abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62431957
Stomme quote-knop naast de wijzig-knop.
pi_62431993
2ehandswinkels zijn fijn. En meestal niet zo duur, alhoewel sommige de prijzen wel steeds meer opdrijven
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:01:19 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62432021
Als ik die positieve posts over kringloopwinkels zo lees kan het idd geen kwaad om gewoon eens een kijkje te nemen als ik morgen toch naar de stad ga .
Niet meer actief op Fok!
pi_62432078
Ja in Amsterdam is het meestal wel te duur! En bij Kringloop winkels als Humana en zo, zit er ook heel vaak niks tussen. Vroeger toen ik nog styling deed, kwam ik weleens op een sorteercentrum van 2e hands kleding, waar ik het per kilo kocht. Dan struinde ik natuurlijk ook voor mezelf daar uren rond. Je weet niet wat je ziet daar!
pi_62432092
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Als ik die positieve posts over kringloopwinkels zo lees kan het idd geen kwaad om gewoon eens een kijkje te nemen als ik morgen toch naar de stad ga .
Nou, sterkte dan maar.

Aan de Noorder Binnensingel zit er ook een, maar die vind ik zelf wat rommelig.
pi_62432136
Ja, Episode en Laura Dolls worden steeds duurder lijkt het wel I mean, 80 euro voor een paar laarzen, voor die prijs koop ik ze liever nieuw. En wel meer van dat soort dingen.

Alhoewel Laura Dolls voor galajurken dan weer wel goedkoop is, maar daar moet je net geluk mee hebben. Maar ik ken voor de rest bijna geen kringloopwinkels, ja, Second Hand Rose in Haarlem.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:21:22 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62432458
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nou, sterkte dan maar.

Aan de Noorder Binnensingel zit er ook een, maar die vind ik zelf wat rommelig.
Ja, iets met Mama mia ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_62432473
Ik ben dol op tweedehandszaakjes. Alleen hier in 't Gooi vinden ze zelfs hun afgedankte rommel nog goud waard. Ik struin liever door de zaakjes in Meppel, Lochem ofzo. Daar kan je zulke gave dingen vinden.
Fok!bejaarde
pi_62432589
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Ja, iets met Mama mia ofzo?
mamamini
De vestigingen aan de Helper Oostsingel en eentje aan het Damsterdiep zijn daar ook van.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Anosmie het volgende:
Ik struin liever door de zaakjes in Meppel, Lochem ofzo. Daar kan je zulke gave dingen vinden.
Die in Lochem is leuk, ja!
Mocht je eens in de buurt van Enschede komen, kan ik je "Het Goed" ook van harte aanraden.
pi_62432656
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Spieren kunnen zich niet omzetten in vet
naja, waar eerst spier zat zit nu vet, vooral om mijn benen. verder had ik niet echt veel spier.. Ben bv altijd al slecht geweest in opdrukken, en heb altijd al moeite gehad dingen te tillen met mijn armen die >50kg zijn. Maar als ik het anders mee kan nemen bv op mijn schouders, dan lukt een hoger gewicht makkelijk..
Mijn benen waren sterk.. Leg press met één been was 220kg, beide benen haalde ik de max van dat apparaat makkelijk wat 250kg was..
quote:
[..]

3-4 liter melk per dag Jesus christ! Dat zijn 1500-2000 Kcal per dag alleen uit melk!!
Een vrouw kan nog op gewicht blijven met 1500 Kcal per dag!! En jij zeker ook met 2000!! Woah!
Drink geen melk meer, doe magere melk in je koffie met een zoetje
en eet een bakje brinta en twee boterhammen met magere ham extra en je wordt instant skinny!
Tsja, denk dat ht vooral kwam van mijn gewoonte vroeger En dat ik toen niet aankwam omdat ik zoveel deed.. Denk tevens dat mijn colaverslaving erger was dan dit.. (toen was mijn colahoeveelheid ong gelijk aan de melk hoeveelheid....) En ben iig blij dat ik daarvan af ben, ook vanwege mijn tanden..
Maar ik zou eerst ook grotendeels op koffie kunnen gaan, alleen 's ochtends krijg ik alleen melk door mijn keel als het om drinken gaat. Dus die behoud ik wel..
Wat de boterham met ham betreft, mag ik daar ook een tosti van maken (zonder kaas, ik lust geen kaas )
Maargoed, als ik zo alleen al de melkcaloriewaardes van jou krijg, (en dan niet te vergeten mijn colaverslaving van een tijd terug), valt het me nog mee dat ik niet nóg zwaarder ben geworden
quote:
En wat voor vlees eet je? En hoeveel?

Succes!!
Vlees, ik eet het altijd bij avondeten, iets van5x per week en dan hangt het er wel vanaf. maar ben vooral gek op gehakt (van de slager) in bv aardappelschotel, lasagne of wat dan ook. Hoeveelheid zal dan zon 50-100g zijn..
Verder hou ik wel van een schnitzeltje op zijn tijd. En hoeveelheid erm.. een kwart schnitzeltje per keer dan..
Dat dan een lapje van 6x6x0.5cm..

Vannacht trouwens stiekem de workouts gedaan die voor week 1 staan beschreven.. Alleen de C-categorie heb ik niet gedaan omdat het ochtend werd.. Maar ik heb nu spierpijn , ook iets wat ik al lang niet meer heb gevoeld..

[ Bericht 2% gewijzigd door Glijdt_licht op 16-10-2008 13:35:30 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_62432772

Ik eet nu brood met pindakaas
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62433032
Whoa!! Hagel!!!
pi_62433097
Ja hier ook
Er ging zelfs een autoalarm van loeien.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62433127
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef Ewelina het volgende:
Whoa!! Hagel!!!
Hier schijnt het zonnetje een beetje, en zo ver woon ik niet bij Amsterdam vandaan! Zou het dan straks hier gaan hagelen? Ik moet nog naar buiten, dus ik ga dan eerst de buienradar maar even checken
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62433133
En nu onweer.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:49:20 #66
331 Merel
Be here now.
pi_62433207
Blauwe lucht met wat witte wolkjes
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62433236
Hier regent het gewoon hard.
pi_62433316
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Merel het volgende:
Hier ook.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:53:22 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62433328
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:30 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

naja, waar eerst spier zat zit nu vet, vooral om mijn benen. verder had ik niet echt veel spier.. Ben bv altijd al slecht geweest in opdrukken, en heb altijd al moeite gehad dingen te tillen met mijn armen die >50kg zijn. Maar als ik het anders mee kan nemen bv op mijn schouders, dan lukt een hoger gewicht makkelijk..
Mijn benen waren sterk.. Leg press met één been was 220kg, beide benen haalde ik de max van dat apparaat makkelijk wat 250kg was..
[..]

Tsja, denk dat ht vooral kwam van mijn gewoonte vroeger En dat ik toen niet aankwam omdat ik zoveel deed.. Denk tevens dat mijn colaverslaving erger was dan dit.. (toen was mijn colahoeveelheid ong gelijk aan de melk hoeveelheid....) En ben iig blij dat ik daarvan af ben, ook vanwege mijn tanden..
Maar ik zou eerst ook grotendeels op koffie kunnen gaan, alleen 's ochtends krijg ik alleen melk door mijn keel als het om drinken gaat. Dus die behoud ik wel..
Wat de boterham met ham betreft, mag ik daar ook een tosti van maken (zonder kaas, ik lust geen kaas )
Maargoed, als ik zo alleen al de melkcaloriewaardes van jou krijg, (en dan niet te vergeten mijn colaverslaving van een tijd terug), valt het me nog mee dat ik niet nóg zwaarder ben geworden
[..]

Vlees, ik eet het altijd bij avondeten, iets van5x per week en dan hangt het er wel vanaf. maar ben vooral gek op gehakt (van de slager) in bv aardappelschotel, lasagne of wat dan ook. Hoeveelheid zal dan zon 50-100g zijn..
Verder hou ik wel van een schnitzeltje op zijn tijd. En hoeveelheid erm.. een kwart schnitzeltje per keer dan..
Dat dan een lapje van 6x6x0.5cm..

Vannacht trouwens stiekem de workouts gedaan die voor week 1 staan beschreven.. Alleen de C-categorie heb ik niet gedaan omdat het ochtend werd.. Maar ik heb nu spierpijn , ook iets wat ik al lang niet meer heb gevoeld..

Lichie,

Kappen met al die melk. Je berooft jezelf daarmee van een gezonde eetlust, en andere producten zijn een stuk voedzamer dan melk.

Volg eens 1 van mijn eetschema's in de OP en ga sporten. Dan ben je in elk geval voorzien van alle noodzakelijke voedingsstoffen en met een lekkere regelmaat.
Als het goed is kan je dan in de zomer weer gaan cutten, zodat al dat moois weer te zien is
pi_62433333
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Merel het volgende:
Hier ook!
Het waait wel hard. Net in het bos vlogen de blaadjes van de bomen als vlinders om mijn hoofd.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:56:29 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62433394
Ik heb geen idee hoe het weer hier is, want ik zit eenzaam opgesloten in een bunker uit de WOII .
Maar het.mag.niet.gaan.regenen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62433485
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Hier ook!
Het waait wel hard. Net in het bos vlogen de blaadjes van de bomen als vlinders om mijn hoofd.
Vanmorgen toen ik de hele ochtend buiten moest zijn zeek het van de regen. En nu zit ik weer binnen en is het droog

En nu heb ik een brownie gegeten zelfgebakken door de moeder van mijn kamergenoot dus wel echt lekker. En ik moet nog wel even door... Moet tot 7 uur lesgeven, daarna nog even doorwerken, om 8 uur ga ik zwemmen Wat een dag.
pi_62433539
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eén op de tien doof door mp3-speler

Ik word echt loeichagrijnig als ik lees hoe onzorgvuldig mensen met hun gehoor omgaan .
Mja, heb ik ook.. Ik ben niet doof, maar slechthorend. Maartoch als ik zie dat mensne hun oren zo verneuken zou ik graag willen zeggen: "Ik zou wensen dat ik jouw gehoor had, aangezien jij de jouwe toch verneukt".
pi_62433574
Tweedehands kledingwinkels zijn geweldig! Hier in Den Haag heb je ook een paar hele chique, waar alle vrouwen van ambassadeurs enzo voordat ze naar het buitenland vertrekken hun hele kledingkast dumpen. Kan je nog eens een Chanelpakje scoren. En veel lekkere shabby kringloops. Maar het leukst waren altijd de hutkoffers van mijn moeder met haar kleding uit de jaren '60

In Amsterdam is het inderdaad de laatste jaren gewoon 'op', heb ik het idee, qua mooie 2e handskleding voor een normale prijs. Ook het Waterlooplein, toen ik 18 was had je echt nog prachtige getailleerde jassen met bontranden uit de jaren '50 voor een paar tientjes. Nu hangen er alleen nog rekken vol versgemaakt hippiespul
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:03:01 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62433582
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:01 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Mja, heb ik ook.. Ik ben niet doof, maar slechthorend. Maartoch als ik zie dat mensne hun oren zo verneuken zou ik graag willen zeggen: "Ik zou wensen dat ik jouw gehoor had, aangezien jij de jouwe toch verneukt".
Ik ben ook slechthorend. Denk dat ik er daarom ook extra heftig op reageer, omdat ik weet hoe het is om niet goed te horen. Die lui die hun oren verneuken denken dat het hen niet zal overkomen of ze kunnen zich totaal geen voorstelling maken van hoe het is om slechthorend te zijn. Helaas is de schade in de meeste gevallen blijvend .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')