quote:
De Bult dan zeker?!?!
(wich reminds me.. zo ff de site van "'t olde wiif/wief" bekijken (zo heet het plaatselijk krantjeding van waar ik eigenlijk wegkom in de volksmond, zonder de omgeving van Buuf helemaal openbaar te maken
) ) Ik was op mijn 13
e met een vriendinnetje mee op clubreisje van de kerk. Zij mocht van haar ouders niet als enige meisje tussen een stuk of vijf(? ik weet het niet eens zeker meer

) jongens en op het allerlaatste moment kwam het broertje van het andere meisje wat mee zou haar afzeggen. Paniek in de keet want ze stonden dus allemaal al bij de kerk alles in de auto te laden. Oplossing gezocht: bel maar snel een vriendinnetje of die mee wil, en ik werd dus gebeld.
We zijn een weekend in Eernewoude geweest en hebben heel veel lol gehad. In die groep zat

dus ook en stiekem vond ik 'm eigenlijk wel leuk.
Jaaaaaaaaaaren later in de kroeg/disco drive-in werd ik door een kameraadje naar buiten gesleept want ja, hij had gehoord dat er een kampvuur bij het openluchttheater zou zijn. Hij zou nog wat vrienden bij elkaar zoeken maar kon alleen

(die ik toen helemaal niet (dacht te) kende(kennen)) zo snel vinden en wij op zoek naar dat kampvuur wat er helemaal niet bleek te zijn. Kameraadje was lastig en dacht grappig te zijn door popiejopie te doen me steeds op te tillen

dus ik zette

in om me "te beschermen"

wat werkte.

Die avond op de terugweg uit het bos van het kampvuur wat er niet was gezoend en nu na bijna tien jaar nog steeds samen.
We kwamen er trouwens na een paar maand pas achter dat we samen op de clubreisje waren geweest en toen kwam ik er dus achter dat hij mij eigenlijk ook wel leuk vond.

Tegelijkertijd wist ik ook waarom ik zijn vader er bij de 'eerste' ontmoeting zo bekend uit vond zien.. Die had me dus opgehaald en gebracht bij dat clubreisje. (ja, díe had ik dus schijnbaar wel 'herkend')

Net als de schoolvriend van

die ook mee was met clubreisje maar naar Canada emigreerde vlak daarna en in 2000 en afgelopen zomer ineens voor de deur stond.
We hebben nu ook een heel erge fotoshoottoenikpuberwas-foto in de gang hangen.

vind 'm zooo mooi.
"Dat is echt van toen ik verliefd op je ben geworden"
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!