abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:33:26 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62426731
ik heb het er gelijk uitgebikt voor je
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:35:14 #152
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62426770
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb het er gelijk uitgebikt voor je
pi_62426783
Ik heb ook eens een homostel als buren gehad, was echt cool! Vooral omdat een van de twee nogal van make-up en lange jurken hield Kwam hij m`n make-up lenen
Saartje
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:37:18 #154
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62426826
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook eens een homostel als buren gehad, was echt cool! Vooral omdat een van de twee nogal van make-up en lange jurken hield Kwam hij m`n make-up lenen
Ik ben benieuwd naar de mijne
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:37:44 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62426832
Dat lijkt me leuk!
Zo lang genoeg gespijbeld. Op naar de bewoonde wereld om de wekelijkse kuub boodschappen binnen te halen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:39:05 #156
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62426867
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef bixister het volgende:
'dezelfde interesses' is zoooo'n overrated als 'eis'. ik dacht ook dat dat wel een basis voorwaarde was pinq, maar wat blijkt? ben ik eens met iemand met volstrekt andere interessses en 't klikt beter dan ooit!

vicky, in oostenrijk?? niet eens van internet?? of was het het oostenrijkse internet misschien.

suuzziiieee, hier is 't ook begonnen met een meet. geen stoere rock-meet, maar een ONZIN meet bij de macDonalds. het 'start hier met downloaden' begon overigens pas veel later, maar daar zagen we elkaar voor het eerst en viel hij me wel érg op.
Ooo Bix, dat weet ik nog!
Samen met Bolletje, Blauwe op zoek naar Manono of niet? Of was dat een andere keer?
Toen zei ik heel stoer dat ik ook wel wilde komen, maar was to chicken.
Good ol' times.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_62426875
boodschappen doen moet ik ook nog
En de was opvouwen..en alle kleren en speelgoed voor zaterdag klaarleggen..en vanavond kijkavond op school, maar dat is haske leuk
Saartje
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:45:09 #158
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62427009
Het regent hier! Kan ik zonder schuldgevoel nog even wachten met boodschappen doen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:46:43 #159
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62427050
Boodschappen doe ik morgen. Maar wel hele leuke, vakantieboodschappen.

Webkim, ik lees net van je Amerika-plannen. Hebben in 2001 langs de westkust getoerd. Zó mooi!
Vrienden van ons met hun zoontje hebben het ook gedaan en was ook goed te doen. Volgens mij heb ik ook nog ergens een verslagje liggen. Ik zal eens kijken waar die is, als je interesse hebt pm me dan even.
Dollar was toen schandalig duur en op '9/11' zaten wij in San Diego. Ga je eindelijk je droomreis maken, gebeurt er zoiets.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_62427137
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:11 schreef moussy het volgende:
De eerste keer dat ik Peet zag vond ik het een enorme eikel ow en hij was héél erg bezet, niet dat dat toen zo belangrijk was, dat kwam pas een tijdje later Hij was trouwens een vriend van mn broer.
Oh, dat is zo fout, dat heb ik ook wel eens gehad. En het was óók nog m'n buurman.

Mijn man heb ik voor het eerst gezien toen hij ergens aan het optreden was. Ik dacht: "Wie is die langharige gitarist?" Wat rondvragen leerde me ook dat hij net vrijgezel was. Rot voor hem, leuk voor mij, dacht ik. Oftewel "hebben" . Ik had toen zelf nog wel sort of een vriendje, maar dat was toch een rare rijke knakker. Dus die heb ik na een tijdje gedumpt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 10:09:29 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_62427604
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef Igraine het volgende:

[..]

Oh, dat is zo fout, dat heb ik ook wel eens gehad. En het was óók nog m'n buurman.
Lastig vooral! Mijn broer vond hem niet goed genoeg voor mij, dus zij hadden constant ruzie, wat hij wel en niet moest doen, hoe hij mij moest behandelen en weet ik veel wat voor drama allemaal meer Gelukkig raakte mijn broer kort daarna zelf ook weer aan de vrouw, dus was het redelijk snel over... de vriendschap tussen Peet en hem ook Maar toen ik hoogzwanger was van René gingen mijn broer en ik een boodschapje doen voor mijn moeder, samen in zijn auto.. op een gegeven moment gooide hij het stuur om, om door een weiland te gaan crossen, met mij in die auto! Ik dacht echt serieus dat ik of doodging of spontaan ging bevallen, ook toen kon ik slecht kiezen Tegenwoordig scheurt hij 'veilig' over het circuit in Zandvoort, zonder een hoogzwanger zusje.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:22:20 #162
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62427920
Ik ken Micha ook van Fok, maar we hadden eigenlijk nog nooit met elkaar 'gesproken'. Paar Fokkers kwamen voor een minimeet naar Amsterdam, en omdat ik daar woonde vondenze dat ik ook wel langs kon komen. Ik durfde niet zo goed, en Micha begon me over te halen terwijl we dus nooit een woord gewisseld hadden Vervolgens heeft ie het de hele avond over z'n ex gehad
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:36:38 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62428261
Webkim, is het dan niet een idee om eerst eens een rondje Europa ter rijden? Kleinere afstanden, ook genoeg te zien en bij nood ben je heel snel weer thuis.
En dan later, als Thomas wat groter is kan je altijd nog Amerika doen toch?

F. en ik waren tegelijk op de FOK! 5-jaarmeet, maar toen hebben wel elkaar nooit gezien. Ik was nogal druk bezig met HW, en hij met de Onzinners.
Een paar maanden later dus herkansing, maar de echte vonk sloeg dus pas na een dag of 4 over.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:36:39 #164
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62428265
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb mijn husb ontmoet in de lokale disco met kerst terijl Arne Jansen optrad.
De disco is niet zo lang geleden afgefikt en Arne Jansen.... Tja. Wij zijn al zo lang, volgens mij was er toen nog geeneens internet
De Bult dan zeker?!?!
(wich reminds me.. zo ff de site van "'t olde wiif/wief" bekijken (zo heet het plaatselijk krantjeding van waar ik eigenlijk wegkom in de volksmond, zonder de omgeving van Buuf helemaal openbaar te maken ) )

Ik was op mijn 13e met een vriendinnetje mee op clubreisje van de kerk. Zij mocht van haar ouders niet als enige meisje tussen een stuk of vijf(? ik weet het niet eens zeker meer ) jongens en op het allerlaatste moment kwam het broertje van het andere meisje wat mee zou haar afzeggen. Paniek in de keet want ze stonden dus allemaal al bij de kerk alles in de auto te laden. Oplossing gezocht: bel maar snel een vriendinnetje of die mee wil, en ik werd dus gebeld.
We zijn een weekend in Eernewoude geweest en hebben heel veel lol gehad. In die groep zat dus ook en stiekem vond ik 'm eigenlijk wel leuk.

Jaaaaaaaaaaren later in de kroeg/disco drive-in werd ik door een kameraadje naar buiten gesleept want ja, hij had gehoord dat er een kampvuur bij het openluchttheater zou zijn. Hij zou nog wat vrienden bij elkaar zoeken maar kon alleen (die ik toen helemaal niet (dacht te) kende(kennen)) zo snel vinden en wij op zoek naar dat kampvuur wat er helemaal niet bleek te zijn. Kameraadje was lastig en dacht grappig te zijn door popiejopie te doen me steeds op te tillen dus ik zette in om me "te beschermen" wat werkte. Die avond op de terugweg uit het bos van het kampvuur wat er niet was gezoend en nu na bijna tien jaar nog steeds samen.

We kwamen er trouwens na een paar maand pas achter dat we samen op de clubreisje waren geweest en toen kwam ik er dus achter dat hij mij eigenlijk ook wel leuk vond. Tegelijkertijd wist ik ook waarom ik zijn vader er bij de 'eerste' ontmoeting zo bekend uit vond zien.. Die had me dus opgehaald en gebracht bij dat clubreisje. (ja, díe had ik dus schijnbaar wel 'herkend') Net als de schoolvriend van die ook mee was met clubreisje maar naar Canada emigreerde vlak daarna en in 2000 en afgelopen zomer ineens voor de deur stond.
We hebben nu ook een heel erge fotoshoottoenikpuberwas-foto in de gang hangen. vind 'm zooo mooi. "Dat is echt van toen ik verliefd op je ben geworden"
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:52:05 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62428650
Noli, wat grappig zeg, dat het dan toch via een omweg nog 'goed' kwam.
pi_62428897
Ik heb mijn man leren kennen in de zandbak. Waren allebei 6 jaar en hij was het vriendje van mijn neefje. Ergens toen ik 13 was en hij 12 fietsen we samen naar dezelfde middelbare school en niet veel later verhuisde hij naar Almere met zijn moeder en stiefvader. Nooit meer wat van hem gehoord tot mijn neefje 8 jaar geleden overleed en we hals over kop nog op zoek moesten naar hem. Sindsdien hebben we contact gehouden en toen na een jaar zijn relatie over was stond hij bij mij op de stoep. En hij is nooit meer weg gegaan. Nu al ruim 6 jaar een setje.
pi_62429142
Mijn lief en ik studeren in hetzelfde gebouw, hij Japans, ik Chinees. Ik kende hem wel, maar niet supergoed ofzo, maar we dronken vaak kopjes thee en koffie uit de automaat met een groepje vrienden. Hij was net een jaar naar Japan geweest en toen ze terug waren gingen we met zn allen wat closer met elkaar om, veel samen eten enzo. Ik had al weet ik hoe lang problemen met mn nu-ex en dat ging (gelukkig) uit, een maandje daarna overleed een vriend van me waar ik erg kapot van was en hij heeft me toen erg getroost en dergelijke. Van het een kwam het ander maar hij wilde alles eerst maar eens aanzien. Ik wist niet zeker of ik er wel zin in had om af te gaan wachten of hij wel of niet geinteresseerd was, maar uiteindelijk bleek hij toch net zo verliefd en ondersteboven als ik, zijn nu zo'n 2 jaar samen en zo verschrikkelijk gek op elkaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door huuphuup op 16-10-2008 11:18:26 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62429262
Dat was ook wel te merken Huuphuup. Leuk stel hoor zo samen.
pi_62429337
Haha, dankjewel Faja
Ik ben heul blij met hem!

Bah, volgt iemand die 'presidential debates'?
Mijn vriend zit ze te kijken dus ik hoor ze op de achtergrond, maar ik word zo misselijk van dat over en weer modder gooien en zwart-maken en dergelijke.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62429352
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Webkim, is het dan niet een idee om eerst eens een rondje Europa ter rijden? Kleinere afstanden, ook genoeg te zien en bij nood ben je heel snel weer thuis.
En dan later, als Thomas wat groter is kan je altijd nog Amerika doen toch?
Wij hebben zo'n zelfde reis gemaakt, Webkim (zonder kinderen trouwens).

Van LA (California) via Arizona, Utah en Nevada weer terug naar California (San Fransisco).

Ik denk wel dat het te doen is met een klein kind maar zoals BE zegt lijkt het me wel veel leuker om te doen als hij wat ouder is...
pi_62429551
Ik volg het zo nu en dan die debatten, hier op kantoor voornamelijk de parodie erop. BTW had je maar weer eens lastig gevallen op de mail
pi_62430182
Hahaha ik zie het, dankje, wat lief dat je eraan denkt

Ga es werken joh

Maar over die debatten, ja als ik die McCain zo hoor met uitspraken als "natuurlijk ga ik het oordeel van de VN niet afwachten, gewoon binnenvallen dat Iran" dan krijg ik wel een beetje kippenvel.
In dat opzicht hoop ik dat het Obama wordt, maar ik heb me er niet genoeg in verdiept om te zien of dat op alle fronten ook daadwerkelijk beter is. Nouja, afwachten maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62430268
Ik ben aanwezig op kantoor maar werken ho maar. Het is zo bizar rustig dat ik wel 4 internetsites open heb staan, funda, marktplaats ,fok en hotmail. En msn staat ook nog aan.

Nog maar een paar uurtjes uitzingen (16:00 uur) en dan is het weer weekend voor mij. Thank god! Zo en nu ga ik eens flink geld uitgeven aan nieuwe handdoeken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 11:56:42 #174
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62430308
Het zal toch wel beter worden dan Bush? Of zou het echt nog slechter kunnen?

Ik kom maar niet echt op gang vandaag Gelukkig is het niet zo heel druk hier.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62430417
Wat leuk om die verhalen over jullie mannen/vriendjes te lezen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')