Kan me wel iets herinneren van Gellerboy met z'n lul in een plastic zak.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef Gellarboy het volgende:
(Het is overigens nu, wederom, een dildo. Dat het dit keer niet foutief de geschiedenisboeken in gaat).
niet om vervelend te zijn... maar als dat de dildo is, waar zit dan de real deal? Damn honey, you're either pretty damn small, or it's really cold there...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef Gellarboy het volgende:
(Het is overigens nu, wederom, een dildo. Dat het dit keer niet foutief de geschiedenisboeken in gaat).
Can't please everyone.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:02 schreef Cairon het volgende:
Maar je was leuker als een vadsige verwijfde homo...
yes, I've been meaning to ask... what was all that jazz yesterday...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes darling, I know. Right down to the undead bone.
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:04 schreef Cairon het volgende:
Kut he, dat je geen flauw idee hebt wie ik ben...
Dat is al ZO lang geleden, staat me weinig meer van bij. Het maakt me niet uit hoe je vroeger heette, ik heb geen binding meer met het Fok! van vroeger. Of met het Fok! van nu. Ik neem het ietsje (iiiietsje) minder serieus tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:07 schreef Cairon het volgende:
ik stam nog uit de tijd dat Kastanova en DeParasiet relschoppers waren die verbleekten bij Meerhoerman
Gewoon de url direct hierheen copierenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee haha er ging ff iets fout met qouten.
Heb net imageshack onder de knie, haha (doe dat nooit) maar hoe krijg je Youtube filmpjes hier? want ik kan die url niet kopieren in imageshack... begrijpt iemand dit nog? ikke niet meer..
Geen idee. Waarom bestaan Cairon & Kugari Ken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieuze posts onder een andere naam plaatsen, als ik al een serieus account heb?
Heel slim. En multi clonen moet je idd nooit achterhalen. Te veel denkwerk voor iets dat echt niet boeitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is al ZO lang geleden, staat me weinig meer van bij. Het maakt me niet uit hoe je vroeger heette, ik heb geen binding meer met het Fok! van vroeger. Of met het Fok! van nu. Ik neem het ietsje (iiiietsje) minder serieus tegenwoordig.. So Cairon will do for me.
What jazz?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
yes, I've been meaning to ask... what was all that jazz yesterday...
Yup. 1 is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom bestaan Cairon & Kugari Ken?
Waarom uberhaubt een kloon aanmaken? Ik durf onder Ang3l alles te zeggen hoor, serieus of niet serieus
Omdat destijds klonen een belangrijk onderdeel waren van het reilen en zeilen van mijn bestaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. Waarom bestaan Cairon & Kugari Ken?
Waarom uberhaubt een kloon aanmaken? Ik durf onder Ang3l alles te zeggen hoor, serieus of niet serieus
Och, ik kan me best voorstellen dat als iedereen je kent hier en je wil je zelfmoordpoging bespreken in R&P of je vreemdgaan in SEX ofzo, dat je dan een kloon aanmaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Als wij ooit gaan neuken, zou je dan je wel je mond dicht willen houden?quote:
you know what jazz... about a certain someone having a certain crush on me...quote:
Geen flauwe klul, dat bespreken we gewoon hier!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Och, ik kan me best voorstellen dat als iedereen je kent hier en je wil je zelfmoordpoging bespreken in R&P of je vreemdgaan in SEX ofzo, dat je dan een kloon aanmaakt.
Als wij ooit gaan neuken wel ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:15 schreef hierissieweer het volgende:
Als wij ooit gaan neuken, zou je dan je wel je mond dicht willen houden?
Mooizo, thanx!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als wij ooit gaan neuken wel ja.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:22 schreef Gellarboy het volgende:
Je snapt het niet, he?
Nee doe liever alsof ik niet zo snugger be, dan valt het altijd wel weer mee...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |