There we go...quote:
LOLquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LOL
zeker groote bier omzet naar jou
Dat was een grapje hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat jupiler en Dommelsch hetzelfde zijn
Jupiler is bels bier enzo
kijk dat een bedrijf hier in nederland het ook brouwt met een overkoepelende naam wil nog niet zeggen dat juup en dommelsch het zelfde is
Ik geef ze dan altijd gewoon de vingerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef Crazy-p het volgende:
grmbl.. ja ik heb moeite met tot 6 uur werken.. vraag me dan ook niet tot 6.30 te werken.. hallo.. dat ver****** mn schema nog verder
WTF manquote:
Lijkt me zo kut he...Lepra hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon de vinger
ok dan is het goedquote:
Veel van de mensen hier drinken Juupquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef Guio het volgende:
[..]
je zult toch echt met betere dreigementen moeten komen
What the...quote:
quote:
Heineken, palm of hertog-jan hierquote:
ja nou kijk.. ik vraag ze gewoon netjes of ze mn rooster weer eens willen veranderen.. omdat ik tot 6 uur werken niet voor elkaar krijg.. en dus denken ze.. nou weet je wat.. we vragen of ze wel tot 6.30 wil werken.. ja hallooooooooooo..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon de vinger
Funniest shit I've heard in a long timequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
Juup is gewoon echt brabants, en neemt langzaam de rest van nederland over denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |