Je bent zeker mager geworden Dirkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:18 schreef Gellarboy het volgende:
Hier Caz, speciaal voor jou, omdat je zo'n Aussiebum fan bent..
[ afbeelding ]
daar bestaan toch ook van die hoesjes voor? Heb begrepen dat dat iPhone erg kut is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb een iPhone, daar kun je niet mee gooien.
Ikn heb een nokia 6300 (kan dat?) maar dat ding lag in mijn bed... Schijt apparaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb een iPhone, daar kun je niet mee gooien.
quote:
Da's een compliment uit mijn mondquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]Huuuuu! Ik ben niet mager hoor!!!
.
.
Ohh bitch please, I was just pulling your legquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
you know what jazz... about a certain someone having a certain crush on me...
Waarom zou je een hoesje om zo'n mooi ding heen doen? Wordt 'ie alleen maar log(ger) van.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
daar bestaan toch ook van die hoesjes voor? Heb begrepen dat dat iPhone erg kut is.
O ja, jij houdt van mager he?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's een compliment uit mijn mond![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga er vandoor. Ik ga maarten bekijken en bewonderen!
Because the topic can use the drama honey...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Ohh bitch please, I was just pulling your leg
Why are you making more out of it?..... hmmz...
Straaange
Baaibaai.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga er vandoor. Ik ga maarten bekijken en bewonderen!
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zo'n vreemde droom gehad...
Ang3l, ik, Mr Brightsite met een wat oudere man, 2 oudere vrouwen en een jongere vrouw als een soort begeleidster stonden in een kraampje van expreszo oid op de braderie in mijn dorp ( altijd superdruk).
We waren daar in het kader van een soort forum achtige discussie, over coming out, iedereen vond het belangrijk dat je als je het wist dat je er dan ook voor uit moest komen.
En ik, heel vreemd, was het daar niet mee eens, ik vond dat je dat moest doen als je daar klaar voor was.
Aan het einde van de discussie mocht iedereen nog een slotpleidooi houden.
Toen ik aan de beurt was om mijn slotpleidooi te houden keerden mijn dorpelingen, vooral de ouderen zich tegen mij, vooral verbaal, maar wel fel.
In no time werd achter mij de stand afgebroken, terwijl ik een redelijke discussie probeerde te voeren met die mensen, di vonden dat ik "ze" (als in de homo's) naar ons dorp had gebracht, en dat nog wel op een zondag en zo dicht bij de kerk.
Toen de rust was wedergekeerd was de kraam ineens weg en Ang3l en MRBrightsite en zo ook.
Er was alleen nog een mannetje van een jaar of 13 met blauw haar die mij verweet dat hij er door mij niet voor uit kon komen, zijn laatste woorden waren "gij zult niet doden" en toen werd ik wakker.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik was ook getrouwd ja. Maar 6 jaar geleden kreeg ik iets met Pjederdy/PDD..
En ik ben butch geworden sinds ik in Amsterdam ben gaan wonen en een sportschool abonnement heb genomen. Kijk, speciaal voor jou gemaakt, nu net:
[ afbeelding ]
hier schijnt de zon.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef Gellarboy het volgende:
Het onweert.
Ik vind hem echt hi-la-risch!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
die jongen spoort echt niet. In Amerika zat ie in elke talkshow....
haha what a dumb bitch..... maar verdient wel zun geld ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |