Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
En bovendien denk ik dat Aboutaleb wel eens verrassend sterk op 1 lijn kan zitten met LR als het om sommige zaken gaat, misschien meer dan met de Rotterdamse PvdA.
Daarom snap ik die verontwaardiging ook niet zo. Aboutaleb reageerde er trouwens heel goed op. Die man is echt heel diplomatiek.quote:
Het is nog in volle gang, maar ik vind het voornamelijk niks, vandaar "mislukt".quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vertel eens dan, google vindt niks.
Hij zit dan ook helemaal aan de rechterkant.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
En bovendien denk ik dat Aboutaleb wel eens verrassend sterk op 1 lijn kan zitten met LR als het om sommige zaken gaat, misschien meer dan met de Rotterdamse PvdA.
Waarschijnlijk is die discussie al op de achtergrond verdwenen na dit geruchtmakende interview met Teun van Os, scheidend voorzitter van de Adviescommissie voor Vreemdelingenzaken. Ten onrechte overigens, een dubbele loyaliteit kan in bepaalde zaken klemmen. Weet iemand of Aboutaleb ook eenimportbruidje heeft laten invliegen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:30 schreef SCH het volgende:Ik hoop van harte dat dat hele dubbele paspoortengezeik neit weer de kop op steekt. Dat vond ik zo genant.
stad nummer 5 ook sowiesoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waarom nou weer een PvdA'er. Is Rotterdam niet de stad naar. Van de 4 grote steden heb je er nu geloof 4! van de pvda. Over dictatuur gesproken.
Het lijkt idd wel een laatste stuiptrekking van de geminimaliseerde PvdA.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waarom nou weer een PvdA'er. Is Rotterdam niet de stad naar. Van de 4 grote steden heb je er nu geloof 4! van de pvda. Over dictatuur gesproken.
Den Haag is VVD. Maar met de burgemeestersbenoeming is vanalles mis, ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
En PvdAburgemeester nummer vijf ook:quote:
quote:Rotterdam krijgt meestal PvdA-burgemeester
ROTTERDAM (ANP) - Met Ahmed Aboutaleb krijgt Rotterdam voor de vijfde maal in zijn geschiedenis een PvdA-burgemeester. De laatste rode burgervader was Bram Peper, die in 1999 werd opgevolgd door VVD'er Ivo Opstelten.
Daarvoor leidden sociaaldemocraten André van der Louw (1974-1981), Willem Thomassen (1965-1974) en Gerard van Walsum (1952-1965) de havenstad. Bovendien is Aboutaleb de eerste Nederlandse burgemeester van Marokkaanse afkomst. Opvallend is dat het CDA, de grootste regeringspartij, momenteel geen enkele burgemeester levert in de vier grote Nederlandse steden.
De PvdA levert nu drie van de 'grote' burgemeesters: ook in Amsterdam (Job Cohen) en Utrecht (Aleid Wolfsen) staat een PvdA-politicus aan het roer. Alleen Den Haag kent sinds dit jaar met Jozias van Aartsen een burgemeester van liberale signatuur.
Klinkt als een goed idee, nu de leeftijd om verplicht te gaan werken nog omhoog naar 65.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is nog in volle gang, maar ik vind het voornamelijk niks, vandaar "mislukt".
Meer info: http://www.fnvjong.nl/Werkleerplicht/default.asp
Je kunt beter gewoon onderzoek doen naar dat soort dingen in plaats van halve beschuldigingen te posten op een forum.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:34 schreef schoelje het volgende:
Ten onrechte overigens, een dubbele loyaliteit kan in bepaalde zaken klemmen. Weet iemand of Aboutaleb ook eenimportbruidje heeft laten invliegen?
Ben geen fan van 020, maar hij lijkt me een hele goede.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is godverdomme nog een landverrader ook hij hoort in of Marokko of Amsterdam!
Dit lijst is voor mij een eye-opener en schokkend te noemen. Dat burgemeestersreferendum moet er echt snel komen want zo gaat het niet langer.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:40 schreef borisz het volgende:
Provinciehoofdsteden.
Groningen → PVDA
Leeuwarden → PVDA
Assen→ PVDA
Zwolle → VVD
Lelystad → PVDA
Haarlem → PVDA
Utrecht → PVDA
Den Haag → VVD
Arnhem → VVD
Den Bosch → CDA
Middelburg → VVD
Maastricht → CDA
Van de provinciehoofdsteden 5maal PvdA.
En natuurlijk Amsterdam en Rotterdam ook PVDA.
overige steden
Tilburg --> PVDA
Almere --> CDA
Bij eerdere berichtgeving vanavond kwam Sorensen uitgebreid aan het woord. En die stond ècht te trillen van woede, geloof me. Over dat hij NIETS mag zeggen, dat pas over 75 jaar naar buiten zal komen wat er 'binnen allemaal gebeurd is' (quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij zit dan ook helemaal aan de rechterkant.
En wat is dat met dat "trillen van woede"? Ik zag alleen maar een zure Pastors die verontwaardigd was dat híj niet mee had mogen beslissen. Tsja, dat wist je van te voren ook wel.
Zie kleine update van die post. Paar kleine foutjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef schoelje het volgende:
[..]
Dit lijst is voor mij een eye-opener en schokkend te noemen. Dat burgemeestersreferendum moet er echt snel komen want zo gaat het niet langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |