En dan naar huis lopen zeker. Het is en blijft je pa he!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Valt me dan weer tegen dat je je door je pa naar huis laat commanderen.
Ik had haar eerst nog even flink opgerekt waar je pa bijstond. Puur om een statement te maken.
En toen werd je wakker.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef afcajos het volgende:
Ik kies zorgvuldig een plekje in de bar waar zij mij kan zien en begin voorzichtig wat te dansen. Langzaam vormt er een kringetje om mee heen van enthousiaste mensen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef T3rr0r het volgende:
Wat een onzin verhaal. Waarom vinden KLB-users het toch zo leuk om de meest ongeloofwaardige verhalen te verzinnen, hier verdienen ze in mijn ogen totaal geen 'props' mee.
Nee man alles tussen de 16 en 35quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:38 schreef behangplakker het volgende:
Goed topic
Maar jos, ik dacht dat 30+ vrouwen onder jou niveau was
Hier kreeg ik een erectie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef afcajos het volgende:
Eenmaal buiten zoende ik haar en ging al met mijn hand in haar slipje.
typoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
hoax, zondag was het 12 oktober.
Nee, de zoveelste klacht over een file, de NS, Marokkanen, Polen, Turken, jongeren, ouderen, loonslaven, werklozen, zwervers, het kopen van huizen, WO'ers, MBO'ers (geen HBO'ers want die zijn konings) of meisjes in de trein is inderdaad een stuk beter.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef T3rr0r het volgende:
Wat een onzin verhaal. Waarom vinden KLB-users het toch zo leuk om de meest ongeloofwaardige verhalen te verzinnen, hier verdienen ze in mijn ogen totaal geen 'props' mee.
quote:
Dat zijn tenminste echte klachten. En topics over Marokkanen kunnen altijd rekenen op veel replies! Ik vind het een klap in het gezicht voor de KLB'er die dit topic opent in de veronderstelling een mooie klacht te zien (want de TT trekt immers aandacht en wekt de nieuwsgierigheid op) en uiteindelijk een verzonnen verhaal voor z'n ogen krijgt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, de zoveelste klacht over een file, de NS, Marokkanen, Polen, Turken, jongeren, ouderen, loonslaven, werklozen, zwervers, het kopen van huizen, WO'ers, MBO'ers (geen HBO'ers want die zijn konings) of meisjes in de trein is inderdaad een stuk beter.
dit dus..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat een kwats weer
mijn treinmeisjestopics worden anders steevast goed ontvangen hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:47 schreef Biels het volgende:
Nee, de zoveelste klacht over [...] meisjes in de trein is inderdaad een stuk beter.
Je vergeet de christenbash-topics.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, de zoveelste klacht over een file, de NS, Marokkanen, Polen, Turken, jongeren, ouderen, loonslaven, werklozen, zwervers, het kopen van huizen, WO'ers, MBO'ers (geen HBO'ers want die zijn konings) of meisjes in de trein is inderdaad een stuk beter.
Nee, dit is gebaseerd op waarheidquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef servus_universitas het volgende:
Is dit een lulverhaal ofzo?
Maar jij bent dan ook een andere categorie hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:01 schreef Herald het volgende:
[..]
mijn treinmeisjestopics worden anders steevast goed ontvangen hoor
Kom op zeg...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
En een lekker wijf van 36 dan?
Tja tussen al die standaard topics afentoe een topic zoals deze wordt over het algemeen goed ontvangenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:59 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste echte klachten. En topics over Marokkanen kunnen altijd rekenen op veel replies! Ik vind het een klap in het gezicht voor de KLB'er die dit topic opent in de veronderstelling een mooie klacht te zien (want de TT trekt immers aandacht en wekt de nieuwsgierigheid op) en uiteindelijk een verzonnen verhaal voor z'n ogen krijgt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:39 schreef Stofje het volgende:
Afcajos en Chriz2k zijn de redders van KLB, voorheen een niet meer te redden forum. Wederom tóp!
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef TryX het volgende:
Je moeder is niet goed genoeg voor je pa! HAHA!
Mijn moeder is 50 en heeft een vlot kapselquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef TryX het volgende:
Je moeder is niet goed genoeg voor je pa! HAHA!
Zeker sinds 10 jaar kort haar en rood geverfd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn moeder is 50 en heeft een vlot kapsel
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn moeder is 50 en heeft een vlot kapsel
Niet rood gelukkig, maar wel redelijk kortquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeker sinds 10 jaar kort haar en rood geverfd?
OMG!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Herald het volgende:
[..]
OMG!
kijk eens wat ie onder zijn gewaad draagt
[ afbeelding ]
En hij wat heeft hij in z'n oren?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Herald het volgende:
[..]
OMG!
kijk eens wat ie onder zijn gewaad draagt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef afcajos het volgende:
Op het moment dat ik in de gaten krijg dat de milf mij gade slaat is het tijd voor de "moonwalk" ik peform die move uitstekend en er gaat een luid applaus op in de kroeg. Ik finnish het nummer stylevol door een knie-schuiver te maken en loop vervolgens op z'n nonchalants naar een gokkast waar ik een paar euro ingooi.
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef afcajos het volgende:
Zondagavond, 11 october 2008.
Ik bij october.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik bij october.
en ging verder met lezen bij 2008![]()
Nee, ik heb zowaar geregeld zaterdag dus niet echt een klachtquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb je al een nieuw puik topic jos?
koning!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ik heb zowaar geregeld zaterdag dus niet echt een klacht
Negatieve aandacht is ook aandacht he...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef T3rr0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kon ik dit puike topic gemist hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |