Ah oké, dan is het goedquote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb net even een excel bestandje aangemaakt waarin ik de scores bij ga houden, dat gaat helemaal goed komenHeb in 2004 samen met Olmo ook een Beatles toernooi hier gehouden
![]()
of wat andersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:37 schreef ranja het volgende:
Al eerder genoemde opties oa.
- live albums
- instrumentale songs gedaan
- muziekvideo/dvd
- anderstalig albums
- anderstalig songs gedaan
- mooiste artiest (M? V? beide?)
- nederlands product (songs? albums?)
- nederlandstalig (songs? album?)
Nederlandstalig of van Nederlandse bodem?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef methodmich het volgende:
Nederlands is ook altijd wel tof, of mooiste artiest.
Misschien beste/grootste Nederlandse band/artiest allround?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nederlandstalig of van Nederlandse bodem?
Persoonlijk vind ik songs en albums toernooien mooier dan artiesten toernooien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:22 schreef belsen het volgende:
Misschien beste/grootste Nederlandse band/artiest allround?
Ik wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik songs en albums toernooien mooier dan artiesten toernooien.
We hebben al een 'band/artiest allertijden' toernooi gehad.
Nederlandstalig is wel een uitdaging, zeker als de regels van meerdere songs per artiest niet versoepeld wordenVraag me af of ik verderkom dan 20 dan.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik heb vaak het gevoel dat die lijstjes-toernooien vaak niet goed van de grond komen, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:35 schreef ranja het volgende:
Lijstjes![]()
Die wegstreep toernooien vind ik niet veel aan.
Het is meer einddoel gericht, natuurlijk, dat ben ik met je eens. Het is overigens Sjakie van de hoek en ik vind Bonnie kom je buitenspelen een stuk leuker.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:41 schreef ranja het volgende:
Nou ja, iedereen die wil kan een lijstje maken waarin hij kan aangeven wat hij de beste vind van wat gevraagd wordt. Laagdrempeliger kan bijna niet.
Bij wegstreeptoernooien zit je altijd met een kwartfinale waarbij al jou favorieten al weg zijn of zo, of tegenstanders die je niet kent en eigenlijk ook niet wil kennen. Het stemt wel makkelijk maar of ik een keuze wil maken uit Bonnie kom je buiten spelen of Sjakie om de hoek? Dat lijkt bijna op een dilemma in plaats van een Beste Nederlandstalige song-toernooi
Bovendien hebben lijstjes als voordeel dat je elkaars smaak leert kennen in plaats van alleen maar Goh belsen vindt Sjakie beter dan Bonnie
Liever een toernooi met nummers ipv albums.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:15 schreef Karammel het volgende:
Nederlandstalige albums lijkt me een mooie. En het liefst zo dat Zuid-Afrikaans muziek ook kan. Al is het officieel een andere taal.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:15 schreef Karammel het volgende:
Dit soort topics vind ik trouwens vooral prettig door de vele verschillende lijstjes. Dat er dan nog iemand is die er een eindlijst van maakt is mooi, maar de lijstjes zelf met eventuele reviews maken voor mij het topic. In principe is een topic snel gemaakt. Of ben ik de enige die de uiteindelijke eindlijst slechts ziet als de kerst op de taart?
Meer lijstjestopics
Daar heb je dan wel weer een punt. Ik zou ook niet verder komen dan een top 10 als het om Nederlandstalige albums gaat. Nummers doen het waarschijnlijk wel wat beter wat dat betreft. Al vind ik albums over het algemeen wat interessanter. Nummers maken de keuze ook zo moeilijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef ranja het volgende:
[..]
De eindlijst is wel een mooie bonus maar de individuele lijstjes zijn inderdaad het meest interessant. Vandaar ook mijn voorkeur voor lijstjes ipv wegstreep toernooien.
Qua nederlandstalig ben ik met albums wel heel snel klaar trouwens, losse nummers kom ik een stuk verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |