Alleen maar omdat ik jou vaker zie dan m'n eigenste vriendjequote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef m-kay het volgende:
[..]
Hoe kan je nu te laat zijn als je om kwart over 7 al op bent?.
Maar ik vind warrel d'r gedrag een beetje eng. Net zaten we op de bank en keek ze me zo aan...en vroeg ze of we niet vriendje en vriendinnetje zouden kunnen worden. Vervolgens maakte ze allemaal rare bewegingen met d'r tong. Maar ze heeft niet gezegd dat ze met me wil verkeren. Wat moet ik nu!?!?!?!!
Kusjes,
een verwarde vis.
Pure liefde!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:57 schreef warrel het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik jou vaker zie dan m'n eigenste vriendjeHet zou gewoon wel handig zijn
![]()
Liefdequote:
En jij maakt hem steeds stuk.. Hmmquote:Op donderdag 27 november 2008 17:47 schreef warrel het volgende:![]()
M-Kay maakt ook steeds mijn fiets.. Hmm
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En jij maakt hem steeds stuk.. Hmm
Ik kwam ook bij mijn vriendin vandaanquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 15:57 schreef warrel het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik jou vaker zie dan m'n eigenste vriendjeHet zou gewoon wel handig zijn
![]()
Oh, en McD, wat deed jij zo laat op het station? Was al die kots van jou?
Denk het niet, veel te drukquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef m-kay het volgende:
Gaan er nog mensen naar het Flatfeest vanavond?
Mijn mooie laarsjes zijn heel mooi gemaaktquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kwam ook bij mijn vriendin vandaan [ afbeelding ] Zag je lopen maar had geen zin om te schreeuwen.
En ja die kots was ranzig![]()
-edit-
oh en hebben je modderstampers het overleefd?
quote:
quote:
Ja tof! Ik heb me wel vermaakt op de 2e en de 5e. Topfeestje!quote:
...Dat heb jij vaker de laatste tijd, begrijp ikquote:Op zondag 30 november 2008 05:02 schreef warrel het volgende:
[..]
Mijn mooie laarsjes zijn heel mooi gemaaktIk kon 'm wel zoenen!!
Ho, hebben we hier een insider aan het woord?quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef KingsCrossFire het volgende:
[..]
...Dat heb jij vaker de laatste tijd, begrijp ik
Ik weet niet wie het isquote:Op zondag 30 november 2008 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ho, hebben we hier een insider aan het woord?
Lampjes op batterijen FTWquote:
Bij de praxis hebben ze setjes voor 5 euro!quote:
Ik had al een achterlampje gekocht in de TU-wijk voor 2,50.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij de praxis hebben ze setjes voor 5 euro!
(al kan het vast nóg goedkoper bij de euroland ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |