Da's misschien wel waar, maar we hebben ook nog Aretha Franklin, Miles Davis, Ray Charles, Bob Marley, Jimi Hendrix, Prince, Funkadelic, Curtis Mayfield, Isley Brothers... en dan heb ik hiphop nog niet eens meegenomen. Het lijkt mij wel wat hoor, een top 100 met alleen maar zwarte artiestenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:25 schreef Frollo het volgende:
Mensen, mensen toch, het is zo eenvoudig.
Zwarte muziek:
1. Otis.
2. Marvin.
3. Stevie.
Opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Da's misschien wel waar, maar we hebben ook nog Aretha Franklin, Miles Davis, Ray Charles, Bob Marley, Jimi Hendrix, Prince, Funkadelic, Curtis Mayfield, Isley Brothers... en dan heb ik hiphop nog niet eens meegenomen. Het lijkt mij wel wat hoor, een top 100 met alleen maar zwarte artiesten
Soort van positieve discriminatie toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef methodmich het volgende:
Lastig hoor, een zwart toernooi. Beetje racistisch ook wel.
Dat hangt ervan af. Wel vanuit donker oogpunt. Maar de Chinezen mogen niet meedoen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Soort van positieve discriminatie toch?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:31 schreef alpeko het volgende:
Ben wel benieuwd wat je met Michael Jackson wil gaan doen Ranja. Zijn oudere werk mag wel en zijn latere werk niet?
quote:
Gaan we nog een keer een gele lijst doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Wel vanuit donker oogpunt. Maar de Chinezen mogen niet meedoen, bijvoorbeeld.
Maar inderdaad, wel lastig. Living Colour bijvoorbeeld, vallen die ook onder donker?
Ik zou toch willen pleiten voor het gebruik van het woord donker in deze lijst trouwens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer een gele lijst doen![]()
Living Colour is wel zwart toch?
Inclusief Edsilia Romely, Sylvana Simons en de rest van de gasten in dwdd:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar geen mens is zwart. Radio 6 zijn latente racisten.
Hier Song van het jaar toernooi (discussie) staat wel wat discussie er over maar geen links naar de topics.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:04 schreef CobraVerde het volgende:
Ja, ik probeer het hier ook nog even
Hallo, er werden eerder van die Song van het Jaar-toernooien gehouden (1993, 1987, 1980, enz.) Wordt dat nog gedaan, en is ergens een overzicht van te vinden?
Dat lijkt me ook een leuke ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef Beregd het volgende:
vrouwen singles is ook al gebeurd, vrouwen albums nog niet, mss ook leuk?
Ja, het is ooit eens geopperd, weet niet of we daar echt mee moeten beginnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef Felagund het volgende:
Mooiste muzikant(e) gaat dat om het uiterlijk van de artiest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |