Ik lees ook wel eens wat, maar dat is gewoon onzin. Even een bakje koffie zetten, was kortje nachtje zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:18 schreef Felixa het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat die handelaren software hebben, waarmee ze het hele ticketmaster beveiligingssysteem kunnen omzeilen en automatisch kunnen bestellen via die software dus. Die drukken 1x op een knop en de computer doet de rest.
Echt dood moeten die lui...
Ik moet ze niet tegenkomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:18 schreef Felixa het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat die handelaren software hebben, waarmee ze het hele ticketmaster beveiligingssysteem kunnen omzeilen en automatisch kunnen bestellen via die software dus. Die drukken 1x op een knop en de computer doet de rest.
Echt dood moeten die lui...
Anders moet je de monitor wat scheef zetten, misschien dat ie dan wat sneller vol loopt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef DuranK het volgende:
[..]
Springt toch wel weer terugGing ook wel absurd snel die keer , binnen 10 seconden was die balk vol ofzo
Bestel je wel via Livenation?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef koudair het volgende:
als ik op tickets kopen druk, krijg ik nog steeds de melding dat het druk is.
10.500quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel man kan er overigens in Ahoy?
12.000 maxquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel man kan er overigens in Ahoy?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:22 schreef Votz het volgende:
[..]
Anders moet je de monitor wat scheef zetten, misschien dat ie dan wat sneller vol loopt.
Zal ik dat doen, kunnen jullie verder met de kaarten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |