abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62403495
Wachten op het tweede streepje deel 117
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

19 oktober Mikoxx (04-2008) NOD
26 oktober Saffier NOD
27 oktober Mysterygirl81 NOD
29 oktober prinseszondererwt NOD
29 okober Vlindur (01-2008) NOD
30 oktober Nijna (06-2008) NOD
30 oktober Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
05 november Ernemmertje (10-2008) NOD
06 november Chan (10-2008) NOD
06 november Happyme28 (07-2007) NOD
07 november bumbaloe (10-2008) NOD
12 november Kersjes NOD
17 november XXXKarinXXX (08-2008) NOD
18 november Mefke79 (07-2008) NOD
21 november Takkembah NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

De laatste posts gingen over ovulatietesten/temperaturen/en de leeftijden van iedereen die hier post
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben 24.

Ik ben vanochtend geweest: Mijn Follikel is 3 cm en nog niet gesprongen. Ik zie het somber in deze ronde.

Happy, Van harte!!!!!!
Mijn eigen laatste post was:
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur...

Ik ben trouwens 28 en we hebben een dochter van 19 maanden

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 24-10-2008 09:09:00 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62403662
Karin, een beetje offtopic, maar ben je Fries?
Ik meende laatst een shirtje te zien met Meike er in met Friese tekst? Dat vond ik zo cute
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62403772
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef Vlindur het volgende:
Karin, een beetje offtopic, maar ben je Fries?
Ik meende laatst een shirtje te zien met Meike er in met Friese tekst? Dat vond ik zo cute
Misschien was dat de tekst: ik ben dr iene van Veenstra
Want dat shirtje heeft ze
Maar we komen niet uit Friesland maar uit Drenthe (ach is in de buurt)
pi_62403963
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Misschien was dat de tekst: ik ben dr iene van Veenstra
Want dat shirtje heeft ze
Maar we komen niet uit Friesland maar uit Drenthe (ach is in de buurt)
Veenstra? Ik ook!

Wat leuk We zijn vast geen familie, maar het is wel leuk
pi_62404019
Dan moeten we maar gauw zorgen voor 2 kleine Veenstra-tjes!!
pi_62404125
Nou, De kleine hier wordt een Mulder
pi_62404277
Een tvp-tje...
Fake it till you make it...
pi_62404358
Maar we doen ons best

(Vergeet bij mn post die regel te tiepen. Oeps )
pi_62405473
Vlindur, wat betekent dat dan van je follikel? Gaat ie ook niet springen dan ofzo?

Haha, over die achternamen, ik moest er in het begin ook aan wennen dat de kinders (en ik misschien ook wel ) de achternaam van mn vriend krijgen. Zo gek vond ik dat klinken ineens.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62406162
Huuphuup, de vorige keer is hij 2.5 geworden en is hij niet goed gesprongen.
Nu issie al 3 en nog niet gesprongen. Ik denk dat ik nu weer een foute eisprong heb. Ik hoop natuurlijk van niet, want we willen echt heel graag een kotertje, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het weer fout gaat.

ik vind mijn achternaam ook mooier dan die van hem hoor Maar om de kinderen nou mijn naam te geven vind ik ook wel weer wat te veel gedoe. En zo verkeerd is Mulder gelukkig ook niet. Het is geen Poepjes oid
pi_62406318
Hahaha van die foute achternamen Er zijn inderdaad veel slechtere achternamen dan dat hoor
Ik heb zelf een mooie Italiaanse achternaam maar ben niet echt buitenlands verder, lief wel voor de helft maar die heeft weer een oerhollandse achternaam. *zucht* (hij is van vaders kant buitenlands zelfs!)

Maar oh das ook k*t zeg van je follikel maar je gyn zit er wel bovenop dus?
Zal in elk geval voor je duimen

Ik had net iets vreemds 0.o ik slik vanavond mn laatste pil, en gewoonlijk kan ik de klok erop gelijk zetten dat als ik mn laatste pil op woensdag slik dat ik dan zaterdagochtend 'ongesteld' ben. Maar nu zag ik net al wat oud bloed bij het afvegen en ook wat buikkrampjes enzo. Zou het dan nu al komen voordat ik mn laatste pil ingenomen heb?
Vaagheid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62407072
Oh wat raar.. Geen idee wat het is..
Ja, mn gyn zit er boven op. Als deze keer weer mislukt gaan we het volgende maand anders aanpakken. Ik ben erg blij met haar
Ik heb trouwens een fertiliteitsarts. Volgens mij is dat anders dan de standaard gyn. De heb ik ook gehad, maar ben al vrij snel doorverwezen.
pi_62407242
De meeste zijn nog `erg jong` hier.Ik ben natuurlijk ook nog niet oud maar kreeg laatst al wel een opmerking van de huisarts in de trand van dat het wel eens tijd werd....nou ja voelde me toen wel een beetje raar/beledigd of zoiets
01-08-2008
pi_62407418
Dat is wel heeeeel slecht van je huisarts zeg. Wat een hork.
pi_62407689
Pure-Poison dat meen je niet! 32 is toch nog jong, zeker als ik de gemiddelde zwangerschaps/ouder-tijdschriften lees, daar ligt volgens mij de gemiddelde leeftijd stukken hoger en zie je amper jonge moeders dan voel ik me altijd weer een puber moeder

plus dat het voor iedereen komt wanneer de tijd rijp is, ik heb veel vriendinnen die met hun 28ste de ware jacob nog niet hebben gevonden en die beginnen echt niet over 1 nachtje ijs aan een kindje.

Laat je niet gek maken hoor je bent echt niet oud!
Mama van Isa en Ties
pi_62408782
Godver. Mn moeder belt me net vanuit het ziekenhuis dat papa is opgenomen..
Ontsteking aan de prostaat...

Morgenmiddag maar even op visite..
pi_62409144
oh jee vlindur
Hopelijk is het niet al te ernstig?
Beterschap voor je vader en voor jou
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62409207
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
De meeste zijn nog `erg jong` hier.Ik ben natuurlijk ook nog niet oud maar kreeg laatst al wel een opmerking van de huisarts in de trand van dat het wel eens tijd werd....nou ja voelde me toen wel een beetje raar/beledigd of zoiets
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Belachelijk gewoon.
Ik ben een jaar of 2 ouder dan jij en mijn HA zei niets over mijn leeftijd. Ze is zelf een paar jaar ouder dan ik en heeft een kleintje van 2-3 jaar. Geen probleem volgens haar, ze vond het alleen maar heel erg leuk voor ons

Vlindur, wat naar. Beterschap voor hem.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62409346
Huuphuup, ze weten verder nog niks. Hij ligt aan een antibiotica infuus en word nu onderzocht.
Vanavond moeten we naar de verjaardag van schoonmoeder en dan ga ik morgen wel op bezoek. Dan weten ze vast al wel meer..

Als het maar niet ernstig is he..
pi_62411353
Sterkte Vlindur!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62411500
Sterkte met paps Vlindur!
pi_62412918
Even een update: ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus (dat is op de helft) maar ik heb nog geen enkel teken van een eitje. Misschien heb ik deze keer wel een langere cyclus. Ik wacht dus nog maar even met het doorgeven van mijn nod.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62413957
Kan toch nog komen over een paar dagen GK...

Ik zit al op dag 37 en ben nog niet ongesteld. Dus helaas geen kortere cyclus deze maand. Hopenlijk word ik morgen ongesteld, dan is het in elk geval precies op tijd. Of gewoon de komende 9 maanden niet, das ook goed hoor
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62414133
tessie!
Daar tekenen we voor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62416078
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Georgette_Kloonie het volgende:

[..]

Dat kan ik me helemaal voorstellen! Belachelijk gewoon.
Ik ben een jaar of 2 ouder dan jij en mijn HA zei niets over mijn leeftijd. Ze is zelf een paar jaar ouder dan ik en heeft een kleintje van 2-3 jaar. Geen probleem volgens haar, ze vond het alleen maar heel erg leuk voor ons

Ja het is ook een apart mens,maar was echt niet blij met die opmerking vooral omdat ik van veel mensen hoor dat het gewoon onzin is en ik er een beetje onzeker van werd.Fijn om t ehoren dat ik niet de enigste ouwe doos ben die een kind wil hahaha

@Vlindur,sterkte!
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')