Kan me wel iets herinneren van Gellerboy met z'n lul in een plastic zak.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef Gellarboy het volgende:
(Het is overigens nu, wederom, een dildo. Dat het dit keer niet foutief de geschiedenisboeken in gaat).
niet om vervelend te zijn... maar als dat de dildo is, waar zit dan de real deal? Damn honey, you're either pretty damn small, or it's really cold there...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef Gellarboy het volgende:
(Het is overigens nu, wederom, een dildo. Dat het dit keer niet foutief de geschiedenisboeken in gaat).
Can't please everyone.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:02 schreef Cairon het volgende:
Maar je was leuker als een vadsige verwijfde homo...
yes, I've been meaning to ask... what was all that jazz yesterday...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes darling, I know. Right down to the undead bone.
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:04 schreef Cairon het volgende:
Kut he, dat je geen flauw idee hebt wie ik ben...
Dat is al ZO lang geleden, staat me weinig meer van bij. Het maakt me niet uit hoe je vroeger heette, ik heb geen binding meer met het Fok! van vroeger. Of met het Fok! van nu. Ik neem het ietsje (iiiietsje) minder serieus tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:07 schreef Cairon het volgende:
ik stam nog uit de tijd dat Kastanova en DeParasiet relschoppers waren die verbleekten bij Meerhoerman
Gewoon de url direct hierheen copierenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee haha er ging ff iets fout met qouten.
Heb net imageshack onder de knie, haha (doe dat nooit) maar hoe krijg je Youtube filmpjes hier? want ik kan die url niet kopieren in imageshack... begrijpt iemand dit nog? ikke niet meer..
Geen idee. Waarom bestaan Cairon & Kugari Ken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieuze posts onder een andere naam plaatsen, als ik al een serieus account heb?
Heel slim. En multi clonen moet je idd nooit achterhalen. Te veel denkwerk voor iets dat echt niet boeitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is al ZO lang geleden, staat me weinig meer van bij. Het maakt me niet uit hoe je vroeger heette, ik heb geen binding meer met het Fok! van vroeger. Of met het Fok! van nu. Ik neem het ietsje (iiiietsje) minder serieus tegenwoordig.. So Cairon will do for me.
What jazz?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
yes, I've been meaning to ask... what was all that jazz yesterday...
Yup. 1 is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom bestaan Cairon & Kugari Ken?
Waarom uberhaubt een kloon aanmaken? Ik durf onder Ang3l alles te zeggen hoor, serieus of niet serieus
Omdat destijds klonen een belangrijk onderdeel waren van het reilen en zeilen van mijn bestaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. Waarom bestaan Cairon & Kugari Ken?
Waarom uberhaubt een kloon aanmaken? Ik durf onder Ang3l alles te zeggen hoor, serieus of niet serieus
Och, ik kan me best voorstellen dat als iedereen je kent hier en je wil je zelfmoordpoging bespreken in R&P of je vreemdgaan in SEX ofzo, dat je dan een kloon aanmaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Als wij ooit gaan neuken, zou je dan je wel je mond dicht willen houden?quote:
you know what jazz... about a certain someone having a certain crush on me...quote:
Geen flauwe klul, dat bespreken we gewoon hier!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Och, ik kan me best voorstellen dat als iedereen je kent hier en je wil je zelfmoordpoging bespreken in R&P of je vreemdgaan in SEX ofzo, dat je dan een kloon aanmaakt.
Als wij ooit gaan neuken wel ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:15 schreef hierissieweer het volgende:
Als wij ooit gaan neuken, zou je dan je wel je mond dicht willen houden?
Mooizo, thanx!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als wij ooit gaan neuken wel ja.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:22 schreef Gellarboy het volgende:
Je snapt het niet, he?
Nee doe liever alsof ik niet zo snugger be, dan valt het altijd wel weer mee...quote:
Je bent zeker mager geworden Dirkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:18 schreef Gellarboy het volgende:
Hier Caz, speciaal voor jou, omdat je zo'n Aussiebum fan bent..
[ afbeelding ]
daar bestaan toch ook van die hoesjes voor? Heb begrepen dat dat iPhone erg kut is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb een iPhone, daar kun je niet mee gooien.
Ikn heb een nokia 6300 (kan dat?) maar dat ding lag in mijn bed... Schijt apparaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb een iPhone, daar kun je niet mee gooien.
quote:
Da's een compliment uit mijn mondquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]Huuuuu! Ik ben niet mager hoor!!!
.
.
Ohh bitch please, I was just pulling your legquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
you know what jazz... about a certain someone having a certain crush on me...
Waarom zou je een hoesje om zo'n mooi ding heen doen? Wordt 'ie alleen maar log(ger) van.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
daar bestaan toch ook van die hoesjes voor? Heb begrepen dat dat iPhone erg kut is.
O ja, jij houdt van mager he?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's een compliment uit mijn mond![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga er vandoor. Ik ga maarten bekijken en bewonderen!
Because the topic can use the drama honey...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Ohh bitch please, I was just pulling your leg
Why are you making more out of it?..... hmmz...
Straaange
Baaibaai.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga er vandoor. Ik ga maarten bekijken en bewonderen!
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zo'n vreemde droom gehad...
Ang3l, ik, Mr Brightsite met een wat oudere man, 2 oudere vrouwen en een jongere vrouw als een soort begeleidster stonden in een kraampje van expreszo oid op de braderie in mijn dorp ( altijd superdruk).
We waren daar in het kader van een soort forum achtige discussie, over coming out, iedereen vond het belangrijk dat je als je het wist dat je er dan ook voor uit moest komen.
En ik, heel vreemd, was het daar niet mee eens, ik vond dat je dat moest doen als je daar klaar voor was.
Aan het einde van de discussie mocht iedereen nog een slotpleidooi houden.
Toen ik aan de beurt was om mijn slotpleidooi te houden keerden mijn dorpelingen, vooral de ouderen zich tegen mij, vooral verbaal, maar wel fel.
In no time werd achter mij de stand afgebroken, terwijl ik een redelijke discussie probeerde te voeren met die mensen, di vonden dat ik "ze" (als in de homo's) naar ons dorp had gebracht, en dat nog wel op een zondag en zo dicht bij de kerk.
Toen de rust was wedergekeerd was de kraam ineens weg en Ang3l en MRBrightsite en zo ook.
Er was alleen nog een mannetje van een jaar of 13 met blauw haar die mij verweet dat hij er door mij niet voor uit kon komen, zijn laatste woorden waren "gij zult niet doden" en toen werd ik wakker.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik was ook getrouwd ja. Maar 6 jaar geleden kreeg ik iets met Pjederdy/PDD..
En ik ben butch geworden sinds ik in Amsterdam ben gaan wonen en een sportschool abonnement heb genomen. Kijk, speciaal voor jou gemaakt, nu net:
[ afbeelding ]
hier schijnt de zon.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef Gellarboy het volgende:
Het onweert.
Ik vind hem echt hi-la-risch!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
die jongen spoort echt niet. In Amerika zat ie in elke talkshow....
haha what a dumb bitch..... maar verdient wel zun geld ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |