Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zo denkt Stees er ook over.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef luckass het volgende:
Bij die hyves-screenshot zie ik 't vage maat van mij staan. Kom uit dezelfde omgeving. Zal kijken of ik iets kan vinden
.
Daar vind ik d'r wel heel erg op lijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef luckass het volgende:
http://stephanie-kiss.hyves.nl/
Was deze al genoemd?
www.hansanders.nlquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:30 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Daar vind ik d'r wel heel erg op lijken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:30 schreef mjh487 het volgende:
[..]
een hele grote epic fail want stacyquote:
M'n eerste epic fail op Fok!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een hele grote epic fail want stacyheeft geile tieten en dat meisje niet
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:30 schreef mjh487 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:52 schreef NoBody122 het volgende:
Zij is volgens mij een hele lieve meid. Jammer dat ze zo waanzinnig misbruikt is
Iedereen maakt wel eens fouten of overhaaste beslissingen -vooral als tiener- en dat mag best vervelende consequenties hebben, anders leer je het nooit af... De gevolgen van deze beslissing zijn echter niet eens meer te overzien voor 'Stacy'; deze filmpjes blijven eeuwig rondzwerven en op talloze sites wordt ze daarbij voor slet, hoer, etc uitgemaakt...
Heel opvallend trouwens dat deze reeks zo snel gaat t.o.v. andere KLB-topics
Nee heb ik met paint gedaan,dus zou kunnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kon je geen hogere kwaliteit avatar maken boswachter?
Stacy is zo pixelig
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee heb ik met paint gedaan,dus zou kunnenBouw me eens een betere Steesie dan
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn contact heeft een oud nr. van haar weten te achterhalen die al in gebruik is door iemand anders. Scheen al vaker te zijn opgebeld met de vraag of hij ene Stefhanie kende, ownedZoektocht gaat door.
dat zegt me niks, of zegt dat genoegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:40 schreef RickoKun het volgende:
Alleen mensen van kaste 1 (top-notch)
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:21 schreef RickoKun het volgende:
, daar krijgt deze swa geen harde gringo van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |