quote:
Tjah, mijn kloten zijn droog, anders is het hier zo vochtigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
ik bedoel dus hoe dat via de bank gaat mafketel![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Leanne het volgende:
whhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiii
ppl![]()
everyone
![]()
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Leanne het volgende:
whhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiii
ppl![]()
everyone
![]()
Die gast is echt niet lekker hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Crazy-M rent naar leanne en springt in haar rug.
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Welke gast ????quote:
Jijquote:
Woooow gast chillquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Crazy-M rent naar leanne en springt er bovenop.
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ah, die vanmorgen ergens onder 't aanrecht zatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Guio het volgende:
[..]
je weetwel die rode kat die in de achtertuin van een bijzonder iemand rondhuppelt
Wist ik welquote:
idd, ik stem voor een ontgroeningsopdrachtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Welkom
Schroom niet om je eens voor te stellen
dat dusquote:
quote:
Kom je wel achterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:32 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Nog niet eens middag en ik verveel me al de teringue..
Gek?
Je keek zeker met linksquote:
Dat zal het zijn jaquote:
dat weet jij beter dan ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah, die vanmorgen ergens onder 't aanrecht zat
OMGquote:
beide niet te zuipenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
OMG
Iemand noemt hier Jupiler Dommelsch
Sla die gochem vreselijk voor z'n kop!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
OMG
Iemand noemt hier Jupiler Dommelsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |