Ik ben er ook nog niet uit.. Aan de ene kant vind ik ze wel sexy. Maar zit hier net met een nieuwe MBP..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe macbooks?
Ik weet het nog niet
lijkt me lastig om dan over dat soort dingen te praten ja..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik geloof nergens in. Althans, ik ga niet naar een kerk, bid niet en dat soort dingen.
Al mijn collega's (op een andere stage loper na dan) zijn gelovig. Bidden voor het eten gebeurt hier altijd, de vrouwen dragen allemaal rokken en ze gaan ook nog eens elke zondag naar de kerk. Op zaterdag liggen ze voor half 12 op bed, want anders slaap je niet voordat het zondag is enz.
Had je niet net een nieuwe mac mini?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet uit.. Aan de ene kant vind ik ze wel sexy. Maar zit hier net met een nieuwe MBP..
[..]
teruglezenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat voor poll, lui...
Die macmini is voor thuis.. die mpb is van mijn werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Had je niet net een nieuwe mac mini?
ahh duidelijk. Ik heb gewoon een vista machine voor mijn werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die macmini is voor thuis.. die mpb is van mijn werk
Vertel mij dan ook ff waar het over gaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ben er zelfs voor gaan terug lezen![]()
Veel te nieuwsgierig
Een poll wie de nieuwe toyboy van Cali wordtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vertel mij dan ook ff waar het over gaat
Nu ben ik ook nieuwsgierig
Ah, thnx man! Mag jij niet kiezen wie het wordt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een poll wie de nieuwe toyboy van Cali wordt
Whehehe, is dat het recht van een exvriendje?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah, thnx man! Mag jij niet kiezen wie het wordt?
Het wordt hier met de dag gekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een poll wie de nieuwe toyboy van Cali wordt
ex? Ik wist niet dat het zover wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, is dat het recht van een exvriendje?
"Die ziet er wel goed uit, pak hem maar"
Ja gisteren hebben we besloten dat we beter vrienden kunnen blijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ex? Ik wist niet dat het zover was
Kies je wel mij?
Of gewoon de grootste lul. Ik allebei de gevallen win ik gewoonquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja gisteren hebben we besloten dat we beter vrienden kunnen blijven
Tja, als ik dit topic mag geloven zijn er wel meer gegadigden? In jouw cultuur betekend dat toch degene met de meeste kamelen wint?
Ik denk idd dat jij de grootste lul bentquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of gewoon de grootste lul. Ik allebei de gevallen win ik gewoon
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik denk idd dat jij de grootste lul bent
Jij had toch al een date?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of gewoon de grootste lul. Ik allebei de gevallen win ik gewoon
Ja als je iedereen van de poll afhaald die al bezet is hou je alleen piles en pb en dean over ofzo?quote:
ik heb ook een hele leuke damequote:
die was te makkelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik denk idd dat jij de grootste lul bent
Was het de kamelen of de piemel waar ze voor viel?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik heb ook een hele leuke dame
Ik was een geintje
Ik zou mijn schatje voor niemand ruilen
als back up dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, huidige vriend doet het nog prima
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het de kamelen of de piemel waar ze voor viel?
Backups, leren ze jou niets tijdens computerlesquote:
Ik weet nog niet wat ze in godsnaam in me ziet, maar dat maakt nog even niets uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het de kamelen of de piemel waar ze voor viel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |