Heel handig jaquote:
http://www.interbrew.nl/D54368C4761542C4B6D79732B65DB64F.htmquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sla die gochem vreselijk voor z'n kop!!
Da's gewoon een belediging voor Jupiler
Samenvatting aubquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
Jupiler; Mannen weten waarom Jupiler is het favoriete pils in België. Maar ook in Nederland is Jupiler bezig aan een ware opmars. Op dit moment is Jupiler veruit het snelst groeiende biermerk in Nederland. De afgelopen jaren steeg de verkoop met zo’n 300%! Een opvallend feit, zeker als men ziet dat er de afgelopen jaren weinig tot geen marketinginspanningen zijn verricht rondom het merk; het merk groeide als vanzelf.
"Stoer en sportief"
Mannen weten waarom… Zij die actief en avontuurlijk zijn ingesteld hebben Jupiler al ontdekt.. Zij die houden van een gezellige avond met vrienden, genietend van een goed glas pils, weten wat ze willen: Jupiler! Inmiddels heeft het merk met het kenmerkende flesje, het stoere ribbelglas en het zeer herkenbare logo een blijvende en groeiende plaats op de Nederlandse markt veroverd.
Ook in de sportwereld is Jupiler niet onopgemerkt gebleven. Steeds meer sportclubs kiezen voor Jupiler en sinds augustus 2006 heet de Nederlandse Eerste Divisie Betaald Voetbal de "Jupiler League".
Geschiedenis
De geschiedenis van de Luikse brouwerij gaat ver terug in de tijd. Al in de zestiende eeuw telde de gemeente Luik 160 brouwerijen. In de loop der tijd zijn er ook weer veel verdwenen en tegenwoordig is alleen de brouwerij Jupiler nog over om de brouwerijtraditie van de Luikse regio voort te zetten.
De naam Jupiler stamt af van de plaats Jupille, waar de brouwerij zich bevindt. In 1812 leverde de ketellappersfamilie Piedboeuf ketels aan brouwers in België en Duitsland. Zo ontstonden filialen in Aken en Düsseldorf. Vanzelfsprekend bedacht de familie op een goede dag dat ze met haar technische kennis en know-how, met de befaamde gerst en hop uit de regio, en met het uitzonderlijk zuivere water van Jupille ook zelf bier kon gaan brouwen. In Belgie is Jupiler al sinds jaar en dag het grootste en meeste populaire biermerk en sinds een aantal jaren verspreidt het merk zich vanuit het Zuiden als een olievlek over Nederland.
Jupiler
Jupiler is een verfrissend bier van lage gisting met een alcoholpercentage van 5,2%. Het kent een frisse, rijke moutsmaak en komt het beste tot zijn recht bij een temperatuur van 3°C. De smaak van Jupiler wordt door de consument beleefd als fris, zuiver en lekker.
Interbrew... m'n oude werkgeverquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.interbrew.nl/D54368C4761542C4B6D79732B65DB64F.htm
Hierom zegt hij het
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
BCC heeft vrienden!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Serieus he sommige mensenquote:
quote:
En wat klopt er precies niet dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
OMG
Iemand noemt hier Jupiler Dommelsch
ALLEEN GROLSCHquote:
Tja het harses van dat mens alleen alquote:
WTF, En jij wilt hier blijvenquote:
Nou waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg raap me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat dit een soep is![]()
Dat jupiler en Dommelsch hetzelfde zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat klopt er precies niet dan?
CTRL, ALT en DEL is genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:46 schreef Logician het volgende:
grmbl oude vrouwtjes moeten geen afstandbedieningen kopen die ze dan op 5 verschillende manieren willen programmeren
Over klapmongolen gesprokenquote:
There we go...quote:
LOLquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LOL
zeker groote bier omzet naar jou
Dat was een grapje hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat jupiler en Dommelsch hetzelfde zijn
Jupiler is bels bier enzo
kijk dat een bedrijf hier in nederland het ook brouwt met een overkoepelende naam wil nog niet zeggen dat juup en dommelsch het zelfde is
Ik geef ze dan altijd gewoon de vingerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef Crazy-p het volgende:
grmbl.. ja ik heb moeite met tot 6 uur werken.. vraag me dan ook niet tot 6.30 te werken.. hallo.. dat ver****** mn schema nog verder
WTF manquote:
Lijkt me zo kut he...Lepra hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon de vinger
ok dan is het goedquote:
Veel van de mensen hier drinken Juupquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef Guio het volgende:
[..]
je zult toch echt met betere dreigementen moeten komen
What the...quote:
quote:
Heineken, palm of hertog-jan hierquote:
ja nou kijk.. ik vraag ze gewoon netjes of ze mn rooster weer eens willen veranderen.. omdat ik tot 6 uur werken niet voor elkaar krijg.. en dus denken ze.. nou weet je wat.. we vragen of ze wel tot 6.30 wil werken.. ja hallooooooooooo..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon de vinger
Funniest shit I've heard in a long timequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
Juup is gewoon echt brabants, en neemt langzaam de rest van nederland over denk
haaa, alweer 1 die geen Juup kentquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Funniest shit I've heard in a long time![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
Eigenlijk een poll openen tussen:
Juup, bavaria, heineken, Hertog jan, Grolsch
Kijken wat meeste wordt gedronken
BTW bij werk in breda drinken ook de meeste Juup
sorryquote:
jupiler? dat vind ik echt NIET te zuipenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
cultuurbarbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:02 schreef renedis het volgende:
[..]
jupiler? dat vind ik echt NIET te zuipengeef mij maar een heerlijke hertog jan! (2e plek heineken, 3e plek grolsch, 4e plek bavaria, and last: jupiler
)
In het jaar na introductie van Juup ging 85% van de kroegen overstag in Bredaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
Niemand noemt "Palm" hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haaa, alweer 1 die geen Juup kent
Wacht maar tot je hem geproeft hebt
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Daar hebben we RunX weer!
[ afbeelding ]
neeh.. de wijze beslissing!quote:
Serieus he, die lijkt gewoon op die griek...quote:
Ik had al een paar dagen geen RunX gesoeptquote:
Ja ik zei net tegen Deeeef kijk ik heb een foto van niko gevondenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Serieus he, die lijkt gewoon op die griek...
What... lees ik dat goed?quote:
Nou ik er ook zo naar kijk...wrom heb je je riem zo ontzettend scheef zitten Runx? Is dat die nieuwe trend ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Daar hebben we RunX weer!
[ afbeelding ]
Vodka is ookquote:
Wat ben ik toch blij dat ik uit NH kom!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
Bier wordt sowieso niet veel door vrouwen gedronken
Maar goed. Sgele,
Ook in Tilburg gaan steeds meer kroegen naar Juup,
Zelfs mijn stamkroeg met Carnaval is nu volkomen Jupiler
Zelfs uit tap
kleine edit van jou soep.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had al een paar dagen geen RunX gesoept![]()
LOLquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik uit NH kom!
omgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef renedis het volgende:
[..]
kleine edit van jou soep.
je ziet altijd van die zwarte amerikaanse shit:
[ afbeelding ]
of in ieder geval blij dat ik niet uit brabant kom!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik uit NH kom!
hahahaha als we elkaar aanvullen, prima!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef renedis het volgende:
[..]
kleine edit van jou soep.
je ziet altijd van die zwarte amerikaanse shit:
[ afbeelding ]
Ik kan volgende maand wel ff langskomen hoor,quote:
hehequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan volgende maand wel ff langskomen hoor,
hoef dan toch niet te werken![]()
Ik moet nog altijd lachen om dat accent daarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
Brabant
En dan niet alleen vanwege jupiler
Dudequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe
doe dat
Dan begint wel carnaval he
zzzz AUWquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
* Sgele schopt crazy987 tegen z'n kin
Wordt godver wakker joh...luie flikker
* Dr.Droxz trekt zijn woorden weer in!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe
doe dat
Dan begint wel carnaval he
* Crazy-M schiet een kanon af naast Crazy987quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zzzz AUW
godver
* crazy987 mikt zijn 17"crt naar Sgele zijn hoofd en slaapt weer rustig verder
zzzzzzzzzz
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
En jahoor, Sm0keZ heeft keelontsteking...
kutwijf
Wat deed dat wijf in je aars dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
En jahoor, Sm0keZ heeft aarsontsteking...
kutwijf
Gadverdammequote:
Limburg is ook wel mooiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd lachen om dat accent daar
Voor de rest ziet het er wel mooi uit enzo, en bossen en sjit... hebben we hier niet
Gewoon, kapstokken inbrengen enzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat deed dat wijf in je aars dan?
CRT?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zzzz AUW
godver
* crazy987 mikt zijn 17"crt naar Sgele zijn hoofd en slaapt weer rustig verder
zzzzzzzzzz
Die had ik dus vanmorgen in een spoilerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |