nee geen footlocker, zat volgens mij schuin tegenover de mid-town..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:38 schreef Cloud_SB het volgende:
Zeker 'Acht Sneakers' Dude haalt nog steeds alles van Ebay?
Heeft alleen Nike Sortswear account voor zover ik weet.
Edit: Onee die zitten in de Vijzelstraat....nieuwedijk...euhmm...SubZero?
Maar dat zal inderdaad voor 2 paar schoenen geweest zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee geen footlocker, zat volgens mij schuin tegenover de mid-town..
volgens mij was het deze:
Kings American Streetwear
echt niet, er zat gewoon netjes een stickertje op: 299,- Op een paar andere Jordans zat een stickertje 139,-quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat zal inderdaad voor 2 paar schoenen geweest zijn
Dan nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
echt niet, er zat gewoon netjes een stickertje op: 299,- Op een paar andere Jordans zat een stickertje 139,-
Waren dat geen Vans?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:51 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Kan iemand mij vertellen, welke schoenen er op de foto hieronder staan? Ik zou ze super graag willen!!![]()
Link naar de site http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=12332&ref=order&sheetid=451173
de desbetreffende foto:
[ afbeelding ]
Ik zoek dus de bruine moccasin achtige schoen!
Alvast bedankt
Ps. graag serieuze reacties!
ik wil die structures juist verkopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide pickups, maar ik wou die vandals zo graag unDS-en... ehehehe.
volgens mij zijn ze ook van Bay Icon, net als de broek maar die zijn recent uitverkocht bij caliroots.com.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:22 schreef lullo_de_bullo het volgende:
@ sunboom
Ik heb even gekeken op vans.com maar ze staan er niet. Mischien een ander merk!
Voor 45 euro kon ik ze niet laten liggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ik wil die structures juist verkopen
Die start in december.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@Warhead
Tof die 90's hoor.. maar ik dacht dat je een pauze had?
http://store.nike.com/index.jsp?country=NL&lang_locale=en_GB#l=shop,pdp,ctr-inline/cid-300/pid-207220/pgid-207221quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
echt niet, er zat gewoon netjes een stickertje op: 299,- Op een paar andere Jordans zat een stickertje 139,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |