M'n auto is wel nieuw, helaasch niet vetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe zo mooi gelukkig heb ik die luxe niet dat ze me auto zo vet vinden dat ze er in willen rijden
Hoi.. wtf zijn ze aan doen danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben er weer , ze hebben lekker zitten boren in de plafon![]()
Nouja, boren in het plafond dus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi.. wtf zijn ze aan doen dan
Is ze in de bonus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat klinkt als sm0kez zn moeder!
Tot morgenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Anyway, ik ga lekker naar huis m'n bed opzoeken (sorry)
Voor de mensen die morgen vrij zijn; Prettig weekend
En voor de rest: Tot morgen!
Kan het niet vaak genoeg zeggen Smokez! Die fiets van jou is VET!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n auto is wel nieuw, helaasch niet vet
[ afbeelding ]
Hier word ik dan wel weer vrolijk van:9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hoor , standaard tariefquote:
Hehe ik rij ook peugeot 106 uit 2001quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n auto is wel nieuw, helaasch niet vet
[ afbeelding ]
Hier word ik dan wel weer vrolijk van:9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja weet ik veel bekabeling , rookmelder's blabla ,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi.. wtf zijn ze aan doen dan
Prettig Weekend!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh god heb je die mensen de pijp uit gerookt met je waterpijp ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
tja weet ik veel bekabeling , rookmelder's blabla ,
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Moozzie het volgende:
Zijn we met onze auto's aan het pronken?
laterzquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Welke autoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn auto staat tot januari in bestelling
TRIPACK !!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
mazzel smokez
zo jullie kunnen me feliciteren... ik kan de hele middag fok!en
owjah en ik ben geslaagd![]()
![]()
![]()
* tripack opent biertje proots!
het was zelfs zo'n luxe dat ze me hebben thuis gebracht aangezien ik hem zaterdag pas terug hebquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe zo mooi gelukkig heb ik die luxe niet dat ze me auto zo vet vinden dat ze er in willen rijden
hahah , nee ze vervangen die rookmelders voor mij , elke keer als ik aan de waterpijp zat gingen die dingen af dus , nu hebben ze speciale die niet afgaat wanneer ik aand e waterpijp zitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oh god heb je die mensen de pijp uit gerookt met je waterpijp ofzo
HoHOiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
mazzel smokez
![]()
![]()
denk dat jij wel sneller bent.. auto is misschien snel maar in verhouding blijft een motor sneller.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwd he, houdt ie m'n ZX9-R bij denk je?
nee als in... in elkaar geslagenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
TRIPACK !!!!!!!!!!!!!!
En geslaagd als in.. je hebt je opleiding gehaald![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
mazzel smokez
![]()
![]()
vettt 206quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze alleen met minder stoere velgen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee als in... in elkaar geslagen
Tuurlijk jongenik ben nu BICT Tripack
![]()
lol smokertquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah , nee ze vervangen die rookmelders voor mij , elke keer als ik aan de waterpijp zat gingen die dingen af dus , nu hebben ze speciale die niet afgaat wanneer ik aand e waterpijp zit
oew zou me vriendin leuk vindenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!!!![]()
![]()
* WhiteLightning besteld bier en striptease
Nog meer peugeot rijders hieroquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze alleen met minder stoere velgen
hahaha loooooooooooolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah , nee ze vervangen die rookmelders voor mij , elke keer als ik aan de waterpijp zat gingen die dingen af dus , nu hebben ze speciale die niet afgaat wanneer ik aand e waterpijp zit
Tripaahaaaaackkk!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
mazzel smokez
![]()
![]()
Nu werk zoeken waar je wel kan fokken!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee als in... in elkaar geslagen
Tuurlijk jongenik ben nu BICT Tripack
![]()
1.9 xtd maar wel 1 op 19quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nog meer peugeot rijders hiero![]()
Ach mijne haald 170km das zijn top ofzo..
harder hoef ik toch niet want kan toch niet in NL
Ziet er niet uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
mijn toekomistige auto peugeot 340 , tja ik mag waarschijnlijk over 30 jaar pas mijn rijbewijs halen
[ afbeelding ]
Vette shizzle my nizzlequote:
tjah eigenlijk heb ik dat welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nu werk zoeken waar je wel kan fokken!
Hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah eigenlijk heb ik dat welalleen de komende 2,5 - 3 maanden niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |