ja kan ik niks aan doen dat ik me rijbewijs pas over 30 jaar moet halen , het is een toekomstige auto a future carquote:
mischien is zij wel de striptease! zou je ff raar opkijkenquote:
nou iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja kan ik niks aan doen dat ik me rijbewijs pas over 30 jaar moet halen , het is een toekomstige auto a future car
quote:
VETquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
hehe misschien mag ik daar wel mee rijden
met de ezel bedoel jequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
hehe misschien mag ik daar wel mee rijden
ik heb al een baan, maar ik daarvoor nu bij een klant die wel erg streng isquote:
ik mag niet eens fietsenquote:
ja ik verveel me de tering, dan krijg je dat soort dingenquote:
waarom raar??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mischien is zij wel de striptease! zou je ff raar opkijken
Oooh, kut zegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb al een baan, maar ik daarvoor nu bij een klant die wel erg streng is
allochtonen mogen altijd op een ezelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ik mag niet eens fietsen,wie weet wel op een ezel
Dubbel goed toch? En je ziet je vriendinnetje strippen en het brengt nog geld op ook!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:44 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom raar??eerder verlekkerd
![]()
tenzij je bedoeld dat je een stripster besteld en mijnlangskomt
tjah dan is het raar
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
allochtonen mogen altijd op een ezel
Wuahah Sgele got it all figured outquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dubbel goed toch? En je ziet je vriendinnetje strippen en het brengt nog geld op ook!
hmm geef mij deze maar:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
mijn toekomistige auto peugeot 340 , tja ik mag waarschijnlijk over 30 jaar pas mijn rijbewijs halen
[ afbeelding ]
Simpel:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm geef mij deze maar:
[ afbeelding ]
en jaa.. hij bestaat echt! Mazda Furai 3 rotor 2.0L non-turbo goed voor 612 pk!
[ afbeelding ]
ja als die bestaat heb ik er niks aanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm geef mij deze maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dubbel goed toch? En je ziet je vriendinnetje strippen en het brengt nog geld op ook!
ik wens je veel plezier met alle drempels hier in nlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm geef mij deze maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar een happy mealquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm geef mij deze maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lelijke bak ook nog isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wens je veel plezier met alle drempels hier in nl
welke ? nooit eentje gezienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wens je veel plezier met alle drempels hier in nl
Was dit al gezegd ofzo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah Sgele got it all figured out
Hier in het westen barst het ervanquote:
Mooi hier ook is echt niet normaal meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hier in het westen barst het ervan![]()
30km zones erbij
ook daar nooit eentje gezien , ohh wacht dat zag ik al sowieso nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
30km zones erbij
Inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
30km zones erbij
quote:
hahah nais , willen jullie voor mij geld inzamelen dat ik een aangepaste ezel kan kopen , die geschikt is voor gehandicapten ?quote:
Wuahah blinde geleide ezelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah nais , willen jullie voor mij geld inzamelen dat ik een aangepaste ezel kan kopen , die geschikt is voor gehandicapten ?
hier ook.. maar daar is een oplossing voorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
30km zones erbij
Ga jij maar met 80 schuin een drempel overquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:58 schreef renedis het volgende:
[..]
hier ook.. maar daar is een oplossing voor
schuin de drempels overaf en toe raak je alsnog wel eens wat maargoed, ik heb een flexibele bumper dus die " veert mee"
Dat doe ik standaard maarja het is wel brakquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:58 schreef renedis het volgende:
[..]
hier ook.. maar daar is een oplossing voor
schuin de drempels overaf en toe raak je alsnog wel eens wat maargoed, ik heb een flexibele bumper dus die " veert mee"
jaaa uuuuuhm.. in een 30 km zone mag je ook maar 30 rijden.. ik houdt me daar aanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga jij maar met 80 schuin een drempel over
in het begin is het wel grappig van: JEEJ, ik ben zo laag dat ik er schuin over moet..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard maarja het is wel brak
Ja hoef ik gelukkig niet maar af en toe is wel grappigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:01 schreef renedis het volgende:
[..]
in het begin is het wel grappig van: JEEJ, ik ben zo laag dat ik er schuin over moet..
later denk je: @#%^&*&^% moet ik nou ALWEER schuin er over
veel geleerd in die 15 min onniequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:06 schreef Logician het volgende:
15min training en toen mocht ik weer aan de tel
Training noemt ze datquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:06 schreef Logician het volgende:
15min training en toen mocht ik weer aan de tel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |