Back-up staat op de zelfde persoon, als hij vastloopt reset ik gewoon even..Nieuwe versie he?quote:
Jezus, subtiliteit ben je geen fan van hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, huidige vriend doet het nog prima
G's sales pitchquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Wtf, TT?
Whehequote:
Wat voor ding?quote:
Zijn manier om een chickie te playen, ' He meisje, ik heb een kudde kamelen en een lul waar allah jaloers op is, wat dacht je er van ? 'quote:
jij hebt geen usp's?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:17 schreef nicomart het volgende:
brr.. hou is op, ben net blij dat ik van die termen als unique selling point dingen af was
True, maar wel handig mocht je je ooit in een woestijn bevinden, dan heb je weer geen ruk aan die grote pikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:24 schreef Californium het volgende:
veel kamelen en een grote lul? Grote lul misschien wel maar ben geen kamelen fan
Dat is net zoiets als vragen om een geile blondine met dubbel D en een postdoc titelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:26 schreef Californium het volgende:geen ruk
Nee geef mij maar een kerel met een goed stel hersenen en een grote lul....
wat net zo goed mogelijk isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als vragen om een geile blondine met dubbel D en een postdoc titel
Dat is subtiel want het heeft een dubbele betekenisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus, subtiliteit ben je geen fan van hè
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is subtiel want het heeft een dubbele betekenis
Ach ik neem ook genoegen met een van de kwaliteiten die ik beschrijf, moet ook kunnenquote:
Denk niet dat het echt iets zou worden he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
jij en een domme blonde doos met Dubbel D
Ik zie jou al met een strakke bouwvakker met het IQ van een mandarijn, beetje zelfde idee denk ikquote:
Net als je iPod?quote:
Nee die deed het trouwens weerquote:
Je kan er ook mee naar een winkel gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee die deed het trouwens weer
Alleen ik krijg geen smsjes meer als iemand wat verstuurddus nu maar nieuwe besteld
moet ik alleen nog wel 2 maanden dubbel abbo betalen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee die deed het trouwens weer
Alleen ik krijg geen smsjes meer als iemand wat verstuurddus nu maar nieuwe besteld
moet ik alleen nog wel 2 maanden dubbel abbo betalen
Nee want wilde sowieso al een nieuwe mobielquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan er ook mee naar een winkel gaan
Wat voor een heb je besteld?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee want wilde sowieso al een nieuwe mobiel
Mooi dingetjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jouw bestelling: Kosten:
Samsung Omnia (i900)
Ooh die is nicequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jouw bestelling: Kosten:
Samsung Omnia (i900)
bij windows mobile moet je eigenlijk een pistool met 1 kogel krijgen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef G.Fawkes het volgende:
mooie telefoon
Alleen jammer dat hij geen extern toetsenbord heeft. Wel een must eigenlijk als je windows mobile gebruikt...
Wehehequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
bij windows mobile moet je eigenlijk een pistool met 1 kogel krijgen.
Is het die Ier?quote:
Kom eens naar Zeeland zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
What the hell, zijn die nog hier in Nederland te vinden? Ik wist dat Cali zo'n collega had tijdens d'r vorige stage, maar nog meer van dat soort volk
Nou, als dat de sleutel tot succes is...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:54 schreef mash_ het volgende:
ik denk dat piles het word! want die heeft haar msn
Hij is half iers, half engels, geboren in duitsland en hij heeft een schots accentquote:
Liever een magazijn vol, om al die irritante Apple-fanboys de mond te snoerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
bij windows mobile moet je eigenlijk een pistool met 1 kogel krijgen.
Ik zou het gewoon proberen Pilesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
Middag mensen
Ik heb niks gemist geloof ik
[..]
Kom eens naar Zeeland zou ik zeggen![]()
[..]
Nou, als dat de sleutel tot succes is...
Ik moet je msn ook maar is gaan vragen geloof ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen Piles![]()
Zeg, doe eens niet zo engquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen Piles![]()
ow.... nou.... dan nietquote:
Ga je er energie in steken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is half iers, half engels, geboren in duitsland en hij heeft een schots accent![]()
Maar jah
mwa nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Californium het volgende:
was je wat van Plan Mash_
Hij ziet er goed uitquote:
Ik word met de dag nieuwsgieriger hoe hij eruit ziet..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitleuk om naar te kijken...maar of ik er energie in ga steken.... Op dit moment eigenlijk geen behoefte aan... En ik ken hem ook niet goed genoeg om te weten of hij het waard is om energie in te steken....
dus we zien wel![]()
Maarja, als je er geen energie in steekt kom je er ook niet zo snel achter denk ik... werkt beetje beide kanten op...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitleuk om naar te kijken...maar of ik er energie in ga steken.... Op dit moment eigenlijk geen behoefte aan... En ik ken hem ook niet goed genoeg om te weten of hij het waard is om energie in te steken....
dus we zien wel![]()
Ik snap hetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
dus we zien wel![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik word met de dag nieuwsgieriger hoe hij eruit ziet..
Een beetje met m aan de praat komen vind ik niet energie erin steken....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maarja, als je er geen energie in steekt kom je er ook niet zo snel achter denk ik... werkt beetje beide kanten op...
Nu zie ik iemand voor me in zo'n schotse rok enzo..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb een rare smaak kwa mannen
maar hij is gewoon schattig
En Cali die elke keer d'r veters moet strikken als ie langsloopt zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nu zie ik iemand voor me in zo'n schotse rok enzo..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Cali die elke keer d'r veters moet strikken als ie langsloopt zeker
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Cali die elke keer d'r veters moet strikken als ie langsloopt zeker
Zou je dan niet eens schoenen aandoen met veters?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
zal wel opvallen dat ik geen veters heb
![]()
Zit ook wat inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Een beetje met m aan de praat komen vind ik niet energie erin steken....
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens schoenen aandoen met veters?!
terwijl ik mijn veters strikquote:
Jup.. bouw je een camera in je schoen en dan moet je op je veter een knopje maken zodat de camera afgaat ofzo..quote:
Welnee, gewoon knopje in broekzak is genoeg dan hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup.. bouw je een camera in je schoen en dan moet je op je veter een knopje maken zodat de camera afgaat ofzo..
Zou ook kunnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, gewoon knopje in broekzak is genoeg dan hè
Oke....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup.. bouw je een camera in je schoen en dan moet je op je veter een knopje maken zodat de camera afgaat ofzo..
-Foto's op Fok zetten, of op z'n minst naar mij pm'en..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke....
Things to do:
- camera in schoen (met veters) bouwen
- Hem in een kilt ( met niets eronder) krijgen
Nog meer dingen
ja! mij een massage gevenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke....
Things to do:
- camera in schoen (met veters) bouwen
- Hem in een kilt ( met niets eronder) krijgen
Nog meer dingen
Ja, tof natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Reflectionne het volgende:
He Piles, hoe was het op Schiphol eigenlijk??
Ref wordt regelmatig gebruikt geloof ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
Hoe gaan we reflectionne eigenlijk noemen....Die hele naam typen altijd
oke...ref... das primaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ref wordt regelmatig gebruikt geloof ik
Oke dan! Leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, tof natuurlijk![]()
Was heerlijk weer, dus de hele middag in het zonnetje op het terras gestaan
Ja, Ref ja..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ref wordt regelmatig gebruikt geloof ik
Hoe weet jij diequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
Mag ik je ook bij je echte naam noemen Ref.?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nou niet naast je schoenen gaan lopen hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaVolgens mij weet ik hier heel veel dingen als eerst
Goeie bronnen enzo...
Met mijn schoenmaat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou niet naast je schoenen gaan lopen hè
Luctorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag![]()
Ik ben weer terug van Disneyland Paris
quote:
quote:
Pilesquote:
quote:
Caliquote:
Gewoon doen, je hebt toch twee nieren johquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:43 schreef Californium het volgende:
aha.... heb ik dan mooi pech want heb me toch een hoofdpijn.... eigenlijk mag je er geen 2... maar tis niet te harden
Ik heb ze allang genomen hoor....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hebt toch twee nieren joh
Jammer dat ze vaak storing haddenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piles
[..]
[..]
Cali
het waren twee zeer geslaagde dagen. Zo'n beetje alles wel kunnen doen dat we wilden doen. Alleen de Indiana Jones-achtbaan was er iedere keer uit door storing. Maar deHollywood Tower Hotel
maakte veel goed
sowieso was er best vaak bij een attractie wel een storing. Je kon toch merken dat het einde van het seizoen er aan begint te komen. Het wordt tijd voor groot onderhoud.
maandag was het 24 gradenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Jammer dat ze vaak storing haddenmaar als jij je hebt vermaakt dan is het prima toch
tof joh
ook nog eens lekker weerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag was het 24 graden, lekker in t-shirtje gelopen
en gisteren was het wel bewolker maar toch nog zo'n 18-20 graden
Maar ik heb me zeker goed vermaakt.
Ik ben gewoon weer lekker bijgekleurdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ook nog eens lekker weersuper zeg
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij Indiana Jones waren we daar iets 's ochtends, toen hadden ze storing en zou het een half uur duren, later kwamen we weer terug, nadat we nog een aantal andere attracties gedaan hadden. En toen zou het een uur duren. Toen hadden we maar besloten om niet meer naar die attractie te gaan, want het zou toch niets meer worden.
Space Mountain liep ook niet vlekkeloos (hortend en stotend)
Bij de Rock 'n rollercoaster zaten we klaar voor lancering en toen bleef het ook stilZat je daar te wachten...
Zit je ook niet lekker lijkt mequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Space Mountain liep ook niet vlekkeloos (hortend en stotend)
Bij de Rock 'n rollercoaster zaten we klaar voor lancering en toen bleef het ook stilZat je daar te wachten...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef nicomart het volgende:
oeps.. ik kon het niet laten om vandaag voor de lunch voor een kapsalon te gaan
Maar verder waren het wel twee geweldige dagenquote:
ik had echt zo iets van. Ja... kom maar. ik zit klaar.quote:
als je maar lol hebt gehadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar verder waren het wel twee geweldige dagen
En het eten in de Village was ook goed
dat zekerquote:
whehe....makkelijker dan fransquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat zeker
En gelukkig zeggen ze de instructies ook in het Engels
Toch wel met veel knoflooksaus?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef nicomart het volgende:
oeps.. ik kon het niet laten om vandaag voor de lunch voor een kapsalon te gaan
Shoarma, patat, sla, kaas (en saus)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:25 schreef Californium het volgende:
Wat zat er ook alweer precies in de kapsalon? shoarma met kaas toch ?:P
Overal spierpijn omdat ik gister met een tv van 75 kilo heb lopen sjouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef Californium het volgende:
Ben er wel eens beter aan toe geweestgeestelijk niet helemaal lekker
Lichamelijk ben ik ook wel eens gezonder geweest... verder gaat eigenlijk alles goed
Hoe is het met jna?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Overal spierpijn omdat ik gister met een tv van 75 kilo heb lopen sjouwen
heel wat makkelijkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe....makkelijker dan frans
Omdat ie van miin huis (2 hoog met trappenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heel wat makkelijker
Op de terugweg stopten we nog bij zo'n wegrestaurantje, maar daar spraken ze alleen Frans. Mocht ik voor mijn broer een koffie bestellen en voor mezelf nog een colaatje. Dus ik vraag om un café et un cola. Vraagt die mevrouw iets in rap Frans waar ik niets van begreepGelukkig zat de buschauffeur naast me en die kon nog een beetje Frans. Dus kon die vertalen wat ze vroeg. Zodat ik kon antwoorden.
leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:40 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ie van miin huis (2 hoog met trappen) naar het huis van m'n opa en oma moest omdat ze een veel te kleine tv hadden.
Of ik zwarte koffie of koffie met melk wilde. Maar dan in het Frans dus.quote:
Dat merk je pas als heel stoer tegen de verkoper zegt: nee, geen bezorging, ik neem hem zo wel meequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
leukKoop dan ook geen tv van 75 kilo
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dat merk je pas als heel stoer tegen de verkoper zegt: nee, geen bezorging, ik neem hem zo wel mee![]()
En dan sta je daar op de stoep terwijl je nog 2 trappen opmoet.
ja zoiets, cafe noir en cafe au lait hoorde ik wel, maar ze zei er volgens mij nog een zin voor, maar daar heb ik niets van verstaanquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja zoiets, cafe noir en cafe au lait hoorde ik wel, maar ze zei er volgens mij nog een zin voor, maar daar heb ik niets van verstaan
Daarom ga ik dus ook nooit naar Frankrijk op vakantie
Ja gelukkig wel, anders lukt het niet eens. Het was zo'n grote breedbeeldbak uit 2004. Nu hebben we een mooie samsung full hd tv(quote:
Nicequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, anders lukt het niet eens. Het was zo'n grote breedbeeldbak uit 2004. Nu hebben we een mooie samsung full hd tv() aan de muur dus daarom ging de oude naar m'n opa en oma
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nicedie is waarschijnlijk ook een stuk lichter
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
Die zou je makkelijk in je eentje omhoog kunnen krijgen. Alleen helpt het formaat niet echt mee waardoor je alsnog met z'n 2en moet zijn.
ja, daar kan je ook niet gewoon 'Oui' op zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik zwarte koffie of koffie met melk wilde. Maar dan in het Frans dus.
Zo jammer is dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Stomme fransen willen geen engels praten
vast wel...alleen even afwachten wat je dan krijgtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, daar kan je ook niet gewoon 'Oui' op zeggen
quote:
Geen tv?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker groot dus
We hebben hier in Edinburgh geen tv
Die hebben 'm gewoon op zolder staanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt als die hele erge revo's hier in de buurt
jah... en na twee ibuprofen nog steeds hoofdpijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
Zit je nu maar een beetje aanwezig te zijn op stage trouwens?
Dat wilde ik ook gaan zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hebben 'm gewoon op zolder staan
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:06 schreef PteV het volgende:
...en weer terug van m'n middagwandeling
Ik dacht dat het een UK bankrekening ding was of zoietsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef Californium het volgende:
via nieuwe huisgenoot.... wat moet hij doen...illegaal iets gaan doen ofzogeen idee nog nee...
Niet allemaal trouwens, er zijn er ook brutaal genoeg om aan de buurman te vragen of ze daar mogen komen kijkenquote:
En ik weet of hij die intussen heeftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een UK bankrekening ding was of zoiets
Klopt, maar je hebt ook nog die hele "fijne" die hem echt niet hebben. Collega van mij heeft thuis ook geen tv en geen computer (hoe overleef je datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet allemaal trouwens, er zijn er ook brutaal genoeg om aan de buurman te vragen of ze daar mogen komen kijken
letterlijk en figuurlijk.. schijnheilig!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet allemaal trouwens, er zijn er ook brutaal genoeg om aan de buurman te vragen of ze daar mogen komen kijken
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
letterlijk en figuurlijk.. schijnheilig!
Oke, nouja zolang je uiteindelijk maar internet krijgt tochquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik weet of hij die intussen heeftje moet echt even gaan bijhouden want we krijgen het waarschijnlijk al weer via iets anders
Ik heb het ook drie jaar op de middelbare gehad, maar het is niet echt blijven hangen. Vooral werkwoorden, weet ik niet. En dat is toch wel handig over het algemeenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
frans is best een moeilijke taal.. Heb het gehad op de middelbare school, maar als je in het echie met ze praat dan is het toch anders......
gevulde speculaasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:28 schreef PteV het volgende:
Waarom is gevulde speculaas zo gruwelijk lekker?![]()
Welneequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Puala het volgende:
Arch, iedereen denkt nou vast dat ik gek geworden ben maar dat maakt niet uit
Vliegtuigen zijn engquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
WelneeAls jij dat nou leuk vind
![]()
![]()
Ik heb hetzelfde, maar dan met vliegtuigen enzo, snapt niemand
geen idee, maar ik kan het alleen met je eens zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:28 schreef PteV het volgende:
Waarom is gevulde speculaas zo gruwelijk lekker?![]()
Vliegtuigen zijn tofquote:
Doe je goedquote:Maar ja ik vind het leuk, maar eigenlijk meer een eer. Ik ben 17 jaar en heb al 13 prijzen in de wacht gesleept.. maar toch is het elke keer leuk om weer waardering te krijgen voor je werk
Samen maar even koffie drinken danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
lalalalalala wat eeen ongeloooooooflijke stilte op het lab vandaag zeg
cool....Normaal met z'n 9-en pauze houden....vandaag met zijn 2-en(!)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Samen maar even koffie drinken dan?
Idem. Wel genoeg te doen, maar daar heb ik geen zin in.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Idem. Wel genoeg te doen, maar daar heb ik geen zin in.
Ja, het voordeel is dat ik dan ook nog wat geld kan verdienen. En een paar dagen vrij rond de kerstdagen als het even kan. Maar ik doe in die periode 2 minors en een project uit het tweede jaar, dus zal alsnog wel veel te doen hebben.quote:
Dat klopt dan niet helemaal bij mij, maar achquote:Als je eenmaal de twintig gepasseerd bent, past de biologische klok zich weer aan, waardoor veel jongeren vanaf dat punt weer meer dag- en ochtendmensen worden.
Ik ben zo ook maar weer wegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja goed he
tis hier veuls te rustig
quote:en wij praten vanavond wel weer bij
Wish I had.. maar dan moet alles gebalansd worden enz en moeten er juist meer mensen naar klanten toe en bla bla bla bla bla bla blaquote:
Euuhmm.. ja mag wel als jij dat graag wilquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
Mag ik je ook bij je echte naam noemen Ref.?
Zal ik het vertellen??quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Euuhmm.. ja mag wel als jij dat graag wil
[..]
Zal ik het vertellen??
allebeiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat wil jij nou horen dan? M'n naam of hoe Bart mijn naam weet??
Dat eerste dus, zal mij een worst zijn hoe Bart je naam weetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat wil jij nou horen dan? M'n naam of hoe Bart mijn naam weet??
Haha dat dacht ik al, vandaar ook mijn vraagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:59 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat eerste dus, zal mij een worst zijn hoe Bart je naam weet
quote:Meld trouwens maar in het topic dat mevrouw Fawkes gaat voor de kamelen, mits meneer Fawkes ze zelf zal verzorgen. Mevrouw Fawkes is namelijk een degelijke dame en heeft de piemel dus nog niet gezien!
Wat een mooie naamquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Reflectionne het volgende:
Oke, mijn naam is Merlin en Bart weet het omdat hij een keer een foto ging verkleinen voor m'n fobo
Ik ben die van Cali vergetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef Reflectionne het volgende:
Maar PteV en Cali, dan wil ik jullie naam ook
moet dat....Hij vroeg eerstquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef Reflectionne het volgende:
Maar PteV en Cali, dan wil ik jullie naam ook
En uit voorzorg toch de kamelen kiezen, dat voorspelt niet veel goedsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Reactie van mevrouw Fawkes op de kamelen en de piemel
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Reactie van mevrouw Fawkes op de kamelen en de piemel
[..]
quote:
Cool....ik kan je toevoegen op hyves.... dan weet je het en dan hoeft niet iedereen het te wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Als je 't niet wilt.. dan niet
Heb echt geen flauw idee meerquote:
Is goed hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Cool....ik kan je toevoegen op hyves.... dan weet je het en dan hoeft niet iedereen het te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was jij ook niet ergens in de achterhoek?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Als het goed is weet je genoeg om mijn hyves te vinden, of weet jij niet waar ik woon?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
Weet 'm weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Daar liggen mijn wortelsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
was jij ook niet ergens in de achterhoek?
Rik was het tochquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:08 schreef nicomart het volgende:
mijn naam is niet zo moeilijk te verzinnen als je mijn username ziet
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Californium het volgende:
ben je 16 en heb je 1 vriend Ref?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Reflectionne het volgende:
He! Ik ben niet 16.. Dat is een andere..
Ik pm m'n hyves wel![]()
Cali en Hosti? Meer liefhebbers nu ik toch bezig ben?
Ik heb Cue, Mash, D_A eer-ik?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Reflectionne het volgende:
Ik pm m'n hyves wel![]()
Nee dank jequote:Cali en Hosti? Meer liefhebbers nu ik toch bezig ben?
Nee hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]Stiekem is dat wel m'n echte ja! Vind je me niet zielig?
Peter, Piet, Pppppppquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef PteV het volgende:
en zo vreselijk veel oerhollandse namen met een P zijn er ook niet verzinnen
Ik pm m'n hyves wel![]()
Zelf weten!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
En dat gaat ook nooit gebeuren
h3b juh mun hyv3s g3pmd!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik Wil W3l vri3nDj3s 0p mIjN hyv3s!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb Cue, Mash, D_A eer-ik?
jouw naam.... geen ideequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef PteV het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen of Cali hem weet
Ohnee, das waar ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:15 schreef Californium het volgende:
[..]
jouw naam.... geen ideeheb jou hyves ook nog nooit gezien
![]()
![]()
Gooi me maar weer weg danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
eigenlijk zet ik geen mensen op mijn hyves die ik nog nooit gezien heb, bedenk ik me nu...
Nee klopt.... had het zo gevondenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:16 schreef PteV het volgende:
[..]
Ohnee, das waar ookik ook altijd met m'n beloftes
maar gezien m'n username moet het niet al te moeilijk zijn...
Tenminste nu met Ref is de eerste keer, misschien moet ik het anders formulerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Californium het volgende:Eigenlijk doe je dat niet
wat is dat voor een onzin
heb teveel mensen van fokquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
was je mij gewoon vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |