Is het die Ier?quote:
Kom eens naar Zeeland zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
What the hell, zijn die nog hier in Nederland te vinden? Ik wist dat Cali zo'n collega had tijdens d'r vorige stage, maar nog meer van dat soort volk
Nou, als dat de sleutel tot succes is...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:54 schreef mash_ het volgende:
ik denk dat piles het word! want die heeft haar msn
Hij is half iers, half engels, geboren in duitsland en hij heeft een schots accentquote:
Liever een magazijn vol, om al die irritante Apple-fanboys de mond te snoerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
bij windows mobile moet je eigenlijk een pistool met 1 kogel krijgen.
Ik zou het gewoon proberen Pilesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
Middag mensen
Ik heb niks gemist geloof ik
[..]
Kom eens naar Zeeland zou ik zeggen![]()
[..]
Nou, als dat de sleutel tot succes is...
Ik moet je msn ook maar is gaan vragen geloof ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen Piles![]()
Zeg, doe eens niet zo engquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen Piles![]()
ow.... nou.... dan nietquote:
Ga je er energie in steken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is half iers, half engels, geboren in duitsland en hij heeft een schots accent![]()
Maar jah
mwa nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Californium het volgende:
was je wat van Plan Mash_
Hij ziet er goed uitquote:
Ik word met de dag nieuwsgieriger hoe hij eruit ziet..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitleuk om naar te kijken...maar of ik er energie in ga steken.... Op dit moment eigenlijk geen behoefte aan... En ik ken hem ook niet goed genoeg om te weten of hij het waard is om energie in te steken....
dus we zien wel![]()
Maarja, als je er geen energie in steekt kom je er ook niet zo snel achter denk ik... werkt beetje beide kanten op...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitleuk om naar te kijken...maar of ik er energie in ga steken.... Op dit moment eigenlijk geen behoefte aan... En ik ken hem ook niet goed genoeg om te weten of hij het waard is om energie in te steken....
dus we zien wel![]()
Ik snap hetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
dus we zien wel![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik word met de dag nieuwsgieriger hoe hij eruit ziet..
Een beetje met m aan de praat komen vind ik niet energie erin steken....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maarja, als je er geen energie in steekt kom je er ook niet zo snel achter denk ik... werkt beetje beide kanten op...
Nu zie ik iemand voor me in zo'n schotse rok enzo..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb een rare smaak kwa mannen
maar hij is gewoon schattig
En Cali die elke keer d'r veters moet strikken als ie langsloopt zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nu zie ik iemand voor me in zo'n schotse rok enzo..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Cali die elke keer d'r veters moet strikken als ie langsloopt zeker
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Cali die elke keer d'r veters moet strikken als ie langsloopt zeker
Zou je dan niet eens schoenen aandoen met veters?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
zal wel opvallen dat ik geen veters heb
![]()
Zit ook wat inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Een beetje met m aan de praat komen vind ik niet energie erin steken....
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens schoenen aandoen met veters?!
terwijl ik mijn veters strikquote:
Jup.. bouw je een camera in je schoen en dan moet je op je veter een knopje maken zodat de camera afgaat ofzo..quote:
Welnee, gewoon knopje in broekzak is genoeg dan hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup.. bouw je een camera in je schoen en dan moet je op je veter een knopje maken zodat de camera afgaat ofzo..
Zou ook kunnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, gewoon knopje in broekzak is genoeg dan hè
Oke....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup.. bouw je een camera in je schoen en dan moet je op je veter een knopje maken zodat de camera afgaat ofzo..
-Foto's op Fok zetten, of op z'n minst naar mij pm'en..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke....
Things to do:
- camera in schoen (met veters) bouwen
- Hem in een kilt ( met niets eronder) krijgen
Nog meer dingen
ja! mij een massage gevenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke....
Things to do:
- camera in schoen (met veters) bouwen
- Hem in een kilt ( met niets eronder) krijgen
Nog meer dingen
Ja, tof natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Reflectionne het volgende:
He Piles, hoe was het op Schiphol eigenlijk??
Ref wordt regelmatig gebruikt geloof ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
Hoe gaan we reflectionne eigenlijk noemen....Die hele naam typen altijd
oke...ref... das primaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ref wordt regelmatig gebruikt geloof ik
Oke dan! Leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, tof natuurlijk![]()
Was heerlijk weer, dus de hele middag in het zonnetje op het terras gestaan
Ja, Ref ja..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ref wordt regelmatig gebruikt geloof ik
Hoe weet jij diequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
Mag ik je ook bij je echte naam noemen Ref.?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nou niet naast je schoenen gaan lopen hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaVolgens mij weet ik hier heel veel dingen als eerst
Goeie bronnen enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |