Ik hoop niet voor je dat je in de Bijlmer woontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Collega weg pesten..
Ik dacht iets aan..
[ afbeelding ]
Daar weet ik niks opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Collega weg pesten..
Ik dacht iets aan..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je in de Bijlmer woont
hooi!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
Help meeee
Godver de godver...
Heeej Renedis
Da's geen geld nee... Als ik alleen m'n ZX9-R wegbreng voor een wiellagertje ofzo ben ik al 50 euro kwijtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
ja het is 1 rubber van de "spoor-kolom-kogel" ofzo iets. ik kan het zelf niet want dat is extreem kut werk... dus heb hem maar naar de dealer gebracht.
die monteur:![]()
RX-7
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaat? veeeeeeeeeeeet? hoeveel pk, mag ik er in zitten?
ik: je mag hem repareren!
hij geeft fixxe korting omdat ie het zo'n lauwe bak vindt..
50 euro inclusief montage en uitlijnen. niet al te duur dacht ik zo?
Haha nopequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je in de Bijlmer woont
Zoek een leven danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef DurumDoner het volgende:
Zoek een zinvolle baan dan..
Flex... ik heb geen verstand van maar klinkt nie duurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
ja het is 1 rubber van de "spoor-kolom-kogel" ofzo iets. ik kan het zelf niet want dat is extreem kut werk... dus heb hem maar naar de dealer gebracht.
die monteur:![]()
RX-7
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaat? veeeeeeeeeeeet? hoeveel pk, mag ik er in zitten?
ik: je mag hem repareren!
hij geeft fixxe korting omdat ie het zo'n lauwe bak vindt..
50 euro inclusief montage en uitlijnen. niet al te duur dacht ik zo?
daaromquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's geen geld nee... Als ik alleen m'n ZX9-R wegbreng voor een wiellagertje ofzo ben ik al 50 euro kwijt
h0m0quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef DurumDoner het volgende:
Zoek een zinvolle baan dan..
hahah is zeker niet duur!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Flex... ik heb geen verstand van maar klinkt nie duur
Hehe zo mooi gelukkig heb ik die luxe niet dat ze me auto zo vet vinden dat ze er in willen rijdenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:16 schreef renedis het volgende:
[..]
daaromik zei gelijk: moet ik hem laten staan? wanneer is hij klaar?
zaterdag kan ik hem ophalen.. heb uiteraard wel even me KM-stand van te voren opgeschreven en duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is dat ze er mee gaan rijden
Moet er binnekort ook maar is aan geloven weer de APKquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah is zeker niet duur!
30/45 min uurloon + het rubber zelf die 14 euro ex btw kost.
en dat voor 50 euro totaal, is zeker niet duur!
hey dat klinkt als sm0kez zn moeder!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah is zeker niet duur!
30/45 min uurloon + het rubber zelf die 14 euro ex btw kost.
en dat voor 50 euro totaal, is zeker niet duur!
lool fight, fight, fightquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat klinkt als sm0kez zn moeder!
M'n auto is wel nieuw, helaasch niet vetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe zo mooi gelukkig heb ik die luxe niet dat ze me auto zo vet vinden dat ze er in willen rijden
Hoi.. wtf zijn ze aan doen danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben er weer , ze hebben lekker zitten boren in de plafon![]()
Nouja, boren in het plafond dus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi.. wtf zijn ze aan doen dan
Is ze in de bonus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat klinkt als sm0kez zn moeder!
Tot morgenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Anyway, ik ga lekker naar huis m'n bed opzoeken (sorry)
Voor de mensen die morgen vrij zijn; Prettig weekend
En voor de rest: Tot morgen!
Kan het niet vaak genoeg zeggen Smokez! Die fiets van jou is VET!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n auto is wel nieuw, helaasch niet vet
[ afbeelding ]
Hier word ik dan wel weer vrolijk van:9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hoor , standaard tariefquote:
Hehe ik rij ook peugeot 106 uit 2001quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n auto is wel nieuw, helaasch niet vet
[ afbeelding ]
Hier word ik dan wel weer vrolijk van:9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja weet ik veel bekabeling , rookmelder's blabla ,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi.. wtf zijn ze aan doen dan
Prettig Weekend!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh god heb je die mensen de pijp uit gerookt met je waterpijp ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
tja weet ik veel bekabeling , rookmelder's blabla ,
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Moozzie het volgende:
Zijn we met onze auto's aan het pronken?
laterzquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Welke autoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn auto staat tot januari in bestelling
TRIPACK !!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
mazzel smokez
zo jullie kunnen me feliciteren... ik kan de hele middag fok!en
owjah en ik ben geslaagd![]()
![]()
![]()
* tripack opent biertje proots!
het was zelfs zo'n luxe dat ze me hebben thuis gebracht aangezien ik hem zaterdag pas terug hebquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe zo mooi gelukkig heb ik die luxe niet dat ze me auto zo vet vinden dat ze er in willen rijden
hahah , nee ze vervangen die rookmelders voor mij , elke keer als ik aan de waterpijp zat gingen die dingen af dus , nu hebben ze speciale die niet afgaat wanneer ik aand e waterpijp zitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oh god heb je die mensen de pijp uit gerookt met je waterpijp ofzo
HoHOiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
mazzel smokez
![]()
![]()
denk dat jij wel sneller bent.. auto is misschien snel maar in verhouding blijft een motor sneller.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwd he, houdt ie m'n ZX9-R bij denk je?
nee als in... in elkaar geslagenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
TRIPACK !!!!!!!!!!!!!!
En geslaagd als in.. je hebt je opleiding gehaald![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
mazzel smokez
![]()
![]()
vettt 206quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze alleen met minder stoere velgen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee als in... in elkaar geslagen
Tuurlijk jongenik ben nu BICT Tripack
![]()
lol smokertquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah , nee ze vervangen die rookmelders voor mij , elke keer als ik aan de waterpijp zat gingen die dingen af dus , nu hebben ze speciale die niet afgaat wanneer ik aand e waterpijp zit
oew zou me vriendin leuk vindenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!!!![]()
![]()
* WhiteLightning besteld bier en striptease
Nog meer peugeot rijders hieroquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze alleen met minder stoere velgen
hahaha loooooooooooolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah , nee ze vervangen die rookmelders voor mij , elke keer als ik aan de waterpijp zat gingen die dingen af dus , nu hebben ze speciale die niet afgaat wanneer ik aand e waterpijp zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |