Slecht nieuwsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:59 schreef TheGeneral het volgende:
La Lopez verslaat Wawrinka, 6-4 6-4.
Zeer waarschijnlijk wel. Met Blake, Wawrinka, Ferrer en Gonzalez al uitgeschakeld zijn er weinigen die hem redelijkerwijs in kunnen halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef kleinzusje het volgende:
Blijft Rodd wel in de Masters als hij dit niet wint ?
Ja, hoewel die er volgende ronde ook uit ligt. Parijs is dus nog zeer belangrijk voor een aantal spelers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Voor Del Potro ziet het er goed uit nu
Ah, ok thx !quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel. Met Blake, Wawrinka, Ferrer en Gonzalez al uitgeschakeld zijn er weinigen die hem redelijkerwijs in kunnen halen.
Simon en Tsonga kunnen hem (nog net) voorbij komen, maar hebben daar allemaal winst voor nodig (toernooiwinst).
Het gaat wel afhangen van Parijs, dan.
Hij mag hierna tegen de winnaar van Tsonga-Federer... kan me zonnigere vooruitzichten voorstelllen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Voor Del Potro ziet het er goed uit nu
Ik hoop dat het Federer gaat worden, tijd om de criticasters (XL) de mond te snoeren. Tsonga is overigens ook een fantastisch match-up..sowieso een kraker.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:19 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Hij mag hierna tegen de winnaar van Tsonga-Federer... kan me zonnigere vooruitzichten voorstelllen.
Ja....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:42 schreef wimderon het volgende:
Richie gaat alweer lekker om met z'n kansen
Ach, die ene keer dat gebeurd. Misschien 2 keer. Maar meer niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lijkt me wel frustrerend als je in een servicegame van je tegenstander op 30-30 een supervolley slaat, maar dat je dan toch nog gepasseerd wordt(Gasquet)
Niet veel. 4-6 2-6 verlorenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:26 schreef Nalbandian het volgende:
Wat heeft Nalbandian gemaakt tegen Del Potro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |