Al naar gekeken. Alle instellingen zijn gewoon zoals ze voor de herinstallatie waren. Auto-hide heb ik nooit aan. Chrome is ook up to date.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:47 schreef TubewayDigital het volgende:
zou het aan de instellingen van je taakbalk kunnen liggen?
als die op auto-hide staat zou dat (kan ik me voorstellen) problemen kunnen geven
wat had je in willen stellen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:39 schreef SkyChat het volgende:
Ik heb het een paar maanden geprobeerd maar Opera blijft toch m'n favo browser.
Chrome: Nu ook zonder opties
Als je Opera gewend bent, kan ik me voorstellen dat je muisgebaren enorm mist in Chrome.quote:
Ah ik had net Chrome geinstalleerd op m'n nieuwe laptop en dacht dat het daarom niet meer werkte, maar dat ligt dus gewoon aan chrome. Op Firefox kon je dit nog wel instellen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
2.0.172. Opeens werkt na de update ALT-S niet meer als ik hier een post wil plaatsen. Behoorlijk irritant. iemand een idee?
ZEER irritant, ik snap niet waar google mee bezig isquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
2.0.172. Opeens werkt na de update ALT-S niet meer als ik hier een post wil plaatsen. Behoorlijk irritant. iemand een idee?
Dat is alleen nog geen final version zie ik. Hier de download url van versie 3.0.183.0.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:22 schreef Co_OL het volgende:
Ik draai momenteel 3.0.182.3
Draait beter dan versie 2
je moet het nog steeds van je hdd laden, dus dan kan het wel wat schelen jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:48 schreef FP128 het volgende:
Ik zie ook elke keer die banner van google chrome om het te installeren omdat het zoveel sneller zou zijn.
vraag? Maakt het echt zoveel uit want mijn pc is anders snel genoeg met 4 GB,Quad Core 3.4 GHZ Vista OS en HD videocard.
100% mee eens. Hij werkt gewoon. En bovenal, hij houdt zich (overigens net als Firefox meestal) keurig aan de standaarden. Maakt het werk van een webdesigner/webdeveloper ook weer een stukje makkelijkerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef Oksel het volgende:
Geniale browser. Snel, geen poespas, geen gezeik, stabiel. Perfect.
Als je fok.nl maar bij de lijst zet waar je adblocker niet actief isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef dumble het volgende:
erg simpel idd, adsweep is de beste. Je hebt ook admuncher (niet gratis) maar daar moet je veel in configureren.. Als je naar adsweep.org gaat en je ziet dit rode balkje bovenin dan weet je dat je het goed hebt geinstalleerd:
[ afbeelding ]
Juist. Die post hielp erg veel om andere mensen de oplossing te laten vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
Ik had dat ook dat mijn sneltoetsen het niet meer deden maar ik zie dus dat er al een oplossing is
Kun je daar ook plaatjes zoals irritante avatars mee blocken ipv ads?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef dumble het volgende:
erg simpel idd, adsweep is de beste. Je hebt ook admuncher (niet gratis) maar daar moet je veel in configureren.. Als je naar adsweep.org gaat en je ziet dit rode balkje bovenin dan weet je dat je het goed hebt geinstalleerd:
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef -J-D- het volgende:
Kunnen jullie plaatjes uploaden bij tinypic zonder dat Chrome vastloopt?
same here, hij selecteerd hem ipv in te zoomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel tevreden over Chrome, maar met de laatste update kan ik op www.buienradar.nl geen plaats meer aanklikken om in te zoomen. In IE kan dit nog wel.
Het is sneller dan ff, maar er zijn veel minder add-ons. Sommige site's werken ook wat minder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef LockonStratos het volgende:
Is google chrome echt zo vet als word beweerd?
Hoe zit het met snelheid tov ff ? En zijn er handige aps voor te vinden?
die kan je meestal bij je profielinstellingen van het betreffende forum uitzetten..quote:Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je daar ook plaatjes zoals irritante avatars mee blocken ipv ads?
http://www.abelssoft.net/unchrome.phpquote:According to Google, "Google Chrome is a browser that combines a minimal design with sophisticated technology to make the web faster, safer, and easier." However, each Google Chrome installation contains a unique ID that identifies its user. Google doesn't make it an easy job to remove this ID.
UnChrome helps you with this task. It replaces your unique ID with Null values so that your browser can no longer be identified. The functionality of Google Chrome is not affected by this. You only need to apply UnChrome once.
Wat doet die ID en waarom zou je 'm verwijderen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:20 schreef dumble het volgende:
Ik weet niet of jullie hier weleens van gehoord hebben:
[..]
http://www.abelssoft.net/unchrome.php
Ik wil niet alle avatars uitschakelen, alleen die van users die zo ultiem dom zijn dat ik het schuim op mijn muil krijg als ik alleen al de avatar zie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef dumble het volgende:
die kan je meestal bij je profielinstellingen van het betreffende forum uitzetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |