quote:
Ik ga nu aan taflequote:
Kunnen die koken? Dan mogen ze wel gratis een weekje overkomenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ga nu aan tafle.
Met een voorgerecht, bereid door mijn kids.
*kijkt naar userid en aantal posts. *lacht uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef Catch_me het volgende:
SC is helemaal niet meer wat het was sinds al die newbies dit topic gevonden hebben
Terechte klachtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef Catch_me het volgende:
SC is helemaal niet meer wat het was sinds al die newbies dit topic gevonden hebben
Oeh spannend!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ga nu aan tafle.
Met een voorgerecht, bereid door mijn kids.
Je kunt gewoon niet lezen. Koop een bril.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:58 schreef Catch_me het volgende:
wtf ik post in KLB SC en kom hier uit???
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef Catch_me het volgende:
Die gast spoort niet, zo'n KLB SC'er die weer niet kan lezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik voelde me nog wel zo welkom..![]()
wees welkom hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik voelde me nog wel zo welkom..![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast spoort niet, zo'n KLB SC'er die weer niet kan lezen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:57 schreef Pheno het volgende:
*kijkt naar userid en aantal posts. *lacht uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |