abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62417895
hey LB, almere-gangster van de bovenste plank! jammer van poging 348... lijkt mij ook ingewikkeld hoor, zeker als je allebéi al een (of meer) kind(eren) hebt... !
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:12:14 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_62418061
Ja nee, dat was poging 345 maar die moest ik wel even noemen. Want het blijft een punt. Voor mij dan. Poging 348 was dezelfde als poging 346 en poging 344, dus het was eigenlijk bijvoorbaat al geen succes....en hoi bix ik vind je haar ook mooi en ook jouw haar in een knot zoals ik dat eerst zag. Met een scheiding. Dat werkt bij mij nooit. Zeker 8743834 pogingen ondernomen
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:19:04 #103
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62418302
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Maar weet je, ik ben ook nooit echt happy samen.....poging 348 dit weekend toevallig opgegeven
Afgezien nog van alle onzekerheid, wantrouwen en ander boos gedrag, vind ik het ook lastig als er iemand toe kijkt als mijn dochter op zondagochtend voor de tv ontbijt terwijl ik een boek lees, dat je weer moet daten en er weer extra oppas moet komen op die momenten (ja dat zou je dan af kunnen halen van die aantal keer dat je naar de sportschool gaat maar ja dan kun je weer niet naar de sportschool en is dat wel goed voor al het vertrouwen dat je ineens in jezelf moet hebben als je met iemand bent, serieus je krijgt dat nooit zomaar ineens) of dat je zomaar om moet kunnen gaan met zijn zoons die al tien en twaalf jaar zijn omdat hij immers ook met jouw kleine kindje om kan gaan en ik word er altijd nerveus van als je dan moet gaan staan zoenen in een kamer waarin speelgoed je staat aan te staren, vooral onze opblaasbare Dora heeft dat erg. Die kijkt me dan altijd zo aan. Gruwelijk is het.

Maar ja. Afgezien van dat alles kan het ook wel leuk zijn. Dus mocht iemand nog iemand kennen die bovenstaande ellende kan doorstaan.....
En inderdaad wat je schrijft. bleeh, iemand weer helemaal moeten leren kennen, en hij jou ook, incl. je mindere dingen (en de zijne). Het wel willen dat hij je kind leuk vind, maar niet willen dat ie zich bemoeit met de dingen die over opvoeding gaan. Gedoe met ouders/woonplaats/vrienden. en dan nog mn kind dat m leuk moet vinden, of in iedergeval niet vervelend. Ik denk dat het nooit gaat lukken sowieso iemand met dezelfde intresses vinden vind ik al moeilijk
Als alles vanzelf zou gaan zou ik het heerlijk vinden, maarja dat is gewoon nooit zo.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:22:40 #104
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62418425
"Zoenen terwijl een opblaasbare Dora je aanstaart....."
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62418484
BE, leuk je haar!!
Saffier wat goed van manlief!!
Guus, ik vind je stoer!!

Ik heb mijn vent opgepikt in Oostenrijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62419047
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef Macka66 het volgende:
Mijn vent heb ik gegoogled. Met als zoekwoord Ans
Ans is een russische synthesizer waar ik meer over wilde weten.
Haha!
Ik ken mijn vent via ICQ (dát waren nog eens tijden). Hij zocht op vrouw - 20-25 jr - eindhoven - online
Tadah! Daar kwam ik. Zijn eerste woord tegen mij: Eindhovuh!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_62419089
'dezelfde interesses' is zoooo'n overrated als 'eis'. ik dacht ook dat dat wel een basis voorwaarde was pinq, maar wat blijkt? ben ik eens met iemand met volstrekt andere interessses en 't klikt beter dan ooit!

vicky, in oostenrijk?? niet eens van internet?? of was het het oostenrijkse internet misschien.

suuzziiieee, hier is 't ook begonnen met een meet. geen stoere rock-meet, maar een ONZIN meet bij de macDonalds. het 'start hier met downloaden' begon overigens pas veel later, maar daar zagen we elkaar voor het eerst en viel hij me wel érg op.
pi_62419116
hahaha icicle, da's tenminste wel een direct type. qua zoekterm dan. de beginzin vind ik iets minder.
pi_62419157
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef bixister het volgende:

vicky, in oostenrijk?? niet eens van internet?? of was het het oostenrijkse internet misschien.
Nee, deze is niet via internet, die daarvoor wel..
Personeelsuitje van het werk van mijn moeder. M. werkt bij dezelfde werkgever en was dus ook mee. Mijn moeder kende M. al. Op wintersport met elkaar gepraat, meer niet.. paar weken later was het aan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:45:20 #110
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62419201
Hier ook een icq liefde. Maar wij zijn er niet over uit wie nou wie toevoegde... Grappig vind ik dat je dat zo vaak hoort.
Lb, ik stem Dora tegen nieuwe poging voor.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62419239
ja, draai dora maar even met 'r gezicht naar de muur hoor. of laat 'r leeglopen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:47:25 #112
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62419284
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef lcicle het volgende:

Zijn eerste woord tegen mij: Eindhovuh!
Niet eens: "Eindhovuh de gekste!"

Mijn lief heeft zes jaar bij me om de hoek gewoond en ik had hem nog nooit gezien.
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 22:48:49 #113
5428 crew  miss_sly
pi_62419317
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:48 schreef Suzziieee het volgende:
Hier mannen downloaden??

Kan iemand mij dan uitleggen waar het knopje 'start download' zit?

Nou, niet in dit subforum iig

Mijne komt uit WFL, zo'n drie jaar mee in allerlei topics gepost. Een keer gemeet, was gewoon gezellig, verder niks. Bovendien had ik een vriend en ging ik op vakantie.
Na de vakantie relatie verbroken, paar weken later een private meet en de rest is history, zoals ze dat zo mooi zeggen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62419389
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef lcicle het volgende:
Zijn eerste woord tegen mij: Eindhovuh!
Romantiek ten top.

Nou, wij moeten morgen een aanbetaling doen als we onze vakantie-optie definitief willen maken, maar ik zie ineens overal beren op de weg qua 3 weken autorondreis met een dan 11 maanden oud jochie.
Hoewel dat volgens de kapper niet hoefde. die was er net geweest: "Beren op de weg? Daar zou ik dus echt niet bang voor zijn. Die heb ik ook niet gezien hoor. Misschien wel als je van de paden af gaat, dat weet ik niet.."
Maarja, elke dag vijfhonderdzoveel km. rijden. Kind slaapt graag en makkelijk in de auto. Slaapt -ie 's nachts dan wel; da's nu al een ding namelijk. Plus: een hele vakantie waarop mijn zoon voornamelijk op de achterbank zit: vind ik dat wel gezellig? Ik heb gewoon geen zin om heeeeel veel geld te spenderen aan iets waar ik veel kapotter van terug kom dan ik weg ging. En met mij.

Ik slaap er nog wel een nachtje over en dan zien we morgen wel...

En , die heb ik niet gedownload. Daar was ik al een halve eeuw mee bevriend toen we ineens zaten te zoenen...
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:52:02 #115
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62419412
Grappig, bij Bix en Miss-Sly, dat je elkaar eerst al eens ontmoet zonder dat er 'iets' gebeurt.
Bij mij is het altijd de eerste keer ontmoeten meteen pats-boem-raak geweest.
Helemaal bij d'n deze.
pi_62419443
Nee, ik antwoordde wel zo Moonah

En toch best knap, dat je hem nog nooit gezien had. Ik keek er niet zo makkelijk overheen

Later in ons eerste icq gesprek bleek dat we elkaar al eens de hand hadden geschud.. We waren bij hetzelfde concert (Type o Negative in Den Bosch '99) en een gezamenlijk kennis had ons aan elkaar voorgesteld. Maar toen was er nog geen vonkje, omdat ik nog vonkte met iemand anders.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:53:44 #117
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62419459
Ik kan me je bedenkingen wel voorstellen Webkim.
Ik heb net in de Libelle (ben bij mijn moeder) gelezen dat je bij dit soort beslissingen je buik moet volgen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:54:54 #118
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62419495
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef lcicle het volgende:
(Type o Negative in Den Bosch '99)
Gheghe, da's bij mij om de andere hoek.
pi_62419526
Nee, niet in de Willem II
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 22:56:48 #120
5428 crew  miss_sly
pi_62419543
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:52 schreef Moonah het volgende:
Grappig, bij Bix en Miss-Sly, dat je elkaar eerst al eens ontmoet zonder dat er 'iets' gebeurt.
Bij mij is het altijd de eerste keer ontmoeten meteen pats-boem-raak geweest.
Helemaal bij d'n deze.
Dat was bij ons de tweede keer
Eerste keer was niet eens een optie, want ik had nog een relatie. Die liep wel op het eind, maar ik wilde dat sowieso eerst afhandelen voor ik ook maar verder wilde kijken. Op dat moment dus niet eens in me opgekomen, hoe leuk ik hem ook vond

Grappige was dat die avond een vriend van schaap belde en mij even aan de telefoon wilde om te vragen of ik het nieuwe vriendinnetje was Vooruitziende blik
pi_62419552
De Libelle? Bestaat dat nog?
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:04:10 #122
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62419787
icicle je hebt toch nog wel logs bewaard? webkim, ik vind het zo grappig dat ik bij jou soms denk "och ja!" Ik lees je log al zo lang dat ik het herken ofzo. Nouja, grappig vind ik.
pi_62419819
Jeetje webkim, dagelijsk 500km rijden met een kind van 11 maanden
Dan zou ik ook beren op de weg gaan zien denk ik...
Dat is minstens 5 uur!!!! per dag in de auto

waar was de planning om heen te gaan dan?
pi_62419842
Ik heb nog wel mailtjes, maar die logs heb ik niet meer! Vind ik best wel jammer.. Heb wel de computer nog, waarop het allemaal begon
pi_62419854
G was ook niet bepaald beschikbaar tijdens die eerste meet, dus die optie 'bestond' simpelweg niet. ik vond 'm wel meteen ontzettend leuk hoor! maar kon daar dus gewoon verder niks mee, ik ging er ook totaal niet vanuit dat die interesse wel eens wederzijds zou kunnen zijn. hij was zo bezet als wat, latenwemaarzeggen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:07:06 #126
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62419878
Bedankt voor het janken meiden .
Mijn lief komt gewoon uit het café 8) en ik drink niet eens
LB, je weet het zo heerlijk op te schrijven altijd, maar kan me de frustratie goed voorstellen
Webkim, slaap er goed over, jij ook een
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62420014
webkim, waarom moet je zulke grote afstanden per dag afleggen? is het een verplichte route oid? heb je dan nog wel tijd om gewoon dingen te bekijken enzo...? succes met beslissen!
pi_62420140
Ik heb mijn lief op een tattooconventie opgeduikeld, 100 kilometer van huis en we bleken in onze jeugd in hetzelfde huis te hebben gewoond
Saartje
pi_62420160
waat? toch niet tegelijkertijd neem ik aan he?
pi_62420220
Nee duh, m`n eigen broer had ik toendertijd nog wel herkend
Nee hullie gingen het huis uit en wij gingen er toen in, we hebben zelfs op dezelfde slaapkamer geslapen
Saartje
pi_62420296
500 km per dag is inderdaad erg veel ja. Wij moeten onze trip nog plannen, crossen door de USA
Ik heb de grenzen al gesteld, maximaal drie weken, budget 3000 euro. We wilden eerst van oost naar west, maar dat is niet te doen in drie weken. Nu wordt het drie weken door Californie karren.

Ik ga beginnen met opzoeken wanneer het daar niet schroeiend heet is, en wanneer dat orkanenseizoen een beetje voorbij is Waar we het wel roerend over eens zijn: we gaan alle fastfoodketens die ze hebben uitproberen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:25:06 #132
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62420468
syrena, wij zijn in 21 dagen van atlanta naar san fransisco gereden met De camper. Als je wilt kan ik je De route morgen pmmen. Was echt super! En mooi. En veul!
pi_62420531
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef Lishe het volgende:
syrena, wij zijn in 21 dagen van atlanta naar san fransisco gereden met De camper. Als je wilt kan ik je De route morgen pmmen. Was echt super! En mooi. En veul!
Ja graag!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:39:15 #134
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_62420938
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef bixister het volgende:

suuzziiieee, hier is 't ook begonnen met een meet. geen stoere rock-meet, maar een ONZIN meet bij de macDonalds. het 'start hier met downloaden' begon overigens pas veel later, maar daar zagen we elkaar voor het eerst en viel hij me wel érg op.
Lijkt me doodeng een meet.Zo 1 op 1 heb ik er totaal geen moeite mee.. maar zo'n groepsmeet...best heftig

Ex heb ik ook van ICQ geplukt...en had me nog zo voorgenomen om de volgende niet van internet te plukken...maar irl kom ik ook maar niemand tegen,dus maar weer het internet op,al is dat ook nog niet heel bijzonder.Wat een kanslozen !!Ach zal toch wel weer eens een keertje een leuke gozer tegenkomen
pi_62421080
Ach, IRL kan je ook genoeg kanslozen tegenkomen hoor. *sprak zij uit een ver, ver verleden*

Ik heb nog nooit een man van internet afgeplukt trouwens. Wel heel lang (jaaaaren) met een potentiele kandidaat gechat. Hem ook irl gezien en hij mij ook, maar blijkbaar allebei niet genoeg drank op om elkaar aan te spreken
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:49:14 #136
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62421262
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Lijkt me doodeng een meet.Zo 1 op 1 heb ik er totaal geen moeite mee.. maar zo'n groepsmeet...best heftig
Ik vind 1 op 1 meets juist veel enger. Met zo grote groep is er altijd wel iemand die wat tw vertellen heeft, en het is makkelijker om de kat uit de boom te kijken zeg maar. Maar 1 op 1, als je elkaar dan niks te vertellen hebt, of het blijkt totaal niet te klikken, brrr!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:50:39 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62421302
Hoe is dat met die collega op je werk eigenlijk afgelopen Suzie?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62421378
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef p_iglet het volgende:
Jeetje webkim, dagelijsk 500km rijden met een kind van 11 maanden
Dan zou ik ook beren op de weg gaan zien denk ik...
Dat is minstens 5 uur!!!! per dag in de auto

waar was de planning om heen te gaan dan?
California. Een rondreis langs de grote natuurparken en tot slot nog naar LA en San Fransisco.
Het lijkt me er ZO mooi en hiken met Thomas lijkt me ook g e w e l d i g , maar kleine dagafstanden is gewoon zonde, dan mis je zoveel. En als we dan toch gaan. Zouden zulke dingen niet een kwestie zijn van doen-en-zien-waar-het-schip-strandt?
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:59:59 #139
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62421600
Maar Kim, dan zou ik of een kleiner rondje maken, of zorgen dat het vliegveld waar je naartoe rijdt ook via een kortere weg te bereiken is. Want dat is dan een nadeel; je moet op een bepaalde dag daar-en-daar zijn omdat je anders de terugvlucht niet haalt. (En San Fransisco is geweldig!!!) Ik vond wel van zoveel zien in zo'n korte tijd dat de schoonheid van dingen minder indruk maakt op den duur. We hebben de Grand Canyon na een half uurtje weer verlaten "want we moesten verder!!. Maar als je er dan toch bent wil je natuurlijk niets missen....
pi_62425093
En, Webkim, did you made up your mind?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 07:34:39 #141
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62425095
Californie is geweldig. Maar plan dan inderdaad kortere stukken. Rij in de tijd bijvoorbeeld van LA naar San Fransisco. Door over de B-routes te rijden, zie je ontzettend veel van het landschap en je komt door alle kleine 'en in de tijd stilgestaane' dorpjes. San fransisco is mooi, maar ik moet zeggen dat ik daar het meest genoten heb van het park (met japanse thee-tuin) en GG-bridge. Verder was Big Basin erg mooi en zijn we nog naar een andere heel mooi park geweest....krijg je de naam nog wel van. En ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond met Fleur toen ze 2,5 was. Ze heeft het er nu nog over, dus er blijven dan ook dingen hangen. En het vliegtuig heeft ze goed gedaan. We hebben het opgesplitst. Van Amsterdam naar Washington en toen overgestapt, daardoor mis je de verschrikkelijk drukte op SF omdat je van een interlokale vlucht afkomt en niet internationaal meer vliegt. Op washington was het relatief rustig. We hadden een autostoel voor d'r bij ons voor in het vliegtuig. Daar kon ze goed in slapen en veilg zitten.
/ einde bijdrage californie/
  donderdag 16 oktober 2008 @ 07:40:52 #142
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62425129
Gewoon doen webkim . Als het rijden tegenvalt, ga je gewoon kortere afstanden afleggen. Ze hebben daar echt prachtige natuurcampings. En dan ga je gewoon over een paar jaar nog eens terug, doe je nu de ene helft en dan de andere . Ik zou inderdaad, als je toch aan het sparen bent, wel voor een camper gaan inderdaad. Toch wel elkker met zo'n klein manneke denk ik, een eigen huisje bij je hebben.
pi_62425162
Mijn zusje heeft het gedaan net voor Jens zijn eerste verjaardag. Ze hadden wel een camper ipv een gewone auto en volgens mij hebben ze een fijne vakantie gehad. Ik zal eens informeren welke route ze hebben gedaan en hoeveel ze hebben gereden.

Wanneer gaan jullie? Het is er wel ontzettend mooi
  donderdag 16 oktober 2008 @ 08:28:40 #144
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62425496
Mijn ouders zijn al 4 weken aan het rondreizen in Amerika. Ze gaan van Miami naar Las Vegas en terug met een grote auto. Over 2 weken zijn ze er gelukkig weer
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 08:52:00 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62425856
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

ik word er altijd nerveus van als je dan moet gaan staan zoenen in een kamer waarin speelgoed je staat aan te staren, vooral onze opblaasbare Dora heeft dat erg. Die kijkt me dan altijd zo aan. Gruwelijk is het.
Sorry LB maar hier moet ik toch wel even hartelijk om lachen.
Vervelend dat het weer niet gelukt is misschien is het tijd om Dora lek te prikken?

edit= ow er was nog een pagina

Ik heb Jeroen, volgens goed Heemskerks gebruik, op de kermis aan de haak geslagen. Ik kende hem al langer maar vond hem op de kermis ineens helemaal
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 09:11:29 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_62426241
De eerste keer dat ik Peet zag vond ik het een enorme eikel ow en hij was héél erg bezet, niet dat dat toen zo belangrijk was, dat kwam pas een tijdje later Hij was trouwens een vriend van mn broer.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62426292
Ik vond schaap meteen heel leuk, vooral zijn lach Ik weet nog dat ik naar boven liep naar zijn appartement en dat ik een heel leuk, gebruind hoofd naar beneden zag kijken dat heel lief lachtte

Maar toen vond ik hem alleen nog maar gewoon leuk, en ik vond het leuk dat hij in Amsterdam woonde
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 09:18:44 #148
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62426381
Ik heb qltel leren kennen op een bijeenkomst van een mailinglist. Op Nyenrode (altijd leuk als je kunt zeggen dat je elkaar daar hebt ontmoet ). We kwamen bij elkaar in een groepje terecht, vervolgens naast elkaar bij het eten en hij bracht me naar het station. De volgende dag mailde hij of ik goed was aangekomen. En een week en 70 mailtjes later stond ie voor de deur

Het grappige was wel dat we allebei totaal niet op zoek waren naar iemand
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:27:48 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62426601
Ik heb mijn husb ontmoet in de lokale disco met kerst terijl Arne Jansen optrad.
De disco is niet zo lang geleden afgefikt en Arne Jansen.... Tja. Wij zijn al zo lang, volgens mij was er toen nog geeneens internet

voor alle singles: Ik ben ook lang alleen geweest met mijn mama. Zij is inmiddels alweer 27 jaar getrouwd en heeft nog twee dochters. Hou moed, alles komt goed
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:30:04 #150
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62426650
Ik krijg volgende maand nieuwe buren, twee mannen. Waarschijnlijk een homostel, maar als niet ... dan ...

Ik ben dan wel ongewenst single, maar over het algemeen niet unhappy hoor ... Maar toch leuk om zo'n geslaagd voorbeeld te lezen, dat dan weer wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')