Op de dag dat dat doordringt tot de bewindvoerders mag de vlag in top.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:58 schreef L.Denninger het volgende:
Goed plan.
Maar niet alleen Marokkanen hoor, gewoon al het straattuig.
(Ik weet niet waarom jij het in je TT over Marokkanen hebt, de beste man rept zelf met geen woord over Marokkanen)
Gewoon zorgen dat je hun aanzien en status afpakt, dat voelen ze het meest.
En de uurtarieven op een bordje er bij hangen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef WeMan het volgende:
eigenlijk moet je die gasten naakt in een groot glazen huis plaatsen midden op de Dam..
en een aantal gangbangers er bij zetten zodat ze niet in slaap willen vallen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
En de uurtarieven op een bordje er bij hangen.
Zolang ze het zelf helemaal geweldig vinden als marokkanen onder elkaar, levert het alleen maar statusverhoging op. Wat anderen ervan vinden zal ze weinig boeien, als hun eigen groep het maar leuk vindt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:11 schreef Afgoderij het volgende:
Marokkanen vernederen zichzelf al met die homo kleding van hun, en die handtasjes
Hij zegt simpelweg :quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:22 schreef Gia het volgende:
Kan iemand misschien even het idee hier geschreven neerzetten. Het filmpje doet het niet.
Hoe willen ze dat doen, dan? Wat je ook doet, ze vinden het stoer om aangepakt te worden, op welke manier dan ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:30 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hij zegt simpelweg :
Straattuig kun je het best aanpakken door hun status af te pakken. Je ziet tegenwoordig dat naar de gevangenis gaan iemand alleen maar stoerder maakt, daar moeten we vanaf. Verneder ze maar, laat ze voor lul staan voor hun eigen vrienden.
In een roze jack in hun eigen wijk 2 weken prullenbakken laten schoonschrapen ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen, dan? Wat je ook doet, ze vinden het stoer om aangepakt te worden, op welke manier dan ook.
Ga zelf dan maar kijken. Daar staan ze dan nog stoer bij te doen. En hun matties maar applaudiseren hoe goed ze die straf ondergaan!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
In een roze jack in hun eigen wijk 2 weken prullenbakken laten schoonschrapen ?
Het gaat er niet om hoe vervelend het is, het gaat erom dat ze voor lul staan voor hun vrienden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ga zelf dan maar kijken. Daar staan ze dan nog stoer bij te doen. En hun matties maar applaudiseren hoe goed ze die straf ondergaan!!
Misschien helpt het in sommige gevallen om ze varkensstallen uit te laten mesten. Dát vinden ze gegarandeerd wel heel vervelend.
Idd, maar het is natuurlijk niet de oplossing voor het probleemquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef speknek het volgende:
Amerikaanse toestanden in Nederland! Ik vind het wel een goed idee, laat ze maar in roze tutu propjes opruimen in de buurt.
Ik betwijfel of het geloof een grote rol speelt bij deze groep. Het gaat volgens mij veel meer om de omgangsvormen. Maar als je het bedoelt in de zin dat niemand het leuk vindt om een varkensstal uit te mesten, dan ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:06 schreef Gia het volgende:
Ga zelf dan maar kijken. Daar staan ze dan nog stoer bij te doen. En hun matties maar applaudiseren hoe goed ze die straf ondergaan!!
Misschien helpt het in sommige gevallen om ze varkensstallen uit te laten mesten. Dát vinden ze gegarandeerd wel heel vervelend.
Precies. Maar, het kan wel bij dragen aan het oplossen van het probleem. Want het probleem omtrent die jochies is misschien wel voor een groot deel status (en naar mijn mening een deel verveling + bagger opvoeding). Als dat dan zo belangrijk voor ze is, dan moet die jongens wel een alternatief geboden worden. In de vorm van een opleiding, een vak leren, een baan, iets waar men in de Nederlandse maatschappij in het algemeen wél of óók status aan kan ontlenen. Die jongens alleen maar tot op de veters afbranden leidt natuurlijk alleen maar tot meer frustratie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, maar het is natuurlijk niet de oplossing voor het probleem
Ali-b is de knuffel Marokkaan van de linkse kerk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:36 schreef WeMan het volgende:
ik vind het wel stom dat ze elke keer Ali B uitnodigen als het gaat om politieke problemen.. Net alsof hij de Marokkaanse ambassadeur is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |