Ik ben pas net weer begonnen met bento's maken en had van de week niet erg veel tijd, vandaar dat ik niet echt veel gebruik heb gemaakt van mn figuurtjes en mallen enzo. Maar van de week heb ik meer tijd en dan ga ik ook wel weer eieren in vormpjes maken, groenten/fruit in vormpjes maken enzo, dan wordt het idd weer wat kunstzinnigerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nouja, een Bento is toch eigenlijk een soort kunstobject en een volledige en gevarieerde maaltijd en dat is toch iets meer dan alleen maar een berg rauwkost in een bakje gooien lijkt mij.
Ik maak alleen bento's als ik een pauze heb op school, maar heb maar 3 dagen in de week les en als ik bij mijn vriend slaap die dag ervoor kan ik geen bento maken ( ga echt niet alles mee naar hem nemen) dus ik maak ongeveer 1 tot 3 bento's per weekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef vahmpcat het volgende:
Wat een positieve reacties allemaal ^.^
Maken jullie dagelijks een bento of een vast ander aantal in de week?
Misschien een geschikt uitstapje voor in de carnavalsvakantie dan, ben alleen bekend met wat losse toko's hier en met het chinatown-gedeelte in Amsterdam voor zover aanwezig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Macka66 het volgende:
vahmpcat, ik haal mijn furikake bij een vestiging (in Den Haag) van de Oriëntal supermarkten groep.
In mijn vorige post van mijn lunch van maandag:quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Taurus het volgende:
Ik wil weten wat er in die doosjes zit!
Ah wat zielig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:59 schreef missy_c het volgende:
Was nog bij "beste idee van Nederland". Had een meneer iets van 3 jaar gewerkt aan een hartjen eitjesvormer.. Maar die bestaan dus al.. domper voor hem..
Wel zielig op zich, maar aan andere kant heeft ie dan ook geen goed onderzoek gedaan of het al bestond. Google kan op "egg mold" als een hele hoop van die dingen vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:59 schreef missy_c het volgende:
Was nog bij "beste idee van Nederland". Had een meneer iets van 3 jaar gewerkt aan een hartjen eitjesvormer.. Maar die bestaan dus al.. domper voor hem..
Zoveel tijd neemt het nou ook weer niet in beslag hoor het 'is even inpassen in je dagritmequote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:08 schreef pinquit het volgende:
o m g !! wat is dit léuk!!!ik wist niet dat ze dit in nl ook deden
![]()
*bespeurt een gevaar op nieuwe verslaving.* gelukkig heb ik hier allemaal geen tijd voor
het almachtige e-bay komen de mijne vandaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |