Prima, you're welcome!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Goed topic! Volgende week wil ik meedoen
Wat mij betreft kunnen we dat volgende week wel eens proberenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:20 schreef Shakes het volgende:
Financials zijn nu zwaar overwogen, dus dat mag minder. Nog een commoditiy fonds ala Exxonmobil, fonds ala Walmart en misschien wat healthcare.
De nieuwe gaat wel op basisi van open prijzen ipv closings van voorgaande dag? Want net als vandaag heeft Google amper bewogen sinds de start... Dat was voorbeurs al bekend.
Maar dat is juist een deel 'kunde'. Gevalletje inlezen in wat er gaat komen, en wat er speelt. Zo dacht ik bij Ford een mooie te hebben ergens deze week, mooie start en zakt vervolgens heel ver weg (of ik ging short en Ford steeg). Als het aan mij ligt, blijft het op basis van de koers een dag eerder, omdat het anders maar wat raak gokken wordt op die rare golven van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:20 schreef Shakes het volgende:
Financials zijn nu zwaar overwogen, dus dat mag minder. Nog een commoditiy fonds ala Exxonmobil, fonds ala Walmart en misschien wat healthcare.
De nieuwe gaat wel op basisi van open prijzen ipv closings van voorgaande dag? Want net als vandaag heeft Google amper bewogen sinds de start... Dat was voorbeurs al bekend.
Kunde is de voorbeurs koers aflezen? I beg to differ.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:35 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Maar dat is juist een deel 'kunde'. Gevalletje inlezen in wat er gaat komen, en wat er speelt. Zo dacht ik bij Ford een mooie te hebben ergens deze week, mooie start en zakt vervolgens heel ver weg (of ik ging short en Ford steeg). Als het aan mij ligt, blijft het op basis van de koers een dag eerder, omdat het anders maar wat raak gokken wordt op die rare golven van tegenwoordig.
Op jaarbasis is dat een mooi rendement.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:16 schreef Drugshond het volgende:
+00,07% Ergens is dit wel knap.
[..]
Mwah..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:01 schreef Shakes het volgende:
[..]
Op jaarbasis is dat een mooi rendement.
Dit was een dag. Dus maal het aantal dagen dat de beurs open is (255) is een mooi rendement.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mwah..
1.0009^52 x 1.000.000 = 1047890,35. Een beetje spaarrekening levert meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |