Wel of niet oraal zou ik niet van de grootte van de schaamlippen laten afhangen hoor.. Denk dat of het fris is daar beneden belangrijker is. Het heeft wel wat, als je het van de achterkant kan zien..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef NEUTE het volgende:
Nou als ik mag kiezen... Niet lullig bedoelt hoor, maar me ex had het ook. Als ze met haar rug naar me toe stond en ik lag op bed zag je het van de achterkant eronder hangen zeg maar... Hield mij toch een beetje tegen om is lekker oraal aan de gang te gaan met haar. Me huidige vriendin daar in tegen heeft een heerlijke, alles zit er netjes in om het maar even plat te zeggen. Nogmaals het was voor mij geen reden om het uit te maken ofzo maar als ik mag kiezen...
Neuh, je bent niet afwijkend. De norm is zwembandjes, maar dat is ook niet zo mooi.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:39 schreef Lola1 het volgende:
Vrouwen willen aan een bepaald ideaal voldoen, dat is het beeld wat ze bijna dagelijks zien en dus ben je afwijkend als het bij jou net even iets anders is.
Volgens mij bedoelt ze dat ze weinig mannen kent zoals jij. Ik had ook al een reactie geplaatst maar zag daarna dat ik even niet helemaal goed heb gelezen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Is het zo schokkend wat ik zeg? Geef alleen maar mijn voorkeur, lees is verder dan je neus lang is.
Mja ok. Ik hoor vrienden van mij er ook niet echt over klagen, en ik ook niet, zei alleen maar wat ik liever hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:03 schreef Bolter het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze weinig mannen kent zoals jij. Ik had ook al een reactie geplaatst maar zag daarna dat ik even niet helemaal goed heb gelezen.
Precies, vrouwen zoeken naar ideaalbeelden. TS schrijft dat het komt door mannen die grote schaamlippen lelijk. Dat bestrijd ik, het zijn niet de mannen die vrouwen dit soort waanbeelden aanpraten. Dat praten ze elkaar aan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:39 schreef Lola1 het volgende:
[..]
Vanwege de foto's in bijv een playboy.
Vrouwen willen aan een bepaald ideaal voldoen, dat is het beeld wat ze bijna dagelijks zien en dus ben je afwijkend als het bij jou net even iets anders is.
Ik ken maar weinig vrouwen en meisjes die tevreden zijn met hun uiterlijk.
Dat vind ik nou weer ontzettend mooi om te zien. 'T zal wellicht wat minder praktisch of pijnlijk zijn voor je zelf, maar vind het wel super opwindend hoor. Ik vind juist die 'doosjes' waarbij je bijna helemaal geen binnenste schaamlippen ziet nogal kinderlijk overkomen en totaal niet mijn smaak.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sommigen hangen een beetje uit, maar die van mijn zijn zó lang, dik en donker. Echt een hèle zooi hangt er om het maar even zo te zeggen. Op de basisschool had ik het zelfs al heel erg, de laaste paar groepen, ik hield normaal altijd m'n handen ervoor (na de gym als we moesten douchen) en zorgde ervoor dat niemand het zag maar dat gebeurde dus toch een keer en die reageerde er behoorlijk verbaasd op.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch van die speciale ringen voor?
Daar heb je tenminste nog invloed op dmv je leefstijlquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:34 schreef Goodblood het volgende:
..zelfde als je druk maken om een buikje....
Slaat echt nergens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |