Nou, sterkte dan maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Als ik die positieve posts over kringloopwinkels zo lees kan het idd geen kwaad om gewoon eens een kijkje te nemen als ik morgen toch naar de stad ga.
Ja, iets met Mama mia ofzo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nou, sterkte dan maar.![]()
Aan de Noorder Binnensingel zit er ook een, maar die vind ik zelf wat rommelig.
mamaminiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Ja, iets met Mama mia ofzo?
Die in Lochem is leuk, ja!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Anosmie het volgende:
Ik struin liever door de zaakjes in Meppel, Lochem ofzo. Daar kan je zulke gave dingen vinden.
naja, waar eerst spier zat zit nu vet, vooral om mijn benen. verder had ik niet echt veel spier.. Ben bv altijd al slecht geweest in opdrukken, en heb altijd al moeite gehad dingen te tillen met mijn armen die >50kg zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Spieren kunnen zich niet omzetten in vet
Tsja, denk dat ht vooral kwam van mijn gewoonte vroeger En dat ik toen niet aankwam omdat ik zoveel deed.. Denk tevens dat mijn colaverslaving erger was dan dit.. (toen was mijn colahoeveelheid ong gelijk aan de melk hoeveelheid....) En ben iig blij dat ik daarvan af ben, ook vanwege mijn tanden..quote:[..]
3-4 liter melk per dagJesus christ! Dat zijn 1500-2000 Kcal per dag alleen uit melk!!
Een vrouw kan nog op gewicht blijven met 1500 Kcal per dag!! En jij zeker ook met 2000!! Woah!
Drink geen melk meer, doe magere melk in je koffie met een zoetje
en eet een bakje brinta en twee boterhammen met magere ham extra en je wordt instant skinny!
Vlees, ik eet het altijd bij avondeten, iets van5x per week en dan hangt het er wel vanaf. maar ben vooral gek op gehakt (van de slager) in bv aardappelschotel, lasagne of wat dan ook. Hoeveelheid zal dan zon 50-100g zijn..quote:En wat voor vlees eet je? En hoeveel?
Succes!!
Hier schijnt het zonnetje een beetje, en zo ver woon ik niet bij Amsterdam vandaan!quote:
Lichie,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
naja, waar eerst spier zat zit nu vet, vooral om mijn benen. verder had ik niet echt veel spier.. Ben bv altijd al slecht geweest in opdrukken, en heb altijd al moeite gehad dingen te tillen met mijn armen die >50kg zijn.Maar als ik het anders mee kan nemen bv op mijn schouders, dan lukt een hoger gewicht makkelijk..
Mijn benen waren sterk.. Leg press met één been was 220kg, beide benen haalde ik de max van dat apparaat makkelijk wat 250kg was..
[..]
Tsja, denk dat ht vooral kwam van mijn gewoonte vroeger En dat ik toen niet aankwam omdat ik zoveel deed.. Denk tevens dat mijn colaverslaving erger was dan dit.. (toen was mijn colahoeveelheid ong gelijk aan de melk hoeveelheid....) En ben iig blij dat ik daarvan af ben, ook vanwege mijn tanden..
Maar ik zou eerst ook grotendeels op koffie kunnen gaan, alleen 's ochtends krijg ik alleen melk door mijn keel als het om drinken gaat. Dus die behoud ik wel..
Wat de boterham met ham betreft, mag ik daar ook een tosti van maken (zonder kaas, ik lust geen kaas)
Maargoed, als ik zo alleen al de melkcaloriewaardes van jou krijg, (en dan niet te vergeten mijn colaverslaving van een tijd terug), valt het me nog mee dat ik niet nóg zwaarder ben geworden
[..]
Vlees, ik eet het altijd bij avondeten, iets van5x per week en dan hangt het er wel vanaf. maar ben vooral gek op gehakt (van de slager) in bv aardappelschotel, lasagne of wat dan ook. Hoeveelheid zal dan zon 50-100g zijn..
Verder hou ik wel van een schnitzeltje op zijn tijd. En hoeveelheid erm.. een kwart schnitzeltje per keer dan..
Dat dan een lapje van 6x6x0.5cm..![]()
Vannacht trouwens stiekem de workouts gedaan die voor week 1 staan beschreven.. Alleen de C-categorie heb ik niet gedaan omdat het ochtend werd.. Maar ik heb nu spierpijn, ook iets wat ik al lang niet meer heb gevoeld..
Hier ook!quote:
Vanmorgen toen ik de hele ochtend buiten moest zijn zeek het van de regen. En nu zit ik weer binnen en is het droogquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Hier ook!
Het waait wel hard. Net in het bos vlogen de blaadjes van de bomen als vlinders om mijn hoofd.
Mja, heb ik ook.. Ik ben niet doof, maar slechthorend. Maartoch als ik zie dat mensne hun oren zo verneuken zou ik graag willen zeggen: "Ik zou wensen dat ik jouw gehoor had, aangezien jij de jouwe toch verneukt".quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eén op de tien doof door mp3-speler
Ik word echt loeichagrijnig als ik lees hoe onzorgvuldig mensen met hun gehoor omgaan.
Ik ben ook slechthorend. Denk dat ik er daarom ook extra heftig op reageer, omdat ik weet hoe het is om niet goed te horen. Die lui die hun oren verneuken denken dat het hen niet zal overkomen of ze kunnen zich totaal geen voorstelling maken van hoe het is om slechthorend te zijn. Helaas is de schade in de meeste gevallen blijvendquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook.. Ik ben niet doof, maar slechthorend. Maartoch als ik zie dat mensne hun oren zo verneuken zou ik graag willen zeggen: "Ik zou wensen dat ik jouw gehoor had, aangezien jij de jouwe toch verneukt".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |