HIj staat nog gewoon 8e hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:25 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Fatzo op love gebroken. Del Potro heeft nu praktisch gewonnen, 5*-2, tweede set.
Doei Nalby uit het toernooi en de top 10
Whaaaaaa, dat weet ik nog. Was ook iets met die bloemenbakkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vorig jaar sprong er tijdens de finale ineens een sproeier aan... Of een brandslang ofzo..
Hier stond Federer daar op te wachten:
Niks aan de hand natuurlijk.quote:Rafael Nadal has pulled out of the Madrid Masters doubles competition as a precautionary measure due to a slight muscle injury.
The Spaniard had been due to partner compatriot Carlos Moya in the second round of the doubles against fourth seeds Mahesh Bhupathi and Mark Knowles on Wednesday afternoon, but he withdrew from that match due to slight pain in the lumbar and upper leg region.
Nadal is intending to continue in the singles competition though, where the world number one will face 15th seed Richard Gasquet in the third round.
Een groffe -400 punten niet, als ik zo een blik op de rankings werp, maar inderdaad, wel iets van positie 9 of zo. Nou ja, dan duurt het nog twee wekenquote:
Jawel hoor. Hij staat op dit moment nog 8e.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:54 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
- een groffe 400 punten niet, als ik zo een blik op de rankings werp.
Slecht nieuwsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:59 schreef TheGeneral het volgende:
La Lopez verslaat Wawrinka, 6-4 6-4.
Zeer waarschijnlijk wel. Met Blake, Wawrinka, Ferrer en Gonzalez al uitgeschakeld zijn er weinigen die hem redelijkerwijs in kunnen halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef kleinzusje het volgende:
Blijft Rodd wel in de Masters als hij dit niet wint ?
Ja, hoewel die er volgende ronde ook uit ligt. Parijs is dus nog zeer belangrijk voor een aantal spelers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Voor Del Potro ziet het er goed uit nu
Ah, ok thx !quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel. Met Blake, Wawrinka, Ferrer en Gonzalez al uitgeschakeld zijn er weinigen die hem redelijkerwijs in kunnen halen.
Simon en Tsonga kunnen hem (nog net) voorbij komen, maar hebben daar allemaal winst voor nodig (toernooiwinst).
Het gaat wel afhangen van Parijs, dan.
Hij mag hierna tegen de winnaar van Tsonga-Federer... kan me zonnigere vooruitzichten voorstelllen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Voor Del Potro ziet het er goed uit nu
Ik hoop dat het Federer gaat worden, tijd om de criticasters (XL) de mond te snoeren. Tsonga is overigens ook een fantastisch match-up..sowieso een kraker.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:19 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Hij mag hierna tegen de winnaar van Tsonga-Federer... kan me zonnigere vooruitzichten voorstelllen.
Ja....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:42 schreef wimderon het volgende:
Richie gaat alweer lekker om met z'n kansen
Ach, die ene keer dat gebeurd. Misschien 2 keer. Maar meer niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lijkt me wel frustrerend als je in een servicegame van je tegenstander op 30-30 een supervolley slaat, maar dat je dan toch nog gepasseerd wordt(Gasquet)
Niet veel. 4-6 2-6 verlorenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:26 schreef Nalbandian het volgende:
Wat heeft Nalbandian gemaakt tegen Del Potro?
Alle Masters-toernooien zijn al HEEL lang niet op het open kanaal. Sport 1 zendt het uit, verder zijn er zat streams die ieder topic tig keer genoemd worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:04 schreef F777 het volgende:
Waar zijn de wedstrijden te bekijken? Net even op Eurosport gekeken, daar is niets te zien
Ja idd, of 7-6 6-7 7-6, misschien 6-7 7-6 7-6.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:15 schreef Chriz2k het volgende:
Volgende wedstrijd 7-6 7-6 voor Djokovic, hebben we dat ook weer gehad.
Monfils-Murrayquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Programma voor morgen:
14.00u: Monfils-Murray
Niet voor 16.00u: Federer-Del Potro
20.00u: Nadal-Lopez
Daarna: Djoko/Ivo-Simon
Met alleen een service kun je niet 14e in de wereld staan. Hij tennist natuurlijk wel een stuk minder dan de wereldtop, maar hij kan redelijk wat mannen in de top 100 in de rally redelijk bijbenen imo. Anders kun je niet zo hoog staan en 4 toernooien winnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Wat kan die Karlovic toch ongelooflijk slecht tennissen zeg.![]()
Ik zie het elke keer, maar het blijft me verbazen.
Nou, ik zie hem toch 95% van zijn wedstrijden winnen puur op zijn service. De rally verliest hij zowat 9/10 keer. Tegen vrijwel iedereen. Door zijn service wint hij makkelijk zijn eigen games. En er wordt door de tegenstander vaak angstig gespeeld in eigen service games omdat ze als de dood zijn dat ze gebroken worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met alleen een service kun je niet 14e in de wereld staan. Hij tennist natuurlijk wel een stuk minder dan de wereldtop, maar hij kan redelijk wat mannen in de top 100 in de rally redelijk bijbenen imo. Anders kun je niet zo hoog staan en 4 toernooien winnen.
Hoewel ik het normaal geen ramp vind als Djoko verliest, vind het ik het nu wel jammer. Karlovic zou eigenlijk elke 1e ronde uitgeschakeld moeten worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kutwedstrijd, kutwinnaar, antitennis... bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |