Als het groen wordt stijg ik misschien zelfs nog een paar plaatsjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Ben benieuwdals de financials onderuit gaan is het verloren en word ik derde of vierde zelfs.
Als we wat omhoog gaan heb ik kansen, ook al zit ik juist volop short
Jij zeker jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als het groen wordt stijg ik misschien zelfs nog een paar plaatsjes
linkje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:17 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, de tussenstanden werken weer.
Dat is toch niet mijn bedoeling vandaag hoor. Ik wissel liever stuivertje met jou.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:34 schreef en_door_slecht het volgende:
Mooi hoe Italo en Shakes steeds stuivertje wisselen.
Je kwam op een gegeven ogenblik ook erg dichtbij, maar in mijn stats ben je me nog niet voorbij geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is toch niet mijn bedoeling vandaag hoor. Ik wissel liever stuivertje met jou.
Je doet het anders prima met Fordquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:12 schreef Liewec het volgende:
Ging MS maar rood
Ik ben ervandoor, tot laters!
Dank je! Volgende week weer? Als er animo is, dan zal ik naast (wel) werkende tabellen ook proberen om plots te maken per fonds, voor de NASDAQ, DJIA en S&P en voor de gebruikers (over de dag en week). Maar omdat me dat veel tijd kost, doe ik dat alleen als er weer een stuk of 20 mensen mee doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Alvast gefeliciteerd trouwens en_door_slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |