oh help.. ik heb een jongen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de prijzen van Playmobil word je nog veel misselijker.
ja dat is echt bizar inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de prijzen van Playmobil word je nog veel misselijker.
Ja ik heb eens wat rond zitten neuzen, het viel me alles mee eigenlijk. Maar serieus, die kleine gele brandweerwagen kost $ 69,99 op Amazon. "Only 1 in stock! ORDER NOW!!"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:38 schreef es70 het volgende:
Kan ik niet vinden. Maar het ging me meer om het feit dat jij zo opkeek van die prijs...
Enig idee wat Baby Born of Barbies kostenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh help.. ik heb een jongen..
miss issie homo en kan ik poppen gaan kopen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Enig idee wat Baby Born of Barbies kosten.
Net zoveel als je zelf wiltquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
gelukkig wist ik van tevoren dat het geld ging kosten
die hou ik erin!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:46 schreef es70 het volgende:
Ik ben trouwens een vreselijk vervelende moeder, geef ook altijd iig één boek. De Slegte.
Boekenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:46 schreef es70 het volgende:
Ik ben trouwens een vreselijk vervelende moeder, geef ook altijd iig één boek. De Slegte.
Ben zelf een behoorlijk fanatiek lezer, dat weten zequote:
Haha... Daar denken mijn kinderen toch anders overquote:
quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
daarom is fok natuurlijk ook zo traag, ze zitten allemaal mee te lezenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet of Prorail erachter zit, maar een paar dagen te laat gelukkig: De aliens zijn er
Geef die groene lelijkerds een biertje!
Ze hebben geen email daar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom is fok natuurlijk ook zo traag, ze zitten allemaal mee te lezen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben geen email daar?zooitje faalhazen
email is daar allang vet achterhaaldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben geen email daar?zooitje faalhazen
Gewoon online hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Waar is marc btw? En dan heb ik het niet over MPG.
Marcb.. nou je het zegt ..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Niet meer zoveel op Fok! zei hij laatstquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |