pindakaas vind ik trouwens ook lekkerquote:
de tippelzone is toch 24 uur per dag open, lekker werken als je zin hebtquote:
Af en toe maar ik mag het eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
pindakaas vind ik trouwens ook lekker
Ik ook nietquote:
Dat zal ik niet ontkennenquote:
Niet geforceerd grappig gaan doen he dat gaat tegen je werken met je misplaatste opmerkingenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
de tippelzone is toch 24 uur per dag open, lekker werken als je zin hebt
jeeejquote:
Ja dat is je straf voor het eten van die kleffe klote troep =(quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Damn, ik ben even heen en weer naar mcdonalds gegaan en jullie hebben bijna 2 topics volgespamt
das nog rustig voor KSC-begrippenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Damn, ik ben even heen en weer naar mcdonalds gegaan en jullie hebben bijna 2 topics volgespamt
vanavond rode bietjesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:54 schreef es70 het volgende:
Vanavond lekker lasagne eten. Enige nadeel is dat ik zelf moet koken
.
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:54 schreef es70 het volgende:
Vanavond lekker lasagne eten. Enige nadeel is dat ik zelf moet koken
.
quote:
Ik ga fou yong ei maken!quote:
heb het meegenomen en ben net begonnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is je straf voor het eten van die kleffe klote troep =(
uit een potje of uit de winkel vind ik ze ookquote:
Dan geef ik geen oordeel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
uit een potje of uit de winkel vind ik ze ook![]()
![]()
maar deze komen bij mijn vader uit de tuin
net als komkommers....quote:
absoluutquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:04 schreef Fha het volgende:
Alles uit eigen tuin is per definitie al beter
Lekkal!,quote:
Lekker vers toch!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef Muck het volgende:
[..]
net als komkommers....
die uit de winkel proef ik na 3 dagen nog, maar uit de tuin heb ik geen problemen, vreemd!
Ook lekkerquote:
Nicequote:
Spinazie is lekker, maar de complimenten van de chef hoef ik er niet bijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Spinazie á la crème(eigen tuin).
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Spinazie is lekker, maar de complimenten van de chef hoef ik er niet bij.
En dat wilden we net even weten dudequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:15 schreef Klonk het volgende:
zo, klaar met kak en pies, nu koffie
en Dribbel_ je bent lief
nah hij zei het net ook al hoor dat hij dat ging doen..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En dat wilden we net even weten dude.
Dan had ik dat over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
nah hij zei het net ook al hoor dat hij dat ging doen..
Whehe, ik heb in Hongarije eens bieten van ± 1 kg/stuk uit m'n tuin gehaald.quote:
dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dan had ik dat over het hoofd gezien.
Mooi danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:15 schreef Klonk het volgende:
zo, klaar met kak en pies, nu koffie
en Dribbel_ je bent lief
wat een lieeeeeeeeeeeeeeve fotoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mooi dan.
Ken je er weer ff tegenaan.
[ afbeelding ]
1 is genoeg voor een maaltijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ik heb in Hongarije eens bieten van ± 1 kg/stuk uit m'n tuin gehaald.
Ander merk telefoon. Soms kunnen verschillende merken niet fatsoenlijk communiceren met elkaar...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:20 schreef es70 het volgende:
Iemand een briljant idee over waarom ik van de één gewoon een mms-je binnenkrijg en van de ander een mms waarin de afbeelding niet doorkomt.
Geloof dat de verzender het na een poging of 5 beu is om uit te knobbelen waardoor het komt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ander merk telefoon. Soms kunnen verschillende merken niet fatsoenlijk communiceren met elkaar...
ik weet er alles van, mijn vriendin heeft een samsung, ik een sony en zij kan met haar toestel via bluetooth gewoon in al mijn mappen op mijn telefoon rondbladerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ander merk telefoon. Soms kunnen verschillende merken niet fatsoenlijk communiceren met elkaar...
Soms is het ook eenzijdig. Ik kan met mijn Nokia wel mmsen naar de Samsung van mijn vriendin, maar andersom lukt niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's k*t
.
Nou ja, misschien kan ik 'm zover krijgen dat 'ie volgende keer de foto overzapt....
Jo0lz!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mooi dan.
Ken je er weer ff tegenaan.
[ afbeelding ]
Ben nu aan 't proberen of ik wel naar hem kan verzenden... Nokia -> Sony Erisson gaat dus niet kennelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Soms is het ook eenzijdig. Ik kan met mijn Nokia wel mmsen naar de Samsung van mijn vriendin, maar andersom lukt niet.Althans, dat was bij haar oude toestel zo, bij de nieuwe moeten we het nog testen
.
ik smeltquote:
Stieredrukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jo0lz!![]()
![]()
![]()
![]()
pff ik mis alles, jullie zijn alweer 13 pagina's verderTis dat de koffie goed geholpen heeft, maar heb het stieredruk
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:31 schreef Klonk het volgende:
ik zou gezien mijn ervaring bijna denken dat het aan die sony ericson ligt
"Oeh buurman, wat doet u nu?"quote:
Hij ging iets te diep ofzoquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan kunnen dat wiebelende ei, eer-ik en vdvorst er ook wel uit, en vervangen worden door Fles, A4W en es. En meteen Klonk, Papier en Indah updaten.
MPG, zie hier je to-do-lijst voor vanavond.
Ik zeur niet, ik geef suggestiesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
zeikerd. eer-ik is wel een founding father van de KSC.
Knek was er vanmorgen nog
vdvorst kan idd wel wieberen.
Je zeurt ook niet, je zeiktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik geef suggesties.
En eer-ik heeft zich al een tijdje niet laten zien, dus waarom in de OP houden? Als hij weer post kunnen we hem altijd terugzetten.
Hoe weet je dat ik naar de wc was?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zeurt ook niet, je zeikt![]()
En en en, NEE.
de weddenschappen kunnen nog worden afgeslotenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
En en en, NEE.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
En en en, NEE.
Das toevallig een heul tof liedquote:
Pwnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
eer-ik's plek in de OP was aan jou toebedeeld anders. Dus MPG, eer-ik blijft nog even.
Omdat ik inlogde op de beveiligingscam van je baasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik naar de wc was?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
eer-ik's plek in de OP was aan jou toebedeeld anders. Dus MPG, eer-ik blijft nog even.
Ga fietsenquote:
Te vroegquote:
Hangt er van af wat je doel isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef Klonk het volgende:
doei
en ik zit me net af te vragen, 8 bakken koffie op een dag, zou dat teveel zijn of te weinig
Te weinig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef Klonk het volgende:
doei
en ik zit me net af te vragen, 8 bakken koffie op een dag, zou dat teveel zijn of te weinig
quote:Top 10 Topic-openers
1 OA - 120
2 MPG - 119
3 eer-ik - 101
Ambtenaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:58 schreef OA het volgende:
Zo, naar huis!![]()
Ja, MPG, pas over 2 minuten
quote:
Vertel....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:58 schreef Klonk het volgende:
Voetbal
Helemaal VVV, zeker sinds die keer dat ik tijdens een wedstrijd m´n vriendin uit het restaurant moest ophalen
Koffie is bah! en au. vooral grote au.quote:
quote:
Au?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie is bah! en au. vooral grote au.
Je opent de volgende neem ik aan?quote:
Minstensquote:
Iig voordat ik mijn volgende open!quote:
Ik drink er maximaal twee per dag.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef Klonk het volgende:
doei
Maagkrampen.. echt bizar zo pijnlijk. Daarom drink ik eigenlijk nooit koffie, want opzich vind ik het best lekkerquote:
Wat is er dan meid?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie is bah! en au. vooral grote au.
Awwww.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Maagkrampen.. echt bizar zo pijnlijk. Daarom drink ik eigenlijk nooit koffie, want opzich vind ik het best lekker
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
MPG, ben je een beetje boos vandaaG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |