mm ja ik ga maar slapen. Word morgen toch weer vroeg wakker ge smstquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, moet eigenlijk gaan slapen, maar nog geen zin
Ohja, vakantiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nu herfstvakantie, maar normaal:
ma: 13.00 uur
di: vrij
woe: 13.00 uur
do: vrij
vr: 9.00 uur
za: 8.00 uur werken
Dus kan vaak uitslapen
Helleuquote:
Gozerquote:
Wat grappig, ik kwam vandaag een beetje brak aan op mijn werk en we hebben het net over precies hetzelfdequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:48 schreef Puala het volgende:
Oh noes, op stage gesprekken over dronken worden, overgeven en dat soort dingen
Wat vind je van de nieuwe macbooks?quote:
Nou ik geloof nergens in. Althans, ik ga niet naar een kerk, bid niet en dat soort dingen.quote:
quote:
Hmm, volgens mij allemaal dingen die je jezelf aan doetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoezo ik brak ben? Fijn dat je het vraagt
Zaterdag 600 km naar duitsland gereden
Zondag tot uurtje of 9 (in de avond) in de weer geweest voor een verloving in Duitsland
Zondag na 9 weer 600 km naar Nederland gereden, was om 00:30 thuis met veel nekpijn
Maandagavond een concert in Amsterdam
Gister een hele dag presentatie's gevolgd bij een klant en ook nog eens 350 km gereden
Dat dus
Grefo'squote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik geloof nergens in. Althans, ik ga niet naar een kerk, bid niet en dat soort dingen.
Al mijn collega's (op een andere stage loper na dan) zijn gelovig. Bidden voor het eten gebeurt hier altijd, de vrouwen dragen allemaal rokken en ze gaan ook nog eens elke zondag naar de kerk. Op zaterdag liggen ze voor half 12 op bed, want anders slaap je niet voordat het zondag is enz.
Ik zeg ook niet dat ik iemand anders het me aandoetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij allemaal dingen die je jezelf aan doetMaar wel leuk het meeste
Klopt ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik iemand anders het me aandoet
U vroeg waarom ik brak was, weet je nog
What the hell, zijn die nog hier in Nederland te vinden? Ik wist dat Cali zo'n collega had tijdens d'r vorige stage, maar nog meer van dat soort volkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik geloof nergens in. Althans, ik ga niet naar een kerk, bid niet en dat soort dingen.
Al mijn collega's (op een andere stage loper na dan) zijn gelovig. Bidden voor het eten gebeurt hier altijd, de vrouwen dragen allemaal rokken en ze gaan ook nog eens elke zondag naar de kerk. Op zaterdag liggen ze voor half 12 op bed, want anders slaap je niet voordat het zondag is enz.
Wat heb jij gedaan dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt ookMaar was wel geinsteresseerd
En ik vind toch dat mijn weekend leuker was
Jup, kan ook niet anders hier in de buurt hoor. De hele gemeente hier is een refomatorische gemeente. Denk dat 70% van de gemeente in rok loopt. Daarnaast heb je hier ook nog het lodestijn (dat is helemaal refocity) en daar kom je als broekdragende leerling niet op.quote:
Brrrrrrr rokken....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, kan ook niet anders hier in de buurt hoor. De hele gemeente hier is een refomatorische gemeente. Denk dat 70% van de gemeente in rok loopt. Daarnaast heb je hier ook nog het lodestijn (dat is helemaal refocity) en daar kom je als broekdragende leerling niet op.
Sounds like lots of funquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Weekendje centerparks afgesloten met autopech.
Jurkjesquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Whehehe ik dacht dat je roken schreef
Die staan mij dus totaal nietquote:
Je bedoelt dit?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:12 schreef Yesse het volgende:
[..]Ook dat maar rokken vind ik zowat even erg... Vooral die lange dingen.. Onhandig!! En lelijk trouwens
DIe 2e valt nog mee.. Maar die eerste is dus onhandig en kun je niks in doen..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
http://www.hgbusinesswear.nl/filecontent/kleding/rokken1.jpg
http://hpbimg.terhorstvangeel.net/verze%20web.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hé, ga eens zielig doen jijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen mensen!!! ik voel me zoveel beter dan gister.... Hoorde ik nou iets van een poll? wie doet er allemaal mee ?
Pics!quote:
Wat voor poll?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, ga eens zielig doen jijPoll komt er pas over 2 weken
Gelukkig maar dat die 2e meevalt, van die rokken heb ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
DIe 2e valt nog mee.. Maar die eerste is dus onhandig en kun je niks in doen..
Oke sorryquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, ga eens zielig doen jijPoll komt er pas over 2 weken
Nicequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:20 schreef Californium het volgende:
ik heb (strak van de ibuprofen) heerlijk en lang geslapen eerst even wat gelezen en om kwart over 9 het licht uit gedaan... en heb pakketje van mams gekrijgteen nieuwe sjaal en verder wat dingen om te lezen en wat eten, oorbellen en huissloffen
En chocolade pepernoten en ben helemaal blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |