BE = Anime Sluttyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef Draz het volgende:
[..]
Bijna, Deensezie m'n signature maar waar ik nu woon
Ze heeft nu ook een BE female hunter trouwens... Troll, BE, what's the difference!
* Draz hides.
onyxia attunementquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:46 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Uh waar was dit van?
Ben het vergeten.
Is niet van mij zelf die screen
Ik was denk ik de laatste op mijn server of misschien van alle servers om het te doen. Ongeveer 45 minuten voor server shutdown. :-Pquote:
Nicequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik was denk ik de laatste op mijn server of misschien van alle servers om het te doen. Ongeveer 45 minuten voor server shutdown. :-P
Gratz!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nice! Quest line is erg tof, ben blij dat ik het gedaan heb
. Vandaag trouwens ff met een guildie Strat, Scholo en DM achievement gedaan. Uurtje of 5 bezig geweest door dat we af en toe de weg kwijt waren, en ik heb me cannon
(na 4 jaar
):
[ link | afbeelding ]
yay weer een event met een mount die ik niet krijg ookal ga ik er elke dag eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:29 schreef Hanstin het volgende:
[..]
yay weer een event met een mount die ik niet krijg ookal ga ik er elke dag eenverheug me er nu al op dat gekanker van ze
².SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Thanks. Zit net de Hallows End Achievements door te lezen en zeg dat je om de hallows end achievement goed te krijgen die pet moet hebbenquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:29 schreef Hanstin het volgende:
[..]
yay weer een event met een mount die ik niet krijg ookal ga ik er elke dag eenverheug me er nu al op dat gekanker van ze
die brooms zijn dan ook neit permSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ja idd, maar ik had sowieso al een aantal achievements als verloren opgegeven. Sommige dingen haal ik gewoon niet, of ik heb geen zin om er zoveel tijd in te steken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Thanks. Zit net de Hallows End Achievements door te lezen en zeg dat je om de hallows end achievement goed te krijgen die pet moet hebben.
hij dropt nu ook een permenant mount die scaled met je riding level, dus hij vliegt ook in outland als je 225 riding skill heb(60%) en gaat 280% als je 300 riding skill hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die brooms zijn dan ook neit perm
Klopt. Die horse heeft een 1-3% droprate tho.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:07 schreef Hanstin het volgende:
[..]
hij dropt nu ook een permenant mount die scaled met je riding level, dus hij vliegt ook in outland als je 225 riding skill heb(60%) en gaat 280% als je 300 riding skill hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |