pindakaas vind ik trouwens ook lekkerquote:
de tippelzone is toch 24 uur per dag open, lekker werken als je zin hebtquote:
Af en toe maar ik mag het eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
pindakaas vind ik trouwens ook lekker
Ik ook nietquote:
Dat zal ik niet ontkennenquote:
Niet geforceerd grappig gaan doen he dat gaat tegen je werken met je misplaatste opmerkingenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
de tippelzone is toch 24 uur per dag open, lekker werken als je zin hebt
jeeejquote:
Ja dat is je straf voor het eten van die kleffe klote troep =(quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Damn, ik ben even heen en weer naar mcdonalds gegaan en jullie hebben bijna 2 topics volgespamt
das nog rustig voor KSC-begrippenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Damn, ik ben even heen en weer naar mcdonalds gegaan en jullie hebben bijna 2 topics volgespamt
vanavond rode bietjesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:54 schreef es70 het volgende:
Vanavond lekker lasagne eten. Enige nadeel is dat ik zelf moet koken
.
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:54 schreef es70 het volgende:
Vanavond lekker lasagne eten. Enige nadeel is dat ik zelf moet koken
.
quote:
Ik ga fou yong ei maken!quote:
heb het meegenomen en ben net begonnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is je straf voor het eten van die kleffe klote troep =(
uit een potje of uit de winkel vind ik ze ookquote:
Dan geef ik geen oordeel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
uit een potje of uit de winkel vind ik ze ook![]()
![]()
maar deze komen bij mijn vader uit de tuin
net als komkommers....quote:
absoluutquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:04 schreef Fha het volgende:
Alles uit eigen tuin is per definitie al beter
Lekkal!,quote:
Lekker vers toch!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef Muck het volgende:
[..]
net als komkommers....
die uit de winkel proef ik na 3 dagen nog, maar uit de tuin heb ik geen problemen, vreemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |