook niet via Ebay, moet me daar nog eens in verdiepen, t.z.t.
Oh, zo. Dan had je ze beter bij Señor Hernandez kunnen bestellen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:53 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Nouja ik ook zoiets hoor, ik bedoelde nog geen 20 euro per plaat
Het was 75 australische dollars (wat neerkomt op 38 euro) maar hij verstuurd het aangetekend dus dan komt er 39 au bij= 114au = +-58 euro
58 / 3 = minder dan 20 euro per plaat.
Goed, het is niet goedkoop maar voor 3 gloednieuwe platen in zulke mooie kleurtjes (:D) die zeker veel waard gaan worden (niet dat ik ze ga verkopen) ben ik er zeer content mee
Bij mij is de LP met sessions 1 en 2 lichtblauw en die andere LP's zijn donkerblauw.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef -td6d- het volgende:
Welja, kan je misschien laten weten in welke kleuren je ze binnenkrijgt?
Thanks
Gefeli.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gisteren gekregen toen ik mijn verjaardag vierde:
Jeff Wayne - War of the worlds
[ afbeelding ]
Dank je. Nee het is deze: http://nl.wikipedia.org/w(...)he_War_of_the_Worldsquote:
Dat klinkt best cool.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dank je. Nee het is deze: http://nl.wikipedia.org/w(...)he_War_of_the_Worlds
Eerst die Lesbian/Ocean split luisteren.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:ken je die nog niet moet je eens gauw komen luisteren, tis een klasiekert
van de roadburn records site die om een of andere reden offline isquote:Op maandag 26 januari 2009 12:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eerst die Lesbian/Ocean split luisteren.
Waar heb je die trouwens vandaan? Ik moet hem hoe dan ook hebben.
In de Asserdorperstraat zit een erg goede, mijn favo zaak zelfs.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef InTheDarkness het volgende:
Weet iemand trouwens een goede winkel voor nieuw/2e hands vinyl in Zwolle ? Deze week komt hier een platen speler en ik wou wel vinyl hebben danalvast bedankt
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef chansadres het volgende:
Mijn LP collectie begint lekker te groeien. Een paar honderd LP´s staan mooi te prijken en ben natuurlijk zo trots als een pauw. Nu staan de LP´s rechtop in dozen waar ze normaliter grote ladingen LP´s in vervoeren )zijn precies de goede maten. Nu wil ik mijn LP collectie mooi gaan sorteren. Wat gebruiken jullie om LP´s in te bewaren? Ook wil ik mijn collectie digitaliseren. Niet het geluid maar de gegevens zoals artiest, titel, albumhoes en belangrijk tracklist met kanten. Excel is handig voor de basis gegevens maar nu wil ik ook tracklisten en hoezen erbij opnemen. Zijn hier speciale programma's voor?
minstrel musicquote:Op maandag 26 januari 2009 23:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
In de Asserdorperstraat zit een erg goede, mijn favo zaak zelfs.
Ik vergeet alleen steeds de naam van die toko.
Dat valt tegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:04 schreef Braddie het volgende:
De meeste platen vindt je voor niet meer dan 5 euro dunkt mij...
Nouja, als je een beetje moderne muziek zoekt zijn ze vaak wel duur (20 eutjes)quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
minstrel music
en er zit er ook 1 in de spoelstraat (dat is zeg maar van de kroon richting dat bruggetje bij de wezenlanden)
Ik heb een keer een hele dub-box afgedraaid en tijdens de laatste plaats kwam ik er pas achter dat hij veel sneller moest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Joy Division op 45 toeren klinkt best apart.
Ik vergeet na het luisteren van PJ Harvey nog wel eens dat ik 'm weer even op 33 toeren moet zetten.
Klopt, moet je even op de sites van rega en pro-ject kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zijn nieuw wel te krijgen hoor, wel iets duurder. Er zijn er in dit topic al een paar genoemd (vanaf 240 euro volgens mij).
Dat had ik dus met Moya van Godspeed You Black Emperorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef On het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele dub-box afgedraaid en tijdens de laatste plaats kwam ik er pas achter dat hij veel sneller moest.
Ik vind het niet echt op elkaar lijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Amen Ra kreeg ik laatst als tip, maar kon me nog niet echt bekoren. Het werd n.a.v. een gesprek over Neurosis aangeraden, dus ik verwachtte misschien te veel. Het niveau van Neurosis vond ik ze in ieder geval niet halen, maar ik heb nog niet erg goed naar ze geluisterd.
Deze kwam onlangs ook bij mij binnen. Evenals:quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef mr_cucumber het volgende:
Zo krijg je niks, en zo komen al de pre-orders in een week binnen:
[ afbeelding ]
Amen Ra - Mass IIII
Is het zo'n oranje houdertje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:51 schreef HPoi het volgende:
Ik heb voor 2,50 een Technics SL-J90 op de kop getikt, alleen de naald is naar de filestijnen. Waar kan je redelijk goedkoop aan een naald komen?? (Naald = P24)
Dan zal ik ook eens kijken of de kringloop hier in de buurt er 1 heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef blckbb het volgende:
Die zit ook op die van mij. Nieuw te koop voor 22,50 incl. verz.. zelf een gekocht voor 1,- bij de kringloop.. ze hadden nog 2 scherpes liggen btw.
Een echte of een bootleg?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:56 schreef -td6d- het volgende:
Ik kon m gewoon niet laten liggen
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet een echte, maar ik snap het niet helemaal.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet een echte, maar ik snap het niet helemaal.
Het is een rode vinyl maar ik heb m gewoon uit de platenzaak en op ebay staan ze de laatste tijd ook echt voor weinig te koop.
De repress zou echter pas in mei komen ofzo..
http://www.discogs.com/release/487621quote:t's basically all josh and alfredo, limited to a single pressing of 3000. [2500 black, 198 green, 302 orange/yellow] There are 198 or so blue vinyl versions and a handful of swirl/splatter colored vinyl that were released direcly by the band.
Under license from loosegroove records and released by man's ruin records.
Inner Gatefold photo from "The Pin-Up", A Modest History by Mark Gabor, copyright 1972 Universe Books, NY.
Bootleg warning: There are a couple bootlegs of this out there originating from Germany. The original has the MR-151-A on one side of the runout at the 6 o'clock position and L-50953 at the 12 o'clock position.
The first bootleg was easy to spot because it has no serial number on the runout only one the jacket. The latest latest fake has "MR-151-A/L-50953" written all together on side A and "MR-151-A/L-50953X" on side B.
Additionally any LPs pressed on red vinyl are a bootleg tip off.
Je kunt ook op Marktplaats kijken voor een 2e hands Marantz, Dual of Thorens. Dit zijn goede tafels en afhankelijk van welk type aardig goedkoop te krijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef Braddie het volgende:
Er zit een RAF in Hilversum, Maar goed ik MOET een USB platenspelert hebben, Zo`n *normale* is nieuw niet meer te krijgen, En dat is best kut.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:24 schreef mr_cucumber het volgende:
Laatste vinyl aanwinst:
[ afbeelding ]
Mr Bungle - Disco Volante incl. 7"
Hoe zie ik (naast de dubbele groef) of het ene originele is? Heb hem uit een of andere webshop in Amerika.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]een originele
met dubbele groef ??? met 7'' van secret chiefs 3 ??
![]()
![]()
![]()
![]()
(heb ooit een bod van $200 op zon ding geplaatst maar was overboden)
Dat ziet er zeker goed uit!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:59 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Je kunt ook op Marktplaats kijken voor een 2e hands Marantz, Dual of Thorens. Dit zijn goede tafels en afhankelijk van welk type aardig goedkoop te krijgen.
Ik heb een tijd terug een Thorens TD-165 gekocht voor 5 tientjes
[ afbeelding ]
Ortofon OM20 elementje opgezet en klaar
Mijn laatste aanschaf is Blue Train van John Coltrane (oude druk) en nieuwe uitgaves van Miles Davis (Kind of Blue) en John Coltrane (A Love Supreme). Altijd leuk om deze klassiekers te hebben
Is die vers uit?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:42 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Die staat ook nog op mijn verlanglijstje, vette plaat
Ja ik kon m nergens vinden behalve in leiden zelf en via hun myspace.quote:
De reissue is 180 grams en de gewone niet geloof ik. En ik denk dat de originele niet groen is (ten minste dat heb ik nooit ergens gelezen) en de reissue heeft idd ook gewoon de 7''quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:35 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Hoe zie ik (naast de dubbele groef) of het ene originele is? Heb hem uit een of andere webshop in Amerika.
Het is groen vinyl, nr. 616 van 1000 volgens het stickertje op het plastic, met idd een groene 7" van secret chiefs.
Hou je die zwarte of doe je hem in aanbiedingquote:Op maandag 16 februari 2009 12:51 schreef mr_cucumber het volgende:
Kreeg een dag later ook de zwarte versie binnen, was even vergeten dat ik die ook besteld had. Maar aangezien ik die via de Large kreeg lijkt het me ook een reissue
Voorlopig hou ik hem nog even maar mocht ik hem in de aanbieding doen dan laat ik het je horen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hou je die zwarte of doe je hem in aanbieding
ik weet nog wel een geïntresseerde, * Bosbeetle wijst naar zichzelf
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:25 schreef Prisonbreaker het volgende:
tvp! Pas geleden "war of the worlds 2e hands gekocht. Ziet er als nieuw uit, originele persing en boek met alle songteksten. [ afbeelding ]
Voor 12,50 heb ik de bieding gewonnen. Ik had er nog wel meer voor over gehad!quote:
Op een QOTSA cd heb ik wel zoiets dat je helemaal aant begin terug moet spoelen, zodat je in de min komt met tijd zeg maar, dan staat er ook een hidden track op.quote:
Het zijn zijn 3 studio-albums in een box.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:20 schreef ralfseltje het volgende:
Heeft iemand hier die Nick Drake verzamelbox Fruit Tree. Hij ligt hier in de buurt in de winkel en twijfel of ik hem moet halen. Is het een mooie uitvoering? Kost 39 euro geloof ik.
Hij verkoopt op Ebay wel voor meer, is het wel een originele? (weet niet of die herdrukt is/wordt)quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Braddie het volgende:
Ik ga vrijdag de LP: U2- Discotheque halen nog helemaal in geseald voor slechts 20euro.
Is dit een beetje een normale prijs voor deze 3lp set?.
Groeten Bradley.
Voor originele Engelse persingen betaal je wel meer dan 5 euro, als het mono is helemaal.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef blckbb het volgende:
Valt best mee...
Abbey Road voor 5,- en Sgt. Peppers ook voor 5,-..
Voor de White Album en Magical Mystery tour betaal je wel wat meer... The White Album was dan ook een dubbel-LP en bij Magical Mystery Tour zit een erg uitgebreid boekje enzo...
Ik heb geen idee Het is volgens mij een originele(Hij heeft de zilveren hoes).quote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef n0r het volgende:
[..]
Het zijn zijn 3 studio-albums in een box.
De nieuwe herpersing zal idd rond de 40 euro kosten, de jaren 70 uitgave is wel wat duurder.
[..]
Hij verkoopt op Ebay wel voor meer, is het wel een originele? (weet niet of die herdrukt is/wordt)
[..]
Voor originele Engelse persingen betaal je wel meer dan 5 euro, als het mono is helemaal.
Welke?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Het is volgens mij een originele(Hij heeft de zilveren hoes).
Wait, wut?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:02 schreef arucard het volgende:
[..]
Op een QOTSA cd heb ik wel zoiets dat je helemaal aant begin terug moet spoelen, zodat je in de min komt met tijd zeg maar, dan staat er ook een hidden track op.
De klaphoes, PCS 7027 stereo, PMC 7027 mono?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:15 schreef blckbb het volgende:
mijn sgt. peppers is engelse persing hoor.
PCS 7027 stereo is het maar alleen de cut-out zit er (heel) bij.. plaat en hoes verkeren in goede staatquote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef n0r het volgende:
[..]
De klaphoes, PCS 7027 stereo, PMC 7027 mono?
Die staat in de Rare Record Price Guide 2010 £100 (m) en £110 (s), als je de inserts erbij hebt en dit in mintstaat verkeerd.
Ja idd er zijn meerdere albums met nummers in de min tracks and op songs for the deaf idd ook. Maar zougauw je je cd in een computer gooit laat het rip programma precies zien waar alles staat. En je kunt er ook altijd bij. bij zo'n dubbele groef kan het zijn dat je hem jaren nooit hoortquote:Op maandag 16 februari 2009 20:02 schreef arucard het volgende:
[..]
Op een QOTSA cd heb ik wel zoiets dat je helemaal aant begin terug moet spoelen, zodat je in de min komt met tijd zeg maar, dan staat er ook een hidden track op.
Wut wut wut!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Songs for the Deaf. Te wazig wat je dan hoort.
Op songs for the deaf staat die. Gelijk aan het begin terugspoelen en dan krijg je "The Real Song For The Deaf" te horen.quote:
The Real Song for the Deaf inderdaad... Allemaal van die wazige tonen worden er dan geproduceerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef arucard het volgende:
[..]
Op songs for the deaf staat die. Gelijk aan het begin terugspoelen en dan krijg je "The Real Song For The Deaf" te horen.
EDIT:Oh had niet ver genoeg doorgelezen zie ik![]()
Ohja ik zie idd dat het bij nummer 10 is van 3 dollar bill, maar die speelt ie gewoon af als je de cd laat lopen dus dat kende ik welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
haha allemaal mensen die duidelijk niet zijn opgegroeid in de 90s, bijna alle cds hadden dat soort truukjes limp bizkit heeft nummers tussen elk nummer in de - minuten. bijna elke cd had zo'n lang stuk met aan het einde nog iets etc.
gelukkig zijn ze daar mee gestopt
Wou al zeggen!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Eindhoven(ver weg, verder niets mis mee hoor)
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:35 schreef Goover het volgende:
Deze week heb ik op 7 inch binnen gekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Rekjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die heb ik ookGister Yellow Submarine van The Beatles gekregen, Dynasty van Kiss en The Rising of the Zeppelin van Led Zeppelin
![]()
Nu alleen nog die rekjes van de Waaghals ophangen aan m'n muur, die heb ik al meer dan een jaar liggen
Gaaf ik zag hem liggen bij mijn platenzaak en hij heeft een hele mooie dikke kartonnen hoesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef trebremmit het volgende:
Ik heb deze vandaag besteld!
Vooral nummer drie van dit album is waanzinnig mooi.
[ afbeelding ]
O ja, ik moet echt snel nog weer eens de platenbakken van minstrel music checken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gaaf ik zag hem liggen bij mijn platenzaak en hij heeft een hele mooie dikke kartonnen hoes
ze hebben bijna alles van color haze liggen, mss moet ik er vandaag ook maar ff langsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja, ik moet echt snel nog weer eens de platenbakken van minstrel music checken.
Jammer dat hun online shop het niet doet. Ik wil in mijn toekomstige woonkamer LP hoezen gaan ophangen. Maar die houten hoezen zijn veels te duur bij die onlineshops...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zulke als in deze post:
Vinyl (4)
3,90 per rekje bij de Waaghals.
Wtf, ben ik daar jaren vrijwel dagelijks naar binnengelopen is me dat nooit opgevallenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
vlak naast het binnenhof zit een klein gabber winkeltje
vrij onopvallend winkeltje er hang alleen wat vinyl voor de ramen ben er zelf nooit naar binnen geweest eigenlijk (mijn gabber periode ligt ver achter mequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:57 schreef Dzy het volgende:
[..]
Wtf, ben ik daar jaren vrijwel dagelijks naar binnengelopen is me dat nooit opgevallen
Ik heb toevallig via ebay ontzettend goedkoop zo'n houten hoezen gekocht. In verschillende kleuren en ook nog eensgoede kwaliteit ook. Passen alleen geen 3LPs in maar het ziet wel verdomd prachtig uit als enkele meesterwerkjes de muren versierenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jammer dat hun online shop het niet doet. Ik wil in mijn toekomstige woonkamer LP hoezen gaan ophangen. Maar die houten hoezen zijn veels te duur bij die onlineshops...
En beter nog... Link?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb toevallig via ebay ontzettend goedkoop zo'n houten hoezen gekocht. In verschillende kleuren en ook nog eensgoede kwaliteit ook. Passen alleen geen 3LPs in maar het ziet wel verdomd prachtig uit als enkele meesterwerkjes de muren versieren
Ja he.... De meeste zijn in goede staat, En er zitten ook wel wat zeldzame bij(Die van de bluffers bijvoorbeeld)... Maar sommige zijn echt grijs gedraait(Zit heel veel ruis doorheen).quote:
Godver!!!.....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:00 schreef timbob het volgende:
[ afbeelding ]
tweedehandswinkels hoera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |