Hebben wij ook in ons huisje, echt heel erg fijn! Heb alleen wel al een paar keer mijn klauwtjes verbrand omdat ik niet verwachtte dat het zo snel zou gaan (zit nog niet in mijn systeem zeg maar).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jahde keuken is volledig in werking nu. Zo'n plintboiler is trouwens ideale shizzel, binnen 5 seconden heet water
Joh.. die miepers zijn vast druk aan het sparen voor laminaat in hun kruipruimte en een wc voor in de schuur. Inspiratie opgedaan door een bepaalde absoluut niet komisch bedoelde reclame van een bepaalde bouwmarkt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef marlieske het volgende:
Wat een gemiep inderdaad over die radiator, ding hangt toch prima is toch ook niet voor de sier dat hokje dat is om je was in en uit de machine te trekken.
als dat mooi afgewerkt is maken we daar een foto vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben eik heel benieuwd hoe t er nu uit ziet bij de afzuigkap, mag ik daar wat foto's van?
Leuk!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:33 schreef Stormqueen het volgende:
late night post! Speciaal voor Oblivion, totaalplaatjes van de keuken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra we een internetaansluiting hebben gefixtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben eik heel benieuwd hoe t er nu uit ziet bij de afzuigkap, mag ik daar wat foto's van?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodra we een internetaansluiting hebben gefixt
Althans, de verbinding is er, maar de modem is per ongeluk weggemaaktVandaar weinig updates nu, en geen fotoots. We zijn in ieder geval voor 90% verhuisd nu. Het is nog wat rommelig, maar het einde is in zicht
Bijna alle apparatuur is nu ontmaagd, de poezen zijn gestopt met huilen, de verwarming en de kaarsjes aan en lekker TV-kijken in de etalage... de gordijnen zijn er namelijk nog niet
Na een zorgvuldige herbemeting door FUFR (himself) blijkt dat ie daar gewoon goed hangt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Aan de foto te zien kan hij sowieso een meter omlaag en veel nut zal de radiator niet hebben daar boven in het hoekje.
ik moet nog ergens een nieuwe upc hebben. wil je dat ik m zoek?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodra we een internetaansluiting hebben gefixt
Althans, de verbinding is er, maar de modem is per ongeluk weggemaaktVandaar weinig updates nu, en geen fotoots. We zijn in ieder geval voor 90% verhuisd nu. Het is nog wat rommelig, maar het einde is in zicht
Bijna alle apparatuur is nu ontmaagd, de poezen zijn gestopt met huilen, de verwarming en de kaarsjes aan en lekker TV-kijken in de etalage... de gordijnen zijn er namelijk nog niet
ik ga zoekenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:49 schreef bleiblei het volgende:
Dat moeten ze sowieso resetten, want mijn vorige modem heeft het Macadres onthouden van de laptop van mijn vorige WG. Dussch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |