Hier in het westen barst het ervanquote:
Mooi hier ook is echt niet normaal meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hier in het westen barst het ervan![]()
30km zones erbij
ook daar nooit eentje gezien , ohh wacht dat zag ik al sowieso nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
30km zones erbij
Inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
30km zones erbij
quote:
hahah nais , willen jullie voor mij geld inzamelen dat ik een aangepaste ezel kan kopen , die geschikt is voor gehandicapten ?quote:
Wuahah blinde geleide ezelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah nais , willen jullie voor mij geld inzamelen dat ik een aangepaste ezel kan kopen , die geschikt is voor gehandicapten ?
hier ook.. maar daar is een oplossing voorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
30km zones erbij
Ga jij maar met 80 schuin een drempel overquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:58 schreef renedis het volgende:
[..]
hier ook.. maar daar is een oplossing voor
schuin de drempels overaf en toe raak je alsnog wel eens wat maargoed, ik heb een flexibele bumper dus die " veert mee"
Dat doe ik standaard maarja het is wel brakquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:58 schreef renedis het volgende:
[..]
hier ook.. maar daar is een oplossing voor
schuin de drempels overaf en toe raak je alsnog wel eens wat maargoed, ik heb een flexibele bumper dus die " veert mee"
jaaa uuuuuhm.. in een 30 km zone mag je ook maar 30 rijden.. ik houdt me daar aanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga jij maar met 80 schuin een drempel over
in het begin is het wel grappig van: JEEJ, ik ben zo laag dat ik er schuin over moet..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard maarja het is wel brak
Ja hoef ik gelukkig niet maar af en toe is wel grappigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:01 schreef renedis het volgende:
[..]
in het begin is het wel grappig van: JEEJ, ik ben zo laag dat ik er schuin over moet..
later denk je: @#%^&*&^% moet ik nou ALWEER schuin er over
veel geleerd in die 15 min onniequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:06 schreef Logician het volgende:
15min training en toen mocht ik weer aan de tel
Training noemt ze datquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:06 schreef Logician het volgende:
15min training en toen mocht ik weer aan de tel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |