SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Yepquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:29 schreef DuTank het volgende:
Mongolië?
Links bedoel je? Vraag komt eraanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:32 schreef qonmann het volgende:
daar rechts, net geen vierlandenpunt helaas
links jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Links bedoel je? Vraag komt eraan
Blijft moeilijk..quote:
ja die...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:40 schreef tomtomaat het volgende:
Dennis Rodman bedoel je?
Ik zal het puntje even toekennen.quote:
Goed genoeg, ik wilde dit even op gang helpen.quote:
Volgens mij had je -Iets met- en dat vraagteken weg kunnen latenquote:
Ik had al een vermoeden dat farmacon iets met medicijnen te maken heeft omdat ik het afgeleid had van farmacologie.Maar ik wou graag het precieze antwoord hebben.Heb het net gecheckt op wiki en je kan het inderdaad niet zomaar uitleggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:09 schreef Briggy het volgende:
[..]
Volgens mij had je -Iets met- en dat vraagteken weg kunnen laten
Briggy+1quote:
Onlangs nog een documentaire over gezien. Interessant eilandje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Griend. Ooit eens iets over op de basisschool gehad.
gecheckt is goedquote:
Dat weet ik niet...quote:
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Komt me trouwens wel bekend voor...
Die ken ik dan weer niet...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:25 schreef lubje25 het volgende:
o ja dat is die vrouw die palin speelt op comedy central en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |