Nu ken ik er al tweequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:00 schreef Draz het volgende:
Ik ben er één
Ben zelfs geëmigreerd om samen te gaan wonen met de troll
Enhancement is echt fijn nu. Je kan in principe voor eeuwig in combat blijven als je het goed speeltquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
resto shaman vind ik op dit moment een beetje tegenvallen
Ja heb het gezien, 2h maelstrom is super nu dat is ook wel leuk want 2h's waren eerst nog maar amper in bruik bij de Shamansquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Enhancement is echt fijn nu. Je kan in principe voor eeuwig in combat blijven als je het goed speelt
Update: en het is weer up.
Hoop gekut in the lore idd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd betekend voor mij een hoop gekut als dat zo is tho.
Een maat van mij is een level 70 mage en klaagt altijd over hunters. Dus ik zou zeggen; hunters.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:07 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik dacht eraan om WoW maar (weer) eens te proberen. Vriend van me heeft nog twee characters rondslingeren, namelijk een Warlock en een Hunter (beide level 70).
Als ik jullie nu vraag welke ik het best zou kunnen nemen puur voor PvP georienteerd wat zouden jullie dan zeggen? (Op WOTLK gericht..)
Vandaag praktisch voor het eerst Archi try gedaan, 50%, 45% en 2x bagger.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Laatste 5 bazen in BT in een uurtje neer
Sorry dat ik het zeg, maar dan is hij niet echt goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Een maat van mij is een level 70 mage en klaagt altijd over hunters. Dus ik zou zeggen; hunters.
Melee. Niks anders.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:07 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik dacht eraan om WoW maar (weer) eens te proberen. Vriend van me heeft nog twee characters rondslingeren, namelijk een Warlock en een Hunter (beide level 70).
Als ik jullie nu vraag welke ik het best zou kunnen nemen puur voor PvP georienteerd wat zouden jullie dan zeggen? (Op WOTLK gericht..)
Bijna, Deensequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die zweedse?! En zie nou wel dat troll females geil zijn
.
Gaat niet werkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:04 schreef Catch_me het volgende:
Kun je trouwens 60 dagen timecards gebruiken die uit Amerika komen of gaat dat niet werken?
Tenzij je op americaanse servers speelt , toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:04 schreef Catch_me het volgende:
Kun je trouwens 60 dagen timecards gebruiken die uit Amerika komen of gaat dat niet werken?
Jij eerst Wyri, dan ik?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef Draz het volgende:
[..]
Bijna, Deensezie m'n signature maar waar ik nu woon
Ze heeft nu ook een BE female hunter trouwens... Troll, BE, what's the difference!
* Draz hides.
ik heb mijn priest getransfered naar grim batol paar weken geleden.... zitten alleen focking veel portugezen, slaat helemaal nergens op. moest gister voor het eerst wachten om in te loggen, bij mij was het maar 5 minute maar een vriend wou later inloggen en die heeft denk minimaal een half uur moeten wachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:49 schreef DjNivek het volgende:
Queue van 900 man op Grim Batol ownt ook...:')
hunters zijn nooit goed geweest in arena, in bg gaat het nog wel. warlocks waren altijd redelijk overpowered behalve tegen rogues... (sl/sl locks dan)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:07 schreef feelsgoodman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |