abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_63051415
Gisteren nog een paar opgepikt in de Saturn in Antwerpen, mooi aanbod hebben ze daar


op 180g

Voor allebei samen zo'n 27 ¤ dacht ik
pi_63051811
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:45 schreef Ewout1 het volgende:
Gisteren nog een paar opgepikt in de Saturn in Antwerpen, mooi aanbod hebben ze daar

[ afbeelding ]
op 180g
[ afbeelding ]
Voor allebei samen zo'n 27 ¤ dacht ik
Die onderste moet ik nog bemachtigen...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_63064721
Die van the Stooges heb ik ook, geweldig album.
pi_63144552
Hier nog wat singles die ik in de afgelopen maanden heb gescoord, later wel wat meer.


Stax single van Rufus & Carla Thomas


Led Zeppelin


Outsiders singletje


Clarence Carter

Nog meer mensen die singles sparen?
Voorheen Prep2Fight
pi_63149620
Die van LedZep is tof! Spaar zelf geen singles, onlangs wel een stuk of 30 gekregen.. af en toe koop ik singles op vinyl, meestal Britpop.
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_63154228
Dat moet je houden zo! Het is zooo verslavend ><
Voorheen Prep2Fight
pi_63171526
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Dat moet je houden zo! Het is zooo verslavend ><
Zeg dat wel. Heb altijd de neiging om zo'n hele zaak leeg te kopen
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:48:58 #58
11502 nipeng
The last ride is free
pi_63240141
Onlangs Faust / Nurse With Wound ~ Disconnected gekocht. Ubermooi vinyl

quote:
FAUST / NWW - DISCONNECTED SPECIAL DOUBLE VINYL LP

Available for order now after what seems like an eternity. The first 1000 copies of this will be a 2 LP set. This contains the "Disconnected" album on sides 1 & 2, and sides 3 & 4 contain exclusive previously unreleased Faust and NWW material. Side three is pure Faust, from the "Disconnected" session, three tracks totalling over 20 minutes. Side four is pure Nurse With Wound, one long track, clocking in at almost 10 minutes. The double LP will also be pressed in clear yellow vinyl and be housed in a beautiful gloss laminated sleeve.

Price is £18 plus P&P, which is £6.70 worldwide.
Er staat wel clear vinyl maar de platen zijn voor de helft clear en voor de andere helft non-clear (een donkergrijs/blauw en de ander rose). Ziet er echt goed uit.

Ik heb nog meer mooi spul gekocht.

Zoals wat spul van het Dirter Label.

quote:
Obscure, accessible, incomprehensible and exceptional, OUARDA (THE SUBTLE ART OF PHYLLORHODOMANCY) is testament to the breathtaking production talents of Andrew Liles, arguably the most vital and original soundsmith of recent years. Limited Edition (600 Copies) Three sided neon pink and lime green coloured Vinyl LP.
^Echt een geweldig mooie luisterplaat.

quote:
This release, recorded in Tokyo in October 2007, will surprise a lot of people in its sheer beauty. This is a collaboration that works in the true sense of the word, with each artist complimenting the other over six long sprawling tracks each occupying the whole of a side.

The set comes housed in a gloss laminated sleeve on 140 gm vinyl - yes, that’s 140 gm vinyl; the quality is superior to thick 180 gm (and we have finally had this proved to us by a very patient expert in this field) and is limited to just 1000 copies.
Merzbow haters, laat je niet afschrikken. Dit is een hele toegankelijke sfeervolle release.
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:02:58 #59
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_63245397
Vinyl

Ik heb het een tijdje terug weer helemaal herontdekt, en toen ook gelijk maar alle lp's van mijn ouders naar mijn kamer gehaald, hoop 'nieuwe' muziek ontdekt daardoor. Tegelijkertijd ook in de stad een winkeltje ontdekt die voor 2 tot 5 euro 2e-hands platen heeft, dus daar ben ik ook meteen vaste klant geworden.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_63257854
2-5 euro waar vinden mensen die winkeltjes. Ik loop altjd per ongeluk die veel te dure uitzuig-winkels in.
30- voor een 12" enzo.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63274193
Gisteren een Kenwood Fullautomatic Turntable KD 67F (met tangentiale arm, forward, reverse, & repeat) gekocht via Marktplaats.

pi_63274525
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:17 schreef Man-E-Faces het volgende:
2-5 euro waar vinden mensen die winkeltjes. Ik loop altjd per ongeluk die veel te dure uitzuig-winkels in.
30- voor een 12" enzo.
Kringloopwinkel.

Heb ik er 3 vandaan. Maar ben pas begonnen. Zou het ook wel willen weten waar je ze nog meer kan kopen. Ik hoop ook dat de Mediamarkt de Vinyl-afdeling gaat uitbreiden.
  maandag 17 november 2008 @ 00:09:37 #63
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_63278100
Ik liep er laatst toevallig voorbij in het centrum hier. Ze hebben ook wel duurder spul en wat cd's enzo, maar het merendeel waren toch goedkope platen. Ik ben alleen bang dat nagenoeg niemand wat aan 'mijn' adresje heeft, aangezien ik in Zweden woon.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_63311189
Ik denk dat ik mijn oude vinyl hobby ook weer eens ga ophalen. Leuk, verslavend en duur.

Eerst maar eens een goede pick-up, of misschien wel zo'n modern USB ding. Iemand nog tips?

Een van mijn favoriete singletjes: Never understand van JAMC
pi_63395737
Ben sinds een paar weken bezig met deze snel verslavende hobby..
Via marktplaats al het één en ander opgesnord, te beginnen met een Philips 212 speler. Heb wel nog een nare brom, dus er zal nog wel even naar de aarding gekeken moeten worden.
Ook heb ik al een begin gemaakt aan een kleine collectie 60's, 70's en 80's rock en pop. Tot nu toe staat dit in de kast:
- The Beatles - Sergeant Pepper..
- Steve Miller Band - Fly Like an Eagle
- Pink Floyd - Dark Side of the Moon
- Dire Straits - Love Over Gold
- Dire Straits - Brothers in Arms
- U2 - Rattle 'n Hum
Ik zoek nu naar LP's van Led Zeppelin, Jimi Hendrix, The Who, The Kinks, Jefferson Airplane, Creedence Clearwater, etc.
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 11:23:15 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_63399302
voor mensen in het oosten van het land kan ik minstrel music aan de asserdorperstraat in zwolle aanraden erg mooi en divers aanbod.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_63410417
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
voor mensen in het oosten van het land kan ik minstrel music aan de asserdorperstraat in zwolle aanraden erg mooi en divers aanbod.
was idd een geweldige shop, daar moet je niet heengaan met al te veel geld op zak
nee, jij dan!
pi_63410668
Iemand een tip voor een goeie (kope) tweedehands zaak in Zuid-Limburg? (mag ook vlak over de grens)
pi_63415596
Mede vinylfanaten

Van het weekend is weer de Mega Platen en CD beurs in de jaarbeurs.
pi_63416110
Ik weet nog wel een verkooppunt in Japan voor toffe LP's inclusief japanse dingetjes erop.
De score was
- U2- New Years Day
- Fripp & Eno - No pussyfooting
- King Crimson - Discipline
- Beatles - Please Please Me.
Eigenlijk had ik nog veel meer willen meenemen, maar het was zo zwaar!
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 21:33:40 #71
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_63416204
Mijn nieuwste aanwinsten:

yann tiersen & jayz | comptine d´un autre
fragma | toca's miracle 2008 (remixes)
butch | papillon ep
energy 52 | cafe del mar 2008
disconauts | vol. 6
phil nyl | a new rocca was born
various | accapella heaven vol
stefan von keil *las | wir tanzen ganz in w
raymix | quebec sessions edit

jayz is overigens niet Jay Z, die rapper
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_63427362
(zie hieronder)

[ Bericht 92% gewijzigd door Rory78 op 22-11-2008 13:27:50 (sorry, te snel met de button) ]
pi_63427390
Waar halen jullie nu zoals je plaatjes vandaan? Internet (marktplaats, speurders, ebay, etc.), rommelmarkten (in de bakken), speciaalzaken? Wat zijn gangbare, normale prijzen eigenlijk (uiteraard afhankelijk van de staat en de originaliteit)?
Zit trouwens een beetje in het lokale bandjes gebeuren (pluggen / boeken / promoten / organiseren) en heb nu ook een bandje gespot (jonge gasten!) die hun EP op vinyl gaan uitbrengen. Waar kun je dit eigenlijk zoal (laten) doen?
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:39:53 #74
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63427660
Persen van vinyl is hier al eens ter sprake gekomen, dus je zou even kunnen teruglezen. Ik meen me te herinneren dat het in Nederland nog maar op 1 plek kan, maar weet er het fijne niet meer van.

Wat betreft platen kopen, ik ben niet goed thuis in de tweedehandsmarkt op internet. Ik ga wel morgen naar Utrecht voor de platenbeurs in de jaarbeurs. Mocht je niks te doen hebben, kun je daar een kijkje nemen, www.recordplanet.nl. Verder koop ik op internet voornamelijk nieuw vinyl. Ik winkel graag bij Señor Hernandez en Amazon.co.uk als de eerste het niet heeft.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_63428373
Thnx, Angel; ik ga wat dieper zoeken..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')