Jaaaa present!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hier waren we gebleven, dus.
Gaan er nog mensen volgende week naar Crossing Border in Den Haag? Spelen wel leuke bandjes. Moet zelf nog even kijken of ik het geld ervoor heb.
Jazeker. Deathcab for Cutiequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hier waren we gebleven, dus.
Gaan er nog mensen volgende week naar Crossing Border in Den Haag? Spelen wel leuke bandjes. Moet zelf nog even kijken of ik het geld ervoor heb.
Hmm, vind het eerlijk gezegd niet veel...quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:50 schreef chansadres het volgende:
Little Joy - Little Joy (Rough Trade)
[ afbeelding ]
De nieuwe plaat van de Strokes drummer Fabrizio Moretti. Favoriete plaat van het moment voor mij.
[..]
Album word in zijn geheel gestreamd op de MySpace
Yup. En hoe vaker ik 'm beluister des te beter ik 'm ga vinden. Echt een topplaat!quote:Op maandag 3 november 2008 10:52 schreef bigshadow het volgende:
Parts and labor denk ik Z.
Ha! Dit wordt een gekkenhuisquote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga vanavond naar No Age, met White Circle Crime Club en Lightning Bolt (als het er nog van komt ivm schoolwerk iig).
Ik zei net op last.fm dat ik hoopte dat het om 23.00 was afgelopen, zodat ik keurig de trein van 23.25 kan pakken. Krijg ik een shout van Vera: wss is het om 12 uur afgelopen en No Age speelt als laatste.quote:
Ah was jij dat (ik ben die boven je dusquote:Op woensdag 5 november 2008 13:03 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik zei net op last.fm dat ik hoopte dat het om 23.00 was afgelopen, zodat ik keurig de trein van 23.25 kan pakken. Krijg ik een shout van Vera: wss is het om 12 uur afgelopen en No Age speelt als laatste.
Daar heb ik toch niets aanIk kom echt wel een beetje voor No Age, maar ik maak er sowieso een toffe avond van (in mijn eentje
)
Ik heb morgen een tentamen dus lig liever in mijn eigen bedje rond een uur of 1quote:Op woensdag 5 november 2008 13:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ah was jij dat (ik ben die boven je dus)! Mja in Vera is het vrijwel nooit om 23 uur afgelopen, meeste concerten beginnen om half elf. Je kunt misschien slapen in Simplon? Niet duur geloof ik. Of blijven hangen in Groningen tot je de eerste trein terug kunt pakken, genoeg kroegjes die tot laat open zijn. Of dat zo tof is in je upppie is weeer wat anders.
Er zijn niet voor niks hertentamensquote:Op woensdag 5 november 2008 13:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen dus lig liever in mijn eigen bedje rond een uur of 1
Ik heb nu al geleerd hèquote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niks hertentamens
Ik denk het wel. Maar is nog een beetje vroeg, zal 'm deze week nog eens een paar keer grondig aan m'n keuring onderwerpen. De shortlist voor de jaarlijst dit jaar wordt echt enorm overigens.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:00 schreef emokid het volgende:
pfaf, waar zie jij Women eindigen in je toplijst van dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |